دسته بندی نشده

نوبت گیری دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز | آدرس + نمونه کار + نظرات کاربران

دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز

نوبت گیری دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز چگونه است؟

نوبت گرفتن از جراحان خوشنام و پرطرفدار یکی از مراحل پر استرس و آزاردهنده‌ی قبل از عمل زیبایی است. مخصوصا برای افرادی که مجبورند از شهرهای دور و نزدیک برای دریافت نوبت ساعت‌ها وقت خود را در مسیر رفت و آمد تلف کنند. تازه اگر خوش شانس باشند و موفق به دریافت نوبت شوند، حداقل یکی دو ماه معطلی و انتظار روی شاخش است.

مجموعه‌ی دکی یاب اما به شما کمک می کند که بدون معطلی و به صورت فوری از معروفترین جراحان زیبایی نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید. و این تنها یکی از خدمات هیجان انگیز این مجموعه است. عمل زیبایی اقساطی و مشاوره‌ی تخصصی انتخاب جراح از دیگر خدمات مجموعه‌ی دکی یاب هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

رزومه و سابقه ی کاری دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز

دکتر سید محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز
دکتر سید محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز

آقای دکتر سید محمد باقر ابطحی با کد نظام پزشکی 115206 متخصص چشم پزشکی و فلوشیپ جراحی پلاستیک و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) می باشند. ایشان با مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم از متبحرترین جراحان چشم و پلک در شیراز می باشند و علاوه بر بلفاروپلاستی و جراحی چشم به جراحی پلاستیک پلک، ابرو، حدقه، مجرای اشکی، لیفت ابرو و … نیز می پردازند.

بیشتر بخوانید: همه چیز در رابطه با لیفت ابرو با نخ در شیراز

نمونه کارهای دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز

برای آشنایی با سبک عمل و اطمینان از مهارت بالای دکتر ابطحی کافی است تعدادی از نمونه کارهای دکتر محمد باقر ابطحی را مشاهده نمایید.

اصلاح گودی زیر چشم با دکتر محمد باقر ابطحی در شیراز
اصلاح گودی زیر چشم با دکتر محمد باقر ابطحی در شیراز
بلفاروپلاستی پلک با دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز
بلفاروپلاستی پلک با دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز
عمل پتوز یا افتادگی با دکتر محمد باقر ابطحی در شیراز
عمل پتوز یا افتادگی با دکتر محمد باقر ابطحی در شیراز
نمونه عمل بلفاروپلاستی پلک با دکتر محمد باقر ابطحی در شیراز
نمونه عمل بلفاروپلاستی پلک با دکتر محمد باقر ابطحی در شیراز
عمل پف پلک با دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز
عمل پف پلک با دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز
نمونه کار دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک چشم در شیراز
نمونه کار دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک چشم در شیراز

ساعت کاری، شماره مطب و آدرس پیج دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز

همانطور که می دانید دریافت نوبت از پزشکان پرطرفدار همیشه با اندکی دردسر و معطلی همراه است. اما همان طور که گفتیم به کمک دکی یاب شما می توانید به صورت فوری و بدون انتظار از برترین و شناخته شده ترین جراحان نوبت دریافت نمایید. برای آشنایی با مجموعه ی دکی یاب و دیگر خدمات بی نظیرش به بخش بعدی مقاله مراجعه کنید.

برای برقراری ارتباط با بهترین جراحان پلاستیک در شیراز و دریافت نوبت ویزیت و عمل به صورت فوری کافی است با ما تماس بگیرید. ضمنا اگر قصد جراحی بینی هم دارید پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با برترین جراحان به مقاله‌ی  معرفی اصولی بهترین جراحان بینی در شیراز مراجعه نمایید. 

خدمات مجموعه دکی یاب برای عمل های زیبایی در شیراز

مجموعه‌ی دکی یاب در زمینه‌ی عمل های زیبایی در شهرهای شیراز و تهران فعالیت می‌کند و خدماتی بی‌نظیر به زیباجویان ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال شما می‌توانید برای انتخاب جراح مناسب خود از کارشناسان متخصص دکی یاب مشاوره دریافت نمایید. با کمک این مجموعه هزینه های سنگین عمل های زیبایی را به صورت اقساطی پرداخت کنید. پیشنهاد می‌کنیم مطالعه ی مقاله های عمل لیفت شقیقه به صورت اقساطی در تهران و شهرستان و عمل لیفت ابرو اقساطی در تهران و شهرستان را از دست ندهید.

حتی اگر ساکن شیراز یا تهران نیستید، می توانید از طریق دکی یاب به صورت رایگان به این دو شهر سفر کنید و با اقامت نیم بها و توسط بهترین جراحان عمل زیبایی خود را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران درباره ی دکتر محمد باقر ابطحی جراح پلاستیک در شیراز

سوالات متداول

هزینه ی عمل دکتر محمد باقر ابطحی چقدر است؟

با توجه به این که دکتر ابطحی در زمینه های مختلف فعالیت کرده و بسته به شرایط زیباجو مناسب ترین تکنیک را انتخاب می کنند، نمی توان یک قیمت ثابت ارائه داد. شما می توانید برای اطلاع از هزینه ی عمل برترین جراحان با مجموعه ی دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

بله. بلفاروپلاستی پلک پایین یا همان عمل پف زیر چشم، با حذف چربی ها و تقویت عضلات، افتادگی و شل شدگی پوست زیر چشم را برطرف می کند.

بله. شما می توانید عمل های جراحی دیگری نظیر لیفت صورت و ابرو، لیپوساکشن، لیفت سینه و حتی عمل زیبایی بینی را همزمان با بلفاروپلاستی انجام دهید.

جراحی پلک معمولا برای افرادی انجام می شود که سن بالای 35 سال دارند، از سلامت کامل برخورداند، سیگار و دخانیات مصرف نمی کنند و پوست پلک آنها افتاده و دارای چروک فراوان می باشد.

دوران نقاهت جراحی پلک یا بلفاروپلاستی معمولا 10 تا 15 روز پس از جراحی می باشد. در این مدت مقداری سوزش، کبودی و تورم طبیعی است. که با ترمیم زخم ها خود به خود برطرف شده و التیام می یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.