دسته بندی نشده

همه چیز در رابطه با دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز | هزینه + نمونه کار

دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز

همه چیز در در رابطه با دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز در این مقاله یکجا جمع آوری شده است. از بررسی رزومه و نمونه کارها گرفته تا هزینه ی جراحی و حتی عمل بینی اقساطی

برای اغلب ما انتخاب جراح بینی کاری بسیار دشوار و پر دردسر است. احتمالا با من موافقید که برای عبور ار مراحل سخت و پر استرس، وجود یک همراه مطمئن بسیار ارزشمند و کمک کننده است. همراهی دلسوز که پاسخ همه ی سوالات و چالش های پیش رو را بداند و برای آن ها راه حل های کاربردی داشته باشد. 

مجموعه ی دکی یاب دقیقا همان همراهی است که از ابتدای مسیر دشوار جراحی بینی یعنی انتخاب بهترین جراح در کنار شماست. در واقع شما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین پزشک از میان سیل عظیم جراحان، تنها کافی است با دکی یاب تماس بگیرید. و از کارشناسان متخصص این تیم به صورت حضوری یا غیر حضوری مشاوره ی تخصصی دریافت کنید. برای این کار روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

خوب است بدانید در مقاله ی معرفی اصولی بهترین جراحان بینی شیراز مفصلا به معرفی برترین های این حوزه پرداختیم.

در ادامه ی مقاله در خصوص یکی از بهترین جراحان بینی در شیراز به نام دکتر بیژن ربیعی، همه ی اطلاعات مورد نیاز شما را جمع آوری کرده ایم. برای آشنایی با این جراح حاذق و توانمند تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رزومه و سابقه ی کاری دکتر بیژن ربیعی جراح زیبایی در شیراز

در دنیای جراحی زیبایی بینی نام دکتر بیژن ربیعی به عنوان یکی از با تجربه ترین و با سوادترین جراحان شیرازی ثبت شده است. ایشان با شماره ی نظام پزشکی 28483 دکترای حرفه ای پزشکی، متخصص گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن می باشند. همچنین دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت از آمریکا هستند. دانش و تخصص بالا و استفاده از تکنیک های به روز دنیا از ویژگی های این پزشک توانمند می باشند. ایشان در عمل بینی های استخوانی و گوشتی خصوصا به سبک نیمه فانتزی و طبیعی مهارت بسیاری دارند. درمان بیماری های گوش، بیماری های بینی و سینوس، اختلالات تنفسی، لیفت ابرو و پیشانی، بلفاروپلاستی و …. از دیگر خدماتی هستند که توسط ایشان ارائه می شوند.

بیشتر بخوانید: همه چیز در رابطه با عمل بینی استخوانی

نمونه کارهای دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز

در این بخش تعدادی از نمونه کارهای دکتر بیژن ربیعی را برای شما قرار دادیم. با بررسی آنها می توانید با نحوه و سبک عمل ایشان آشنا شوید و با اطمینان بیشتری اقدام به انتخاب جراح نمایید.

نمونه عمل بینی با دکتر بیژن ربیعی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با دکتر بیژن ربیعی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
جراحی بینی با دکتر بیژن ربیعی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
جراحی بینی با دکتر بیژن ربیعی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
عمل بینی دکتر بیژن ربیعی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
عمل بینی دکتر بیژن ربیعی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

هزینه ی عمل دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز

نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

تعرفه ی عمل بینی دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز از 50 میلیون تومان شروع می شود. همان طور که می دانید هزینه ی جراحی بینی به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی شود یک مبلغ دقیق ارائه داد. دستمزد جراح، هزینه ی های بیمارستان، هزینه های آتلیه و آزمایشگاه و … از جمله مواردی هستند که در تعیین مخارج تاثیر دارند.

اما در خصوص مخارج عمل بینی برای شما زیباجویان یک خبر فوق العاده داریم. شما می توانید با کمک دکی یاب به صورت اقساطی هزینه های جراحی بینی خود را پرداخت نمایید. در ادامه با مجموعه ی دکی یاب و خدمات هیجان انگیزش بیشتر آشنا می شویم. شما همچنین می توانید در مقاله ی هزینه ی عمل بینی در شیراز در خصوص تعرفه ی جراحان مختلف اطلاعات کاملتری کسب کنید.

عمل بینی اقساطی با دکی یاب در شیراز

مجموعه ی دکی یاب در زمینه ی جراحی زیبایی فعالیت می کند و در این حیطه خدمات بی نظیری ارائه می دهد. همان طور که اشاره کردیم عمل بینی اقساطی یکی از آنهاست. در واقع با همراهی دکی یاب شما می توانید توسط برترین جراحان شیرازی بینی خود را عمل کنید و هزینه ی آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید. 

اما عمل بینی قسطی فقط یکی از خدمات بی نظیر مجموعه ی دکی یاب است. تیم دکی یاب از صفر تا صد مسیر جراحی زیبایی در کنار شما هستند و در همه ی مراحل به شما کمک می کنند. به عنوان مثال برای انتخاب مناسب ترین جراح به شما مشاوره ی تخصصی ارائه می دهند. پس از انتخاب دکتر به صورت فوری و بدون معطلی برای شما نوبت ویزیت و عمل دریافت می کنند و پس از جراحی تا 2 سال از شما پشتیبانی و حمایت می کنند. شما می توانید برای بهره مندی از همه ی این امکانات و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی عمل بینی قسطی در شیراز مراجعه نمایید.

ساعت کاری، شماره مطب و آدرس پیج دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز

نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مجموعه دکی یاب

شما می توانید برای برقراری ارتباط با برترین جراحان بینی در شیراز و دریافت نوبت ویزیت و عمل فوری با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید. برای این کار کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

در این مقاله همه چیز در خصوص دکتر بیژن ربیعی جراح بینی در شیراز را برای شما گفتیم. از رزومه ی کاری دکتر تا نظرات کاربران و نمونه کارهای ایشان و هزینه ی جراحی و نحوه ی پرداخت قسطی. از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید سپاسگزاریم. اگر هنوز سوالی دارید که پاسخش را دریافت نکردید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.