دسته بندی نشده

هزینه عمل بینی در ایران | تعرفه دقیق در هر شهر و امکان مقایسه + تخفیف و شرایط اقساط

هزینه عمل بینی

در هر شهری که زندگی می کنید و هر فرم دماغی که دارید می توانید هزینه عمل بینی خود را در این مقاله پیدا کنید. از بینی های گوشتی و استخوانی گرفته تا هزینه ی جراحی در بیمارستان های دولتی در سراسر ایران. به علاوه از تخفیفات میلیونی، مشاوره ی رایگان، عمل بینی اقساط و دیگر خدمات هیجان انگیز مجموعه ی دکی یاب برای شما رونمایی کردیم.

ترسناک ترین قسمت جراحی بینی آن لحظه ای نیست که برای رفتن به اتاق عمل آماده می شوید.

یا وقتی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده اید و متخصص بیهوشی اعداد را برعکس و شمرده برایتان می خواند.

یا حتی اولین باری که بعد از بیهوشی چشمان خود را باز می کنید.

به نظر من ترسناک ترین قسمت عمل بینی آن لحظه ایست که باید دست در جیب مبارک کرده و ببینیم حاصل چند ماه پس اندازمان با یک پیامک از حسابمان ناپدید می شود. دقیقا همین جاست که شاعر می فرماید من به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود!

اما بدتر از آن زمانی است که با وسواس فراوان و بعد از طی چند مرحله تحقیقات محلی و میدانی بالاخره جراح باب میلمان را پیدا کردیم. ولی پس از شنیدن هزینه ها ی سر به فلک کشیده آه از نهادمان بلند می شود.

ولی ما در مجموعه ی دکی یاب برای شما خبری فوق العاده داریم.

به کمک دکی یاب شما می توانید برای اولین بار در ایران هزینه عمل بینی خود را به صورت اقساط توسط جراح دلخواهتان پرداخت کنید. با این شرایط بی نظیر دیگر مجبور به انتخاب پزشکی با دستمزد و گاها مهارت پایین تر نیستید. و می توانید همین حالا توسط بهترین جراحان عمل بینی خود را اقساطی انجام دهید. شما حتی می توانید از کارشناسان متخصص دکی یاب برای انتخاب جراح مناسب مشاوره ی حضوری و غیر حضوری رایگان دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان درخصوص هزینه عمل بینی در ایران با دکی یاب تماس بگیرید.

هزینه و قیمت عمل بینی در ایران

عمل بینی با مجموعه دکی یاب
عمل بینی با مجموعه دکی یاب

همان طور که می دانید یکی از مواردی که در انتخاب جراح بینی تاثیر بسیاری دارد هزینه است. به خاطر مخارج بالا بسیاری از زیباجویان تا کنون موفق به عمل بینی خود نشدند و به دلیل افزایش مداوم قیمت ها هر روز از بینی و چهره ی دلخواه خود دورتر می شوند. به همین دلیل مجموعه ی دکی یاب برای شما زیباجویان تخفیفات میلیونی و شرایط پرداخت بی نظیری در نظر گرفته است. یکی از پرطرفدارترین و مهمترین این شرایط عمل بینی اقساطی است.

در واقع شما می توانید با شرایط بسیار راحت و به صورت فوری توسط جراح مورد نظرتان بینی خود را اقساطی عمل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مجموعه ی دکی یاب سال هاست در زمینه ی عمل های زیبایی به خصوص جراحی زیبایی بینی فعالیت می کند و خدماتی فوق العاده ارائه می دهد. در ادامه با تعدادی از خدمات هیجان انگیز تیم دکی یاب بیشتر آشنا می شویم.

خدمات مجموعه دکی یاب برای عمل بینی

همان طور که گفتیم عمل بینی اقساط یکی از خدمات پرطرفدار تیم دکی یاب است. اما این مجموعه برای شما زیباجویان شرایط هیجان انگیز متعددی در نظر گرفته است. به عنوان مثال می توان به تخفیفات میلیونی و هزینه ی ویزیت نیم بها یا رایگان اشاره کرد. یکی دیگر از موارد بسیار کاربردی ارائه ی مشاوره های رایگان در انتخاب جراح مناسب است. شما می توانید برای انتخاب پزشک مناسب خود به صورت حضوری یا غیر حضوری از کارشناسان تیم دکی یاب مشاوره ی رایگان دریافت کنید. کارشناسان ما به صورت تخصصی آموزش دیده اند با توجه به نوع بینی شما و فرم دلخواهتان مناسبترین جراح را به شما معرفی کنند. برای دریافت این مشاوره روی دکمه ی ” تماس با دکی یاب ” کلیک کرده و با ما ارتباط برقرار کنید. 

