دسته بندی نشده

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز | لیست هزینه ها 1402

بهترین جراح بینی در اردبیل

در این مقاله هر اطلاعاتی که در خصوص بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز نیاز دارید پیدا خواهید کرد. از اسامی موفق ترین پزشکان گرفته تا هزینه های هر کدام و نحوه ی انجام عمل بینی اقساطی

احتمالا از زمانی که تصمیم گرفته اید بینی تان را عمل کنید بارها خود را با دماغ ایده آلتان تصور کرده اید. با خود فکر کرده اید که چه فرم دماغی بیشتر به شما می آید و جلوی آینه با دستتان بینی تان را فرم دادید که ببنید بعد از عمل چه شکلی می شوید!

مثلا اگر قوز بینی دارید انگشتتان را روی آن قرار دادید و از نیم رخ به دماغ صاف و بی عیب و نقصتان خیره شده اید و در دلتان ذوق کرده اید.

یا نوک بینی تان را اندکی بالا برده اید تا لذت داشتن دماغ سربالا را احساس کنید.

اما به واقع از کجا می توان فهمید چه فرم دماغی برای ما مناسب است؟ قوس بینی به ما می آید یا باید سبک عمل طبیعی و بدون قوس را انتخاب کنیم؟!

 

از آن جایی که در حال مطالعه ی این مقاله هستید می توان فهمید به سبک جراحی بینی نیمه فانتزی علاقه دارید. در این مقاله برای شما توضیح می دهیم که این سبک برای چه افرادی مناسب است و چه کسانی باید آن را فراموش کنند!

شما همچنین می توانید برای تشخیص مناسب ترین سبک جراحی بینی برای خود از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید. برای شروع کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز

عمل بینی به سبک نیمه فانتزی با مجموعه دکی یاب
عمل بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در یزد

جراحی بینی به سبک نیمه فانتزی یکی از پرطرفدارترین سبک های عمل بینی است. و می تواند ظاهری شیک و بسیار جذاب به شما ببخشد. اما برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه و مطلوب باید جراحی انتخاب کنید که در عمل بینی به این سبک تخصص داشته باشد. و بتواند با ظرافت و مهارت ریزه کاری ها و جزئیات این سبک را پیاده سازی کند. در ادامه ی مقاله می توانید با بهترین و کار درست ترین جراحان بینی در شیراز آشنا شوید. در جدول زیر شروع هزینه ی عمل بینی با این پزشکان را برای شما قرار داده ایم. بعد از بررسی آن برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

 

 

بهترین جراحان بینی نیمه فانتزی در شیراز

شروع هزینه های عمل در سال 1402

دکتر سولماز قربانی

32 میلیون تومان

دکتر امید زرگرانی

42 میلیون تومان

دکتر حامد پوستچی

70 میلیون تومان

دکتر لیلا اسدپور

30 میلیون تومان

دکتر حسین کرم نژاد

40 میلیون تومان

 

شما همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های عمل بینی به مقاله هزینه عمل بینی در شیراز مراجعه کنید.

دکتر سولماز قربانی بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز

در لیست برترین جراحان بینی نیمه فانتزی در شیراز قطعا به نام دکتر سولماز قربانی بر می خوریم. ایشان از موفق ترین جراحان شیرازی هستند و به دلیل تخصص و دانش بالا طرفداران بسیاری دارند. دکتر قربانی با کد نظام پزشکی 146490 متخصص گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن می باشند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی بینی و سینوس بوده و علاوه بر عمل بینی خدماتی دیگر نظیرجراحی پلاستیک و  تزریق بوتاکس نیز ارائه می دهند.

شما می توانید برای گرفتن نوبت به صورت فوری و وی آی پی از این جراح کارکشته با ما تماس بگیرید.

تصاویر نمونه کار دکتر سولماز قربانی دکتر عمل دماغ در شیراز

برای مشاهده ی نمونه کارهای دکتر سولماز قربانی در این بخش با ما همراه باشید. همان طور که در تصاویر می بینید دقت و ظرافت به کار گرفته شده توسط جراح کاملا در نتیجه ی نهایی مشهود است.

نمونه عمل بینی فانتزی با دکتر سولماز قربانی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی فانتزی با دکتر سولماز قربانی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
جراحی بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب توسط دکتر سولماز قربانی
جراحی بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب توسط دکتر سولماز قربانی

دکتر امید زرگرانی معروفترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز

اگر سبک نیمه فانتزی یا عروسکی را برای عمل بینی خود در شهر شیراز انتخاب کرده اید قطعا یکی از بهترین گزینه های شما دکتر امید زرگرانی است. ایشان یکی از پرطرفدارترین جراحان بینی در شیراز هستند و میزان رضایت حداکثری زیباجویان را به همراه دارند. دکتر امید زرگرانی با کد نظام پزشکی 155758 متخصص گوش، حلق و بینی می باشند و در جراحی بینی های استخوانی و گوشتی به سبک های طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی مهارت دارند.

