دسته بندی نشده

عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها| هزینه+ جراحان

لیفت ابرو اقساطی در تهران

عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها ممکن شد!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که جلوی آینه بایستید، چین و چروک‌هایتان را بشمارید و دو دوتا چهارتا کنید که ببینید کی می‌توانید از پس هزینه عمل لیفت بربیایید و به صورتتان صفایی بدهید. لیفت ابرو یکی از آن تغییرات کوچکی است که می تواند چهره شما را از این رو به آن رو کند و حالت شادابی و جوانی به صورت شما بدهد. اما مسئله نگران کننده این است که دخلمان با خرجمان جور در نمی آید و همین باعث می‌شود که هربار این عمل را به مدتی بعد موکول کنیم که البته با این شرایط اقتصادی و تورم روزانه هر چقدر هم که پس انداز کنیم زورمان به هزینه ها نمی‌رسد! حالا ما اینجاییم تا یک راه حل پیش پای شما بگذاریم: عمل لیفت ابرو اقساطی! 

بله درست خواندید! با شرایطی که مجموعه دکی یاب برای زیباجویانش فراهم کرده تقریبا هر غیرممکنی ممکن می‌شود! دکی یاب برای رفاه حال زیباجویان این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هزینه عمل لیفت ابرو را به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای آگاهی از شرایط کامل پرداخت اقساطی این مقاله را تا پایان بخوانید.

عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها چگونه است؟

نمونه جراحی لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، انجام خدمات زیبایی به صورت اقساط می تواند بسیار کمک کننده باشد. ولی پیدا کردن مرکزی که به صورت قسطی به ارائه ی خدمات بپردازد بسیار دشوار است. اما به لطف دکی یاب هیچ چیز غیر ممکن نیست، تنها کافی است راهش را پیدا کنید. یکی از بهترین روش های مطمئن برای عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران استفاده از خدمات دکی یاب است. برای دریافت اطلاعات کامل تر درمورد عمل لیفت می توانید مقالات مربوط به لیفت ابرو و جراحی لیفت ابرو را مطالعه کنید. 

مجموعه دکی یاب برای تمامی جراحی های حوزه زیبایی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو، عمل بینی، پیکر تراشی، کاشت مو و ابرو و… در تهران، شیراز و دیگر شهرهای ایران شرایطی باور نکردنی برای عمل اقساطی را فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد شرایط جراحی لیفت ابرو قسطی با کارشناسان دکی یاب تماس بگیرید.

هزینه های لیفت ابرو در تهران و شهرستان ها چقدر است؟

جراحی لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب
جراحی لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب

هزینه عمل لیفت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیفت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اعتبار و تخصص پزشک لیفت ابرو

هر پزشک بسته به تخصص و اعتبار خود دستمزد متفاوتی دریافت می کند؛ بنابراین هزینه لیفت ابرو با توجه به پزشکی که برای این کار انتخاب کرده اید متفاوت خواهد بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ وجه تنها با استناد به هزینه ها، پزشکتان را انتخاب نکنید. مهمترین فاکتور در انتخاب جراح تخصص و تجربه پزشک است. اگر پزشک جراح شما تخصص کافی را نداشته باشد ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد شود. اما متخصصانی مثل دکتر برخورداری با سال ها تجربه در این زمینه قطعا گزینه های مناسبی برای جراحی لیفت ابرو به شمار می روند و حتی تاثیر به سزایی در کاهش عوارض لیفت ابرو خواهند داشت. مجموعه ی دکی یاب می تواند شما را در انتخاب بهترین پزشک با هزینه مناسب و شرایط اقساطی راهنمایی کند. برای دریافت مشاوره با شماره 02174391900 تماس بگیرید.

محل عمل لیفت ابرو

بسته به اینکه عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها در کلینیک انجام شود و یا در بیمارستان، هزینه های عمل لیفت ابرو متفاوت خواهد بود.

پیچیدگی های عمل لیفت ابرو

نوع پوست، میزان پرپشتی ابرو، اندازه پیشانی و… همه عواملی هستند که میزان پیچیدگی عمل شما را تحت تاثیر قرار می دهند. بسته به اینکه عمل شما تا چه اندازه پیچیده باشد هزینه عمل ممکن است متفاوت باشد.

