دسته بندی نشده

جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز | معرفی پزشک+ هزینه + نمونه کار

جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز چه فرقی با عمل معمولی دارد؟ اگر از فرم بینی خود ناراضی هستید، احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده که به جراحی بینی فکر کنید، اما ممکن است ترس از درد و کبودی و دیگر عوارض شما را منصرف کرده باشد. خودِ من سال‌ها با دردِ داشتن یک بینی بد قواره کنار آمده بودم و جرات تحمل درد جراحی و مشکلات بعد از عمل را نداشتم. تا اینکه طی گشت و گذارهایم در اینستاگرام با جمله عجیب و غریبی روبه رو شدم! “میخوای بدون درد و خونریزی دماغتو عمل کنی؟!” با شماره تماس گرفتم و بعد از مشاوره‌ای طولانی و دقیق متوجه شدم این دقیقا همان چیزی است که یک عمر به دنبالش بودم!

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن

مشاور مجموعه دکی یاب با صبر و حوصله فراوان تمام اطلاعات لازم درمورد روش پریزرویشن را به من منتقل کرد و من که حالا بعد از سال‌ها داشتم به آرزوی دیرینه‌ام، یعنی داشتن بینی قلمی و زیبا می‌رسیدم دیگر صبر را جایز ندیدم. جالب بود که تیم دکی یاب هم با من همراه بودند و خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کردم نوبت ویزیت با بهترین جراح بینی به روش پریزرویشن در شیراز نصیبم شد. 

به هر حال مهم است که چه کسی عمل را انجام دهد تا همه چیز از روز اول بدتر نشود! پیشنهاد من این است که فرصت مشاوره با کارشناسان متخصص را از دست ندهید. مجموعه دکی یاب با بهترین و حاذق‌ترین پزشکان شیراز و تهران همکاری داشته و می‌تواند بعد از مشاوره و اطلاع از شرایط و خواست شما بهترین جراح بینی به روش پریزرویشن را به شما معرفی کند. برای دریافت مشاوره روی دکمه زیر کلیک نمایید. 

در ادامه این مطلب علاوه بر ارائه توضیحات کامل درباره روش پرزرویشن بهترین پزشک جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز را نیز معرفی خواهیم کرد.

جراحی بینی به روش پریزرویشن چیست؟

جراحی بینی به روش پرزرویشن چیست؟
جراحی بینی به روش پرزرویشن چیست؟

جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز یکی از روش‌های عمل زیبایی بینی است که بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد دارند بینی خود را به فرم طبیعی عمل کنند. در این روش جراح از طریق برش‌‌های کوچک درون بینی، به ساختار داخل بینی دسترسی داشته و می‌‌تواند با دقت بالایی ظاهر بینی را تغییر دهد. روش پرزرویشن به دلیل نتایج موفق و رضایت بخش فراوان، جزو تکنیک ‌های پیشرفته و پرطرفدار در جراحی بینی محسوب می‌شود.

البته لازم است بدانید که در این روش در عین حال که شکل و ساختار کلی بینی حفظ می‌شود، ایرادات و ناهنجاری‌ها به صورت کامل برطرف می‌‌گردند. پس اگر به دنبال ایجاد تغییر با کمترین آسیب و درد و عوارض هستید، جراحی به روش پریزرویشن پیشنهاد بسیار مناسبی برای شماست.

مقایسه جراحی بینی به روش پریزرویشن و روش باز و بسته در شیراز

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

جراحی بینی به روش پریزرویشن تفاوت‌های مشهودی با عمل بینی به روش باز و بسته دارد که در جدول زیر به کامل این تفاوت‌ها را بررسی می کنیم.

میزان تغییرات

میزان ورم و کبودی

هزینه

کلیات روش اجرا

مناسب چه کسانی است؟

عمل بینی به روش باز

زیاد

زیاد

40 میلیون تومان

با ایجاد برش و بخیه، پوست بینی به طور کامل برداشته می‌شود.

همه افراد

عمل بینی به روش بسته

کم

کم

50 میلیون تومان

بدون زخم و خونریزی، تنها با ایجاد دو سوراخ در داخل بینی انجام می‌شود.

افرادی که به فرم بینی طبیعی علاقه دارند.

عمل بینی به روش پریزرویشن

زیاد

کم

44 تا 48 میلیون تومان

بدون زخم و خونریزی، پایین بینی باز می‌شود.

همه افراد

بهترین جراح بینی به روش پریزرویشن در شیراز

بهترین جراح بینی به روش پرزرویشن در شیراز
بهترین جراح بینی به روش پرزرویشن در شیراز

گفتیم که روش پریزرویشن یکی از تکنیک‌های پیشرفته جراحی بینی است و قطعا هر پزشکی نمی‌تواند با این روش عمل کند. اگر قصد دارید درد و عوارض عمل را برای خودتان کاهش دهید و از آسان‌ترین راه به فرم بینی دلخواهتان برسید باید یک پزشک متخصص و حاذق در این زمینه پیدا کنید. 