در ادامه باید توضیح دهیم هزینه ی عمل بینی در ایران به موارد مختلفی بستگی دارد و ثابت نیست. به عنوان مثال جالب است بدانید از نظر جغرافیایی شهری که در آن زندگی می کنید یکی از مواردی است که در هزینه ی جراحی تاثیر دارد.

در جدول زیر مختصرا هزینه ی عمل بینی در شهرهای مختلف ایران را بررسی کردیم. شما می توانید در ادامه ی این مقاله شروع هزینه ی جراحی برای بینی های گوشتی و استخوانی و همچنین عمل انحرافی بینی را در شهرهای مختلف مشاهده کنید. 

همچنین پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با موفق ترین پزشکان عمل بینی در اکثر شهرهای ایران مقاله ی بهترین جراح بینی در ایران را از دست ندهید. 

شهر

شروع هزینه عمل بینی

تهران

18 میلیون تومان

شیراز

21 میلیون تومان

اصفهان

20 میلیون تومان

اهواز

22 میلیون تومان

مشهد

23 میلیون تومان

رشت

20 میلیون تومان

کرمان

21 میلیون تومان

آدرس دکی یاب

هزینه و تعرفه جراحی بینی در تهران

هزینه های جراحی بینی در تهران با توجه به تنوع و وسعت بالا بسیار متفاوت است و بازه ی رنج قیمت گسترده ای دارد. در این بخش قصد داریم به صورت دقیق تر هزینه ی عمل بینی در شرایط مختلف در شهر تهران را بررسی کنیم. شما می توانید تعرفه ی عمل بینی برای بینی های گوشتی، استخوانی، دارای انحراف و هزینه ی عمل بینی در بیمارستان دولتی در شهر تهران را در ادامه ی مقاله مشاهده کنید.

ضمنا اگر تمایل دارید از هزینه ی عمل بینی پزشکان دلخواه خود در شهر تهران مطلع شوید به مقاله ی هزینه عمل بینی در تهران مراجعه کنید. 

 

هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی گوشتی با مجموعه دکی یاب

 بد نیست قبل از این که به سراغ هزینه ها برویم اندکی با بینی های گوشتی بیشتر آشنا شویم. این فرم بینی ها دارای پوست ضخیم و ساختار غضروفی ضعیف هستند. دقیقا به همین دلیل جراحی آنها به نسبت فرم استخوانی دشوارتر و پیچیده تر است. و طبیعتا نیازمند زمان و تخصص بیشتری می باشد. از این رو هزینه و تعرفه ی بالاتری هم دارد. به طور تقریبی می توان گفت هزینه ی جراحی بینی های گوشتی در تهران از 19 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط مختلف افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی استخوانی در تهران

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران

همان طور که گفتیم جراحی بینی های استخوانی به نسبت گوشتی هزینه ی کمتری دارد. زیرا این فرم بینی ها به دلیل داشتن ساختار استخوانی و غضروفی قوی و مستحکم و پوست نازک در حین عمل به راحتی اجازه ی اعمال تغییرات را به پزشک می دهند. و زمان جراحی کوتاهتری دارند. هزینه ی عمل بینی های استخوانی در تهران از 18 میلیون تومان آغاز شده و بسته به شرایط زیباجو و دستمزد پزشک افزایش می یابد.

هزینه جراحی انحراف بینی در تهران

جراحی بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب

عمل انحراف بینی در صورتی که فقط با اهداف درمانی انجام شود به نسبت جراحی زیبایی بینی هزینه ی کمتری دارد. این عمل به منظور رفع ایرادات در تنفس انجام شده و باعث می شود مسیر جریان هوا در بینی بهبود یابد. تعرفه ی جراحی انحراف بینی در تهران به صورت تقریبی از 15 میلیون تومان شروع می گردد.