روش لیفت ابرو

نمونه جراحی لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب

می دانید که عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان به روش های متفاوتی انجام می شود و هر یک از این روش ها هزینه های متفاوتی خواهند داشت. در مجموع بسته به نوع عمل هزینه لیفت ابرو از دو میلیون تا 40 میلیون تومان متغیر است که شما می توانید با استفاده از خدمات دکی یاب مناسب ترین روش را برای خود انتخاب کنید و این هزینه را به صورت اقساطی  پرداخت کنید. برای اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی به کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین برای دریافت اطلاع دقیق تر می توانید مقاله هزینه عمل لیفت ابرو در تهران را مطالعه نمایید. 

امکان تخفیف برای جراحی لیفت ابرو در تهران و شهرستان ها به چه شکل است؟

در صورت همراهی با دکی یاب، شما می توانید از خدمات ویژه ی این مجموعه از جمله تخفیف های شگفت انگیز استفاده کنید. به طور مثال هزینه لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک توسط دکتر برخورداری 40 میلیون تومان است که درصورت همراهی تیم دکی یاب می توانید با پرداخت 35 میلیون تومان جراحی لیفت ابرو را انجام دهید. همچنین علاوه بر تخفیفات امکان استفاده از خدمات عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها نیز برای شما وجود دارد که می توانید با تماس با مشاوران مجموعه از شرایط تخفیف و اقساط مطلع شوید.

بهترین جراحان عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها

نمونه لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
نمونه لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب

در این بخش به معرفی برترین جراحان لیفت ابرو اقساطی در تهران می پردازیم. خوب است بدانید مجموعه دکی یاب در انتخاب بهترین و مناسب ترین جراحان لیفت ابرو در تهران به شما مشاوره ی تخصصی ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر کافیست با ما ارتباط برقرار نمایید. همچنین شما می توانید برای آشنایی با بهترین پزشکان در این زمینه مقاله بهترین جراح لیفت ابرو را مطالعه کنید.

دکتر برخورداری؛ بهترین جراح لیفت ابرو در تهران و شیراز

دکتر امیر خسرو برخورداری؛ جراح لیفت ابرو در تهران
دکتر امیر خسرو برخورداری؛ جراح لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک

دکتر خسرو برخورداری با شماره نظام پزشکی 163075 متخصص گوش، گلو، بینی و جراح پلاستیک صورت هستند. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران تهران هستند و در تهران و شیراز فعالیت می کنند. دکتر برخورداری تمام جراحی های پلاستیک صورت را انجام می دهند، اما در جراحی بینی و لیفت ابرو و شقیقه به روش اندوسکوپیک تخصص و مهارت خاصی دارند. ایشان از اولین پزشکانی هستند که لیفت اندوسکوپیک را انجام دادند و در حال حاضر تنها پزشک شیراز هستند که این عمل را انجام می دهند و جزو بهترین های لیفت اندوسکوپیک در تهران به شمار می روند.

جالب است بدانید اگر ساکن شیراز یا تهران نیستید ولی تمایل دارید از مهارت بالای این جراح حاذق بهره مند شوید، می توانید به کمک دکی یاب به صورت رایگان به این دو شهر سفر کنید و عمل زیبایی خود را توسط برترین جراحان انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کنید. 

دکتر نجف بیگی؛ جراح لیفت ابرو در تهران

دکتر آرش نجف بیگی؛ جراح لیفت ابرو اقساطی در تهران

دکتر آرش نجف بیگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با شماره نظام پزشکی 82925 در تهران فعالیت دارند. دکتر نجف بیگی دروه پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذراندند و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران پشت سر گذاشته اند. دکتر نجف بیگی با سال ها تجربه جراحی زیبایی امروزه به عوان یکی از بهترین و فعال ترین پزشکان در حوزه جراحی های زیبایی شناخته می شوند.

