دسته بندی نشده

بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران | معرفی بهترین ها+ نمونه کار+ لیست هزینه ها (سال 1402)

بهترین جراح بینی در شیراز

بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران را از کجا پیدا کنیم؟

مدت ها بود که از این مطب به آن مطب در به در به دنبال یک پزشک حاذق می‌گشتم که بتواند با مهارت بالا قوز شرقی دماغم را به یک قوس زیبا تبدیل کند. تقریبا تمام تهران را زیر پا گذاشته بودم، اما هنوز پزشکی پیدا نشده بود که بتواند من را به چیزی که می‌خواهم برساند! تا اینکه در همین جستجوها خانمی را در تاکسی دیدم که دماغش دقیقا همانی بود که من می خواستم. یک بینی سر بالا با قوس مناسب و سوراخ‌های متقارن. دلم را به دریا زدم و اسم و آدرس جراحش را پرسیدم. جواب داد: “با دکی یاب عمل کردم”

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب

می‌گفت او هم روزهای زیادی را به دنبال بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران می‌گشته و تعدادی از دوستانش را دیده که از نتیجه عمل راضی نبودند و به جای بینی عروسکی حالا یک دماغ خوکی روی صورتشان دارند! به همین دلیل هر روز ترسش برای انجام عمل بیشتر می‌شده است. تا اینکه با دکی یاب آشنا شده و با مشاوره کارشناسان دکی یاب توانسته در نهایت بهترین پزشک مناسب فرم بینی‌اش را پیدا کند.

حالا چند ماهی از آشنایی من با مجموعه دکی یاب گذشته و من به فرم بینی دلخواهم رسیدم و هنوز هم از پشتیبانی مجموعه دکی یاب استفاده می‌کنم! اگر شما هم مثل من مدت زیادی است به دنبال جراح مناسب می‌گردید، کافی است از طریق دکمه زیر با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار کرده و بعد از مشاوره تخصصی پزشک مناسب خود را انتخاب کنید. کارشناسان دکی یاب با توجه به نوع بینی و شرایط مالی شما بهترین جراح بینی مناسب شما را معرفی می‌کنند. در ادامه این مطلب هم می‌توانید با تعدادی از بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در تهران آشنا شوید.

آشنایی با بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در تهران

نمونه عمل جراحی بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

برای رسیدن به نتیجه دلخواه در عمل بینی باید سراغ بهترین دکتر عمل بینی فانتری و عروسکی در تهران بروید. چراکه اگر پزشکی که انتخاب می‌کنید تخصص کافی در زمینه عمل جراحی بینی عروسکی را نداشته باشد، نه تنها به فرم دلخواهتان نمی‌رسید بلکه از نظر ظاهری و تنفسی با مشکلاتی مواجه خواهید شد. در جدول زیر چهار تن از پطشکان مطرح جراحی بینی فانتزی در تهران به اختصار آورده شده است.

 

نام پزشک

تخصص

سبک جراحی

ادرس حدودی

میزان رضایت زیباجویان

دکتر حمید نوری

دکترای حرفه‌ای پزشکی- جراح عمومی

استخوانی، گوشتی، غضروفی- سبک فانتزی

تهران-کیلینیک تیارا، بولوار آیت الله کاشانی

عالی

دکتر شهریار یحیوی

متخصص گوش، حلق و بینی-جراح پلاستیک صورت

استخوانی، گوشتی، غضروفی- سبک فانتزی

تهران-مجتمع پالادیوم-زعفرانیه

عالی

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش، حلق و بینی-جراح پلاستیک بینی و صورت

استخوانی، گوشتی، غضروفی- سبک فانتزی

تهران- پاسداران-خیابان بوستان

عالی

دکتر بهرام مقدم فرد

متخصص گوش، حلق و بینی- جراح بینی

استخوانی، گوشتی، غضروفی- سبک فانتزی

تهران-خیابان ولیعصر

عالی

در ادامه بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران به همراه نمونه کار و هزینه جراحی را به شما معرفی می‌کنیم. علاوه بر این شما می‌توانید برای آشنایی با بهترین و مناسب‌ترین جراح برای خودتان با کارشناسان دکی یاب تماس گرفته و از آن‌ها مشاوره تخصصی دریافت نمایید.  

