دسته بندی نشده

نوبت دهی دکتر احمد رجب پور از چه طریق انجام می‌شود؟ | بیوگرافی+هزینه+نوبت گیری

نوبت دهی دکتر احمد رجب پور

نوبت دهی دکتر احمد رجب پور از چه طریق انجام می شود؟

گرفتن نوبت ویزیت و عمل بینی از برخی پزشکان چالشی بزرگ و دردسر ساز است. مخصوصا جراحانی که پرطرفدارترند و به نسبت همکارانشان شهرت بیشتری دارند. شما را نمی دانم ولی در این شرایط اولین چیزی که به فکر من می رسد این است که ای کاش می توانستم آشنایی دست و پا کنم که هوایم را داشته باشد و سفارشم را بکند. تصور کنید مثل سلبریتی ها و افراد شناخته شده به جای ماه ها انتظار در صف های طولانی یک نفر به شانه ات بزند، با تو خوش و بشی کند و هدایتت کند به اول صف!

احتمالا با خودت فکر می کنی ما از این شانس ها نداریم و آشنا کجا بوده و دلت انگار بدجور خوش است و  …

اما نا امید نباش که دکی یاب همان آشناییست که هوایت را دارد!

دکی یاب همان آشنایی است که می تواند خیلی راحت و بی دردسر از معروفترین جراحان نوبت ویزیت و عمل فوری و وی آی پی برای شما بگیرد! و این تنها فقط یکی از خدمات باورنکردنی این مجموعه است. مشاوره در انتخاب مناسب ترین جراح برای شما و عمل بینی اقساطی تعدادی دیگر از خدمات تیم ما هستند. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کنید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب

تخصص دکتر رجب پور چیست؟

دکتر احمد رجب پور با کد نظام پزشکی 124012 عضو بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. یعنی ایشان می‌توانند با استفاده از علوم مدرن و جدیدترین تکنیک‌ها، نقایص بینی را برطرف کنند و ظاهر زیبایی به آن ببخشند. به زبان ساده تر دکتر رجب پور هم جراحی زیبایی و هم جراحی ترمیمی بینی انجام می‌دهند.

جراحی ترمیمی عمل نسبتاً دشواری است که هم برای رفع مشکلات تنفسی بینی انجام می شود و هم می توان به واسطه ی آن ظاهر بینی را به فرم دلخواه تغییر داد. به‌طورکلی جراحی ترمیمی دو حالت دارد. حالت اول مربوط به وقتی است که بینی شخص پس از جراحی اولیه به دلیل اصابت ضربه دچار مشکلاتی نظیر انحراف یا گرفتگی مجرای تنفسی شده و برای برطرف کردن آن از جراحی ترمیمی استفاده می شود. حالت دوم هم زمانی است که فردی بینی خود را عمل کرده و از فرم آن راضی نیست یا بعد از عمل مشکلی برای بینی او به وجود آمده است و می‌خواهد با عمل مجدد این نواقص را برطرف کند.

تمامی این مشکلات با دست‌های توانمند دکتر رجب پور حل می‌شوند، پس هر چه سریع‌تر برای دریافت نوبت از ایشان با دکی یاب تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: همه چیز در رابطه با دوران نقاهت عمل بینی 

چرا برای عمل بینی از دکتر رجب پور نوبت بگیریم؟

گرفتن نوبت دکتر احمد رجب پور؛ مجموعه دکی یاب
گرفتن نوبت دکتر احمد رجب پور؛ مجموعه دکی یاب

اگر بخواهیم انواع عمل بینی را از نظر میزان سختی مرتب کنیم، راحت‌ترین آنها مربوط به بینی استخوانی است. بعداز آن هم نوبت به دماغ های گوشتی می‌رسد و در آخر سخت‌ترین جراحی بینی معمولا عمل ترمیمی است. همان‌طور که با هم بررسی کردیم دکتر رجب پور توانایی بالایی در عمل ترمیمی دارند و این موضوع یعنی ایشان به‌ راحتی از پس سخت‌ترین شرایط در عمل‌ها هم برمی‌آیند. البته نمونه کارهای ایشان در زمینهٔ جراحی موفق انواع بینی گوشتی و استخوانی هم مهر تأییدی بر مهارت بالای ایشان است.

همان‌طور که می‌دانید تهران شهر بزرگی است و تعداد جراحان زیبایی که در این شهر فعالیت می‌کنند هم بسیار زیاد است. نکته‌ای که وجود دارد این است که دکتر رجب پور به حدی در کار خود حرفه‌ای هستند که موفق شده اند شهرت فراوانی در این شهر به دست آورند. بسیاری از افرادی که قصد عمل بینی در تهران را دارند به دنبال پیدا کردن سریع‌ترین روش نوبت دهی دکتر احمد رجب پور هستند تا عمل خود را به دستان توانمند ایشان بسپارند.

 

دکتر رجب پور مانند یک مجسمه‌ساز ماهر، فرم بینی شما را به بهترین حالت و مناسب با آناتومی صورت شما تغییر می‌دهند. نتیجه کار دکتر احمد رجب پور آن‌قدر زیباست که پس از خارج شدن از اتاق عمل از فرم بینی‌تان راضی و خوشحال خواهید بود و این پزشک ماهر را به دوستان هم معرفی می‌کنید.

