دسته بندی نشده

همه چیز در رابطه با عمل بینی ترمیمی | از مشکلات وحشتناک تا راهکارهای هیجان انگیز

همه چیز در رابطه با عمل بینی ترمیمی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در یزد

در این مقاله همه چیز در رابطه با عمل بینی ترمیمی را برای شما گفتیم. از خطرات و عوارض احتمالی گرفته تا معرفی برترین پزشکان در شیراز و تهران و هزینه ی دقیق عمل در شهرهای مختلف ایران. همچنین از خدمات ویژه ی دکی یاب از جمله مشاوره ی رایگان انتخاب مناسب ترین پزشک و عمل بینی اقساطی رونمایی کردیم.

وقتی تصمیم به عمل ترمیم بینی می گیریم یعنی یک بار تن به بیهوشی و تیغ جراحی داده ایم ولی نتیجه ی دلخواهمان را نگرفته ایم.!

یعنی یک بار با هزار دردسر و مکافات پول عمل را جور کرده ایم.

یعنی بارها در آینه نگاه کردیم و خودمان را با بینی بدون نقض تصور کرده ایم و با ذوق و شوق به انتظار روز عمل نشسته ایم.

ساعت ها وقتمان را برای پیدا کردن بهترین جراح در حال زوم کردن روی بینی نمونه کارهای پزشکان مختلف در صفحات مجازی گذرانده ایم!

روزها از مطب فلان دکتر معروف که دماغ بلاگر مورد علاقه مان را عمل کرده به کلینیک بهمان دکتر که برای دماغ آفساید دخترخاله مان حسابی سنگ تمام گذاشته در رفت و آمد بوده ایم. تا بتوانیم مناسب ترین جراح را انتخاب کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم. اما یک جای محاسباتمان اشتباه در آمده و دکتری که انتخاب کرده ایم به هر دلیلی مناسب ما نبوده است.

ولی حالا که تصمیم به عمل مجدد داریم چگونه مطمئن باشیم می توانیم از اشتباهاتی که در جراحی اولیه داشتیم جلوگیری کنیم؟ چگونه می توانیم پزشکی را انتخاب کنیم که نتیجه ی دلخواه ما را رقم بزند؟

مجموعه ی دکی یاب سبک جراحی بینی تمام پزشکان شیراز را مطالعه و بررسی کرده و با توجه به شرایط و فرم بینی شما مناسب ترین جراح را به شما معرفی می کند. برای دریافت این مشاوره به صورت رایگان روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در ادامه ی این مقاله برترین جراحان بینی ترمیمی در شیراز و تهران را به شما معرفی می کنیم.

عمل ترمیم بینی چیست؟

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب

برخی افراد پس از عمل بینی اولیه بنا به دلایل گوناگون از نتیجه ی جراحی راضی نیستند و برای بار دوم اقدام به عمل بینی می کنند. عمل بینی ثانویه یا ترمیمی به نسبت جراحی اولیه از حساسیت و پیچیدگی بیشتری برخوردار است. و هزینه ی بالاتری نیز شامل می شود. چرا که بافت بینی در جراحی اولیه دچار تغییراتی شده است و همین مسئله کار جراح را دشوارتر می کند.

خوب است بدانید در مواردی ایرادات حاصل از جراحی اولیه ملایم و خفیف تر می باشند که در این صورت اشکالات با استفاده از بی حسی موضعی اصطلاحا به عنوان ترمیم سرپایی بینی اصلاح می شوند. به عنوان مثال اگر قوز بینی کاملا برطرف نشده باشد پزشک در مطب بدون نیاز به بیهوشی اقدام به سوهان کشی بینی می کند.

اما در برخی موارد شدت ایرادات و عوارض ناشی از جراحی اولیه به قدری بالاست که با راهکارهای ساده و سرپایی برطرف نمی شوند. و نیاز به بیهوش کردن زیباجو و انجام جراحی در اتاق عمل و بیمارستان می گردد. 

خوب است بدانید که عمل بینی اولیه بهترین زمان برای رفع ایرادات و مشکلات تنفسی و ظاهری بینی است. و اگر هنوز بینی خود را جراحی نکردید باید در انتخاب پزشک خود دقت بسیاری کنید. اما اگر عمل بینی ناموفق داشته اید و جراحی اولیه بینی نتیجه ی دلخواه شما را به همراه نداشته می توانید با عمل بینی ترمیمی این ایرادات را رفع کنید.