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله بهترین جراح بینی در تهران را نیز مطالعه کنید.

دکتر حمید نوری یکی از بهترین جراحان بینی عروسکی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر حمید نوری از بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر حمید نوری از بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

آقای دکتر حمید نوری به کد نظام پزشکی 67088 متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هستند که سال‌های بسیاری در زمینه جراحی زیبایی بینی فعالیت کرده‌اند. ایشان یکی از بهترین‌های سبک عمل فانتزی در تهران هستند و تاکنون بیش از 12 هزار عمل زیبایی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. اعتقاد دکتر نوری این است که زیبایی یک مجموعه است و تنها ایجاد یک بینی زیبا کافی نیست، بلکه هدف ایجاد یک بینی متناسب با فرم صورت و در نتیجه ظاهری زیباتر است. 

دکتر نوری علاوه بر جراحی زیبایی بینی خدمات دیگری از جمله تزریق چربی صورت و گونه، جوانسازی پوست و… را نیز ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت نوبت ویزیت و عمل از دکتر حمید نوری به صورت فوری و بدون انتظار با دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

نمونه کارهای دکتر حمید نوری بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران

بررسی نمونه کارها می تواند در انتخاب جراح کمک بسیاری به شما کند. دکتر نوری یکی از بهترین جراحان بینی تهران هستند که در زمینه عمل عروسکی تبحر خاصی داشته و نمونه کارهای موفق بسیاری دارند. در ادامه تعدادی از این نمونه کارها را مشاهده خواهید کرد.

نمونه جراحی بینی عروسکی دکتر حمید نوری با مشاوره مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه جراحی بینی عروسکی دکتر حمید نوری در تهران با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان

دکتر شهریار یحیوی از بهترین جراحان بینی فانتزی در تهران

دکتر شهریار یحیوی، از بهترین جراحان بینی فانتزی در تهران
دکتر شهریار یحیوی، از بهترین جراحان بینی فانتزی در تهران

جناب دکتر شهریار یحیوی متخصص گوش و حلق و بینی هستند که با شماره نظام پزشکی 58225 در تهران فعالیت می‌کنند. دکتر یحیوی در حال حاضر یکی از بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در تهران هستند که طرفداران بسیاری دارند. ایشان علاوه بر جراحی بینی در زمینه بلفاروپلاستی، اتوپلاستی و… نیز فعالیت دارند. 

نمونه کارهای دکتر شهریار یحیوی جراح بینی به سبک فانتزی و عروسکی در تهران

دیدن نمونه کارهای دکتر یحیوی انتخاب را برای شما راحت‌تر کرده و شما را با سبک جراحی ایشان آشنا می‌کند. در ادامه تعدادی از نمونه کارهای این پزشک را مشاهده می‌کنید: 

نمونه عمل جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
نمونه عمل جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر
نمونه کار دکتر شهریار یحیوی جراح بینی فانتزی در تهران
نمونه کار دکتر شهریار یحیوی جراح بینی فانتزی در تهران

دکتر هادی سرمست جراح بینی عروسکی در تهران

دکتر هادی سرمست جراح بینی عروسکی در تهران
دکتر هادی سرمست جراح بینی عروسکی در تهران

دکتر هادی سرمست به شماره نظام پزشکی 84809 متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک و صورت در تهران هستند. ایشان یکی از بهترین جراحان سبک فانتزی و عروسکی در تهران می‌باشند و علاوه بر جراحی بینی عمل‌های بلفاروپلاستی و اتوپلاستی را نیز انجام می‌دهند. 

نمونه کارهای دکتر سرمست از برترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در تهران

دکتر سرمست یکی از پزشکان در لیست بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران هستند که نمونه عمل‌های موفق بسیاری را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر سرمست ادامه این مطلب را مشاهده کنید.