هزینه ی عمل بینی در بیمارستان دولتی تهران

برخی از زیباجویان ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های جراحی عمل بینی خود را در بیمارستان های دولتی انجام دهند. برای این کار ابتدا باید اطمینان حاصل کنید پزشک مورد نظرتان با بیمارستان دولتی قرارداد دارد و در آنجا عمل جراحی انجام می دهد. هزینه ی عمل بینی در بیمارستان دولتی در تهران از 15 میلیون تومان شروع شده و بنا به شرایط افزایش می یابد.

هزینه و تعرفه جراحی بینی در شیراز

پزشکان شیراز از خبره ترین جراحان ایران هستند و هر ساله تعداد بسیاری از ایرانیان و حتی زیباجویان خارج از کشور برای انجام جراحی های زیبایی به شهر شیراز مراجعه می کنند. در ادامه ی مقاله به صورت کامل در خصوص هزینه های جراحی بینی در شیراز در شرایط مختلف برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله ی هزینه عمل بینی در شیراز را نیز مطالعه نمایید.

به علاوه شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ی عمل بینی پزشکان مختلف در شهر شیراز از طریق دکمه ی زیر با کارشناسان دکی یاب تماس بگیرید. همچنین می توانید با توجه به نوع بینی و شرایطتان در انتخاب مناسب ترین پزشک مشاوره ی رایگان دریافت کنید. 

هزینه جراحی بینی گوشتی در شیراز

نمونه عمل بینی گوشتی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی گوشتی با مجموعه دکی یاب

عمل بینی گوشتی می تواند به نسبت استخوانی هزینه ی بیشتری داشته باشد. زیرا به دلیل ساختار و ویژگی های بینی گوشتی، جراحی این فرم به نسبت دشوارتر و پیچیده تر بوده و طبیعتا زمانبرتر است. به صورتی که حتی در برخی موارد برای تقویت ساختار اصلی دماغ های نوع گوشتی احتیاج به پیوند غضروف می شود. هزینه ی جراحی بینی های گوشتی در شیراز از 22 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط زیباجو و دستمزد پزشک افزایش می یابد.

هزینه ی جراحی بینی استخوانی در شیراز

نمونه عمل بینی استخوانی به سبک طبیعی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در گرگان

بینی های استخوانی با توجه با ساختار استخوانی-غضروفی قوی و مستحکم احتیاجی به تقویت ندارند. از این رو جراحی این فرم بینی ها معمولا پیچیدگی و دشواری کمتری دارد. هزینه ی عمل بینی های استخوانی در شهر شیراز از 21 میلیون تومان شروع می شود و بسته به دستمزد جراح و شرایط زیباجو افزایش می یابد. 

هزینه ی جراحی بینی انحرافی در شیراز

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

انحراف بینی زمانی به وجود می آید که تیغه ی بینی به سمت چپ یا راست کشیده و یا کج شود. این اتفاق ممکن است با شکستگی یا تصادف ایجاد شده یا به صورت مادرزادی وجود داشته باشد. در این حالت مسیر تنفس یک یا هر دو حفره ی بینی مسدود می گردد. برای برطرف شدن این مشکل متخصصان عمل انحراف بینی یا همان سیتوپلاستی را پیشنهاد می کنند. هزینه ی این عمل در شیراز از حدود 16 میلیون تومان شروع شده و افزایش می یابد.

هزینه ی جراحی بینی در بیمارستان دولتی شیراز

یکی از مواردی که در هزینه ی جراحی بینی تاثیر بسیاری دارد مرکز درمانی یا بیمارستانی است که برای عمل انتخاب می کنید. طبیعتا قیمت عمل در بیمارستان دولتی به نسبت کلینیک های خصوصی پایینتر است. و به همین دلیل برخی زیباجویان ترجیح می دهند در بیمارستان های دولتی عمل خود را انجام بدهند. هزینه ی جراحی بینی در بیمارستان های دولتی در شهر شیراز از 17 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به شرایط پزشک و زیباجو افزایش می یابد.