بهترین جراح بینی ترمیمی

جراحی بینی توسط مجموعه دکی یاب
جراحی بینی توسط مجموعه دکی یاب

در بخش قبلی این مقاله از اهمیت بالای انتخاب جراح متبحر برایتان گفتیم. ولی همان طور که احتمالا تجربه کردید انتخاب و پیدا کردن یک جراح کارکشته کار آسانی نیست. پزشکی که به او اعتماد داشته باشیم و مطمئن باشیم به کمک او این بار می توانیم نتیجه ی دلخواهمان را بگیریم.

به همین دلیل در ادامه ی این مقاله مجموعه ی دکی یاب تصمیم گرفته است برترین جراحان بینی ترمیمی در تهران و شیراز را به شما معرفی کند. شما همچنین می توانید در مقاله ی بهترین جراح بینی در ایران با موفق ترین جراحان در سراسر ایران آشنا شوید.

بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

انجام عمل بینی ترمیمی کار هر پزشکی نیست و تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. بنابراین بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و در این بخش بهترین و پرطرفدارترین جراحان عمل بینی ترمیمی در تهران را به شما معرفی می کنیم.

از دست ندهید: عمل جراحی بینی گوشتی

دکتر احمد علی رجب پور بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر احمد علی رجب پور جراح بینی ترمیمی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر احمد علی رجب پور جراح بینی ترمیمی در تهران

آقای دکتر احمد علی رجب پور با کد نظام پزشکی 124012 متخصص جراحی عمومی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. ایشان همچنین فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. دکتر رجب پور از متبحرترین جراحان بینی در تهران بوده و عضو هیئت علمی دانشگاه و بنیاد نخبگان ایران می باشند و از به روز ترین دانش روز دنیا بهره می برند. لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، ژنیکو ماستی و لیفت بازو و سینه تعدادی از خدماتی هستند که توسط ایشان ارائه می شوند.

برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری از این پزشک پرطرفدار با دکی یاب تماس بگیرید.

دکتر علی جاودانی معروفترین جراح بینی ترمیمی در تهران

دکتر علی جاودانی جراح بینی طبیعی در تهران
secondary-rhinoplasty-4

جناب دکتر علی جاودانی دارای شماره نظام پزشکی 109546 یکی از برجسته ترین جراحان بینی در تهران به شمار می روند. ایشان فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه شیراز و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشند. دکتر جاودانی همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران هستند و در جراحی بینی ترمیمی مهارت بسیاری دارند. به علاوه در زمینه های دیگری نظیر پروتز سینه، ماموپلاستی و جراحی زیبایی پلک و گوش فعالیت می کنند.

شما می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل بینی اولیه و ترمیمی به صورت فوری از این جراح سرشناس با دکی یاب تماس بگیرید.

دکتر امید ابراهیمی جراح ترمیمی بینی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر امید ابراهیمی جراح بینی ترمیمی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر امید ابراهیمی جراح بینی ترمیمی در تهران

آقای دکتر امید ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 67429 در سال 77 موفق به دریافت مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند. و در سال 83 به عنوان رتبه ی اول برد تخصصی گوش و حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. ایشان علاوه بر عمل بینی های گوشتی و استخوانی و جراحی ترمیمی بینی خدمات دیگری نظیر جراحی گوش و پروتز گونه نیز ارائه می دهند.

دکتر مجتبی ملکی جراح ترمیم بینی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر مجتبی ملکی جراح بینی ترمیمی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر مجتبی ملکی جراح بینی ترمیمی در تهران

یکی از معتبرترین جراحان بینی در تهران دکتر مجتبی ملکی با کد نظام پزشکی 100734 می باشند. ایشان جراح پلاستیک بینی و صورت و متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن می باشند. این دکتر حاذق همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و علاوه بر راینوپلاستی اولیه و ترمیمی در زمینه ی بلفاروپلاستی، اتوپلاستی، تزریق ژل لب و بوتاکس و … نیز به ارائه خدمات می پردازند.

دکتر روزینا بشارتی زاده جراح ترمیم دماغ در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر روزینا بشارتی زاده جراح بینی ترمیمی در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر روزینا بشارتی زاده جراح بینی ترمیمی در تهران

خانم دکتر روزینا بشارتی زاده دارای شماره نظام پزشکی 42975 جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و سر و گردن و همینطور جراح پلاستیک بینی و صورت می باشند.

ایشان دارای رتبه ی سوم برد تخصصی کشور هستند وعلاوه بر عمل های زیبایی بینی جراحی و پروتز چانه نیز انجام می دهند.