نمونه عمل بینی فانتزی با دکتر هادی سرمست جراح بینی در تهران
نمونه عمل بینی فانتزی با دکتر هادی سرمست جراح بینی در تهران
نمونه کار دکتر هادی سرمست جراح بینی عروسکی در تهران
نمونه کار دکتر هادی سرمست جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران

دکتر بهرام مقدم فرد، یکی از جراحان مشهور سبک عروسکی در تهران

دکتر بهرام مقدم فرد جراح سبک عروسکی در تهران
دکتر بهرام مقدم فرد جراح سبک عروسکی در تهران

آفای دکتر بهرام مقدم فرد به شماره نظام پزشکی 49031 متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هستند که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین‌های سبک فانتزی شناخته می‌شوند. ایشان علاوه بر عمل بینی، جراحی‌های اتوپلاستی و بلفاروپلاستی را نیز انجام می‌دهند. 

نمونه کارهای دکتر بهرام مقدم فرد دکتر عمل دماغ فانتزی در تهران

دکتر بهرام مقدم فرد یکی از پزشکان باتجربه تهران هستند که نمونه کارهای موفق زیادی دارند. در ادامه تعدادی از این نمونه کارها را مشاهده خواهید کرد.

نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب

دریافت نوبت از برترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در تهران

نمونه عمل بینی گوشتی با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ هزینه عمل بینی در تهران و شهرستان ها

معمولا نوبت گرفتن از جراحان پرطرفدار بینی کار آسانی نیست و ممکن است ماه‌ها طول بکشد، اما شما می‌توانید به کمک دکی یاب در کوتاه‌ترین زمان از بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید. کارشناسان مجموعه علاوه بر مشاوره حضوری و آنلاین برای انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران، تمامی مراحل دریافت نوبت را می‌گذرانند و بدون نیاز به انتظار و به صورت VIP برای شما نوبت ویزیت و عمل دریافت می‌کنند. برای ارتباط آسان تر با مشاوران دکی یاب می‌توانید از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

هزینه های عمل بینی فانتزی و عروسکی در تهران

نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان

قیمت جراحی بینی فانتزی و عروسکی در تهران با توجه به فاکتورهای مختلفی می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد. برخی از عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی عروسکی عبارتند از:

  • هزینه دستمزد بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران
  • بینی گوشتی و یا استخوانی
  • هزینه بیمارستان و یا کلینیک
  • هزینه آزمایشات قبل عمل
  • هزینه پرسنل اتاق عمل

در نتیجه نمی‌توان قیمت ثابتی را به عنوان هزینه جراحی بینی عروسکی برای تمامی افراد در نظر گرفت. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله هزینه عمل بینی در تهران را نیز مطالعه کنید. به طور کلی می‌توان گفت هزینه عمل‌ها به شرح زیر است:

پزشک جراح

شروع هزینه عمل

دکتر حمید نوری

30 میلیون تومان

دکتر شهریار یحیوی

80 میلیون تومان

دکتر هادی سرمست

45 میلیون تومان

 بهرام مقدم فرد 50 میلیون تومان

اگر برای پرداخت هزینه‌های عمل بینی فانتزی و عروسکی در تهران محدودیت دارید نگران نباشید؛ زیرا مجموعه دکی یاب در این قدم هم همراه شماست. تیم دکی یاب این امکان را برای شما زیباجویان فراهم کرده است که مخارج عمل بینی خود را با شرایط بسیار راحت به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی کافی است با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

خدمات دکی یاب برای عمل بینی عروسکی در تهران

نمونه عمل بینی با مشورت دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر
نمونه عمل بینی با مشورت دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر

دکی یاب مجموعه‌ای است که سال ها در زمینه ارائه خدمات زیبایی فعالیت می‌کند و در این حیطه خدمات متنوع و بی نظیری را به زیباجویان ارائه می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به مشاوره انتخاب جراح توسط کارشناسان متخصص اشاره کرد. مشاوران ما با توجه به فرم بینی و بودجه شما مناسب‌ترین پزشک را به شما معرفی می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید بعد از یک دوره مشاوره آنلاین و یا حضوری با آگاهی بیشتر پزشک جراح خود را انتخاب کنید.