هزینه و تعرفه جراحی بینی در اصفهان

هزینه ی جراحی بینی در اصفهان به عوامل مختلفی از جمله سبک عمل انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه ی عمل بینی به سبک نیمه فانتزی از طبیعی بیشتر است. زیرا این سبک جراحی با حساسیت و پیچیدگی بیشتری همراه است. و نیازمند دانش و تخصص بالایی می باشد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عمل بینی به سبک نیمه فانتزی مقاله ی همه چیز در رابطه با سبک و مدل جراحی بینی نیمه فانتزی را از دست ندهید. 

 یکی دیگر از مواردی که در هزینه ی عمل بینی تاثیرگذار است فرم بینی زیباجو است. در ادامه ی مقاله هزینه ی جراحی بینی در شهر اصفهان برای فرم های مختلف بینی را بررسی کرده ایم.

اگر در خصوص فرم بینی خود مطمئن نیستید می توانید از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. برای این کار کافی است روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

هزینه جراحی بینی گوشتی در اصفهان

نمونه جراحی بینی گوشتی با دکی یاب
نمونه جراحی بینی با دکی یاب

هزینه ی جراحی بینی گوشتی در اصفهان از حدود 21 میلیون تومان شروع می شود. بسته به شرایط و فرم بینی زیباجو و تعرفه ی دستمزد جراح، این هزینه می تواند افزایش یابد. شما می توانید در مقاله ی هزینه عمل بینی در اصفهان از مخارج جراحی بینی در این شهر در شرایط متفاوت و به صورت کامل مطلع شوید. 

هزینه جراحی بینی استخوانی در اصفهان

نمونه جراحی بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب
مجموعه دکی یاب؛ نمونه جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی حین جراحی به دلیل پوست نازک و غضروفها و استخوان قوی به راحتی شکل می پذیرد و معمولا نتایج بهتر و موفق تری به همراه دارد. به همین دلیل هزینه ی پایین تری نیز شامل می شود. تعرفه ی جراحی بینی های استخوانی در اصفهان از 20 میلیون تومان شروع می گردد. و با توجه به دستمزد جراحان متفاوت افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی انحرافی در اصفهان

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب

در صورتی که هنگام خواب خرو و پف می کنید، در تنفستان دچار اختلال هستید و یا از بینی خونریزی های مداوم دارید می توانید این احتمال را بدهید که بینی شما دچار انحراف است. در صورت تشخیص پزشک برای رفع این مشکل، نیاز به جراحی برطرف کردن انحراف یا سپتوپلاستی دارید. این عمل در صورتی که با جراحی زیبایی همراه نباشد هزینه ی کمتری به نسبت راینوپلاستی دارد. شروع تعرفه ی جراحی انحراف بینی در اصفهان از 14 میلیون تومان است.

هزینه جراحی بینی در بیمارستان دولتی در اصفهان

برخی افراد به دلیل هزینه های بالای جراحی زیبایی به دنبال روش هایی هستند که بتوانند در این مخارج صرفه جویی کنند. انجام جراحی در بیمارستان های دولتی یکی از این روش هاست. به طور تقریبی می توان گفت هزینه ی عمل بینی در بیمارستان دولتی در شهر اصفهان از 18 میلیون تومان شروع می شود. 

هزینه و تعرفه جراحی بینی در اهواز

هزینه ی عمل بینی در ایران و اهواز به موارد مختلفی بستگی دارد و ثابت نیست. به عنوان مثال پزشک جراح با توجه به تجربه و شهرتی که دارد دستمزد متفاوتی دریافت می کند. همچنین فرم و نوع بینی شما و سبکی که برای عمل بینی انتخاب کردید نیز در مخارج عمل موثر است. اگر بخواهیم به صورت میانگین بگوییم به طور کلی هزینه ی عمل بینی در اهواز از 20 میلیون تومان شروع می شود. در ادامه در خصوص تعرفه ی جراحی بینی در اهواز برای انواع فرم های دماغ، اطلاعات کاملی ارائه می دهیم. 

شما همچنین می توانید در مقاله ی هزینه عمل بینی در اهواز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست پیدا کنید.