دکتر کمال هادی جراحی بینی ترمیمی در تهران

مجموعه دکی یاب؛ دکتر کمال هادی دکتر عمل ترمیم دماغ در تهران
مجموعه دکی یاب؛ دکتر کمال هادی دکتر عمل ترمیم دماغ در تهران

این دکتر با تجربه با کد نظام پزشکی 22878 از پرطرفدارترین جراحان بینی در تهران می باشند. ایشان دکترای حرفه ای پزشکی و متخصص گوش، گلو، بینی و جراح سر و گردن هستند. و در زمینه های بالا کشیدن خم ابرو و پیشانی، لیزر و جوانسازی پوست، جراحی زیبایی لاله ی گوش و پلک، زاویه سازی صورت و … فعالیت می کنند.

دکتر یاسر نصوری جراح دماغ ترمیمی در تهران

مجموعه دکی یاب، دکتر یاسر نصوری جراح ترمیمی بینی در تهران
مجموعه دکی یاب، دکتر یاسر نصوری جراح ترمیمی بینی در تهران

ایشان در رشته ی گوش و حلق و بینی و جراحی های سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شده و در سال 97 موفق به کسب رتبه ی سوم آزمون برد تخصصی کشوری شدند. دکتر نصوری همچنین دارای مدرک فلوشیپ اتولوژی و نوراتولوژی و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند.

بهترین جراحی بینی ترمیمی در شیراز

اگر اهل شیراز هستید و قصد دارید بینی خود را برای بار دوم به تیغ جراحی بسپارید نگران نباشید. مجموعه ی دکی یاب این بار همراه شماست و برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه به شما کمک می کند. در ادامه ی مقاله برترین جراحان بی چونه و چرای بینی ترمیمی در شیراز را به شما معرفی می کنیم. با انتخاب هر یک از این پزشکان می توانید با خیالی آسوده عمل ترمیم بینی خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: همه چیز در رابطه با سبک و مدل جراحی بینی نیمه فانتزی

دکتر غلامرضا معین برترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

دکتر غلامرضا معین جراح بینی گوشتی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
دکتر غلامرضا معین جراح بینی گوشتی در شیراز

جناب دکتر غلامرضا معین از با تجربه ترین و شناخته شده ترین جراحان بینی در شیراز می باشند. ایشان دارای کد نظام پزشکی 33801 فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و متخصص جراحی عمومی هستند. تخصص بالای دکتر معین باعث شده در جراحی انواع فرم های بینی تبحر داشته باشند. به همین دلیل اغلب زیباجویان ناچار به انتظار در صف های طولانی نوبت عمل بینی با ایشان می شوند.

اما به لطف مجموعه دکی یاب شما می توانید به صورت فوری از این جراح خبره نوبت ویزیت و عمل بینی ترمیمی بگیرید. برای این کار کافی است با دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

 

دکتر لیلا اسدپور پرطرفدارترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

مجموعه دکی یاب؛ دکتر لیلا اسدپور جراح بینی در شیراز
مجموعه دکی یاب؛ دکتر لیلا اسدپور جراح بینی در شیراز

نام دکتر لیلا اسدپور در دنیای جراحی زیبایی بینی برای همه شناخته شده است. ایشان یکی از پرطرفدارترین جراحان ترمیم بینی هستند و مهارت و تخصص بسیار بالایی دارند. دکتر اسدپور با کد نظام پزشکی 146391 متخصص، گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن می باشند. و علاوه بر جراحی زیبایی و ترمیمی بینی به فعالیت های دیگری نظیر جراحی زیبایی گوش، درمان بیماری های حلق و حنجره، بیماری های بینی و سینوس و تزریق ژل و بوتاکس نیز می پردازند.

دکتر حسین کرم نژاد موفق ترین دکتر عمل ترمیمی بینی در شیراز

مجموعه دکی یاب؛ دکتر حسین کرم نژاد جراح بینی ترمیمی در شیراز
مجموعه دکی یاب؛ دکتر حسین کرم نژاد جراح بینی ترمیمی در شیراز

جناب دکتر حسین کرم نژاد با کد نظام پزشکی 132465 متخصص گوش، حلق و بینی می باشند. ایشان در فرآیند عمل بینی از به روز ترین متدهای روز دنیا بهره می برند و رزومه و سابقه ی بسیار درخشانی دارند. از فعالیت های دیگر ایشان درمان مشکلات بینی و سینوس (شکستگی، انحراف، پولیپ و …)، درمان بیماری های گوش (پاره گی پرده ی گوش، عفونت، التهاب) و درمان بیماری های سر و گردن (عفونت و تومور و …) را می شود نام برد.

برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری با دکتر حسین کرم نژاد با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

دکتر حسین مرادیان معتبرترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

مجموعه دکی یاب؛ دکتر حسین مرادیان دکتر عمل بینی ترمیمی در شیراز
مجموعه دکی یاب؛ دکتر حسین مرادیان دکتر عمل بینی ترمیمی در شیراز

آقای دکتر حسین مرادیان دارای کد نظام پزشکی 144481 متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن می باشند. ایشان در طی 5 سال سابقه ی کاری درخشان، بیش از 5 هزار عمل بینی موفق و رضایت بخش را در کارنامه ی خود ثبت کرده اند. دکتر مرادیان از آن دسته جراحانی هستند که با صبر و حوصله ی فراوان به زیباجویان خود مشاوره می دهند و با توجه به درخواست و فرم بینی مورد علاقه ی آنها جراحی را انجام می دهند.

شما می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری و وی آی پی از برترین جراحان با دکی یاب تماس بگیرید. با همراهی دکی یاب مجبور به تحمل صف های انتظار طولانی عمل نخواهید بود. و همچنین از تخفیفات میلیونی و هزینه ی ویزیت رایگان یا نیم بها نیز بهره مند خواهید شد.

برای آشنایی با سایر خدمات هیجان انگیز تیم دکی یاب در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

خدمات مجموعه دکی یاب برای عمل بینی ترمیمی

مجموعه ی دکی یاب سال هاست در زمینه ی عمل های زیبایی به خصوص جراحی زیبایی بینی فعالیت کرده و خدمات بی نظیری ارائه می دهد.یکی از این خدمات فوق العاده مشاوره ی رایگان در انتخاب پزشک است. انتخاب مناسب ترین جراح اغلب مواقع می تواند برای زیباجویان سخت و سردرگم کننده باشد. به همین دلیل تیم دکی یاب مشاوره ی انتخاب مناسب ترین پزشک را به صورت رایگان برای شما زیباجویان ممکن کرده است.این مشاوره به صورت حضوری و غیر حضوری و توسط کارشناسان آموزش دیده و حرفه ای انجام می شود. به این صورت که شما تصویری از بینی خود را برای آنها ارسال می کنید و با توجه به نوع و شرایط بینی و فرم دماغ دلخواهتان مناسب ترین جراح را به شما معرفی می کنند. برای شروع مشاوره کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

اما مشاوره ی رایگان تنها یکی از خدمات بی نظیر مجموعه ی دکی یاب است. از شرایط ویژه ی دیگر این مجموعه می شود به تخفیفات میلیونی، هزینه ی ویزیت نیم بها یا رایگان و از همه مهمتر انجام عمل بینی اقساطی اشاره کرد!

در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه می دهیم.

عمل بینی ترمیمی اقساطی با دکی یاب

پرداخت هزینه ها یکی از مهمترین چالش ها در مسیر جراحی بینی است. تیم دکی یاب اما برای اولین بار در ایران شرایطی را فراهم کرده است که شما می توانید به صورت بسیار ساده و فوری هزینه های عمل بینی را اقساطی پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر با دکی یاب تماس بگیرید. <iframe src=”https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3467.055165109319!2d52.4542316746155!3d29.660173536676854!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3fb211005861d313%3A0x7b701c32a15f6185!2z2YXYsdqp2LIg2YXYtNin2YjYsdmHINiy24zYqNin24zbjCDYr9qp24wg24zYp9io!5e0!3m2!1sen!2s!4v1709414962843!5m2!1sen!2s” width=”400″ height=”300″ style=”border:0;” allowfullscreen=”” loading=”lazy” referrerpolicy=”no-referrer-when-downgrade”></iframe>

هزینه ی عمل بینی ترمیمی​

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب

امکان تعیین یک قیمت دقیق برای عمل ترمیمی بینی وجود ندارد. زیرا جراح باید بر روی ساختار دماغی که یک بار تغییر کرده مجددا تغییرات ایجاد کند. طبیعتا به دلیل مشکلات ایجاد شده در جراحی اولیه و همچنین ضعیف شدن بافت ها، جراحی ترمیمی با پیچیدگی و دشواری بیشتری همراه است. و قاعدتا زمان طولانی تری نیاز دارد و از این رو هزینه ی بالاتری هم می برد. در جدول زیر به صورت تقریبی هزینه ی عمل بینی ترمیمی در شهرهای مختلف را مشاهده می کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق جراحی ترمیمی پزشکان با تیم دکی یاب تماس بگیرید. همچنین از تخفیفات ویژه و پرداخت اقساط هزینه ها بهره مند شوید. ضمنا در مقاله ی هزینه عمل بینی در ایران می توانید قیمت جراحی بینی اولیه در اغلب شهرهای ایران را مشاهده کنید.