دکی یاب همچنین امکان پرداخت هزینه عمل به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده است. با این شرایط دیگر لازم نیست هزینه عمل را به طور یکجا پرداخت کنید و می‌توانید به صورت فوری و با شرایط بسیار راحت مخارج جراحی را اقساطی کنید.

خدمات دکی یاب در شهرهای شیراز و تهران ارائه می‌شوند اما اگر ساکن این دو شهر نیستید خوب است بدانید مجموعه دکی یاب امکان سفر رایگان به این شهرها و یک روز اقامت نیم بها در شیراز را برای شما فراهم کرده است.

علاوه بر این موارد خدمات دیگری از جمله پشتیبانی 24 ساعته، ارائه پک هدیه، تخفیف و آفر و… نیز برای زیباجویان در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید با استفاده از دکمه زیر درمورد این خدمات اطلاعات بیشتری کسب کرده و از آن‌ها بهره مند شوید.

مشخصات عمل بینی به سبک فانتزی در شیراز

مشخصات عمل بینی به سبک فانتزی
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر

پیش از هر چیز باید بدانید که برای عمل بینی به سبک فانتزی، استخوان و غضروف‌های بینی باید قوی باشند. به علاوه هرچه پوست بینی نازک تر باشد امکان ایجاد تغییر بر روی آن بیشتر بوده و دست پزشک جراح برای تغییرات گسترده بازتر می‌باشد. بینی فانتزی بعد از عمل ویژگی‌های زیر را خواهد داشت:

  • روی بینی بیمار یک قوس زیبا ایجاد می‌شود.
  • سایز بینی و پره‌های آن از حالت طبیعی کوچک تر می‌شوند.
  • نوک بینی کمی سر بالا و تیز است.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر درباره بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران و عمل بینی عروسکی مقاله مربوط به این مطلب با نام سیر تا پیاز عمل بینی فانتزی عروسکی را مطالعه کنید.

تفاوت سبک عمل بینی عروسکی و طبیعی

تفاوت سبک عمل بینی عروسکی و طبیعی
تفاوت سبک عمل بینی عروسکی و طبیعی

تفاوت عمل بینی مدل عروسکی و طبیعی در ظاهر و فرم بینی پس از جراحی است. سایز بینی عروسکی به طور معمول از بینی طبیعی کوچک‌تر بوده و قوس بیشتری دارد و نوک بینی در فرم عروسکی سربالا و تیز است.

به طور طبیعی زاویه بینی و لب در فرد طبق فاکتورهای زیبایی شناسی باید حداقل 90 درجه باشد. زمانی که جراح، زاویه دماغ و لب را در حد 90 درجه ایجاد می‌کند یعنی عمل به فرم طبیعی انجام شده است، اما در صورتی که زاویه بیشتر از 90 درجه باشد، بینی فرم سر بالاتر و به اصطلاح عروسکی می‌شود. هنگام انتخاب سبک عمل خود باید به این موضوع توجه داشته باشید که فرم بینی بعد از عمل با فرم چهره و سایر اجزای صورت شما متناسب باشد تا بتوانید به نتیجه ایده آل از عمل دست پیدا کنید. بنابراین یک پزشک کاربلد و متخصص که بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران باشد، باید با توجه به شرایط بینی و آناتومی چهره ی شما بهترین سبک را به شما معرفی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عمل بینی طبیعی پیشنهاد می کنیم مقاله عمل بینی طبیعی یا نچرال را مطالعه کنید.

