دسته بندی نشده

 بهترین جراح ترمیم بینی در تهران | معرفی کامل + نمونه کارها + هزینه (سال 1402)

عمل بینی گوشتی با مشاوره ی مجموعه دکی یاب

بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران چه کسی است؟ به خوبی میدانم کسی که دنبال جواب این سوال است؛ چقدر جلو آینه بینی خود را نگاه کرده و از اعماق وجودش افسوس خورده، و تمام تصوراتش این شده که اگر بینی من این ایراد را نداشت چقدر خوب میشد.! یا اگر نوک بینی من جمع تر یا سربالاتر بود چقدر عالی تر میشد… برای آن هایی که مشکل تنفسی دارند که قشنگ یک ساعت میتوانم روضه با سوز زیاد بخوانم. اما اینجا دکی یاب است و جای روضه و غم و غصه نیست.

دغدغه های جراحی ترمیم بینی را فراموش کنید!

در این مقاله کمی بیشتر از دردسرهایی که عمل ترمیم بینی دارند و احتمالا از آن ها بی خبر هستید میگوییم و سپس یکی یکی همه آن ها را برایتان حل میکنیم. نیاز به مثال دارید؟ مثلا  هزینهعمل ترمیم بینی 2 برابر عمل اولیه هست و حداقل 40میلیون باید برای این کار کنار بگذارید، اکثر پزشکان هم ترمیم بینی را قبول نمیکنند. اما دکی یاب بهترین دکتر های ترمیم بینی در تهران را با هزینه های باورنکردنی به شما معرفی، و هزینه های ویزیت و جانبی را رایگان میکند.

مدل عمل بینی استخوانی
نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب

فهرست مطالب

چرا عاقل کند کاری که باز آرَد پشیمانی؟! این چیزی است که مادربزرگ وقتی بینی خواهرم را می‌بیند، مدام زیر لب زمزمه می‌کند. بینی خواهرم اصلا خوب نشده است و در این شکی نیست اما با حرف مادربزرگ هم موافق نیستم. او معتقد است اصلا چرا آدم باید چهره طبیعی خودش را دستکاری کند که نتیجه‌اش بشود این؟!

خواهرم بار اول، خیلی عجولانه بینی‌اش را به دست یک پزشک کم‌تجربه و غیرمتعهد سپرد. به اندازه کافی تحقیق نکرده بود. اما حالا خیلی بالغانه و صبورانه به دنبال بهترین دکتر عمل ترمیم بینی در تهران است. از آنجایی که نمی‌خواهد یک بار دیگر اتفاق قبل تکرار شود، در این مسیر از مجموعه دکی‌یاب کمک خواسته است.

این مجموعه سال‌هاست که با برترین جراحان زیبایی همکاری می‌کند و اطلاعات مفید و جامعی از هر پزشک دارد.  دکی‌یاب در مرحله اول؛ با مشاوره رایگان و تخصصی خیلی از ابهامات و استرس‌های خواهرم را برطرف کرد. سپس باتوجه به میزان بودجه و مشکلات بینی اش بهترین جراح ترمیم بینی در تهران را به او معرفی کرد.

در ادامه مقاله با مجموعه دکی‌یاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

وقتی فردی تصمیم به عمل ترمیم بینی می‌گیرد، ممکن است دو حالت داشته باشد. اول بینی او بخاطر حادثه‌ای ( برای مثال ضربه) دچار مشکل شده است و نیاز به ترمیم دارد. حالت دوم که شایع‌تر هم می‌باشد به علت انتخاب پزشک غیرمتخصص در عمل اولیه بینی می‌باشد.

