پیکر تراشی در شیراز

هزینه عمل لیپوماتیک بدن در شیراز | هزینه پزشکان برتر+ تخفیف+ شرایط اقساط(1402)

هزینه لیپوماتیک بدن در شیراز؛ دکی یاب

مارال وقتی از انجام عملش ناامید شد که هزینه لیپوماتیک بدن در شیراز را فهمید.! از 22 سالگی می‌خواست از شر چربی‌های شکم و پهلوش خلاص بشه. برای سه سال متوالی ورزش کرد. دو سال بعدش رژیم غذایی سالم را هم در کنار ورزش شروع کرد. نتیجه اما دلسرد کننده بود.! چربی‌ها بیشتر از چیزی که فکرش را می‎‌کرد، بهش وفادار بودند.!!

بالاخره توی 30 سالگی، تصمیمش را برای عمل کردن گرفت. از بین روش‌های مختلف پیکرتراشی، لیپوماتیک براش مناسب بود. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت تا اینکه هزینه‌های عمل بالا رفت و پرداخت آن هزینه‌های سنگین، برایش مقدور نبود.

تقریبا با داشتن هیکل ایده‌آلش خداحافظی کرده بود که یک نفر دستش را در دست مجموعه‌ای گذاشت.! این مجموعه هزینه عمل لیپوماتیک بدن در شیراز را برایش اقساطی کرد.

نکته: لیپوماتیک یک روش پیکرتراشی بدن محسوب میشود؛ اگر میخواهید از تمامی روش های پیکرتراشی بدن اطلاع پیدا کنید، پس از مطالعه کامل این مطلب به مقاله پیکرتراشی بدن در شیراز مراجعه نمایید.

در این مقاله سعی داریم علاوه بر بررسی موارد زیر با این مجموعه بی‌نظیر و خدمات شگفت انگیزش هم آشنا بشیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

هزینه عمل لیپوماتیک بدن در شیراز

قیمت لیپوماتیک بدن در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
قیمت لیپوماتیک بدن در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

هزینه لیپوماتیک معمولا توسط پزشک و در روز ویزیت تعیین می‌شود. 60 درصد هزینه مربوط به بیمارستان است که البته اکثر عمل‌های زیبایی در بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی انجام می‌شوند. هزینه کلی عمل به عوامل متخلفی از جمله: برند و سال ساخت دستگاه لیپوماتیک، حجم چربی‌ها، تعداد نواحی و دستمزد جراح وابسته است.

بصورت میانگین هزینه عمل لیپوماتیک در شیراز برای نواحی شکم، پهلو و پشت حدود 26 میلیون تومان است. بیمه‌های درمانی این نوع هزینه‌های مربوط به عمل‌ زیبایی را پوشش نمی‌دهند.

 دکی‌یاب به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه عمل‌های زیبایی فعالیت دارد. این مجموعه خدمات بی‌نظیری را فراهم آورده است تا هیچ زیباجویی به علت هزینه‌های بالا از داشتن اندام یا چهره دلخواهش، منصرف نشود.

با لمس کلید پایین و ارتباط با کارشناسان دکی‌یاب می‌توانید از شرایط اقساط عمل لیپوماتیک در شیراز مطلع شوید.

هزینه های جانبی لیپوماتیک بدن در شیراز

علاوه بر هزینه اصلی عمل لیپوماتیک (دستمزد پزشک و هزینه بیمارستان) ، هزینه‌های جانبی دیگری هم شامل این عمل می‌شوند.

هزینه های جانبی مانند:

  • آزمایش‌های قبل و بعد از عمل
  • عکسبرداری‌های قبل و بعد
  • داروها و لوازم مورد نیازی که پزشک تجویز می‌کند. ( مانند سوتین طبی در عمل پروتز سینه و … )

دکتر خوب و ارزان عمل لیپوماتیک بدن در شیراز

بهترین پزشکان لیپوماتیک در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
بهترین پزشکان لیپوماتیک در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

نتیجه عمل پیکرتراشی به تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد. در صورتی که زمان کافی برای پیدا کردن پزشک باتجربه صرف نشود، امکان دارد عواقب ناخوشایندی اتفاق بیفتاد. این عواقب از افسردگی ناشی از نارضایتی تا انجام لیپوماتیک مجدد را ممکن است شامل شود.

در این جا تعدادی از پزشکان حاذق شیراز در زمینه عمل‌های پیکرتراشی را لیست کرده‌ایم. لازم است اشاره کنم تیم مشاوران دکی‌یاب تجربه سال‌ها همکاری با 90 درصد پزشکان بنام شیراز در زمینه عمل‌های زیبایی را دارند. این تجربه ارزشمند می‌تواند به شما در انتخاب پزشکِ مناسب، کمک کند. اگر میخواهید بصورت جامع تر در رابطه با پزشکان برتر این حوزه بخوانید، حتما به مقاله؛ بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در شیراز سر بزنید.