هزینه جراحی بینی گوشتی در اهواز

نمونه جراحی بینی گوشتی با دکی یاب
جراحی بینی گوشتی با دکی یاب

اگر دارای پوست بینی ضخیم، نوک بینی پهن و بزرگ و همراه با غدد چربی فراوان و منافذ پوستی باز و مشهود می باشید دماغ شما از نوع گوشتی است. یکی دیگر از ویژگی های بینی های گوشتی ساختار غضروفی-استخوانی ضعیف است. و همین موضوع جراحی این فرم بینی را اندکی دشوارتر و گرانتر کرده است. هزینه ی جراحی بینی گوشتی در اهواز از 23 میلیون تومان آغاز می شود. و بسته به شرایط زیباجو و دستمزد جراح تغییر و افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی استخوانی در اهواز

نمونه عمل دماغ با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران
نمونه عمل دماغ با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران

پوست بینی نازک و منعطف، داشتن قوز روی تیغه ی بینی و مستحکم بودن بافت غضروغی از ویژگی های بینی استخوانی است. اگر بینی شما این خصوصیات را دارد خوب است بدانید یکی از بهترین گزینه ها برای جراحی بینی هستید و احتمالا عمل راحت و موفقی در پیش دارید. هزینه ی عمل بینی استخوانی در اهواز از 22 میلیون تومان شروع شده و نسبت به شرایط زیباجو و پزشک افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی انحرافی در اهواز

نمونه جراحی عمل بینی با دکی یاب
عمل بینی با مشاوره ی مجموعه دکی یاب

هزینه ی عمل انحراف بینی با توجه به دستمزد جراح، نوع درمان، شرایط زیباجو و هزینه ی کلینیک تعیین می شود. از آن جایی که این جراحی درمانی حساب می شود به نسبت عمل های زیبایی هزینه ی پایین تری دارد. تعرفه ی عمل انحراف بینی در شهر اهواز 16 میلیون تومان می باشد.

هزینه جراحی بینی در بیمارستان دولتی اهواز

هزینه ی بیمارستان های دولتی بسته به تجهیزات و امکاناتی که در اختیار بیمار قرار می گیرد متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت قیمت عمل در بیمارستان های دولتی از کلینیک ها و مراکز خصوصی کمتر است. شروع تعرفه ی جراحی بینی در بیمارستان دولتی در شهر اهواز از 18 میلیون تومان می باشد.

هزینه و تعرفه جراح بینی در مشهد

همان طور که احتمالا می دانید مشهد یکی از شهرهای پیشرو در عمل های زیبایی است. در حدی که حتی زیباجویان بسیاری از کشورهای همسایه برای جراحی زیبایی بینی به مشهد مراجعه می کنند. می توان گفت به طور میانگین هزینه ی عمل بینی در مشهد از 23 میلیون تومان شروع می گردد. و بسته به شرایط زیباجو و جراح تغییر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله ی هزینه عمل بینی در مشهد را از دست ندهید.

هزینه جراحی بینی گوشتی در مشهد

نمونه عمل دماغ گوشتی با دکی یاب
نمونه عمل دماغ گوشتی با دکی یاب

هزینه ی عمل دماغ های گوشتی تا حد زیادی به ضخامت پوست بینی زیباجویان بستگی دارد. هر چه پوست بینی شما ضخامت بیشتری داشته باشد عمل بینی شما دشوارتر و احتمالا گرانتر خواهد بود و دوران نقاهت طولانی تری نیز خواهید داشت. به طور کلی می شود گفت هزینه ی جراحی بینی گوشتی در مشهد از 24 میلیون تومان شروع می شود.

هزینه جراحی بینی استخوانی در مشهد

جراحی بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب
جراحی بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب

یکی از معمول ترین مشخصه های بینی های استخوانی وجود برجستگی یا همان قوز روی تیغه ی بینی می باشد. از لحاظ زیباشناسی داشتن قوز روی تیغه ی دماغ تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت را از بین می برد. به همین دلیل بیشترین دلیل مراجعه ی زیباجویان با بینی های استخوانی برای برداشتن همین قوز است. هزینه ی عمل بینی های استخوانی در مشهد از 23 میلیون تومان آغاز و با توجه به شرایط زیباجو افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی انحرافی در مشهد

جراحی دماغ توسط مجموعه دکی یاب
عمل دماغ با مشاوره ی مجموعه دکی یاب

یکی از مواردی که در تعرفه ی جراحی انحراف بینی در مشهد تاثیر گذار است میزان انحراف بینی است. اگر انحراف تیغه یا سپتوم بینی شدید نباشد می توان از طریق اسپری های مرطوب کننده اقدام به درمان آن نمود. اما چنانچه انحراف سپتوم بینی شدید باشد تنها راهکار جراحی است. هزینه ی عمل انحراف بینی در مشهد از 16 میلیون تومان شروع می شود. و می تواند با توجه به شرایط زیباجو و دستمزد جراح و هزینه های کلینیک متغییر باشد.