در این قسمت به معرفی پنج تن از بهترین جراحان عمل ترمیم بینی در تهران پرداخته‌ایم:

نام پزشک

تخصص

آدرس حدودی

نوع بینی

میزان رضایت

دکتر علی جاودانی جراح ترمیم بینی در تهران

فوق تخصص پلاستیک

سعادت آباد

همه نوع بینی

بالا

دکتر حمیدرضا نوری جراح ترمیم بینی در تهران

جراح عمومی و پلاستیک

اقدسیه

همه نوع بینی به جز گوشتی شدید

بالا

دکتر عطاالله حیدری جراح ترمیم بینی در تهران

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

ولیعصر

همه نوع بینی

بالا

دکتر علی میقانی جراح ترمیم بینی در تهران

متخصص گوش و حلق و بینی

ملاصدرا

همه نوع بینی

بالا

دکتر امیر دریانی جراح ترمیم بینی در تهران

فوق تخصص جراحی پلاستیک

جردن

همه نوع بینی

بالا

اگر قبل از عمل اولیه تان مقاله بهترین جراح بینی در تهران را خوانده بودید، مطمئن باشید الان اینجا مشغول مطالعه این مطلب نبودید. پس توصیه ام این است به این مقاله کاربردی هم یک سر بزنید و برای دوستانتان بفرستید تا شما فرشته نجات آن ها لقب گیرید.

نمونه عمل بینی سبک استخوانی
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب

دکتر علی جاودانی، بهترین جراح ترمیم بینی در تهران

نمونه کار ترمیم بینی در تهران؛ دکتر علی جاودانی

ایشان پس از اتمام دوره عمومی پزشکی و دریافت تخصص جراحی، بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی را با موفقیت گذراندند. دکتر جاودانی بی‌شک از برترین پزشکان عمل ترمیم بینی در تهران می‎باشند. سایر فعالیت‎‌های ایشان شامل؛ عمل بینی، پروتز سینه، بلفاروپلاستی و … می‌باشد. خبر خوب اینکه شما میتوانید از طریق دکی یاب بدون نوبت و بصورت VIP برای ترمیم بینی به دکتر جاودانی مراجعه نمایید. درصورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر دررابطه با دکتر علی جاودانی با کارشناسان دکی یاب در ارتباط باشید.

نظرات درمورد دکتر علی جاودانی جراح بینی در تهران

دکتر حمیدرضا نوری، جراح باتجربه ترمیم بینی در تهران

راینوپلاستی در تهران؛ دکتر حمیدرضا نوری

ایشان متخصص گوش، حلق و بینی و عضو آکادمی جراحان زیبایی آمریکا هستند. دکتر نوری همواره سعی کرده‌اند در عمل‌هایشان بُعد هنری و عملکردی بینی را مد نظر داشته باشند، به همین علت نام ایشان بین بهترین پزشکان ترمیم بینی در تهران خوش می‎‌درخشد.

نظرات درمورد دکتر حمیدرضا نوری جراح بینی در تهران

دکتر عطاالله حیدری، دکتر ترمیم بینی در تهران

عطاالله حیدری؛ از برترین پزشکان ترمیم بینی در تهران

 جناب آقای دکتر حیدری از شناخته‌شده‌ترین جراحان تهران در زمینه عمل ترمیم بینی می‌باشند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می‌باشند. عمل بینی، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی، لیپوساکشن، لیفت و … از دیگر فعالیت‎‌های دکتر عطاا… حیدری می‌باشد.

نظرات درمورد دکتر عطاالله حیدری جراح بینی در تهران

دکتر علی میِقانی، جراح بینی ترمیمی تهران

جراحی ترمیمی بینی در تهران؛ دکتر میقانی

از دیگر پزشکان باتجربه عمل ترمیم بینی، دکتر میقانی هستند. ایشان بورد تخصصی گوش، حلق، بینی و جراحی سر و گردن و فلوشیب جراحی زیبایی و ترمیم صورت از دانشگاه گراتز اتریش را دارند.

