دسته بندی نشده

بهترین جراح لیفت ابرو در کرمان | نمونه کار+ نظرات + هزینه (سال1402)

بهترین جراح لیفت ابرو در کرمان

بهترین جراح لیفت ابرو در کرمان کیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید زیرا علاوه بر معرفی بهترین جراح لیفت ابرو در کرمان و بررسی نمونه کارها و هزینه های جراحی به خدمات ویژه ی دکی یاب از جمله سفر رایگان به شیراز و تهران برای عمل زیبایی اشاره کردیم.

اگر چین و چروک های پیشانی، زیبایی صورتتان را زیر سایه برده و ابروهای افتاده ظاهرتان را خسته و عبوس نشان می دهد، لیفت ابرو بهترین پاسخ برای شماست. با نوک انگشتانتان از محل رویش مو کمی پیشانی خود را بالا ببرید تا ابرو و چشمانتان فاصله ای مناسب پیدا کنند. متوجه شدید صورتتان چه میزان شادابتر و جوانتر شد؟

در عمل لیفت ابرو هم مانند سایر عمل های زیبایی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید جراحی کارکشته انتخاب کرد. وگرنه به جای چهره ای با نشاط و جذاب، صورتی دائما متعجب و بهت زده یا ابروهای تا به تا نصیبتان می شود. 

نمونه ناموفق عمل لیفت ابرو
نمونه ناموفق عمل لیفت ابرو

اما با انتخاب پزشکی متخصص و ماهر، علاوه بر جوانسازی می توانید ایرادات ابروهای خود را اصلاح کرده و ابروهایی خوش فرم و قرینه داشته باشید. برای آشنایی با تعدادی از ماهرترین جراحان لیفت ابرو در کرمان در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید. شما همچنین می توانید برای انتخاب بهترین و مناسب ترین جراح از کارشناسان ما مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید. مشاوران ما با بررسی و آنالیز نتیجه ی جراحی پزشکان مختلف مناسبترین جراح را به شما معرفی می کنند. برای شروع مشاوره کافی است با ما تماس بگیرید.

مقاله ی پیشنهادی: لیفت پیشانی چیست

بهترین جراحان لیفت ابرو در کرمان و جنوب کشور

نمونه جراحی لیفت شقیقه توسط دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت شقیقه توسط دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب

لیفت ابرو یکی از جدیدترین متدهای جوانسازی صورت می باشد. این روش با بالا بردن موقعیت ابروها، چین و چروک های پیشانی را حذف کرده و ظاهری شاداب و جذاب به چهره ی شما می بخشد. لیفت ابرو به طور کلی به روش های مختلفی انجام می شود که برخی از آنها با جراحی و برخی دیگر بدون نیاز به جراحی انجام می شوند. طبیعتا روش هایی که با جراحی انجام می شوند ماندگاری بیشتری دارند و اصطلاحا دائمی می باشند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی لیفت ابرو چیست مراجعه نمایید.

اما برای همه ی این روش ها زمانی نتیجه ی مطلوب حاصل می شود که جراحی ماهر و کاربلد انتخاب کنیم. به همین دلیل در این مقاله برترین جراحان لیفت ابرو در کرمان را به شما معرفی کرده ایم. پس اگر کرمانی هستید و قصد عمل لیفت ابرو دارید، این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر ساکن تهران هستید می توانید در مقاله ی بهترین جراح لیفت ابرو در تهران با برترین پزشکان این حیطه آشنا شوید.

دکتر خسرو برخورداری از بهترین های عمل لیفت ابرو در جنوب کشور

اگر قصد لیفت صورت، شقیقه یا ابروی خود را دارید و در جنوب کشور زندگی می کنید، یکی از بهترین جراحان برای شما دکتر خسرو برخورداری می باشند. ایشان با کد نظام پزشکی 163075 جراح پلاستیک بینی و صورت و متخصص گوش، حلق و بینی می باشند. ایشان در عمل های مرتبط با لیفت صورت و همچنین جراحی بینی تبحر بسیاری دارند. و به همین دلیل برای زیباجویانی که قصد دارند عمل های ترکیبی انجام دهند از بهترین گزینه ها می باشند.

دکتر برخورداری در شهرهای شیراز و تهران به فعالیت مشغول هستند. اما اگر ساکن این دو شهر نیستید ولی تمایل دارید از مهارت این پزشک حاذق بهره ببرید، برای شما خبرهای خوبی داریم.

با کمک مجموعه ی دکی یاب شما می توانید به صورت رایگان به این دو شهر سفر کنید و توسط برترین پزشکان جراحی شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت به صورت فوری و بدون انتظار از دکتر خسرو برخورداری روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

ضمنا در مقاله ی بهترین جراح لیفت ابرو در شیراز در خصوص جراحان لیفت ابروی شیرازی اطلاعات بیشتری خواهید یافت.