هزینه جراحی بینی در بیمارستان دولتی در مشهد

اگر قصد دارید عمل زیبایی خود را در بیمارستان دولتی انجام دهید بد نیست بدانید به جز در موارد خاص بیمه درمانی هزینه های بیمارستان را پوشش نمی دهد و شما باید تمام هزینه ها را به صورت شخصی پرداخت نمایید. این هزینه در شهر مشهد از 19 میلیون تومان شروع می شود.

 

شما زیباجویان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ی دقیق عمل بینی پزشکان مختلف، با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار نمایید. برای این کار روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

هزینه و تعرفه جراحی بینی در رشت

تعرفه ی عمل بینی در رشت به میزان تجربه و دستمزد دریافتی پزشک، پیچیدگی و زمان بر بودن عمل، مرکز درمانی انتخابی و موقعیت جغرافیایی محل انجام جراحی بستگی دارد. به صورت تقریبی می توان گفت هزینه ی عمل بینی در شهر رشت از 20 میلیون تومان آغاز می شود. در مقاله هزینه عمل بینی در رشت می توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص بیابید.

هزینه جراحی بینی گوشتی در رشت

نمونه عمل دماغ گوشتی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در یزد
نمونه جراحی بینی گوشتی با مجموعه دکی یاب

یکی از مهمترین عامل های تعیین کننده ی نتیجه در عمل بینی گوشتی جنس پوست بینی زیباجو می باشد. در عمل این فرم بینی ها چون اسکلت بینی دچار تغییرات می شود و ممکن است به جاجایی غضروف و استخوان نیاز شود جراحی پیچیده تر و زمان بهبود طولانی تر می باشد. هزینه ی عمل بینی های گوشتی در رشت از 21 میلیون تومان شروع می شود.

هزینه جراحی بینی استخوانی در رشت

نمونه عمل بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب

افرادی که بینی استخوانی دارند ممکن است به یکی از دلایل اصلاح انحراف، شکستگی، داشتن قوز و اصلاح پولیپ یا گرفتگی بینی تمایل به جراحی بینی خود داشته باشند. در خصوص هزینه ی این عمل باید بگوییم تعرفه ی عمل بینی استخوانی در رشت از 20 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط بینی زیباجو تغییر می کند.

هزینه جراحی بینی انحرافی در رشت

عمل دماغ با مجموعه دکی یاب
عمل دماغ با مجموعه دکی یاب

انحراف بینی در واقع زمانی اتفاق می افتد که سپتوم بینی یا همان دیواره ی نازک به یک سمت منحرف شده و راه تنفس یک یا هر دو حفره ی بینی را تنگ کند. اگر انحراف بینی شدید باشد ممکن است راه هوایی یک سمت به کل بسته شده و در این صورت برای رفع این مشکل به جراحی نیاز می شود. می شود به صورت حدودی گفت هزینه ی عمل انحراف بینی در رشت از 16 میلیون تومان شروع می شود.

هزینه جراحی بینی در بیمارستان دولتی در رشت

هزینه ی عمل بینی در بیمارستان های دولتی به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله هزینه ی دستمزد پزشک، متخصص بیهوشی و در صورت نیاز هزینه های بستری. مخارج جراحی بینی در بیمارستان دولتی در رشت از 17 میلیون تومان آغاز می شود و با توجه به شرایط زیباجو و دستمزد پزشک تغییر می کند.

هزینه و تعرفه جراحی بینی در کرمان

یکی از عواملی که در مخارج عمل بینی در کرمان تاثیر بسیاری دارد دستمزد جراح است. هرچند که باید بدانیم بالا بودن دستمزد یک جراح لزوما به معنی کیفیت بیشتر نیست. و هستند پزشکانی که با قیمت های پایین تر دارای تخصص و مهارت بالا و طرفداران بسیاری هستند. برای آشنایی با این پزشکان روی دکمه ی زیر کلیک نموده و با دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.  

