دسته بندی نشده

بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران و شهرستان | نمونه کار + هزینه (سال 1402)

لیفت ابرو بدون جراحی

بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران و شهرستان کیست؟ 

مدتی پیش متوجه شدم به دلیل بالا رفتن سن ابروهایم افتاده و بد حالت شده و به همین دلیل چهره ام همیشه خسته و عبوس به نظر می رسد و پیشانیم از حالت معمول بلندتر به چشم می آید. پس از کمی پرس و جو و تحقیق با معجزه ی جراحی لیفت ابرو آشنا شدم، اما از آن جایی که در شهری کوچک با امکانات جراحی زیبایی اندک زندگی می کنم تصمیم گرفتم سلامتم را به خطر نیندازم و از خیر جراحی لیفت ابرو گذشتم. 

تا این که پس از آشنایی با دکی یاب موفق شدم به صورت رایگان به شیراز سفر کنم و به دست معرووفترین و معتبرترین جراح شیرازی ابروهایم را لیفت کردم. 

بعد از عمل لیفت ابرو، هم با چروک های پیشانی خداحافظی کردم و هم فاصله ی چشم و ابرویم زیاد شد و چهره ای جوانتر و شادابتر نصیبم شد. 

اگر شما هم قصد انجام لیفت ابرو را دارید، پیشنهاد می کنم مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید. زیرا علاوه بر معرفی بهترین جراحان لیفت ابرو در تهران و شهرستان، با مجموعه ی دکی یاب و خدمات هیجان انگیز ش هم آشنا می شوید.

بهترین جراح لیفت ابرو در تهران کیست؟

نمونه عمل لیفت ابرو با مشاوره ی مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت ابرو با مشاوره ی مجموعه دکی یاب

لیفت ابرو یکی از محبوبترین عمل های زیبایی است که با حذف چین و چروک های پیشانی و بالا کشیدن ابروها، چهره ی شما را جوانتر و شادابتر نشان می دهد. از آن جایی که این روش به ظرافت و تبحر بالایی احتیاج دارد حتما باید توسط جراحی متخصص و ماهر انجام شود تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود. در ادامه برترین جراحان لیفت ابرو در شهرهای شیراز و تهران را در جدول زیر به شما معرفی می کنیم و سپس به طور کامل در مورد هر یک توضیح خواهیم داد.

نام پزشک

تخصص

شهر محل سکونت

میزان رضایت

دکتر امیرخسرو برخورداری

متخصص گوش، گلو و بینی و جراح سر و گردن

تهران- شیراز

عالی

دکتر آرش نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیم و سوختگی

تهران

عالی

دکتر محمد میر

فوق تخصص جراحی پلاستیک

تهران

عالی

دکتر بابک نادری

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

تهران

عالی

دکتر محمد علی اکبری

متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن

تهران

عالی

شما همچنین می توانید برای آشنایی با برترین جراحان زیبایی از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید. مشاوران ما با توجه به تجربه ی بالا با سبک کاری و میزان مهارت جراحان مختلف آشنایی دارند و بسته به شرایط شما مناسبترین جراح را به شما معرفی می کنند. برای شروع مشاوره کافی است روی دکمه ی زیر تماس بگیرید.

دکتر خسرو برخورداری از بهترین های جراحی لیفت ابرو در تهران و ایران

دکتر برخورداری جراح لیفت شقیقه
دکتر برخورداری جراح لیفت شقیقه

نام دکتر خسرو برخورداری در دنیای عمل های زیبایی و لیفت ابرو کاملا شناخته شده است. این جراح ماهر با کد نظام پزشکی 163075 دارای برد تخصصی گوش، گلو و بینی و جراح بینی و صورت هستند. و به دلیل تبحر بالایی که در جراحی بینی و لیفت صورت دارند برای افرادی که قصد عمل های ترکیبی دارند بهترین گزینه می باشند. میزان رضایت بالای زیباجویان ایشان را به یکی از معروفترین جراحان ایران تبدیل کرده است.

