دسته بندی نشده

همه چیز در رابطه با سبک و مدل جراحی بینی نیمه فانتزی | عکس های متنوع  + جراحان برتر این سبک

سبک عمل بینی نیمه فانتزی

اگر قصد دارید بینی خود را به سبک نیمه فانتزی عمل کنید این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. زیرا در این مقاله همه چیر در رابطه با سبک و مدل جراحی بینی نیمه فانتزی را برای شما توضیح دادیم. از معرفی برترین جراحان تهران و شیراز گرفته تا نمونه کارها و هزینه های دقیق هر کدام. به علاوه از خدمات مجموعه دکی یاب از جمله تخفیفات میلیونی و عمل بینی اقساطی برای شما گفتیم.

سبک نیمه فانتزی یکی از پرطرفدارترین سبک های عمل جراحی بینی است. بسیاری از افرادی که قصد عمل بینی دارند دلبسته ی ظرافت و زیبایی این سبک شده اند و بارها در آینه دماغ خود را با قوسی ملایم و دلنشین و نوک بینی اندکی سر بالا تصور کرده اند. دقیقا به اندازه ای که حالتی شیک و امروزی به صورتشان  بدهد. 

اما متاسفانه برخی به جای قوس ملایم و ظریف، دماغی خوکی با سوراخ های نامتقارن تحویل گرفتند!!. در حدی که باید از پتروس فداکار الگو گرفته و  از انگشتشان در جهت همسان سازی سوراخ های بینی استفاده نمایند. 

می پرسید چرا گرفتار این شرایط شدند؟ زیرا جراحی بینی به سبک نیمه فانتزی کار هر کسی نیست و باید به سراغ پزشکی بروید که تخصص و مهارت کافی را داشته باشد. و بتواند به زیباترین حالت، بینی شما را فرم دهد. 

در این مقاله مجموعه ی دکی یاب برترین جراحان بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران و شیراز را به شما معرفی کرده است. پس اگر شیرازی یا تهرانی هستید و قصد دارید بینی خود را به سبک نیمه فانتزی عمل کنید این مقاله برای شماست. اگر هم هنوز در انتخاب این سبک برای عمل بینی خود مطمئن نیستید می توانید از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی رایگان دریافت کنید. برای شروع کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

سبک عمل بینی نیمه فانتزی چگونه است؟

عمل بینی به سبک نیمه فانتزی با مجموعه دکی یاب
عمل بینی به سبک نیمه فانتزی با مجموعه دکی یاب

همان طور که گفتیم یکی از پرطرفدارترین سبک های عمل زیبایی بینی، سبک نیمه فانتزی است. به قول معروف این سبک نه به شوری فرم فانتزی است و نه به کم نمکی بینی های طبیعی و نچرال. اگر می خواهید بینی شما پس از عمل تغییر کند ولی نه بصورت افراطی و مصنوعی، سبک نیمه فانتزی بهترین انتخاب برای شماست. اجازه بدهید با ویژگی های این سبک بیشتر آشنا شویم.

در این مدل اندازه ی بینی متناسب با سایر اعضای صورت کاهش می یابد و تیغه ی بینی و حفره ها، زیادی باریک و کوچک نمی شوند. نوک بینی اندکی از فرم طبیعی سربالاتر شده و روی تیغه ی بینی قوس ملایمی ایجاد می شود.

جراحی به سبک نیمه فانتزی معمولا برای بینی های فرم استخوانی بهترین نتیجه را دارد اما برای بینی های گوشتی هم با توجه به شرایط زیباجو و مهارت پزشک می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. در ادامه ی مقاله به صورت مفصل توضیح می دهیم بینی نیمه فانتزی برای چه افرادی مناسب است و از کجا تشخیص دهیم به ما می آید!

همچنین برای آشنایی با عمل بینی به سبک فانتزی پیشنهاد می کنیم مقاله سیر تا پیاز عمل بینی فانتزی عروسکی را مطالعه کنید. 