شهر

شروع هزینه عمل بینی ترمیمی

تهران

 28 میلیون تومان

شیراز

31 میلیون تومان

اصفهان

30 میلیون تومان

مشهد

33 میلیون تومان

کرمان

31 میلیون تومان

اهواز

32 میلیون تومان

عکس ها و نمونه جراحی بینی ترمیمی

در این قسمت تصاویری از زیباجویانی که با همراهی تیم دکی یاب عمل ترمیمی بینی انجام داده اند را مشاهده می کنید. همان طور که گفتیم جراحی ترمیمی به نسبت عمل اولیه پیچیده تر بوده و نیاز به تخصص و تبحر بسیار بالایی دارد. بنابراین باید در انتخاب جراح بیشترین توجه و دقت را داشته باشید. همان طور که در تصاویر مشخص است جراحان معرفی شده توسط دکی یاب کاملا از دانش، تجربه و تخصص مورد نیاز برخوردار هستند. و در جراحی ترمیمی نهایت ظرافت و دقت را لحاظ می کنند.

عمل ترمیم بینی با مجموعه دکی یاب در شیراز
عمل ترمیم بینی با مجموعه دکی یاب در شیراز
جراحی بینی ترمیمی با مجموعه دکی یاب در شیراز
جراحی بینی ترمیمی با مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه عمل بینی ترمیمی توسط مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران
نمونه عمل بینی ترمیمی توسط مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در مازندران
نمونه عمل دماغ ترمیمی با مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه عمل دماغ ترمیمی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جاح بینی در اردبیل

چه مواقعی بینی عمل شده به ترمیم احتیاج دارد؟

در برخی موارد ممکن است پس از عمل بینی اولیه ایرادات و نواقص بینی کاملا برطرف نشده باشند. یا در صورت استفاده از جراح ناوارد، بینی دچار اشکالات ظاهری و تنفسی شده و یا حتی در اثر یک حادثه آسیب دیده و دارای اشکال شده باشد. در این شرایط برای رفع نواقص به جراحی ترمیمی بینی نیاز است. 

در ادامه تعدادی از مواردی که باعث می شوند بینی پس از عمل اولیه احتیاج به جراحی ترمیمی داشته باشد را توضیح می دهیم.

1-اشکال در تنفس

گاهی اوقات به دلیل عدم مهارت کافی پزشک ممکن است در جراحی بینی اولیه به ساختار بینی و تنفس زیباجو آسیب وارد شود. در این مواقع مشکلاتی نظیر بسته شدن راه بینی و مسدود شدن حفره های بینی، صدا دادن هنگام تنفس، خروپف در خواب و خس خس در هنگام نفس کشیدن برای زیباجو پیش می آید.

2- افتادگی نوک بینی

در برخی موارد خصوصا برای بینی های گوشتی به دلیل ساختار غضروفی ضعیف، نیاز است جراح غضروف های بینی را تقویت کند. اما در صورتی که پزشک به اندازه ی کافی در این کار مهارت نداشته باشد نوک بینی پس از مدتی دچار افتادگی می شود.

3- ظاهر نامناسب و غیر طبیعی بینی

برای گرفتن بهترین نتیجه در جراحی بینی باید پزشکی را انتخاب کنیم که از علم زیبایی شناسی نیز بهره برده باشد. و بتواند تشخیص دهد مناسب ترین فرم بینی برای صورت شما کدام است. در صورتی که جراح به دلیل ناآگاهی فرم دماغی را برای زیباجو انتخاب کند که خیلی مصنوعی باشد یا به او نیاید نیاز به جراحی مجدد می شود.

4-تقارن نداشتن سوراخ های بینی

یکی از شایع ترین ایرادات پس از عمل بینی اولیه مساوی نبودن و عدم تقارن سوراخ های بینی است. این که حفره های بینی کاملا متقارن باشند درخواستی غیر معقول است. ولی جراح متبحر می تواند تا حد زیادی حفره های بینی را به همدیگر شبیه و یکسان کند. در صورتی که این عدم تقارن شدید باشد زیباجو ناچار به عمل بینی ترمیمی می گردد.