تصور کنید تصمیم گرفته‌اید با تکنیکی مدرن به فرم بینی دلخواهتان برسید، اما یک انتخاب نامناسب شما را حسابی پشیمان کند. به همین خاطر  تحقیق و مشاوره قبل از انتخاب پزشک از واجبات است. 

به عنوان یک تجربه موفق می‌توانیم به شما تیم کارشناسی و مشاوره دکی یاب را معرفی کنیم. مجموعه دکی یاب با 5 سال تجربه همکاری با بهترین جراحان زیبایی مناسب‌ترین پزشک را با توجه به شرایط و فرم بینی و بودجه ی شما معرفی می‌کنند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه از طریق دکمه زیر اقدام کنید. 

 

در این بخش با یکی از بهترین پزشکان جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز آشنا خواهیم شد. شما همچنین می توانید برای آشنایی با جراحان شیرازی در سبک‌های محتلف عمل بینی مقاله معرفی اصولی بهترین جراحان بینی در شیراز را مطالعه کنید.

دکتر مسیح طالع از برترین جراحان بینی با تکنیک پرزرویشن

مسیح طالع از برترین جراحان بینی با تکنیک پرزرویشن
مسیح طالع از برترین جراحان بینی با تکنیک پرزرویشن

قبل از هر چیز باید بگوییم که دکتر طالع یکی از برترین پزشکان شیراز هستند که در جراحی بینی به روش پریزرویشن تبحر دارند. دکتر مسیح طالع متخصص گوش و حلق و بینی می‌باشند که با کد نظام پزشکی 128104 در شیراز فعالیت می‌کنند. ایشان همچنین دارای فلوشیپ جراحی بینی و صورت از آمریکا هستند و جدیدترین و به روزترین تکنیک‌های جراحی بینی را به کار می‌گیرند.

دکتر طالع بیش از 5 سال سابقه جراحی بینی داشته و در این مدت بیش از چهار هزار عمل بینی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. اگر قصد دارید توسط به روز ترین متد دنیا جراحی شوید و به دنبال فرم بینی طبیعی و یا نیمه فانتزی هستید، می‌توانید از طریق مجموعه دکی یاب از دکتر طالع نوبت فوری دریافت کنید.

همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر و مشاهده نمونه کارهای متنوع دکتر طالع مقاله همه چیز درباره دکتر مسیح طالع را مطالعه کنید.

نمونه کار دکتر مسیح طالع از پرطرفدارترین جراحان بینی در شیراز

بررسی نمونه کارهای جراح یک راه مناسب برای اطمینان از مهارت بالای آن پزشک است. البته همان طور که می‌دانید بهتر است پیش از انجام عمل نمونه جراحی‌های پزشک مورد نظرتان را از نزدیک ببینید و با سبک کاری ایشان آشنا شوید. به همین دلیل در این بخش تعدادی از نمونه کارهای دکتر مسیح طالع را قرار داده‌ایم. 

علاوه بر این شما می‌توانید برای دسترسی به نمونه کارهای جراحان مختلف در اینستاگرام مقاله پیج جراح بینی شیراز اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

نمونه جراحی بینی با مشاوره تیم دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه جراحی بینی با مشاوره تیم دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه جراحی پریزرویشن بینی دکتر طالع از طریق مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی پریزرویشن بینی دکتر طالع از طریق مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز با دکتر مسیح طالع
نمونه جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز با دکتر مسیح طالع
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره انتخاب پزشک و همچنین دریافت نوبیت ویزیت با دکتر طالع و بهترین جراحان بینی به روش پریزرویشن در شیراز با شماره‌های دکی یاب تماس بگیرید.

هزینه جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

بدون شک می‌توان گفت یکی از بزرگترین نگرانی‌های افراد درمورد عمل‌های زیبایی، هزینه‌های سنگین است. به طور کلی باید گفت هزینه عمل بینی به روش پریزرویشن در شیراز به عوامل مختلفی از جمله فرم بینی، مخارج بیمارستان، دستمزد پزشک و… بستگی دارد. 

می‌توان گفت به طور تقریبی هزینه عمل بینی به روش پریزرویشن در شیراز از 40 میلیون تومان شروع می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله هزینه عمل بینی در شیراز شرایط اقساطی با هر پزشک را مطالعه کنید.