نمونه کارهای دکتر خسرو برخورداری از بهترین جراحان لیفت صورت در شیراز و تهران

بهترین تبلیغ برای هر پزشک، رضایت زیباجویان و نمونه کارهای موفق اوست. در این بخش می توانید تصاویری از عمل های زیبایی دکتر خسرو برخورداری را مشاهده نمایید. تبحر و مهارت بالای دکتر به وضوح در نتایج نهایی پس از جراحی مشخص است.

نمونه عمل لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه با دکتر خسرو برخورداری
نمونه عمل لیفت شقیقه با دکتر خسرو برخورداری
جراحی لیفت اندوسکوپی شقیقه در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
جراحی لیفت اندوسکوپی شقیقه در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
نمونه لیفت ابرو با دکتر خسرو برخورداری جراح لیفت صورت در شیراز
نمونه لیفت ابرو با دکتر خسرو برخورداری جراح لیفت صورت در شیراز

دکتر محمودرضا اصحاب یمین جراح لیفت ابرو در کرمان

آقای دکتر محمود رضا اصحاب یمین با مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و سوختگی یکی از متبحرترین جراحان زیبایی در کرمان می باشند. ایشان با شماره نظام پزشکی 55668 از سال 91 تا کنون به عنوان رییس بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی بیمارستان شفا فعالیت می کنند و در زمینه های جراحی بینی، لیفت صورت، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و … به ارائه خدمات می پردازند.

نمونه کار دکتر محمودرضا اصحاب یمین جراح زیبایی در کرمان

در این بخش برای کمک به فرآیند تصمیم گیری شما نمونه کار دکتر محمودرضا اصحاب یمین جراح لیفت ابرو در کرمان را قرار داده ایم.

نمونه لیفت پیشانی با دکتر اصحاب یمین جراح زیبایی و لیفت در کرمان
نمونه لیفت پیشانی با دکتر اصحاب یمین جراح زیبایی و لیفت در کرمان

دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح لیفت صورت در کرمان

این دکتر توانمند با کد نظام پزشکی 63357 متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی می باشند. ایشان همچنین در زمینه های جراحی فک و صورت و جراحی میکروسکوپی دست و سوختگی طبابت کرده و به عنوان استادیار دانشگاه نیز فعالیت می کنند.

نمونه کار دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح لیفت صورت در کرمان

در این قسمت می توانید نمونه کار دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح لیفت صورت در کرمان را مشاهده نمایید. بررسی این تصویر به شما کمک می کند با نحوه و سبک جراحی ایشان بیشتر آشنا شوید.

نمونه کار عمل لیفت توسط دکتر سید حسن هوشیار در کرمان
نمونه کار عمل لیفت توسط دکتر سید حسن هوشیار در کرمان

دکتر کرامت یوسفی جراح لیفت ابرو در کرمان

جناب دکتر کرامت یوسفی یکی از برترین جراحان کرمان و دارای فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی می باشند. ایشان همچنین موفق به کسب مدرک فلوشیپ جراحی میکروسکوپی و جراحی دست از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده و به عنوان مدیر گروه جراحی ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان فعالیت می کنند.

دکتر علی خدارحمی جراح زیبایی لیفت ابرو در کرمان

دکتر علی خدارحمی با 22 سال سابقه ی کاری از با تجربه ترین جراحان زیبایی در کرمان می باشند. ایشان دارای شماره نظام پزشکی 94169 دکترای حرفه ای پزشکی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی هستند. دکتر خدا رحمی همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و رتبه ی برتر بورد فوق تخصص می باشند.

تا اینجای مقاله با تعدادی از برترین پزشکان لیفت ابرو در کرمان و جنوب کشور آشنا شدیم. همان طور که گفتیم شما می توانید برای انتخاب مناسب ترین جراح برای خود از کارشناسان دکی یاب مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید. مشاوران ما با شناختی که از سبک جراحی و میزان مهارت پزشکان دارند بهترین و مناسبترین جراح لیفت ابرو در کرمان را به شما معرفی می کنند. علاوه بر این در گرفتن نوبت ویزیت و عمل به صورت فوری و بدون انتظار به شما کمک می کنند. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر لطفا با کلیک بر روی دکمه ی زیر با ما تماس بگیرید.

هزینه های لیفت ابرو در کرمان

نمونه کار لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب

اگر اندکی در دنیای جراحی لیفت ابرو جستجو کرده باشید قطعا متوجه شدید هر پزشک با توجه به تجربه و تخصصی که دارد تعرفه ی متفاوتی دریافت می کند. علاوه بر آن روش های مختلف لیفت ابرو نیز در هزینه های لیفت ابرو در کرمان تاثیر دارند. اما به طور کلی می توان گفت هزینه ی حدودی لیفت ابرو در کرمان از 35 میلیون تومان شروع می شود. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی هزینه ی لیفت ابرو مراجعه نمایید.