بهترین جراح بینی به سبک نیمه فانتزی

عمل بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب
عمل بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب

در جراحی بینی به سبک نیمه فانتزی سایز بینی تا حدی که با سایر اعضای صورت تناسب داشته باشد کاهش می یابد. این تغییر اندازه باید توسط پزشک معتبر و کارکشته انجام شود. در غیر این صورت ممکن است برای شما مشکلات ظاهری و حتی تنفسی ایجاد کند. به طور کلی سبک نیمه فانتزی نیازمند ظرافت و دقت به خصوصی است که هر پزشکی قادر به انجام آن نیست. و برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه باید در انتخاب جراح وسواس بیشتری خرج دهید.

در این مقاله برترین جراحان بینی سبک نیمه فانتزی در تهران و شیراز را به شما معرفی کرده ایم. شما حتی می توانید در ادامه، شروع هزینه های عمل این پزشکان را بررسی و مقایسه کنید. و به این صورت مناسب ترین جراح را برای خود انتخاب نمایید. 

اگر هم ساکن این دو شهر نیستید می توانید برای آشنایی با موفق ترین جراحان شهر خود به مقاله ی بهترین جراح بینی در ایران مراجعه نمایید.

بهترین جراح بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران

نمونه عمل بینی توسط مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی توسط مجموعه دکی یاب

همان طور که می دانید تعداد جراحانی که در تهران عمل بینی به سبک نیمه فانتزی انجام می دهند بسیار زیاد است. و این موضوع انتخاب پزشک مناسب را به یک چالش پر استرس تبدیل کرده است. مجموعه ی دکی یاب به همین دلیل برترین جراحان بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران را به شما معرفی می کند. هر چند که احتمالا در مسیر پیدا کردن یک جراح کاردرست به نام اغلب این پزشکان ماهر برخورده اید. 

در جدول زیر نام این جراحان معروف به همراه شروع هزینه ی عمل بینی هر یک را برای شما یک جا جمع آوری کرده ایم. توصیه می کنیم برای توضیحات بیشتر در خصوص هر کدام در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

نام جراح بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران

شروع هزینه ی عمل

دکتر احمد علی رجب پور

 40 میلیون تومان

دکتر بابک خسرویان

36 میلیون تومان

دکتر حمید نوری

 18 میلیون تومان

دکتر روزینا بشارتی زاده

55 تا 60 میلیون تومان

دکتر حمیدرضا حسنانی

 60 میلیون تومان

دکتر رویا لطفی یگانه

50 میلیون تومان

دکتر علیرضا محبی

55 میلیون تومان

دکتر میر محمد مجلسی

50 میلیون تومان

برای اطلاع از هزینه ی عمل بینی در شهرهای مختلف ایران توصیه می کنیم مقاله ی هزینه عمل بینی در ایران را مشاهده کنید. 

دکتر احمد علی رجب پور برترین جراح بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر احمد رجب پور جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر احمد رجب پور جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

جناب دکتر رجب پور جراحی بینی را با نهایت ظرافت و دقت و با استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های روز دنیا انجام می دهند. ایشان با در نظر گرفتن سلیقه و با توجه به نیازها و علایق هر زیباجو اقدام به عمل جراحی می کنند. دکتر احمد علی رجب پور با کد نظام پزشکی 124012 دارای برد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. ایشان همچنین عضو بنیاد ملی نخبگان ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه هستند.

برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری از این دکتر پرطرفدار با دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

نمونه عمل بینی نیمه فانتزی با دکتر احمد رجب پور در تهران
نمونه عمل بینی با دکتر احمد رجب پور در تهران

دکتر بابک خسرویان موفق ترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

دکتر بابک خسرویان جراح بینی طبیعی در تهران
دکتر بابک خسرویان جراح بینی طبیعی در تهران

آقای دکتر بابک خسرویان با کد نظام پزشکی 133318 دوره ی پزشکی عمومی و تخصصی خود را در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران گذراندند. و موفق به اخذ بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن و پلاستیک بینی از این دانشگاه شدند. تخصص بالا و بهره مندی از به روز ترین تکنیک ها در عمل های جراحی بینی سبب شده زیباجویان از نظر تنفسی دچار هیچ مشکلی نشوند و نتایج بسیار مطلوبی دریافت کنند. عمل پلک و پروتز چانه خدمات دیگری هستند که توسط ایشان ارائه می شوند.