این جراح حاذق در شهرهای تهران و شیراز به فعالیت مشغولند ولی طرفدارانشان از تمام ایران برای انجام جراحی به ایشان مراجعه می کنند.

اگر شما هم دکتر خسرو برخورداری را برای عمل بینی یا لیفت صورت و ابرو انتخاب کرده اید ولی در تهران یا شیراز زندگی نمی کنید می توانید به کمک دکی یاب با این جراح برجسته عمل زیبایی داشته باشید. مجموعه ی دکی یاب به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان به شیراز یا تهران سفر کنید و با نوبت های فوری و وی آی پی توسط ایشان ویزیت و سپس جراحی شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نمونه عمل لیفت ابرو توسط دکتر خسرو برخورداری جراح زیبایی در تهران و شیراز

همانطور که می دانید ثبت نتایج موفق و رضایت بخش اتفاقی نیست و نشان دهنده ی تخصص و مهارت بالای جراح است. در ادامه می توانید تعدادی از نمونه عمل های لیفت ابرو توسط دکتر خسرو برخورداری را مشاهده کنید. و با بررسی آنها از تخصص بالای ایشان اطمینان حاصل کنید. 

نمونه عمل لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با دکتر خسرو برخورداری جراح زیبایی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با دکتر خسرو برخورداری جراح زیبایی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت پیشانی در تهران

نحوه ی نوبت گیری از دکتر خسرو برخورداری چگونه است؟

دریافت نوبت از دکتر خسرو برخورداری با توجه با تعداد بالای زیباجویان متقاضی دشوار و زمان بر است. اما شما می توانید برای برقراری ارتباط با دکتر خسرو برخورداری و گرفتن نوبت به صورت فوری و وی آی پی از ایشان با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

ساعات کاری، شماره مطب و آدرس پیج دکتر خسرو برخورداری

شما می توانید برای ارتباط با دکتر خسرو برخورداری یکی از بهترین جراحان لیفت ابرو در شیراز روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دکتر آرش نجف بیگی جراح پلاستیک و لیفت ابرو در تهران

دکتر آرش نجف بیگی جراح پلاستیک و لیفت ابرو در تهران
دکتر آرش نجف بیگی جراح پلاستیک و لیفت ابرو در تهران

دکتر آرش نجف بیگی یکی از بهترین و با تجربه ترین جراحان زیبایی در تهران می باشند. ایشان با کد نظام پزشکی 82925 فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و در حال حاضر عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه و انجمن جراحان پلاستیک آمریکا می باشند. پیکرتراشی، جراحی صورت، پروتز صورت، تزریق چربی، لیفت پوست و جراحی بینی تعدادی از خدماتی هستند که توسط ایشان ارائه می شوند.

نمونه عمل لیفت ابرو با دکتر آرش نجف بیگی

یکی از نمونه عمل های لیفت ابرو توسط دکتر آرش نجف بیگی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. با بررسی این تصویر با روش و سبک عمل ایشان بیشتر آشنا شده و انتخاب راحت تری خواهید  داشت.

نمونه عمل لیفت ابرو با دکتر آرش نجف بیگی
نمونه عمل لیفت ابرو با دکتر آرش نجف بیگی

چگونه می توانیم از دکتر ارش نجف بیگی نوبت دریافت کنیم؟

شما زیباجویان می توانید برای دریافت نوبت از بهترین و معروفترین جراحان لیفت ابرو در تهران با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید. 

ساعت کاری، شماره مطب و آدرس پیج دکتر آرش نجف بیگی

کلینیک دکتر آرش نجف بیگی در تهران دارای سه شعبه به آدرس های جردن، سعادت آباد و الهیه است.