 

عمل بینی فانتزی بهتر است یا نیمه فانتزی؟

نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب ذر شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در اردبیل

عمل بینی نیمه فانتزی تا حدودی شبیه به سبک بینی عروسکی است و می‌توان آن را مدلی بین فانتزی و طبیعی در نظر گرفت. در مدل نیمه فانتزی فاصله بین نوک بینی تا لب بالایی حدود ۹۰ تا ۱۰۵ درجه است و قوس روی بینی نسبت به سبک فانتزی و عروسکی کمتر است. اگر قوس روی تیغه بینی را می‌پسندید ولی تمایل دارید حالت طبیعی چهره خود را از دست ندهید فرم نیمه طبیعی بیشتر مناسب شماست. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر می‌توانید مقاله همه چیز در رابطه با سبک و مدل جراحی بینی نیمه فانتزی را مطالعه کنید.

بینی استخوانی و سبک عمل دماغ فانتزی

نمونۀ کار جراحی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
نمونۀ کار جراحی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج

بینی‌های استخوانی به دلیل خصوصیاتی از جمله ساختار استخوانی قوی، مقاوم بودن غضروف‌ها و نازک بودن پوست بینی قابلیت این را دارند که جراح به راحتی تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایند. این مدل بینی به دلیل اینکه راحت‌تر تراش می‌خورد و معمولا نیاز به پیوند غضروف ندارد، بهترین گزینه برای عمل بینی فانتزی است. خوب است بدانید بینی عروسکی بیشتر مناسب افرادی است که دارای اجزای صورت ظریف و کوچک هستند. اگر مطمئن نیستید سبک عمل بینی فانتزی مناسب شماست می‌توانید از کارشناسان دکی یاب راهنمایی دریافت کنید. برای شروع روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح ترمیم بینی در تهران

سبک جراحی بینی عروسکی و بینی گوشتی

بهترین جراح بینی در شیراز، عمل بینی با مشاوره دکی یاب
بهترین جراح بینی در شیراز، عمل بینی با مشاوره دکی یاب

با توجه به ویژگی‌های بینی‌های گوشتی بهترین مدل برای این فرم، سبک عمل طبیعی است. در این نوع بینی‌ها به دلیل ضعیف بودن غضروف‌ها و ضخیم بودن پوست بینی، جراحی به سبک فانتزی چندان گزینه مناسبی محسوب نمی‌‌شود. اگر بینی شما گوشتی است و سبک جراحی بینی فانتزی را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران مشورت نمایید و سپس با آگاهی کامل اقدام به عمل جراحی کنید. 

تکنیک های جراحی بینی عروسکی در تهران

به طور کلی بهترین جراح بینی عروسکی در تهران از دو روش متفاوت جراحی بینی باز و بسته استفاده می‌کند که در ادامه به توضیح این تکنیک‌ها پرداخته شده است:

عمل بینی فانتزی به صورت باز

عمل بینی فانتزی و عروسکی در تهران
عمل بینی فانتزی و عروسکی در تهران

در این روش جراح برای دسترسی به استخوان و غضروف بینی، شکاف کوچکی از بیرون و بین سوراخ‌های بینی ایجاد می‌کند تا فضای کافی برای ایجاد تغییرات داشته باشد. در جراحی با تکنیک باز جراح دید مستقیم به اجزای داخلی بینی را داشته و به همین دلیل امکان اعمال تغییرات به صورت گسترده وجود دارد. بعد از انجام تغییرات در داخل بینی، شکاف‌ها به قسمت‌های داخلی بینی متصل و بخیه می‌شوند.

این نوع جراحی برای مواردی مناسب است که به پیوند غضروف نیاز باشد یا علاوه بر رفع ایرادات ظاهری به اصلاح مشکلات ساختاری و تنفسی نیز پرداخته شود. به دلیل دید مستقیم جراح بر روی اجزای داخل بینی و همچنین اعمال راحت‌ تر تغییرات اغلب جراحان تمایل به انجام جراحی به صورت باز را دارند.

عمل بینی عروسکی به صورت بسته

نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب

در روش جراحی به صورت بسته، شکاف‌ها در داخل سوراخ بینی ایجاد می‌شود و در قسمت‌های بیرونی برشی زده نمی‌شود. به همین دلیل بعد از ترمیم هیچ اثری از زخم و یا برش بر روی بینی دیده نمی‌شود.