برای دریافت نوبت ویزیت و عمل فوری از این جراح کارکشته با دکی یاب تماس بگیرید.

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب

دکتر حمید نوری پرطرفدارترین جراح بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر حمید نوری جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر حمید نوری جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

ایشان با کد نظام پزشکی 116949 متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی می باشند. دکتر نوری از شناخته شده ترین جراحان بینی در تهران هستند و بارها در کنگره هایی در کشورهای ترکیه و دبی و کشورهای اروپایی سخنرانی کردند و در ژورنال های اروپایی چندین مقاله به چاپ رسانده اند. ایشان نزدیک به 12 هزار جراحی بینی موفق را در کارنامه ی خود دارند و علاوه بر جراحی زیبایی و ترمیمی بینی خدمات دیگری نظیر تزریق چربی صورت و گونه و جوانسازی صورت نیز ارائه می دهند.

عمل بینی دکتر حمید نوری در تهران
عمل بینی دکتر حمید نوری در تهران

دکتر روزینا بشارتی زاده جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر روزینا بشارتی زاده جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر روزینا بشارتی زاده جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

دکتر روزیتا بشارتی زاده دارای شماره نظام پزشکی 42975 جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و حنجره و آندوسکوپی سینوس می باشند. ایشان همچنین جراح پلاستیک بینی و صورت هستند و در انجمن های راینولوژی ایران و جراحان گوش و حلق و بینی ایران عضو می باشند. دکتر بشارتی زاده در کنگره های اروپایی سخنرانی کردند و چندیدن مقاله ی بین المللی در زمینه های مختلف جراحی پلاستیک بینی به چاپ رسانده اند.

نمونه عمل بینی دکتر روزینا بشارتی زاده در تهران
نمونه عمل بینی دکتر روزینا بشارتی زاده در تهران

دکتر حمیدرضا حسنانی جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر حمیدرضا حسنانی جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر حمیدرضا حسنانی جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

یکی از معروفترین و خوشنام ترین جراحان شیراز دکتر حمیدرضا حسنانی هستند. ایشان با کد نظام پزشکی 78784 متخصص گوش، حلق و بینی و جراح بینی و صورت می باشند. دکتر حسنانی دارای بورد تخصصی گوش، حلق و بینی هستند و تا کنون بیش از 11 هزار عمل بینی موفق انجام داده اند.

عمل دماغ توسط دکتر حمیدرضا حسنانی در تهران
عمل دماغ توسط دکتر حمیدرضا حسنانی در تهران

دکتر رویا لطفی یگانه بهترین جراح خانم بینی نیمه فانتزی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر رویا لطفی یگانه جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر رویا لطفی یگانه جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

خانم دکتر رویا لطفی یگانه با کد نظام پزشکی 132641 متخصص گوش، گلو و بینی و جراح سر و گردن می باشند. ایشان دارای دکترای حرفه ای پزشکی هستند و علاوه بر جراحی زیبایی و ترمیمی بینی به فعالیت های دیگری نظیر اتو پلاستی (جراح زیبایی گوش)، بلفاروپلاستی (عمل زیبایی پلک)، تزریق بوتاکس و … نیز می پردازند.

نمونه کار جراحی بینی دکتر رویا لطفی یگانه در تهران
نمونه کار جراحی بینی دکتر رویا لطفی یگانه در تهران

دکتر علیرضا محبی جراح دماغ به سبک نیمه فانتزی در تهران

آقای دکتر علی رضا محبی جراح پولیپ بینی در تهران
آقای دکتر علی رضا محبی جراح پولیپ بینی در تهران

از معتبرترین جراحان بینی در تهران دکتر علیرضا محبی هستند. ایشان دارای کد نظام پزشکی 1068 و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی بینی و سینوس می باشند. همچنین عضو انجمن گوش، حلق و بینی ایران و عضو آکادمی جراحان گوش و حلق و بینی آمریکا می باشند. دکتر محبی دوره های تکمیلی جراحی زیبایی بینی، جراحی آندوسکوپیک سینوس و قاعده جمجمه را در آمریکا، اتریش و انگلیس گذارنده اند. جراحی زیبایی پلک، پروتز گونه و چانه، آندوسکوپی سینوس و … تعدادی از خدماتی هستند که توسط ایشان ارائه می شوند.