 

دکتر محمد میر جراح زیبایی و لیفت ابرو در تهران

دکتر محمد میر جراح زیبایی و لیفت شقیقه در تهران
دکتر محمد میر جراح زیبایی و لیفت شقیقه در تهران

دکتر میر محمد مهدی دوره ی پزشکی عمومی خود در دانشگاه یوهان ولفگانگ گوته در شهر فرانکفورت آلمان گذرانده و سپس دوره ی پیوسته ی تخصصی جراحی پلاستیک دانشگاه هانوفر آلمان را طی کرده اند. ایشان با شماره نظام پزشکی 17048 متخصص جراحی و عضو انجمن جراحان پلاستیک کشور آلمان و همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. جراحی لیفت شقیقه، لیفت گونه، لیفت کامل صورت، جراحی پلک و … تعدادی از خدماتی است که توسط ایشان ارائه می شوند. 

نمونه جراحی لیفت ابرو با دکتر محمد میر جراح زیبایی

در این قسمت می توانید یکی از نمونه جراحی های لیفت ابرو توسط دکتر محمد میر را مشاهده نمایید.

نمونه عمل لیفت ابرو با دکتر محمد میر
نمونه عمل لیفت ابرو با دکتر محمد میر

نحوه ی نوبت گیری از دکتر محمد میر جراح زیبایی

شما می توانید برای دریافت نوبت ویزیت و عمل از بهترین و شناخته شده ترین جراحان لیفت ابرو در تهران با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید. از طریق مجموعه ی دکی یاب نیازی به انتظار در صف طولانی نوبت نخواهید داشت و می توانید به صورت فوری و وی آی پی از معروفترین پزشکان نوبت دریافت کنید.

ساعت کاری، شماره مطب و آدرس پیج دکتر محمد میر جراح زیبایی

ادرس مطب دکتر محمد میر تهران، فرمانیه، خیابان لواسانی ، نبش صالحی شمالی، ساختمان ندا می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین جراحان لیفت ابرو و دریافت نوبت از آنها با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

دکتر بابک نادری دکتر عمل لیفت ابرو در تهران

دکتر بابک نادری جراح پلاستیک و زیبایی و لیفت ابرو در تهران
دکتر بابک نادری جراح پلاستیک و زیبایی و لیفت ابرو در تهران

دکتر بابک نادری با کد نظام پزشکی 92236 دارای دکترای حرفه ای پزشکی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان به فعالیت در زمینه های لیفت شقیقه، لیفت پیشانی، لیفت صورت و بلفاروپلاستی مشغول هستند و در لیفت ابرو تبحر بسیاری دارند.

نمونه عمل لیفت ابرو با دکتر بابک نادری

در این بخش می توانید یکی از نمونه عمل های لیفت ابرو توسط دکتر بابک نادری را مشاهده کنید. همانطور که گفتیم ایشان در زمینه ی لیفت ابرو تبحر و طرفدرارن بسیاری دارند.

لیفت ابرو با دکتر بابک نادری جراح پلاستیک در تهران
لیفت ابرو با دکتر بابک نادری جراح پلاستیک در تهران

دریافت نوبت از دکتر بابک نادری جراح پلاستیک در تهران

شما می توانید برای دریافت نوبت بدون انتظار و معطلی از برترین جراحان لیفت ابرو در تهران با دکی یاب تماس بگیرید.

ساعت کاری، شماره مطب و آدرس پیج دکتر بابک نادری جراح زیبایی

مطب دکتر بابک نادری در آدرس تهران فرمانیه لواسانی غربی روبروی خیابان آقایی ساختمان نامی پلاک  118 واقع می باشد.