به طور کلی می توان تخمین زد هزینه ی عمل بینی در شهر کرمان از 21 میلیون تومان شروع می شود. و با توجه به شرایط مختلف تغییر می کند. در ادامه در خصوص هزینه ی جراحی بینی های گوشتی، استخوانی، دارای انحراف و مخارج عمل بینی در بیمارستان دولتی در کرمان توضیحات بیشتری ارائه می دهیم.

ضمنا برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالعه ی مقاله هزینه عمل بینی در کرمان را به شما توصیه می کنیم. 

هزینه جراحی بینی گوشتی در کرمان

عمل بینی گوشتی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی گوشتی با مجموعه دکی یاب

جراحی بینی های گوشتی به نسبت استخوانی اندکی دشوارتر است و هر پزشکی تخصص و مهارت مورد نیاز برای آن را ندارد. به همین دلیل جراحان بینی گوشتی معمولا دستمزد و تعرفه ی بالاتری دریافت می کنند. قیمت جراحی بینی های گوشتی در کرمان از 22 میلیون تومان شروع می شود. و هرچه پوست بینی زیباجو ضخیم تر و اصطلاحا بینی گوشتی تر باشد این مبلغ افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی استخوانی در کرمان

جراحی بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب
جراحی بینی استخوانی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران

تعرفه ی عمل بینی استخوانی در شهر کرمان از 21 میلیون تومان شروع می شود. و با توجه به دستمزد پزشک انتخابی شما می تواند افزایش یابد. از عوامل دیگری که در مخارج جراحی موثر هستند می شود به شرایط زیباجو و سبک عمل انتخابی او اشاره کرد. به عنوان مثال اگر سبک فانتزی را انتخاب کرده اید باید بدانید به دلیل پیچیدگی بیشتر جراحی در مقایسه با فرم طبیعی، باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. زیرا در سبک فانتزی به دلیل کوچک شدن سایز بینی نیاز به دقت و تخصص بیشتری است.

هزینه جراحی بینی انحرافی در کرمان

عمل بینی توسط مجموعه دکی یاب
عمل بینی توسط مجموعه دکی یاب

به طور کلی هزینه ی عمل انحرافی بینی یا سپتوپلاستی از جراحی زیبایی کمتر است. البته شما می توانید به صورت همزمان با سپتوپلاستی عمل زیبایی بینی نیز انجام دهید. که طبیعتا در این صورت باید هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید. تعرفه ی جراحی انحراف بینی در کرمان از 15 میلیون تومان آغاز شده و با توجه به شرایط جراح و زیباجو افزایش می یابد.

هزینه جراحی بینی در بیمارستان دولتی در کرمان

همان طور که می دانید تعرفه ی عمل بینی در بیمارستان های دولتی از کلینیک ها و مراکز درمانی خصوصی کمتر است. اما در عوض باید با امکانات کم و محدودیت های فراوان جراحی در بیمارستان های دولتی کنار بیایید. به عنوان مثال ممکن است پزشکی که انتخاب کرده اید با بیمارستان دولتی قرارداد نداشته باشد و مجبور شوید جراح دیگری انتخاب کنید. به صورت تقریبی می توان گفت هزینه ی عمل بینی در بیمارستان های دولتی در کرمان از 18 میلیون تومان شروع می گردد.

در این مقاله هزینه ی عمل بینی در همه ی شهرهای ایران و فرم های مختلف بینی را بررسی کرده ایم.  برای بینی های استخوانی، گوشتی و حتی  انحراف بینی قیمت دقیق و توضیحات کامل ارائه داده ایم و از هزینه ی جراحی در بیمارستان های دولتی شهرهای مختلف ایران گفتیم. به علاوه نحوه ی انجام عمل بینی اقساط و گرفتن تخفیفات میلیونی به کمک دکی یاب را بازگو کردیم. ضمن تشکر از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه  برای ما ثبت کنید و این مقاله را برای دوستان خود نیز ارسال نمایید.

شما همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی رایگان در خصوص هزینه های دقیق عمل بینی با پزشک دلخواهتان دریافت نمایید.  

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.