دسته بندی نشده

بهترین جراح بینی به روش بسته در شیراز | برترین جراحان + نمونه کار + هزینه عمل

عمل بینی به روش بسته در شیراز

اگر به دنبال بهترین جراح بینی به روش بسته در شیراز می گردید این مقاله مخصوص شماست. دراین مقاله اسامی بهترین جراحان شیراز برای عمل بینی به روش بسته را برای شما فاش کرده ایم، نمونه کارها و هزینه ی عمل هر یک را قرار دادیم و از عمل بینی اقساطی برایتان گفتیم.

 

جراحی بینی بدون درد، کبودی و ورم دیگر رویایی دور از دسترس نیست. به لطف جدیدترین متدها و تکنیک های پیشرفته ی جراحی روش هایی وجود دارد که  به ما این امکان را می دهد که عملی نه کاملا بدون درد و کبودی ولی با نسبت بسیار کمتری درد، ورم و کبودی را تجربه کنیم.

در این مقاله جراحانی را به شما معرفی کرده ایم که می توانند برای شما یک عمل جراحی مطابق با به روز ترین تکنیک ها و با نتیجه ای فوق العاده و در عین حال کمترین میزان خونریزی و درد و ورم را رقم بزنند. برای آشنایی با این پزشکان متخصص در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

بهترین جراح بینی شیراز برای روش بسته کیست؟

نمونه عکل بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب

در جراحی به روش بسته پوست بینی از بیرون برش داده نمی شود. و تمامی برش های مورد نیاز از داخل بینی ایجاد می شود. سپس جراح با ابزار مخصوص پوست بینی را بالا نگه داشته و تغییرات را اعمال می کند.

در واقع در عمل بینی به روش بسته پزشک دید کامل روی ساختار بینی ندارد. و به همین دلیل مهارت و تسلط بالای او برای گرفتن نتیجه ی مطلوب بسیار مهم است.

در ادامه ی این مقاله برترین جراحان شیرازی  که در روش بسته تبحر دارند را به شما معرفی می کنیم. اگر جراحی بینی بسته را انتخاب کرده اید، این پزشکان برای شما بهترین گزینه هستند و بیشترین تخصص را دارند. پس با خیال راحت می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید.

دکتر مسیح طالع بهترین جراح بینی با روش پرزرویشن در شیراز

دکتر مسیح طالع جراح بینی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
دکتر مسیح طالع جراح بینی در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

جراح پلاستیک، جراحی زیبایی بینی، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از آمریکا. حدود 5 سال سابقه ی کاری و بیش از 4 هزار عمل بینی

این سوابق کاری و تخصص بالا رزومه ی کاری دکتر مسیح طالع را به کارنامه ای بسیار درخشان و با ارزش تبدیل کرده است. به همه ی این موارد نتایج بی نظیر و بسیار رضایت بخش را هم که اضافه کنیم متوجه می شویم چرا دکتر طالع یکی از پرطرفدارترین جراحان بینی در شیراز می باشند. ایشان با کد نظام پزشکی 128104 در جراحی بینی از یکی از مدرن ترین تکنیک های روز دنیا یعنی روش پرزرویشن استفاده می کنند. با استفاده از این روش تمامی تغییرات مورد نیاز روی بینی اعمال شده و ایرادات بینی اصلاح می شود. و در عین حال کبودی، ورم و درد بسیار کمتر خواهد بود. و به هیچ عنوان جای اسکار و زخم روی صورت باقی نمی ماند. و در نهایت ظاهری کاملا طبیعی و بدون نقص برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت ویزیت و عمل فوری از ایشان روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دکتر علیرضا مصباحی معروفترین جراح بینی با روش بسته در شیراز

دکتر علیرضا مصباحی جراح بینی به روش اندونازال در شیراز
دکتر علیرضا مصباحی جراح بینی به روش اندونازال در شیراز

اگر دوست دارید تمامی ایرادات بینی شما برطرف شده ولی هیچکس متوجه عملی بودن آن نشود دکتر علیرضا مصباحی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. ایشان با کد نظام پزشکی 48303 متخصص گوش، گلو و بینی، جراح سر و گردن و دارای بورد فوق تخصص بین المللی جراحی پلاستیک و زیبایی صورت می باشند. در عمل های جراحی ایشان هیچ گونه برشی روی بینی ایجاد نمی شود و تمامی برش ها از داخل هستند. پس از عمل این برش ها با بخیه ی جذبی دوخته شده و نیازی به کشیدن بخیه ها نیست. در این روش که به آن اندونازال می گویند تمامی ایرادات ظاهری بینی برطرف شده و زیباجو دچار مشکلات تنفسی نخواهد شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت ویزیت و عمل فوری از دکتر علیرضا مصباحی با ما تماس بگیرید.

هزینه عمل بینی به روش بسته در شیراز

نمونه جراحی بینی با روش بسته در شیراز
نمونه جراحی بینی با روش بسته در شیراز

تعرفه ی جراحی بینی دکتر مسیح طالع به روش بسته در شیراز از 42 میلیون تومان و دکتر مصباحی از 60 میلیون تومان شروع می شود. لازم به ذکر است مبلغ دقیق در روز ویزیت و پس از معاینه ی پزشک تعیین می شود.

اگر برای پرداخت هزینه های جراحی بینی محدودیت دارید خوب است بدانید مجموعه دکی یاب برای اولین بار در شیراز امکان پرداخت اقساط این مخارج را برای شما فراهم کرده است. در واقع با این شرایط شما می توانید با برترین و معروفترین جراحان شیرازی بینی خود را عمل کنید و هزینه ی آن را به صورت اقساط پرداخت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

 

در ادامه با تعدادی دیگر از خدمات هیجان انگیز این مجموعه آشنا می شویم.