5-انحراف و کج شدن تیغه بینی

گاهی اوقات به دلیل ناوارد بودن پزشک یا عدم مراقبت صحیح زیباجو پس از عمل ممکن است تیغه ی بینی کج یا منحرف شود. یکی از دلایلی که می تواند باعث کج شدن استخوان شود وارد شدن ضربه به بینی بعد از جراحی است.

6- باقی ماندن قوز بینی

همان طور که گفتیم برخی مواقع پس از عمل اولیه قوز بینی کاملا رفع نمی شود. اگر میزان قوز باقی مانده زیاد باشد باید از عمل ترمیمی بینی کمک بگیرید.

7- بزرگ ماندن بینی و نوک بینی

ممکن است در صورت ماهر نبودن پزشک سایز بینی پس از عمل به اندازه ی مد نظر زیباجو کاهش نیافته باشد. جراحی ترمیمی بینی به رفع این مشکل کمک می کند.

مقاله ی مرتبط: همه چیز در رابطه با عمل بینی استخوانی

 

عوارض و خطرات جراحی ترمیم بینی

نمونه عمل دماغ توسط تیم دکی یاب
نمونه عمل دماغ با مشاوره ی تیم دکی یاب

جراحی ترمیم بینی به نسبت عمل اولیه بسیار حساس تر است و با خطرات و عوارض بیشتری نیز همراه می باشد. در ادامه به عوارض عمل ترمیمی بینی می پردازیم.

  • در عمل ترمیمی بافت داخل بینی به نسبت جراحی اولیه واکنش های شدیدتری نشان می دهد.
  • زمان بهبود جراحی ترمیمی طولانی تر است. معمولا این زمان برای افرادی با پوست های نازک حدودا 1 سال و زیباجویانی که دارای پوست بینی ضخیم هستند تا 2 سال طول می کشد.
  • همانند اغلب جراحی های دیگر درد یکی از عوارض عمل بینی ترمیمی است. زیرا در این فرآیند جراح گاها در اسکلت و غضروف بینی ایجاد تغییرات می کند. و همین موضوع باعث ایجاد درد پس از عمل می شود. هرچند که پزشک با تجویز داروهای مسکن این درد را کنترل می کند.
  • تورم یکی دیگر از عوارض جراحی ترمیمی بینی است که برای افراد مختلف متفاوت است. برای برطرف کردن آن می توانید از کمپرس آب سرد در اطراف بینی و چسب بینی استفاده کنید.
  • کبودی اطراف چشم یکی از عوارض شایع جراحی بینی ترمیمی است که معمولا با گذشت زمان خود به خود برطرف می شود. دلیل این عارضه نشست خون از مویرگها به زیر پوست می باشد و به دلیل تغییرات اعمال شده روی بینی و وضعیت انعقاد خون اتفاق می افتد.
  • در صورتی که زخم ها و برش های جراحی کاملا ترمیم نیابند، ممکن است بافت های داخل بینی به هم بچسبند و اصطلاحا چسبندگی داخل بینی اتفاق بیفتد.
  • اگر عمل بینی ترمیمی توسط جراح ناوارد انجام شود احتمال آسیب دیدن حس بویایی بعد از عمل وجود دارد. البته لازم به ذکر است حدود 3 تا 6 هفته پس از انجام عمل امکان ضعیف شدن یا از بین رفتن حس بویایی زیباجو وجود دارد. بروز این عارضه به صورت موقت طبیعی است و به مرور زمان رفع می شود ولی در غیر این صورت باید به پزشک مراجعه کنید.
  • عوارض مواد بیهوشی از جمله گلودرد، احساس تعوع و استفراغ، احساس گیجی، خارش و درد عضلات نیز موارد دیگری هستند که می شود به آنها اشاره کرد.
نتیجه گیری

در این مقاله همه ی اطلاعاتی که در خصوص عمل بینی ترمیمی نیاز دارید برای شما جمع آوری کردیم. با جراحی ترمیم بینی آشنا شدیم و از خطرات و عوارض آن گفتیم. برترین پزشکان را در تهران و شیراز به شما معرفی کردیم و هزینه ی عمل را در شهرهای مختلف بررسی کردیم. ضمن تشکر از همراهی شما تا انتهای مقاله، لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ثبت نمایید. شما همچنین می توانید از طریق دکمه ی زیر با تیم دکی یاب ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.