دکتر محمد مهدی مجرب

جراح بوکال فت در شیراز؛ دکتر محمد مهدی مجرب
جراح بوکال فت در شیراز؛ دکتر محمد مهدی مجرب

با بیش از هفت سال سابقه و انجام بیش از 2 هزار عمل سنگین، بی‌شک دکتر مهدی مجرب از باتجربه‌ترین پزشکان لیپوماتیک در شیراز محسوب می‌شوند. ایشان تخصص جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرده‌اند و علاوه بر لیپوماتیک در موارد زیر نیز سال‌ها تجربه دارند:

  • پروتز سینه
  • لیفت ابروها، پیشانی، شقیقه و …
  • ابدومینوپلاستی
  • بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)
  • تزریق چربی به دست‌ها، صورت، بیکینی و باسن
  • ماموپلاستی
  • جراحی‌های مربوط به دستگاه گوارش، کیست موئی، هموروئید، فتق و …

هزینه عمل لیپوماتیک بدن در شیراز با دکتر محمدمهدی مجرب: حدود 29 میلیون تومان

شما میتوانید با مجموعه دکی یاب نزد مجرب با تخفیف چند میلیونی عمل لیپوماتیک انجام دهید، تنها کافیست با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

دکتر ابراهیم حاتمی پور

دکتر ابراهیم حاتمی پور جراح زیبایی و پلاستیک در شیراز
دکتر ابراهیم حاتمی پور جراح زیبایی و پلاستیک در شیراز

دکتر حاتمی پور متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می‌باشند. ایشان علاوه بر لیپوماتیک بدن در زمینه جراحی زیبایی بینی، گوش، پروتز سینه و … نیز مشغول فعالیت هستند.

قیمت عمل لیپوماتیک بدن در شیراز با دکتر حاتمی پور: حدود 33میلیون تومان

دکتر احسان رحمانیان

جراح لیپوماتیک بدن در شیراز؛ دکتر احسان رحمانیان
جراح لیپوماتیک بدن در شیراز؛ دکتر احسان رحمانیان

جناب دکتر احسان رحمانیان متخصص جراحی پلاستیک سینه و شکم و ترمیمی می‌باشد. فعالیت های ایشان شامل: ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی کل بدن، پروتز سینه، لیپوماتیک غبغب، ماموپلاستی و … می‌شود.

تعرفه عمل لیپوماتیک بدن در شیراز با دکتر احسان رحمانیان: حدود 30 میلیون تومان

دکتر وحید عین‌آبادی

فوق تخصص جراحی پلاستیک در شیراز دکتر وحید عین‌آبادی؛ مجموعه دکی یاب
فوق تخصص جراحی پلاستیک در شیراز دکتر وحید عین‌آبادی؛ مجموعه دکی یاب

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی از فرانسه، افتخارات دکتر وحید عین‌ابادی می‌باشد. ایشون علاوه بر عمل پیکرتراشی در شیراز در زمینه های: پروتز گونه، لب و چانه، جراحی پلاستیک شکم، جراحی پلاستیک صورت و … نیز فعالیت دارند.

هزینه عمل لیپوماتیک بدن در شیراز با دکتر وحید عین آبادی: حدود 30میلیون تومان.

شما میتوانید از طریق مجموعه دکی یاب نزد دکتر وحید عین آبادی از تخفیف، اقساط و شرایط ویژه ای بهره مند شوید، تنها کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

دکتر سینا غیاثی‌حافظی

جراح لیپوماتیک و زیبایی، دکتر سینا غیاثی حافظی
جراح لیپوماتیک و زیبایی، دکتر سینا غیاثی حافظی

آقای دکتر غیاثی حافظی متخصص جراحی عمومی و فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی گوش، پروتز سینه و … از دیگر فعالیت‌های ایشان می‌باشد.

قیمت عمل لیپوماتیک بدن در شیراز با دکتر سینا غیاثی: حدود 35 میلیون تومان، توجه کنید لیپوماتیک به حجم چربی و نقاط بدن برای لیپوماتیک بستگی دارد و هزینه دقیق توسط پزشک مشخص میشود.

اگر به فکر جراحی زیبایی سینه هم هستید؛ مقاله پروتز سینه در شیراز را مطالعه نمایید.

لیپوماتیک بدن به صورت اقساطی در شیراز

لیپوماتیک بدن به صورت اقساطی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
لیپوماتیک بدن به صورت اقساطی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

مجموعه دکی‌یاب در شروع کار به شما مشاوره تخصصی و رایگان می‌دهد. به این صورت که پروسه عمل و بهترین پزشکان شیراز را کامل و همراه با نمونه کار و سابقه به شما معرفی خواهد کرد. این مشاوره به شما کمک می‌کند از میان تعداد زیادی از پزشکان لیپوماتیک بدن در شیراز، بهترین پزشک را انتخاب کنید.

 دکی‌یاب با گرفتن نوبت فوری ویزیت و اقساطی کردن هزینه عمل، هیچ جای نگرانی دیگری برای شما باقی نمی‌گذارد. در مجموع خدماتی که دکی یاب به شما به عنوان زیباجوی پیکرتراشی ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر است:
  • مشاوره تخصصی و رایگان توسط مشاورین مجرب
  • اقساطی کردن هزینه عمل لیپوماتیک در شیراز
  • تخفیف ویژه در هزینه کلی عمل
  • ویزیت رایگان پزشک متخصص
  • نوبت ویزیت فوری و بی‌دردسر
  • پشتیبانی همه روزه مشاوران مجموعه از شما

امیدواریم نگارش این مقاله پاسخی به سوالات شما عزیزان بوده باشد. از این که تجربیات خود در رابطه با عمل‌ لیپوماتیک را از طریق کامنت با ما به اشتراک می‌گذارید، از شما صمیمانه تشکر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.