لازم به ذکر است شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برترین جراحان لیفت ابرو در تهران با دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

هلدینگ دکتر محمد علی اکبری، یکی از مرکزهای جراحی لیفت ابرو در تهران

هولیدینگ دکتر اکبری جراحی لیفت شقیقه در تهران
هولیدینگ دکتر اکبری جراحی لیفت شقیقه در تهران

یکی از مراکز معتبر لیفت ابرو در تهران، هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر محمد علی اکبری می باشد. این مرکز توسط زنده یاد دکتر محمد علی اکبری جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن تاسیس شده و پس از درگذشت ایشان با همکاری جراحان متخصص و زبده به فعالیت خود ادامه داده است. در این مرکز جراحی های ترکیبی ناحیه ی صورت، جراحی های بدن، خدمات کلینیک پوست و مو، خدمات طب سوزنی و … ارائه می شوند.

نمونه عمل های لیفت ابرو با هلدینگ دکتر محمد علی اکبری

یکی از نمونه عمل های لیفت ابرو که در هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری انجام شده است را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

جراحی لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
جراحی لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب

گرفتن نوبت عمل لیفت ابرو از هلدینگ دکتر اکبری

برای گرفتن نوبت از بهترین جراحان لیفت ابرو در تهران به صورت فوری کافی است با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

ساعت کاری، آدرس مطب و پیج اینستاگرام هلدینگ دکتر اکبری

آدرس هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر محمد علی اکبری در تهران، فرمانیه، جنب بیمارستان فرمانیه، ساختمان پالاتزو می باشد.

شما می توانید برای ارتباط با بهترین جراحان لیفت ابرو در تهران از طریق مجموعه ی دکی یاب اقدام کنید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه ی مشاوره ی تخصصی در انتخاب مناسب ترین جراح، برای دریافت نوبت فوری و وی آی پی به شما کمک می کنند. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کنید. 

 

بهترین جراح لیفت ابرو در شیراز

نمونه لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب در شیراز

اگر در شهر شیراز یا اطراف آن زندگی می کنید و قصد دارید ابروی خود را لیفت کنید بخش بعدی این مقاله مخصوص شماست. در این قسمت بهترین جراح لیفت ابرو در شیراز را به شما معرفی می کنیم. جالب است بدانید اگر در شیراز زندگی نمی کنید هم می توانید با شرایط ویژه ی دکی یاب به صورت رایگان به این شهر سفر کنید و توسط بهترین جراحان شیرازی عمل خود را انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بالا کشیدن ابرو به مقاله ی لیفت ابرو مراجعه نمایید. 

دکتر خسرو برخورداری بهترین جراح لیفت ابرو در شیراز

دکتر خسرو برخورداری متخصص گوش، گلو و بینی و جراح سر و گردن و دارای دکترای حرفه ای پزشکی می باشند. ایشان در تمامی عمل های جراحی پلاستیک صورت تبحر دارند اما به صورت ویژه برای عمل های مرتبط با لیفت صورت و ابرو و همچنین عمل بینی طرفداران بسیاری دارند. این جراح حاذق در دو شهر شیراز و تهران فعالیت می کنند و خدماتی از جمله لیفت شقیقه، پیشانی و ابرو، جراحی لوزه، درمان عفونت گوش و … ارائه می دهند. این جراح توانمند همچنین در جراحی زیبایی لیفت شقیقه هم مهارت بسیاری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه ی مقاله ی بهترین جراح لیفت شقیقه را به شما پیشنهاد می کنیم. 

اگر نگران صف طولانی انتظار برای دریافت نوبت از این جراح حاذق هستید خوب است بدانید می توانید از طریق دکی یاب به صورت فوری و وی آی پی نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید. برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید.

نمونه جراحی لیفت شقیقه توسط دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت شقیقه توسط دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب

خدمات مجموعه دکی یاب برای لیفت ابرو

عمل لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
عمل لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب

مجموعه دکی یاب سال ها تجربه ی ارائه ی مشاوره در زمینه ی عمل های زیبایی در شیراز و تهران را دارد و در این مسیر خدمات بی نظیری ارائه می دهد. از جمله ی این خدمات باور نکردنی می توان به این مورد اشاره کرد که اگر ساکن شیراز یا تهران نیستید می توانید از طریف دکی یاب به صورت رایگان به این دو شهر سفر کنید و به صورت فوری و پشت سر هم اول ویزیت و سپس جراحی شوید.