نظرات درمورد دکتر علی میقانی جراح بینی در تهران

دکتر امیر دریانی ، بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

راینوپلاستی در تهران؛ دکتر امیر دریانی

جناب آقای دکتر دریانی از جوان‌ترین و خوش‌نام‌ترین جراحان تهران می‌باشند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی هستند. دکتر امیر دریانی علاوه بر کارهای پژوهشی ارزشمند، در زمینه جراحی‌های لیپوساکشن، پیکرتراشی، پروتز سینه، لیفت و … نیز بسیار فعال هستند.

نظرات درمورد دکتر امیر دریانی جراح بینی تهران

هزینه عمل ترمیم بینی در تهران

باید توجه داشته باشید که عمل ترمیم بینی در تهران، نسبت به عمل اولیه بینی، تخصص، مهارت و تجربه بیشتری می‌خواهد. از آنجایی که استخوان، غضروف و بافت بینی یک بار عمل شده است، حساسیت در عمل ترمیمی بالاتر است. بنابراین در انتخاب جراح مناسب باید دقت بیشتری به خرج داد.

با توجه به شرایطی که گفته شد، هزینه عمل ترمیم بینی در تهران، معمولا بیشتر از هزینه عمل اولیه می‌باشد. این هزینه شامل موارد زیر می‌شود:

  • دستمزد پزشک جراح ( معمولا بیشتر از عمل اولیه بینی است.)
  • هزینه کلینیک یا بیمارستان
  • قیمت آزمایشات و عکس‌های قبل از عمل
  • تعرفه ویزیت جراح و پزشک بیهوشی
  • هزینه های جانبی دیگر مثل داروها، چسب و …

با همه مواردی که گفته شد، هزینه ترمیم بینی در تهران از حدود بیست و پنج میلیون تومان شروع می‌شود. گاهی اوقات، بنا به دلایلی، عمل ترمیمی توسط همان جراح اولیه انجام می‌شود که در این مواقع، دستمزد جراح از هزینه کسر خواهد شد. معمولا جراح اولیه، برای عمل ترمیمی بینی، توصیه نمی‌شود.

اگر کنجکاو هستید درحال حاضر هزینه های اولیه عمل بینی چقدر است، به مقاله جامع و اختصاصی هزینه جراحی بینی در تهران مراجعه کنید.

خطرات و عوارض عمل ترمیم بینی چیست؟

هزینه عمل بینی در تهران

عمل ترمیم بینی خطرات و عوارض عمل اولیه بینی را با درصد بالاتری دارد. پس اگر به هر دلیلی به عمل ترمیم بینی نیاز پیدا کرده‌اید، در انتخاب جراح نهایت دقت خود را به کار بگیرید. ما برای این تیتر به جهت اهمیت بالایش یک مقاله بشدت جذاب و جالب نوشته ایم که با کلیک بر« عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟ »میتوانید به این مقاله بسیار مهم انتقال یابید و چیز هایی بخوانید که تا به حال نمیدانستید!!.

مجموعه دکی‌یاب با مشاوره رایگان و تخصصی، برای انتخاب بهترین جراح مناسب با شرایط شما، در کنارتان خواهد بود. با لمس کلید پایین و ارتباط با مشاوران این مجموعه از سایر خدمات شگفت‌انگیز این مجموعه برای عمل بینی در تهران مطلع می‌شوید:

عوارض و خطرات ترمیم بینی:

  • ایجاد مشکلات روحی_ روانی شدید مانند افسردگی
  • تشدید مشکلات تنفسی
  • عدم تناسب بینی با صورت به میزان بیشتری نسبت به قبل
  • عدم تقارن سوراخ‌های بینی

ترمیم بینی برای چه افرادی مناسب نیست؟

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز
نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

گاهی فرد بنا بر مشکلات شدید تنفسی، نیاز به عمل ثانویه یا ترمیمی بینی پیدا می‌کند. اما گاهی مواقع به علت ظاهر نامطلوب بینی، این تصمیم گرفته می‌شود. در این مواقع با توجه به مشکلی که وجود دارد، ممکن است نیاز به عمل جراحی باز نباشد و بتوان با انجام تزریق، فرم بینی را اصلاح کرد.