شما می توانید از طریق دکی یاب به صورت فوری از این جراح حاذق نوبت ویزیت و عمل دریافت کرده و عملی راحت با نتیجه ی دلخواه را برای خود رقم بزنید. همچنین در مقاله دکتر امید زرگرانی جراح بینی در شیراز اطلاعات کاملتری در خصوص ایشان پیدا خواهید کرد.

 

نمونه عمل های دکتر امید زرگرانی از بهترین جراحان بینی شیراز

همان طور که در تصاویر نمونه کار دکتر امید زرگرانی مشاهده می کنید تسلط و مهارت بالای ایشان نتیجه ی فوق العاده و بی عیب و نقص را رقم زده است.

نمونه کار دکتر امید زرگرانی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار دکتر امید زرگرانی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
عمل بینی نیمه فانتزی با دکتر امید زرگرانی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
عمل بینی نیمه فانتزی با دکتر امید زرگرانی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

دکتر حامد پوستچی جراح دماغ به سبک نیمه فانتزی در شیراز

آقای دکتر حامد پوستچی از شناخته شده ترین جراحان بینی به سبک نیمه فانتزی در شیراز هستند. ایشان با کد نظام پزشکی 112486 متخصص گوش، حلق و بینی و دارای بورد تخصصی می باشند. دکتر پوستچی تسط بالایی در جراحی بینی به سبک های طبیعی و نیمه فانتزی دارند و نتایج بسیار رضایت بخشی را رقم می زنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این جراح پیشنهاد می کنیم مقاله دکتر حامد پوستچی جراح بینی در شیراز را مطالعه نمایید.

نمونه کار دکتر حامد پوستچی جراح بینی در شیراز

در این بخش می توانید تعدادی از نمونه کارهای دکتر حامد پوستچی از خوشنام ترین جراحان بینی در شیراز را مشاهده نمایید.

نمونه عمل بینی دکتر حامد پوستچی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی دکتر حامد پوستچی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار دکتر حامد پوستچی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار دکتر حامد پوستچی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

دکتر لیلا اسدپور پرطرفدارترین جراح بینی نیمه فانتزی در شیراز

مهارت و دانش بالای دکتر لیلا اسدپور ایشان را به یکی از بهترین و توانمند ترین جراحان بینی در شیراز تبدیل کرده است. ایشان با کد نظام پزشکی 146391 متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن هستند. و علاوه بر جراحی بینی در درمان بیماری های حلق و حنجره، بیماری های بینی و سینوس و بیماری های گوش هم مهارت بسیار بالایی دارند. جراحی زیبایی پلک و گوش، تزریق بوتاکس و ژل و چال گونه از دیگر فعالیت های ایشان می باشند. در مقاله همه چیز در رابطه با دکتر لیلا اسدپور جراح بینی در شیراز اطلاعات کاملی در خصوص این پزشک برای شما جمع آوری شده است.

شما می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل از دکتر لیلا اسدپور به صورت فوری و بدون انتظار با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

نمونه عمل بینی دکتر لیلا اسدپور از موفق ترین جراحان بینی در شیراز

دکتر اسدپور با مهارت و توانمندی بالا نتایجی فوق العاده پس از عمل برای شما رقم می زنند. این موضوع کاملا در نمونه کارهای ایشان قابل مشاهده و اثبات است.

نمونه عمل بینی دکتر لیلا اسدپور در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی دکتر لیلا اسدپور در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار عمل بینی دکتر لیلا اسدپور در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار عمل بینی دکتر لیلا اسدپور در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

دکتر حسین کرم نژاد متخصص عمل بینی به سبک نیمه فانتزی در شیراز

آقای دکتر حسین کرم نژاد از آن دسته پزشکانی هستند که می توانید با اطمینان و خیالی آسوده برای جراحی بینی انتخابشان کنید. ظرافت و دقت بالای به کار گرفته شده حین جراحی کاملا در نتیجه ی نهایی مشخص است و همین موضوع ایشان را به یکی از معروفترین جراحان بینی در شیراز تبدیل کرده است.

دکتر حسین کرم نژاد با کد نظام پزشکی 132465 متخصص گوش، حلق و بینی می باشند و در زمینه های دیگری نظیر جراحی غبغب، جراحی افتادگی پلک، لیفت پیشانی، لیفت لب بالا و … فعالیت می کنند. مقاله دکتر حسین کرم نژاد جراح بینی در شیراز اطلاعات کامل تری درباره ایشان به شما می دهد. 