همان طور که می دانید هزینه ها یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در عمل های زیبایی هستند. و هر روز هم افسارگسیخته تر از دیروز افزایش یافته و برای بسیاری از ما از دسترس دورتر می شوند. اگر شما هم برای پرداخت هزینه های سنگین عمل محدودیت دارید نگران نباشید. زیرا مجموعه ی دکی یاب این امکان را فراهم کرده است که به صورت اقساطی اقدام به پرداخت مخارج جراحی زیبایی و عمل لیفت ابرو نمایید. لطفا برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید.

در ادامه با تعدادی دیگر از خدمات هیجان انگیز مجموعه ی دکی یاب آشنا می شویم. 

خدمات مجموعه دکی یاب برای لیفت ابرو در کرمان

لیفت ابرو با مشاوره مجموعه دکی یاب
لیفت ابرو با مشاوره مجموعه دکی یاب
مجموعه ی دکی یاب سابقه ی 5 سال فعالیت در زمینه ی عمل های زیبایی را دارد و در این حیطه خدماتی باورنکردنی ارائه می دهد. یکی از این این خدمات بی نظیر همان طور که گفتیم امکان سفر با هزینه ی رفت و برگشت رایگان و اقامت نیم بها به شهرهای شیراز و تهران می باشد. انجام عمل های زیبایی با شرایط اقساط یکی دیگر از خدمات پرطرفدار مجموعه دکی یاب است. در واقع شما می توانید به صورت فوری و با شرایط بسیار راحت به صورت قسطی هزینه ی عمل های خود را پرداخت کنید.
مشاوره ی تخصصی انتخاب مناسب ترین جراح با توجه به شرایط شما، پشتیبانی پس از عمل، معرفی برترین و ماهرترین جراحان و … تعدادی از دیگر خدمات هیجان انگیز دکی یاب می باشند. برای بهره مندی از این خدمات و دریافت اطلاعات بیشتر کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.بیشتر بخوانید: بهترین جراح لیفت شقیقه در کرمان

آدرس دکی یاب

در این مقاله بهترین جراح لیفت ابرو در کرمان و جنوب کشور را به شما معرفی کردیم و نمونه کارهای هر یک را قرار دادیم. همچنین از خدمات هیجان انگیز دکی یاب از جمله سفر رایگان به شیراز و تهران برای انجام عمل های زیبایی گفتیم. ضمن تشکر از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ثبت نمایید.

سوالات متداول

برش های جراحی ابرو در کدام قسمت های صورت انجام می شود؟

لیفت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود که یکی از پرطرفدارترین آنها روش آندوسکوپی می باشد. در این روش دو برش بسیار کوچک در بالای خط رویش مو ایجاد می شود و روی صورت هیچ جای اسکار یا برشی به جا نمی گذارد.

بله. افرادی که ابروهای متقارنی ندارند گزینه ی مناسبی برای لیفت ابرو حساب می شوند. زیرا لیفت ابرو و پیشانی به تقارن ابرو کمک می کند.

بله. لیفت ابرو به روش های بدون نیاز به جراحی هم انجام می شود. از جمله ی این روش ها می شود به لیفت ابرو با نخ، بوتاکس و تزریق فیلر اشاره کرد.

ماندگاری لیفت ابرو به روشی انتخابی شما بستگی دارد. روش هایی که با جراحی انجام می شوند مانند روش آندوسکوپی طول عمر بیشتری دارند. علاوه بر آن رعایت یک سری نکات مراقبتی نیز به افزایش ماندگاری لیفت ابرو کمک می کند. از جمله عدم مصرف دخانیات و رعایت مراقبت های پوستی

لیفت ابرو در واقع برای بالا بردن ابرو استفاده شده و چروک های پیشانی و اطراف چشم را برطرف می کند. در حای که در عمل لیفت صورت نواحی مختلف صورت از چانه تا پیشانی جوانسازی می شوند.

روش های مختلف لیفت ابرو دوران نقاهت متفاوتی دارند. در روش آندوسکوپی به طور معمول پس از یک هفته بخیه ها کشیده می شوند و شما می توانید به فعالیت های روزانه ی خود بازگردید. اما باید توجه داشته باشید که طی 1 الی 2 ماه اول از انجام ورزش های شدید و سنگین خودداری کنید.

به طور کلی در صورتی که جراح شما مهارت کافی در عمل لیفت ابرو را داشته باشد عوارض چندانی نخواهید داشت. به جا ماندن جای اسکار، خونریزی، عفونت، ریزش مو در نواحی برش، ایجاد تحریک یا خارش پوست و … تعدادی از عوارضی هستند که ممکن است در صورت ناوارد بودن جراح برای شما اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.