ضمنا اگر تمایل دارید با سایر جراحان معروف و موفق تهرانی آشنا شوید مطالعه ی مقاله ی بهترین جراح بینی در تهران را به شما پیشنهاد می کنیم.

هزینه عمل بینی دکتر رجب پور چقدر است؟

هزینه عمل بینی با دکتر احمد رجب پور؛ مجموعه دکی یاب
هزینه عمل بینی با دکتر احمد رجب پور؛ مجموعه دکی یاب

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در مورد عمل بینی وجود دارد، هزینه آن است. مگر می‌شود بدون توجه به هزینه، اقدام به جراحی کرد؟

قبل از عمل باید هزینه‌های آن را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. قیمت و هزینه‌های مربوط به جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها هدف شما از جراحی بینی است. برخی افراد از مشکلات مربوط به انحراف و پولیپ و به طور کلی مشکلات تنفسی رنج می‌برند و هدفشان از جراحی رفع این ایرادات است. قاعدتاً هزینه ی این نوع جراحی‌ها با عمل زیبایی بینی متفاوت است.

نوع بینی گوشتی یا استخوانی نیز از موارد دیگری هستند که روی قیمت جراحی تأثیر می‌گذارند. تشخیص این موارد بر عهده پزشک است و ایشان بعد از ویزیت قیمت دقیق را به شما اعلام می‌کنند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزان تخصص و دستمزد پزشک نیز روی تعیین قیمت نهایی عمل بینی مؤثر است.

هزینه ی عمل بینی دکتر احمد رجب پور از 40 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط زیباجویان افزایش می یابد. همانطور که اعلام شد مبلغ دقیق پس از ویزیت و توسط پزشک تعیین می گردد.

توصیه می کنیم برای آشنایی با هزینه ی عمل بینی بهترین جراحان در تهران مقاله ی هزینه عمل بینی در تهران را از دست ندهید.

خدمات شگفت‌انگیز دکی یاب برای کاهش هزینه‌های عمل نزد دکتر رجب پور

جراحی بینی توسط مجموعه دکی یاب
جراحی بینی توسط مجموعه دکی یاب

مجموعه ی دکی یاب سال هاست در زمینه ی انواع جراحی زیبایی به خصوص عمل بینی فعالیت می کند و در این زمینه خدماتی بی نظیر ارائه می دهد.

یکی از این خدمات هیجان انگیز دریافت نوبت از دکتر رجب پور به صورت رایگان است! علاوه بر آن شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و بدون معطلی از بهترین جراحان بینی نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید.

اما همان طور که گفتیم این فقط یکی از خدمات هیجان انگیز مجموعه ی دکی یاب است. از جذاب‌ترین خدماتی که تیم دکی یاب برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته، امکان پرداخت هزینه ی عمل به‌ صورت قسطی است. امروزه کمتر پزشکی وجود دارد که به‌صورت اقساطی کار کند؛ اما با مجموعه دکی یاب این اتفاق در سراسر ایران ممکن شده است. شما هم می‌توانید به‌راحتی با پرداخت اقساطی بینی خود را عمل کنید.

از طرفی شما می‌توانید برای آشنایی با بهترین جراحان زیبایی بینی با کارشناسان دکی یاب در تماس باشید. مشاوران ما با بررسی وضعیت شما و سبک عمل مد نظرتان بهترین دکتر را به شما معرفی می‌کنند. تیم دکی یاب در تمامی مراحل از مشاوره‌ی قبل از عمل گرفته تا پشتیبانی بعد از عمل در کنار شماست تا بهترین و راحت‌ترین جراحی زیبایی تمام عمرتان را با خیالی راحت تجربه کنید.

پشتیبانی دکی یاب پس از عمل بینی

همان‌طور که می‌دانید بعد از عمل بینی لازم است بیشتر استراحت کنید و توصیه‌های پزشک را به‌دقت اجرا کنید. همچنین باید هزینه‌های خرید پماد و تعویض چسب بینی را نیز پرداخت کنید.

بنابراین یکی از خدمات شگفت انگیز ما ارسال بسته‌های هدیه بعد از عمل می باشد. این بسته ها شامل چسب و ماسک صورت هستند و با این هدف برای شما ارسال می شوند که کمی این دوران را برای شما راحت‌تر کنند و دغدغه‌هایتان را کاهش دهند.

پس اگر می‌خواهید هم یک عمل بینی موفق را تجربه کنید هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و به‌قول‌ معروف با یک تیر دو نشان بزنید، معطل نکنید و همین‌حالا برای دریافت نوبت و مشاوره با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. برای این کار کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

نوبت گرفتن از دکتر احمد رجب پور، جراح بینی در تهران

نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

بعد از کسب اطلاعات درباره تخصص جراح و دیدن نمونه کارها، حالا دیگر وقت آن رسیده که نوبت ویزیت بگیرید. برای دریافت ویزیت از دکتر رجب پور می توانید از طریق مجموعه ی دکی یاب در نزدیک‌ترین زمان ممکن، نوبت ویزیت خود را دریافت کنید.

 لازم به ذکر است هیچ محدودیتی در زمان نوبت گرفتن وجود ندارد و هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل می توانید برای گرفتن نویت اقدام کنید. برای شروع با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: آشنایی با عوارض عمل بینی

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.