دکتر محمد میر؛ دکتر جراحی لیفت ابرو تهران

دکتر محمد میر از بهترین جراحان لیفت ابرو اقساطی در تهران

دکتر سید محمد میر محمد مهدی متخصص جراحی پلاستیک با شماره نظام پزشکی 149552 در تهران هستند که عضو انجمن جراحان پلاستیک آلمان و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند.  دکتر محمد میر نیز در حال حاضر یکی از بهترین جراحان لیفت ابرو در تهران هستند که تاکنون جراحی های موفق بسیاری داشته اند.

دکتر بابک نادری؛ جراح لیفت ابرو در تهران و شهرستان ها

دکتر بابک نادری از بهترین جراحان لیفت ابرو اقساطی در تهران

دکتر بابک نادری با کد نظام پزشکی 92236 فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در تهران هستند. دکتر نادری نیز از دیگر گزینه های مناسب برای جراحی لیفت ابرو در تهران هستند که به خصوص در زمینه لیفت اندوسکوپیک تخصص و مهارت دارند. 

برای دریافت نوبت ویزیت با بهترین جراحان لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان ها با مشاوران دکی یاب تماس بگیرید.

خدمات دکی یاب برای جراحی لیفت ابرو

مجموعه دکی یاب خدمات شگفت انگیز بسیاری را به زیباجویان ارائه می دهد که از مهم ترین آن ها می توان به مشاوره ی تخصصی انتخاب جراح، پشتیبانی، پرداخت اقساطی، پرداخت هزینه رفت و برگشت به تهران و شیراز برای زیباجویان شهرستانی و همچنین یک روز اقامت نیم بها برای آن ها اشاره کرد.تیم دکی یاب علاوه بر خدمات جراحی لیفت ابرو اقساطی در تهران و شیراز و تخفیفات ویژه برای شما زیباجویان خدمات دیگری نیز ارائه می کند که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره ی تخصصی انتخاب جراح
  • پشتیبانی مراقبت های بعد از عمل
  • نوبت گیری فوری و وی آی پی ویزیت و عمل
  • رایگان کردن هزینه های رفت و آمد به تهران و شیراز برای شهرستانی ها
همچنین بخوانید: عوارض لیفت ابرو

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از بهترین جراحان لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها را به شما معرفی کردیم. علاوه بر آن از خدمات هیجان انگیز دکی یاب از جمله عمل زیبایی اقساطی و مشاوره ی تخصصی انتخاب جراح مناسب گفتیم. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره ی تخصصی با کارشناسان مجرب از طریق دکمه ی زیر با ما تماس بگیرید. 

سوالات متداول در خصوص عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران

1. عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران چه شرایطی دارد؟

مجموعه دکی یاب امکان جراحی لیفت ابرو به صورت قسطی را فراهم کرده است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل پیرامون شرایط اقساطی با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

دکتر خسرو برخورداری یکی از بهترین جراحان لیفت ابرو در تهران هستند که به خصوص در حوزه لیفت اندوسکوپیک مهارت بالایی دارند. هزینه لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با دکتر برخورداری حدود 40 میلیون تومان است که شما می توانید با استفاده از خدمات دکی یاب این هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنید.

با استفاده از خدمات دکی یاب می توانید از تخفیف 5 میلیون تومانی برای لیفت اندوسکوپیک دکتر برخورداری استفاده کرده و با 35 میلیون تومان عمل لیفت را انجام دهید.

جراحی لیفت ابرو بسته به روش لیفت، پزشک متخصص، مکان عمل، نوع پوست، پرپشت بودن ابرو و… هزینه های متفاوتی خواهد داشت که از 2 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان متغیر است.

4 نظر در “عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان ها| هزینه+ جراحان

  1. رجایی گفت:

    شرط اقساطی برای همه دکترا هست؟

    1. soltani123 گفت:

      خیر این امکان برای همه جراحان وجود نداره. برای دریافت اطلاعات کامل تر با شماره های دکی یاب تماس بگیرید.

  2. مسلمی گفت:

    دکتر برخورداری شیراز هستن یا تهران؟

    1. soltani123 گفت:

      دکتر برخورداری در حال حاضر هم در شیراز و هم درتهران فعالیت میکنن دوست عزیز. برای دریافت نوبت ویزیت ایشون می تونید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.