قائدتاً همه افرادی که یک بار عمل راینوپلاستی بینی انجام داده‌اند، نمی‌توانند به عمل ترمیم بینی در تهران فکر کنند. هنگام تصمیم‌گیری باید توجه کرد که افرادی با شرایط زیر، کاندید مناسبی برای ترمیم بینی نیستند:

  • افرادی که در بینی خود زخم دارند.
  • کمتر از یک سال از عمل جراحی اولیه آن‌ها گذشته است.
  • از نظر روحی و روانی (سلامت روان) آمادگی لازم را نداشته باشند. ( برای مثال فرد وسواس فکری داشته باشد.)
  • ساختار بینی آن‌ها به گونه‌ای دستکاری شده باشد که قابل جراحی مجدد نباشد.

اگر  زمان و مکان برای انتخاب یک دکتر بینظیر برایتان اهمیت ندارد، توصیه میکنم حتما مقاله بهترین جراح بینی در شیراز را مطالعه کنید.

ویژگی های بهترین جراح ترمیم بینی

از آنجایی که جراحی ترمیم بینی یکی از سخت ترین عمل های بینی است بنابراین بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران باید مارت بسیار بالایی داشته باشد و بتواند بینی را متناسب با نیاز و نظر زیباجو عمل کند. به طور کلی بهترین جراح بینی ترمیمی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • باید توانایی جلب اعتماد بیماران خود را داشته باشد.
  • عملکرد طبیعی بینی را حفظ کند.
  • سابقه و تحربه بالایی داشته باشد.
  • نسبت به اصول ریاضی و علم زیبایی شناختی آگاهی کافی داشته باشد.
  • توانایی تجسم کردن و شرح شکل بینی بعد از جراحی بینی را داشته باشد.

سوالات متداول در خصوص عمل ترمیم بینی

آیا همان پزشک جراحی اول، می‌تواند عمل ترمیم را هم انجام دهد؟

پاسخ این سوال به پزشک جراح هم بستگی دارد، بعضی از پزشکان عمل ترمیم انجام نمی‌دهند. معمولا نظر اساتید این حوزه این است که، ترجیحاً جهت ترمیم به پزشک اولیه مراجعه نشود.

آیا عمل ترمیم بینی نیاز به بیهوشی دارد؟

در صورتی که هدف از انجام عمل ترمیم، اصلاح مشکلات تنفسی باشد، بله نیاز به بیهوشی می‌باشد. در مواردی که برای تغییر ظاهر بینی، نیاز به عمل باز نباشد،  با بی‌حسی موضعی ترمیم انجام می‌شود.

آیا بینی خوکی هم قابل ترمیم است؟

بله؛ تعداد زیادی از افرادی که تصمیم به عمل ترمیم بینی می‌گیرند بینی سر بالا یا به اصطلاح خوکی دارند.

 

خدمات دکی یاب برای متقاضیان جراحی بینی ترمیمی

خدمات شگفت‌انگیزی که مجموعه دکی‌یاب برای زیباجویان عمل زیبایی بینی و عمل ترمیم در تهران، درنظر گرفته است شامل موارد زیر می‌شود:
  • شرایط پرداخت اقساطی هزینه عمل
  • تخفیف ویژه چند میلیون تومانی
  • نوبت گیری در سریع ترین زمان و به صورت وی آی پی
  • تعرفه دولتی ویزیت پزشک متخصص
  • پشتیبانی و پاسخ گویی هر روزه و رایگان
  • نیم بها شدن هزینه های جانبی مثل آزمایشات، عکس‌برداری‌ها و …
  • بسته‌های هدیه بعد از عمل ( شامل چسب بینی، ماسک صورت و …)
اگر سوالی دارید می‌توانید در قسمت کامنت‌های این مقاله از کارشناسان ما بپرسید. از همراهی شما سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.