این کار باعث کاهش تورم و کبودی در اطراف بینی می‌شود و همچنین دوران نقاهت کوتاه‌تری نیز دارد. اما باید در نظر بگیرید که در جراحی به روش بسته نمی‌توان تغییرات گسترده ای بر روی بینی اعمال کرد. در هر دو روش جراحی بینی به صورت باز و یا بسته، برای ایجاد تغییرات در بینی برای بالا بردن و یا کوچک کردن آن نیاز به حذف و یا اضافه کردن قسمتی از استخوان و غضروف وجود دارد.

مزایای جراحی بینی عروسکی در تهران

جراحی زیبایی بینی با مشاوره دکی یاب
جراحی زیبایی بینی با مشاوره دکی یاب

بینی بزرگ یا منحرف تعادل چهره را به هم می‌زند و زیبایی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اولین و اصلی ‌ترین مزیت عمل بینی فانتزی عروسکی این است که ظاهر ما بهبود پیدا کرده و اعتماد به نفس ما افزایش پیدا می‌کند. همچنین با عمل بینی می‌توان ساختارهای بینی که موجب اشکال در تنفس می‌شود را اصلاح و مسیر تنفسی را باز کرد.

برای مطالعه بیشتر: معرفی اصولی بهترین جراحان بینی در شیراز

عوارض جراحی بینی عروسکی در تهران

نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

رعایت یک سری از نکات مراقبتی بعد عمل بینی عروسکی فانتزی منجر به بهبود سریع‌تر می‌شود که در ادامه به این موارد اشاره شده است:

  • رعایت رژیم غذایی مناسب و خوردن غذاهای نرم و آبکی و اجتناب از خوردن غذاهای سفت و جویدنی.
  • حداقل به مدت ۲ هفته از کشیدن سیگار، قلیان و خوردن مشروبات الکلی پرهیز کنید.
  • پرهیز از فین کردن بینی؛ زیرا باعث ایجاد فشار به بینی می‌شود.
  • داروهای تجویز شده توسط جراح را طبق ساعت مشخص مصرف کنید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی بعد جراحی بینی فانتزی خودداری کنید.
  • از زدن عینک به مدت حداقل ۴ ماه روی بینی پرهیز کنید.
  • در هنگام خوابیدن و استراحت از دو بالشت استفاده کنید به طوری که سر بالاتر از بدن قرار داشته باشد.
  • بینی را یه به عنوام بعد جراحی خیس نکنید؛ زیرا باعث تورم بیشتر می‌شود.
  • بعد از عمل دماغ فانتزی عروسکی در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • در روزهای اول بعد جراحی بینی عروسکی از کمپرس سرد استفاده کنید.

علاوه بر این موارد برای آگاهی بیشتر درمورد مراقبت‌های بعد از عمل می‌توانید مقاله مراقبت های بعد از عمل بینی چیست؟ را مطالعه کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی فانتزی

عمل زیبایی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی فانتزی در تهران
عمل زیبایی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

همۀ ما با ویژگی جراحان خوب عمل بینی کم و بیش آشنایی داریم. پزشک خوب جراحی است که مهارت، تجربه و توانایی خود را به اثبات رسانده و رزومۀ تحصیلی و کاری درخشانی را داشته باشد. اما در مورد بهترین جراحان عمل بینی فانتزی در تهران باید بدانید که هر متخصصی به سراغ جراحی بینی فانتزی نمی‌رود! چرا که این جراحی به نسبت سایر روش‌ها دشوار، پیچیده و پر ریسک است.

جراح در این روش باید بسیار متبحر و کاربلد باشد و جایی برای اشتباه ندارد. در این روش حجم بسیاری از بینی از دست می‌رود و این مسئله کار را برای پزشک سخت تر می‌کند. علاوه بر آن همزمان با کوچکی اغراق شده و قوس و سربالایی بی‌نقص بینی، تناسب بینی با سایر اجزای صورت نباید به هم بخورد و تنظیم این هماهنگی دقت و مهارت بسیار بالایی می‌خواهد.