نمونه عمل بینی دکتر علی رضا محبی در تهران
نمونه عمل بینی دکتر علی رضا محبی در تهران

دکتر میر محمد مجلسی دکتر عمل بینی به سبک نیمه فانتزی در تهران

آقای دکتر میر محمد مجلسی دکتر پولیپ بینی در تهران
آقای دکتر میر محمد مجلسی دکتر پولیپ بینی در تهران

آقای دکتر میر محمد مجلسی از با تجربه ترین جراحان بینی در تهران هستند. ایشان دارای شماره ی نظام پزشکی 25587 متخصص گوش، گلو، بینی و جراح سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. این دکتر حاذق همچنین دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی و عضو انجمن راینولوژی ایران هستند. دکتر مجلسی علاوه بر جراحی زیبایی بینی به فعالیت های دیگری نظیر جراحی زیبایی گوش و پلک، تزریق ژل و بوتاکس و فیلر نیز می پردازند.

نمونه عمل بینی دکتر میر محمد مجلسی در تهران
نمونه عمل بینی دکتر میر محمد مجلسی در تهران

بهترین جراح بینی به سبک نیمه فانتزی در شیراز

عمل بینی با مشاوره ی مجموعه دکی یاب در شیراز
عمل بینی با مشاوره ی مجموعه دکی یاب در شیراز

مهارت بالای جراحان شیرازی زیباجویان را از شهرها و حتی کشورهای مختلف برای عمل بینی روانه ی شیراز کرده است. اما در این بین پیدا کردن بهترین پزشکان می تواند سردرگم کننده باشد. 

در جدول زیر می توانید برترین و موفق ترین جراحان بینی به سبک نیمه فانتزی در شیراز را به همراه هزینه ی جراحی بینی هر یک مشاهده کنید. هر کدام از این پزشکان در عمل بینی خصوصا به سبک نیمه فانتزی تبحر و تجربه ی بالا و همچنین طرفداران بسیاری دارند. در ادامه ی مقاله اطلاعات بیشتری از این جراحان کارکشته برای شما درج کرده ایم.

نام جراح بینی به سبک نیمه فانتزی در شیراز

شروع هزینه ی عمل

دکتر امید زرگرانی

30 میلیون تومان

دکتر حسین کرم نژاد

30 میلیون تومان

دکتر سولماز قربانی

29 میلیون تومان

دکتر لیلا اسدپور

30 میلیون تومان

 

اگر نگران انتظار در صف های طولانی عمل این جراحان معروف هستید به شما مژده می دهیم که با مجموعه ی دکی یاب می توانید به صورت فوری و وی آی پی وقت ویزیت و عمل بگیرید. برای این کار کافی است روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دکتر امید زرگرانی بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز

دکتر امید زرگرانی جراح بینی فانتزی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
دکتر امید زرگرانی جراح بینی فانتزی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

جناب دکتر امید زرگرانی با کد نظام پزشکی 155758 متخصص گوش، حلق و بینی و جراح حاذق سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشند. ایشان در کارنامه ی خود انجام بیش از 3 هزار عمل بینی موفق با نتایج مطلوب و رضایت بخش را ثبت کرده اند. دکتر زرگرانی از معدود پزشکانی هستند که در جراحی بینی خصوصا به سبک نیمه فانتزی در شیراز تبحر و طرفداران بسیاری دارند. به همین دلیل زمان انتظار طولانی برای عمل همیشه یکی از دغدغه های زیباجویان ایشان بوده است.

شما می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری و بدون صف انتظار با این جراح پرطرفدار با دکی یاب تماس بگیرید.