نمونه کار دکتر حسین کرم نژاد از برترین جراحان بینی در شیراز

در این بخش می توانید نمونه کارهای دکتر حسین کرم نژاد را مشاهده نمایید. و پس از بررسی آن ها با اطمینان خاطر از کسب نتیجه ی مطلوب، ایشان را به عنوان جراح خود انتخاب نمایید.

نمونه عمل بینی دکتر حسین کرم نژاد در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی دکتر حسین کرم نژاد در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
جراحی بینی با دکتر حسین کرم نژاد به سبک نیمه فانتزی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

همان طور که می دانید معمولا دریافت نوبت از جراحان معروف بسیار زمان بر و دردسر ساز است. اما شما می توانید به کمک دکی یاب از برترین جراحان شیراز به صورت VIP و فوری نوبت ویزیت و عمل بگیرید. برای این کار کافیست با ما تماس بگیرید.

خدمات دکی یاب برای عمل بینی به سبک نیمه فانتزی

نمونه عمل بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره ی مجموعه ی دکی یاب

مجموعه دکی یاب حدودا 5 سال است که در زمینه ی جراحی زیبایی فعالیت می کند و در این حیطه خدماتی شگفت انگیز ارائه می دهد. به عنوان مثال کارشناسان این مجموعه بواسطه ی سابقه ی همکاری با جراحان مختلف با سبک و نحوه ی جراحی اغلب پزشکان آشنایی کامل دارند. و با توجه به شرایطتان مناسب ترین جراح را به شما معرفی می کنند.

شما می توانید برای دریافت این مشاوره ی تخصصی روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

یکی دیگر از کاربردی ترین خدمات دکی یاب عمل بینی اقساطی است. در واقع به لطف این مجموعه شما می توانید بینی خود را توسط برترین جراحان بینی در شیراز به صورت اقساطی عمل کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ادامه به تعدادی دیگر از خدمات هیجان انگیز دکی یاب اشاره می کنیم.

 

  • مشاوره قبل از عمل در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل
  • انجام مشاوره توسط کارشناسان آموزش دیده، متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز
  • اقساطی کردن هزینه عمل با هر دکتر
  • گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری و بدون انتظار
  • پشتیبانی رایگان و همه روزه تا 2 سال بعد از عمل

همه چیز در رابطه با مدل بینی نیمه فانتزی

پس از آشنا شدن با برترین جراحان بینی به سبک نیمه فانتزی خوب است در خصوص این فرم عمل بینی اطلاعات کامل تری کسب کنیم. در ادامه ی مقاله در خصوص عمل بینی نیمه فانتزی توضیحات بیشتری داده و به سوالات متداولی که در این مورد پرسیده می شوند پاسخ داده ایم.

عمل بینی نیمه فانتزی چیست؟

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب

پس از آشنایی با برترین جراحان بینی در این سبک وقتش رسیده با خصوصیات و ویژگی های عمل بینی نیمه فانتزی بیشتر آشنا شویم. سبک نیمه فانتزی یکی از پرطرفدارترین مدل های جراحی بینی می باشد که ظاهری امروزی و بسیار شیک به شما می بخشد. اگر علاقه دارید بینیتان قوسی ملایم داشته باشد و درعین حال حالت طبیعی چهره ی شما حفظ شود، این سبک مناسب شماست. در این مدل، اندازه ی بینی متناسب با سایر اعضای صورت کوچک شده و همان طور که گفتیم روی تیغه ی بینی قوسی ملایم به وجود می آید. نوک بینی تا لب بالا زاویه ای مابین 95 الی 100 درجه تشکیل می دهد و بینی بیش از حد سر بالا نمی شود.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

عمل بینی به سبک نیمه فانتزی برای چه افرادی مناسب است؟

عمل بینی با دکی یاب
عمل بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در اردبیل

در این سبک اندازه ی بینی تا حدی که با بقیه ی اعضای صورت هماهنگ باشد کاهش می یابد. به همین دلیل استحکام غضروف ها و استخوانبندی بینی تاثیر بسیاری در نتیجه ی نهایی دارند. به طور کلی افرادی که دارای بینی با پوست نازک و ساختار غضروغی استخوانی قوی هستند کاندیدای مناسبی برای فرم نیمه فانتزی می باشند. در واقع زیباجویان با بینی های استخوانی می توانند نتیجه ای فوق العاده از عمل خود بگیرند. افرادی هم که دارای بینی های گوشتی هستند می توانند با صلاحدید پزشک جراح برای عمل بینی به سبک نیمه فانتزی اقدام نمایند.

اگر مطمئن نیستید با توجه به فرم بینی تان کدام سبک عمل برای شما مناسب است می توانید از کارشناسان دکی یاب به صورت تخصصی مشاوره دریافت نمایید. برای ارتباط با آن ها روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

عمل بینی به سبک نیمه فانتزی با فانتزی و طبیعی چه تفاوت هایی دارد؟

می توان گفت سبک نیمه فانتزی مابین فرم طبیعی و عروسکی است.