در روش فانتزی زمان عمل و زحمت پزشک بیشتر است. از طرفی کوچکی بیش از حد بینی در این سبک، فرصت جراحی مجدد را می‌گیرد و پزشک باید عملکردی بدون خطا داشته باشد. تمام این سختی کار موجب می‌شود متخصصان اندکی به سراغ جراحی در این سبک بروند. پزشکان معرفی شده در این مقاله نیز، از معدود پزشکان کاربلد عمل فانتزی بینی در تهران هستند.

نظرسنجی بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران

نمونه جراحی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی فانتزی در تهران
نمونه جراحی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

در زیر با توجه به سابقۀ پزشک و میزان تجربه، مهارت و شهرت کاری هر جراح، نظرسنجی صورت گرفته و به صورت مستقیم نظر زیباجویان و کاربران آورده شده است تا شما عزیزان بیشتر و بهتر با پزشکان برتر جراحی بینی به سبک عروسکی در تهران آشنا شوید.

نظرسنجی دکتر حمید نوری بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

نظرسنجی دکتر شهریار یحیوی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

نظرسنجی دکتر هادی سرمست بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

نمونه عمل زیبایی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی فانتزی در تهران
نمونه عمل زیبایی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

نظرسنجی دکتر بهرام مقدم فرد بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل در مورد عمل بینی عروسکی و فانتزی صحبت کرده و تفاوت‌های عمل عروسکی و طبیعی را بررسی کردیم. در کنار این موارد  بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات هیجان انگیز دکی یاب از جمله مشاوره تخصصی انتخاب جراح و عمل بینی اقساطی از طریق دکمه زیر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود درمورد عمل بینی فانتزی و عروسکی را در بخش دیدگاه بنویسید تا کارشناسان در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند. 

سوالات متداول

1. تفاوت جراحی بینی عروسکی با طبیعی چیست؟

در جراحی بینی طبیعی فرم طبیعی بینی حفظ می شود و فقط ایرادات بینی رفع می شود. بینی بیش از اندازه کوچک نمی شود و چین های طبیعی اطراف بینی حفظ می گردد. در عمل بینی طبیعی بینی سربالا نمی شود. اما در عمل عروسکی بیینی کوچکتر از حد طبیعی خواهد شد و نوک آن سربالا می شود.

دکتر حمید نوری، دکتر شهریار یحیوی، دکتر هادی سرمست و دکتر بهرام مقدم فرد از بهترین جراحان بینی عروسکی در تهران هستند که می توانید برای جراحی بینی به فرم عروسکی به آن ها مراجعه کنید.

در بینی نیمه فانتزی نوک بینی رو به بالا است اما نه به اندازه بالا بودن بینی فانتزی؛

در بینی نیمه فانتزی تیغه بینی دارای قوس بسیار کمی است اما مانند بینی طبیعی صاف هم نیست. این قوس در بینی فانتزی آشکارتر است؛

در بینی نیمه فانتزی اندازه بینی و سوراخ ها بیش از حد کوچک نیست و بین بینی فانتزی و طبیعی است.

در سال های اخیر تکنیک های مختلفی برای جراحی بینی شما وجود دارد که این مورد ممکن است برای هر فرد منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال برخی افراد ممکن است نیاز به پیوند غضروف به بینی داشته باشند.

شما می توانید با مشورت با کارشناسان مجموعه دکی یاب بهترین جراح متناسب با فرم بینی خود و خواست و شرایطتان را انتخاب کنید.

2 نظر در “بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در تهران | معرفی بهترین ها+ نمونه کار+ لیست هزینه ها (سال 1402)

  1. کاظمی گفت:

    ممنون از مقاله کاملتون. واقعا مطالب مفیدی گفتین

  2. ناهید حق شناس گفت:

    من از طریق شما عمل کردم واقعا راضی هستم مخصوصا مشاوره و پشتیبانی دکی یاب عالیه خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.