نمونه کار جراحی بینی دکتر امید زرگرانی در شیراز
نمونه کار جراحی بینی فانتزی عروسکی دکتر امید زرگرانی در شیراز

دکتر حسین کرم نژاد معتبرترین دکتر عمل بینی نیمه فانتزی در شیراز

مجموعه دکی یاب؛ دکتر حسین کرم نژاد دکتر عمل دماغ به سبک فانتزی در شیراز
مجموعه دکی یاب؛ دکتر حسین کرم نژاد دکتر عمل دماغ به سبک فانتزی در شیراز

این دکتر متبحر از آن دسته پزشکانی هستند که می توانید با خیالی آسوده برای عمل بینی به سبک نیمه فانتزی انتخابشان کنید. دکتر کرم نژاد دارای کد نظام پزشکی 132465 بوده و متخصص گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن می باشند. ایشان همچنین دارای دکترای حرفه ای پزشکی هستند و در زمینه ها ی مختلفی نظیر درمان مشکلات بینی و سینوس، درمان بیماری های گوش و درمان بیماری های سر و گردن فعالیت می کنند.

 برای ارتباط با دکتر حسین کرم نژاد و گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری با ایشان با دکی یاب تماس بگیرید.

عمل بینی نیمه فانتزی توسط دکتر حسین کرم نژاد جراح دماغ در شیراز
عمل بینی نیمه فانتزی توسط دکتر حسین کرم نژاد جراح دماغ در شیراز

دکتر سولماز قربانی موفق ترین جراح بینی خانم به سبک نیمه فانتزی در شیراز

دکتر سولماز قربانی جراح بینی گوشتی در شیراز
دکتر سولماز قربانی جراح بینی گوشتی در شیراز

از خصوصیات دکتر سولماز قربانی می شود به این اشاره کرد که از پیشرفته ترین متدها و دانش روز دنیا در عمل های خود بهره می برند. ایشان با کد نظام پزشکی 146490 متخصص گوش، حلق و بینی هستند و دارای فلوشیپ جراحی بینی و سینوس می باشند. اگر قصد دارید بینی خود را به سبک نیمه فانتزی عمل کنید این جراح ماهر یکی از بهترین گزینه های شماست.

برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری از دکتر سولماز قربانی می توانید با دکی یاب تماس بگیرید.

جراحی بینی توسط دکتر سولماز قربانی در شیراز
جراحی بینی توسط دکتر سولماز قربانی در شیراز

دکتر لیلا اسدپور ماهرترین جراح دماغ به سبک نیمه فانتزی در شیراز

مجموعه دکی یاب؛ دکتر لیلا اسدپور جراح زیبایی بینی در شیراز
مجموعه دکی یاب؛ دکتر لیلا اسدپور جراح زیبایی بینی در شیراز

خانم دکتر لیلا اسدپور با کد نظام پزشکی 146391 متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن می باشند. ایشان همچنین در زمینه ی درمان بیماری های گوش، بیماری های حلق و حنجره و بیماری های بینی و سینوس تبحر دارند. شما می توانید برای دریافت خدمات دیگری نظیر جراحی زیبایی گوش، تزریق ژل و بوتاکس و … نیز به ایشان مراجعه نمایید.

برای گرفتن نوبت ویزیت و جراحی بینی بدون انتظار و به صورت فوری از این جراح حاذق با دکی یاب تماس بگیرید.

عمل دماغ نیمه فانتزی دکتر لیلا اسدپور در شیراز
عمل دماغ به سبک نیمه فانتزی با دکتر لیلا اسدپور در شیراز

شما زیباجویان می توانید برای آشنایی با سایر جراحان کارکشته ی شیرازی که در عمل بینی به سبک های مختلف مهارت دارند مقاله ی بهترین جراح بینی در شیراز را مطالعه کنید.

سبک و مدل بینی نیمه فانتزی بیشتر به چه صورت هایی میاد؟

عمل بینی با مجموعه دکی یاب
عمل بینی با مجموعه دکی یاب

هیچ چیز بدتر از آن نیست که بعد از عمل بینی متوجه شویم دماغ جدیدمان به صورتمان نمی آید! پس خوب است بدانیم بینی نیمه فانتزی بیشتر برای کدام چهره ها مناسب است. همان طور که گفتیم در سبک نیمه فانتزی سایز بینی تا حدی کوچک می شود. بنابراین قبل از انتخاب این سبک برای عمل بینی، باید به سایر ویژگی های چهره ی خود توجه کنید. هدف همه ی ما از عمل بینی زیباتر شدن است. و این موضوع اتفاق نمی افتد مگر بین اجزای صورتمان تعادل و تناسب برقرار باشد. به عنوان مثال اگر صورتی کشیده یا لب هایی بزرگ دارید بینی کوچک برای شما مناسب نیست. اما اگر صورت شما کوچک است و اجزای صورت ظریفی دارید می توانید سایز بینی خود را کاهش دهید.