همچنین می توانید به صورت اقساطی هزینه های عمل خود را پرداخت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

آدرس دکی یاب

انواع روش های لیفت ابرو

نمونه لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب
نمونه لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب

حال که بهترین جراحان لیفت ابرو در شیراز و تهران را شناختیم خوب است با روش های پر طرفدار لیفت ابرو هم آشنا شویم.

لیفت ابرو به طور کلی به دو روش بدون نیاز به جراحی و با جراحی انجام می شود که در ادامه در خصوص هر کدام برای شما توضیحاتی ارائه می دهیم.

لیفت ابرو بدون جراحی

روش های غیر جراحی لیفت ابرو کم تهاجمی هستند و طبیعتا بدون نیاز به اتاق عمل و بیهوشی انجام می شوند. مزیت این روشها عوارض کمتر و دوران نقاهت کوتاهتر بوده و از معایب آن می شود به موقتی بودن آنها اشاره کرد. در ادامه تعدادی از روش های لیفت ابرو بدون جراحی را برای شما نام می بریم.

  • لیفت ابرو با تزریق بوتاکس
  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت ابرو با تزریق ژل
  • لیفت ابرو با هایفوتراپی
بیشتر بخوانید: عوارض لیفت ابرو

جراحی لیفت ابرو

لیفت صورت چیست؟
لیفت صورت چیست؟

لیفت ابرو با جراحی به روش های مختلفی انجام می شود و جراح با توجه به شرایط شما، میزان افتادگی و چین و چروک ها، مناسب ترین روش برای شما را تعیین می کند. در ادامه با تعدادی از روش های جراحی لیفت ابرو آشنا می شویم. 

  • جراحی لیفت ابرو کلاسیک
  • جراحی لیفت ابرو آندوسکوپیک
  • جراحی لیفت ابروی کرونال
پرطرفدارترین این روش ها لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک می باشد. در این روش دو برش بسیار کوچک در قسمت موها ایجاد شده و جراح یک ابزار بسیار کوچک دارای دوربین را از برش ها وارد پوست کرده و بافت پیشانی را به سمت بالا می کشد و با بخیه آن را در جای صحیح ثابت می کند. شما می توانید در مقاله ی لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک اطلاعات کاملتری در این خصوص پیدا کنید.

در این مقاله برترین جراحان لیفت ابرو در تهران و شیراز را به شما معرفی کردیم و از خدمات ویژه ی مجموعه ی دکی یاب از جمله سفر رایگان به شیراز و تهران صحبت کردیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره ی تخصصی با کلیک بر روی دکمه ی زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

جراحی لیفت ابرو آندوسکوپیک چگونه انجام می شود؟

در این روش هیچ بخیه و برشی روی صورت ایجاد نمی شود و تنها دو برش بسیار کوچک در قسمت موها زده می شود. سپس جراح برای مشاهده ی بافت های زیر پوست یک ابزار بسیار کوچک دارای دوربین را از برش ها وارد پوست کرده و بافت پیشانی را به سمت بالا می کشد و با بخیه آن را در جای صحیح ثابت می کند.

دکتر خسرو برخورداری یکی از برترین جراحان ایران در زمینه ی  لیفت صورت و ابرو به روش اندوسکوپیک می باشند که در تهران و شیراز فعالیت می کنند. برای برقراری ارتباط با ایشان و دریافت نوبت با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

هزینه ی لیفت آندوسکوپیک ابرو توسط دکتر خسرو برخورداری در حال حاضر 40 میلیون تومان می باشد که از طریق دکی یاب و با تخفیف ویژه برای مدت محدود به 35 میلیون تومان کاهش یافته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.