در سبک طبیعی در واقع هدف، رفع ایرادات است و در سایز و ظاهر بینی تغییر چندانی صورت نمی گیرد. اما در عمل نیمه فانتزی اندازه ی بینی اندکی کاهش یافته و تیغه قوسی ملایم می گیرد.

در خصوص تفاوت های میان عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی هم می توان گفت در سبک عروسکی اندازه ی بینی بیش از حد کاهش می یابد، تیغه کاملا قوس دار شده و نوک بینی سربالا می شود. در مدل نیمه فانتزی همین ویژگی ها ولی به صورت طبیعی تر وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با برترین جراحان این سبک پیشنهاد می کنیم به مقاله بهترین جراح بینی طبیعی در شیراز مراجعه کنید.

قبل از عمل بینی نیمه فانتزی چه اقداماتی نیاز است؟

جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب
جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب

انجام یک سری اقدامات در روز عمل، برای حفظ سلامت ما الزامی است. و مواردی هم هستند که رعایت کردن آنها مراحل جراحی را برایمان راحت تر کرده و ما را به نتیجه ی دلخواه مان نزدیک تر می کند. در ادامه تعدادی از این موارد را با هم بررسی می کنیم.

 

  • از دو هفته قبل از عمل از داروهای آسپرین، ایبوپروفن، ویتامین E و مکمل های غذایی استفاده نکنید. زیرا باعث افزایش خونریزی می شوند.
  • دو هفته قبل از عمل از نوشیدنی های الکی و دخانیات استفاده نکنید. زیرا می توانند باعث انقباض رگ های خونی و نارسایی گردش خون شود.
  • روز عمل از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • در روز جراحی حتما یک همراه با خود داشته باشید.
  • اگر لاک ناخن دارید پاک کنید.
  • از خوردن و آشامیدن در روز عمل خودداری کنید.
  • در روز جراحی حتما یک لباس دکمه دار با خود به همراه داشته باشید. زیرا بعد از عمل نمی توانید از سر لباس بپوشید.

مراقبت های بعد از عمل بینی به سبک نیمه فانتزی

جراحی بینی در شیراز با دکی یاب
جراحی بینی در شیراز با مجموعه دکی یاب

رعایت یک سری نکات و مراقبت ها پس از عمل می تواند دوران نقاهت را کوتاهتر کرده و نتیجه ای مطلوب تر برای ما رقم بزند. به تعدادی از این موارد در ادامه اشاره می کنیم. 

  • پس از عمل داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع و مطابق دستور مصرف نمایید.
  • یک هفته پس از عمل بینی غذاهای نرم و آبکی مانند سوپ و فرنی مصرف کنید. و از مصرف غذاهای سفت و جویدنی خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از وارد شدن فشار به بینی با دهان باز عطسه کنید.
  • تا 6 هفته پس از عمل هنگام خوابیدن سر خود را بالا نگه دارید. برای این کار می توانید از 2 یا 3 بالشت نرم و قابل انعطاف کمک بگیرید.
  • 72 ساعت اول بعد از عمل بینی از کمپرس آب سرد استفاده کنید. توجه داشته باشید که آن را مستقیم روی بینی نگذارید و اطراف آن نگه دارید.
  • استراحت کافی به شما کمک می کند تا انرژی مورد نیاز خود را بازیابید.
  • در صورت گرفتگی بینی تا 6 هفته پس از عمل به هیچ عنوان فین نکنید.
  • مصرف دخانیات جریان خون را کند می کند و ممکن است در روند بهبود شما اختلال ایجاد نماید.
  • از عینک آفتابی، طبی یا هر چیزی که باعث فشار آوردن به بینی شما می شود دوری کنید.
  • از ورزش ها و فعالیت های سنگین حداقل تا 6 هفته پس از عمل خودداری کنید.
  • از خوردن غذاهای پر ادویه، شور یا تند خودداری کنید و در عوض از سبزیجات و میوه های تازه و پوره شده استفاده نمایید.
  • از قرار گرفتن در محیط های خیلی گرم یا زیر نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  • مطابق دستورالعمل پزشک بینی خود را شستشو دهید.
  •  

در این مقاله همه چیز را در خصوص بهترین جراح بینی در شیراز برای شما توضیح دادیم. بهترین جراحان این حوزه را نام بردیم و شروع هزینه ی هر کدام را بررسی کردیم. همچنین با مجموعه ی دکی یاب و خدمات بی نظیر این مجموعه از جمله عمل بینی اقساطی آشنا شدیم. از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم. لطفا در صورت تمایل نظرات خود را در بخش دیدگاه ثبت کرده و این مقاله را برای دوستان خود ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.