اگر می خواهید مطمئن شود بینی نیمه فانتزی برای شما مناسب است یا خیر می توانید از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی رایگان دریافت کنید. برای این کار روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

خبر خوب این که مشاوره ی رایگان فقط یکی از خدمات بی نظیر تیم دکی یاب است. در ادامه با این مجموعه و سایر خدمات هیجان انگیز آن بیشتر آشنا می شویم.

خدمات مجموعه دکی یاب برای عمل بینی نیمه فانتزی


اجازه دهید قبل از این که از خدمات ویژه ی دکی یاب برایتان بگوییم، کمی با این مجموعه بیشتر آشنا شویم. تیم دکی یاب سال هاست در زمینه ی جراحی زیبایی فعالیت می کند و خصوصا در زمینه ی عمل بینی خدمات بی نظیری ارائه می دهد. همان طور که گفتیم یکی از آنها ارائه ی مشاوره ی رایگان می باشد. شما می توانید از کارشناسان دکی یاب برای انتخاب مناسب ترین سبک عمل مشاوره دریافت کنید. کارشناسان دکی یاب همچنین می توانند به صورت تخصصی با در نظر گرفتن شرایطتان درانتخاب بهترین ترین پزشک به شما مشاوره دهند.

یکی دیگر از خدمات فوق العاده ی این مجموعه عمل بینی اقساطی است. در واقع با کمک دکی یاب شما می توانید با شرایط بسیار ساده و به صورت فوری بینی خود را اقساطی عمل کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی دکمه ی بالا کلیک کرده یا با ما تماس بگیرید.

همچنین در مقاله ی هزینه عمل بینی در شیراز  می توانید از مخارج عمل بینی توسط برترین جراحان شیرازی مطلع شوید.

بینی های گوشتی و سبک و مدل نیمه فانتزی

نمونه عمل بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب

حالا وقتش رسیده بررسی کنیم سبک نیمه فانتزی برای بینی های گوشتی مناسب تر است یا استخوانی؟!

ویژگی بینی های گوشتی داشتن پوست ضخیم، نوک بینی بزرگ و دارای غدد چربی فراوان و ساختار غضروفی ضعیف است. همان طور که گفتیم در سبک نیمه فانتزی کاهش سایز بینی تا حدی انجام می شود که با سایر اجزای صورت در تناسب باشد. اما با توجه به پوست ضخیم و بافت غضروفی ضعیف در بینی های گوشتی، کاهش سایز کمی پیچیده تر است و نیاز به ظرافت و دقت بیشتری دارد. به همین دلیل جراحی به سبک نیمه فانتزی برای دماغ گوشتی با تایید و صلاحدید پزشک انجام می شود و نتیجه ی آن به جنس پوست بستگی دارد. هرچه پوست شما نازک تر باشد جراحی موفق تر و بهبودی شما سریعتر اتفاق می افتد.

سبک نیمه فانتزی و بینی های استخوانی

جراحی بینی فانتزی
جراحی بینی توسط مجموعه دکی یاب

داشتن یک بینی با ساختار غضروفی محستکم و پوست نازک که از ویژگی های بینی استخوانی هستند یک شرایط ایده آل برای عمل بینی به سبک نیمه فانتزی به شمار می رود. بینی های استخوانی معمولا نتایج موفق تری از نوع گوشتی در عمل بینی به سبک نیمه فانتزی می گیرند و احتمال برگشت به حالت قبل و افتادگی نوک بینی برای آنها وجود ندارد. پس اگر بینی شما از نوع استخوانی است، کاندید مناسبی برای جراحی بینی نیمه فانتزی هستید.