خدمات مجموعه ی دکی یاب برای عمل بینی به روش بسته در شیراز

همان طور که گفتیم عمل بینی اقساطی یکی از خدمات پر طرفدار مجموعه ی دکی یاب است. حال می خواهیم با سایر خدمات بی نظیر این مجموعه آشنا شویم. مجموعه ی دکی یاب در انتخاب مناسب ترین جراح به شما مشاوره ی تخصصی ارائه می دهد. کارشناسان دکی یاب با توجه به فرم بینی و شرایط شما پزشکی را به شما پیشنهاد می کنند که می تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم زند.

  • مشاوره قبل از عمل در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل
  • انجام مشاوره توسط کارشناسان آموزش دیده، متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز
  • دریافت نوبت ویزیت و عمل فوری
  • اقساطی کردن هزینه ی عمل
  • پشتیبانی همه روزه تا 2 سال پس از عمل
 موارد بالا تعدادی از دیگر خدمات هیجان انگیز این مجموعه می باشند. شما می توانید برای بهره مندی از آنها و موارد بیشتر با ما تماس بگیرید.

نمونه عمل بینی به روش بسته در شیراز

در این بخش تعدادی از تصاویر زیباجویانی که با همراهی دکی یاب بینی شان را عمل کرده اند برای شما قرار داده ایم. همان طور که می بینید تمامی ایرادات بینی برطرف شده و ظاهری کاملا بدون نقص و ایده آل به ارمغان آورده است.

نمونه عمل جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر
نمونه عمل جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر
نمونه کار جراحی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
نمونه کار جراحی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
عمل بینی با روش اندونازال با مجموعه دکی یاب در شیراز
عمل بینی با روش اندونازال با مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه عمل بینی به روش بسته در شیراز با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی به روش بسته در شیراز با مشاوره مجموعه دکی یاب

روش بسته یا باز؟ کدام بهتر است؟

تکنیک جراحی بینی باز و بسته به سبک طبیعی
تکنیک جراحی بینی باز و بسته به سبک طبیعی

تفاوت اصلی روش های باز و بسته جراحی بینی در نحوه  ی ایجاد برش ها می باشد. در جراحی باز برش ها روی پوست بینی و در ناحیه ی کلوملا ایجاد شده و پوست از روی بینی برداشته می شود و به این صورت ساختار داخلی بینی کاملا در دسترس قرار می گیرد.

اما همان طور که گفتیم در روش بسته تمامی برش ها از داخل بینی می باشند. جراح با استفاده از ابزار مخصوص پوست بینی را اندکی بالا برده و تغییرات را اعمال می کند.

شما باید با توجه به ویژگی های هر کدام مناسبترین روش را برای خود انتخاب کنید. در ادامه می توانید خصوصیات و تفاوت های روش های جراحی بینی باز و بسته را مشاهده نمایید.

تفاوت روش های جراحی بینی باز و بسته

در روش بسته:

  1. زمان جراحی کوتاهتر است.
  2. جای اسکار و زخم باقی نمی گذارد.
  3. تورم و ورم پس از عمل کمتر است.
  4. دوران نقاهت کوتاهتری دارد.
  5. دسترسی جراح به ساختار بینی محدود است.

اما در روش باز:

  1. جراح دسترسی کامل به ساختار داخلی بینی دارد.
  2. درد، کبودی و ورم بیشتری دارد.
  3. به دلیل تهاجمی تر بودن این عمل دوران ریکاوری و نقاهت بیشتری دارد.
  4. زمان جراحی طولانی تر است.
  5. جای زخم تا چند هفته پس از عمل باقی می ماند و کم کم از بین می رود.

جایگزین عمل بینی به روش بسته

عمل بینی به روش پرزرویشن در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
عمل بینی به روش پرزرویشن در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

همان طور که گفتیم در عمل بینی به روش بسته با توجه به این که پوست روی بینی کاملا برداشته نمی شود امکان اعمال تغییرات چشمگیر وجود ندارد. و بیشتر زمانی از این روش استفاده می شود که به تغییرات سطحی و به میزان کم احتیاج است.

اما امروزه با پیشرفت علم روش های جدیدتر و کارآمدتری برای جراحی بینی به وجود آمده است. روش هایی که به لطف آنها می توان علاوه بر ایجاد برش ها فقط در داخل بینی ، تمامی تغییرات مورد نیاز را نیز اعمال کرد. در ادامه با یکی از این روش ها آشنا می شویم.

روش پریزرویشن بهترین جایگزین روش بسته

روش پرزرویشن در واقع یک متد جراحی کم تهاجم محسوب می شود. در این روش تغییرات و اصلاحات مورد نیاز با کمترین آسیب به بافت بینی اعمال می شوند. برای جراحی بینی با این روش از بیهوشی استفاده می شود. سپس جراح شروع به اعمال و پیاده سازی تغییرات می کند. در پایان کار برش هایی که معمولا از داخل بینی زده شده اند با بخیه های جذبی بسته می شوند. و به این صورت بعد از جراحی جای هیچ بخیه و اسکاری روی پوست بینی و صورت باقی نمی ماند.

در این مقاله در خصوص عمل بینی به روش بسته همه چیز را توضیح دادیم. بهترین جراحان را معرفی کرده و هزینه ی عمل و نمونه کارهای هر کدام را بررسی کردیم. به علاوه از خدمات مجموعه دکی یاب از جمله عمل بینی اقساطی و مشاوره ی انتخاب پزشک گفتیم و روش پرزرویشن را توضیح دادیم. با تشکر از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، شما می توانید سوالات و نظارت خود را در بخش دیدگاه ثبت نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.