در این مقاله صفر تا صد عمل بینی به سبک نیمه فانتزی را برایتان گفتیم. برترین جراحان شیراز و تهران در این سبک را به شما معرفی کردیم، نمونه کار هر یک را ارائه دادیم و از شروع هزینه ی عمل هر کدام گفتیم. به علاوه درباره ی مشاوره ی رایگان و انجام عمل بینی اقساطی به کمک دکی یاب برای شما شرح دادیم. از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم. لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ثبت فرمایید. 

همچنین اگر پرسشی دارید که در بخش سوالات متداول پاسخ آن را نیافتید می توانید از طریق دکمه ی زیر با دکی یاب ارتباط برقرار کنید. کارشناسان دکی یاب به رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

انجام عمل بینی مردانه جهت رفع نواقص دماغ طرفداران بسیاری دارد. اما باید بگوییم با توجه به این که معمولا اعضای صورت آقایان بزرگتر هستند، ممکن است سبک نیمه فانتزی برای آنها گزینه ی مناسبی نباشد. ولی در صورت تمایل و با توجه به نظر پزشک و در نظر گرفتن تناسب چهره می توانند سبک نیمه فانتزی را انتخاب کنند.

انتخاب فرم و مدل بینی کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد. اگر می خواهید تنها ایرادات بینی خود را رفع کنید و به دنبال تغییرات بیشتر نیستید سبک طبیعی بیشتر مناسب شماست. اما اگر تمایل دارید بینی شما کمی از فرم طبیعی خارج شده و حالت فانتزی تری داشته باشد سبک نیمه فانتزی را انتخاب کنید.

سبک فانتزی در واقع حالت اغراق شده ی فرم نیمه فانتزی است. سایز بینی در این سبک کوچکتر شده و نوک بینی سربالاتر می شود. همچنین تیغه ی بینی قوس بیشتری گرفته و زاویه ی بین لب بالایی و بینی بیشتر می شود. اگر فرم دماغ شما استخوانی است و صورت ظریفی دارید میتوانید بینی خود را به صورت نیمه فانتزی عمل کنید.

واقعیت این است که برای عمل بینی به سبک نیمه فانتزی نمی شود یک قیمت دقیق ارائه داد. زیراهزینه ها با توجه به فرم و شرایط بینی زیباجویان و همچنین دستمزد پزشک متفاوت است. با این وجود در این مقاله شروع هزینه ی عمل بینی برترین جراحان تهران و شیراز را به شما اعلام کردیم. برای اطلاع از هزینه ی دقیق تر جراحی بینی توسط جراح مورد نظرتان می توانید با دکی یاب تماس بگیرید.

جراحی بینی نیمه فانتزی با توجه به صلاحدید پزشک و نظر شما می تواند با دو تکنیک باز و بسته انجام شود. در روش باز پزشک در کلوملای بینی یک برش ایجاد کرده و به این صورت به ساختار داخلی بینی دسترسی کامل دارد. اما در روش بسته در سطح خارجی بینی برشی ایجاد نشده و همه ی برش ها داخلی هستند. این تکنینک مناسب زیباجویانی است که نیاز به تغییرات چندانی ندارند.

داشتن ورم و کبودی پس از جراحی بینی برای همه ی زیباجویان اتفاق می افتد و کاملا طبیعی است. اما شدت و ماندگاری آن برای همه یکسان نیست. و با توجه به جنس پوست و شرایط بدنی هر فرد متفاوت است. به طور کلی می توان گفت کبودی پوست پس از 1 ماه خود به خود  از بین می رود ولی برای برطرف شدن ورم زمان بیشتری نیاز است.

با توجه به این که در این سبک اندازه ی بینی و حفره های آن بیش از حد کوچک نمی شوند دچار عوارضی همچون اشکال در تنفس نخواهید شد. مگر این که جراح انتخابی شما تبحر و دانش کافی برای عمل بینی را نداشته باشد.

عمل بینی به سبک نیمه فانتزی در صورتی که توسط جراح ماهر انجام شود عوارض چندانی نخواهد داشت. اما اگر پزشک انتخابی کم تجربه و ناوارد باشد، یا زیباجو مراقبت های پس از عمل را به صورت صحیح رعایت نکند، می تواند عوارضی از قبیل نا متقارن بودن حفره های بین، بی حسی پوست، آسیب دیدن تیغه ی میانی بینی و … را به همراه داشته باشد.  

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.