خوب است بدانید به کمک دکی یاب برای سبک تر کردن بار این هزینه‌ها یک راه وجود دارد! آن هم استفاده از شرایط اقساط است. اگر شما از طریق مجموعه دکی یاب برای انجام عمل اقدام کنید می‌توانید از شرایط پرداخت اقساطی بهره مند شوید. برای اطلاع بیشتر درمورد شرایط اقساط می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

خدمات دکی یاب برای جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

دکی یاب مشاوره عمل های زیبایی
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

مجموعه دکی یاب با سابقه 5 سال فعالیت در زمینه عمل‌های زیبایی در انتخاب مناسب‌ترین پزشک عمل بینی به روش پرزرویشن به شما مشاوره می‌دهد. از جمله خدمات شگفت انگیز دکی یاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره آنلاین و حضوری با کارشناسان مجرب و با تجربه. مشاوران دکی یاب بعد از مشاوره حضوری و یا آنلاین با توجه به فرم بینی و خواسته‌های شما بهترین جراح را به شما معرفی خواهند کرد.
  • پشتیبانی همه روزه بعد از عمل
  • ارائه تخفیفات متنوع
  • عمل بینی اقساطی. زیباجویانی که از طریق دکی یاب اقدام به عمل کرده باشند، می‌توانند هزینه‌های عمل را به صورت اقساطی پرداخت کنند. 
  • ارائه پک هدیه بعد از عمل
  • رایگان کردن هزینه رفت و آمد به شیراز و تهران
  • یک روز اقامت نیم بها در شیراز برای انجام عمل
  • و بسیاری خدمات متنوع دیگر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات متنوع دکی یاب می‌توانید از طریق دکمه زیر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

مزیت های عمل بینی به روش پریزرویشن

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

مهم‌ترین و بارزترین مزیت عمل جراحی بینی به روش پریزرویشن کم تهاجمی بودن آن در قیاس با تکنیک‌های قدیمی‌تر جراحی  است. نتیجه حاصل از متد پرزرویشن به خصوص زمانی که جراح تکنیک کانتور لاین بینی را هم پیاده سازی کرده باشد، ظاهر طبیعی‌تر و زیباتری به همراه دارد. با توجه به این که در تکنیک پرزرویشن سعی می‌شود بافت و ساختار اصلی بینی دچار کمترین تغییرات شود، پس از عمل شاهد بروز ورم کمتری خواهید بود و می‌توان گفت دوره نقاهت کوتاهتری خواهید داشت. 

از دیگر مزایای این روش این است که به خاطر حذف و برداشتن میزان کمتری از بافت‌های تشکیل دهنده ساختار بینی، ریسک بروز عوارض در آن بسیار کمتر خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله عمل بینی در شیراز را نیز مطالعه کنید.

جراحی بینی با تکنیک پریرزویشن مناسب چه افرادی است؟

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

شاید مهم‌ترین محدودیتی که می‌توان در مورد تکنیک پرزرویشن رینوپلاستی به آن اشاره کرد این است که همه افراد نمی‌توانند به این روش عمل شوند. درواقع می‌توان گفت ناهنجاری‌های پیچیده ساختار بینی با این روش قابل برطرف شدن نیستند. برای اینکه این ناهنجاری‌ها به طور کامل رفع شوند، نیاز به تغییرات بیشتری است به همین دلیل برای این افراد متد قدیمی مناسب‌تر است. همچنین کسانی که بینی با پوست خیلی ضخیم و بافت نرم و غضروفی دارند، به احتمال کمتری می‌توانند از این جراحی مدرن بهره مند شوند.

درمجموع می‌توان گفت این روش بیشتر مناسب کسانی است که بعد از جراحی بینی می‌خواهند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند. همچنین می‌توان گفت کسانی که بینی شان از روبرو و ناحیه پل بینی ظاهر جذاب و زیبایی داشته، اما از زاویه نیم رخ دارای قوز و برآمدگی است گزینه‌های مناسبی برای این جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز هستند و این جراحی مدرن کم تهاجم می‌تواند برایشان کاربرد داشته باشد. 

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

عموما کسانی که ایرادات و ناهنجاری‌های بینی شان زیاد و پیچیده بوده یا کسانی که می‌خواهند عمل ترمیمی بینی انجام دهند گزینه‌های ایده آلی برای این نوع عمل به حساب نمی‌آیند. به طور کلی افراد زیر کاندیداهای مناسبی برای انجام عمل بینی به روش پرزرویشن هستند:

  • افرادی که دارای نوک بینی پهن و افتاده هستند.
  • افرادی که از کجی بینی خود ناراضی هستند.
  • افرادی که دارای قوز و برآمدگی بر روی بینی هستند.
  • افرادی که خواستار انجام عمل ترمیمی بینی نباشند.
  • افرادی که دارای ایرادات زیادی بر روی بینی خود نباشند.
  • افرادی که خواستار بینی های نچرال و طبیعی می‌باشند.
همچنین بخوانید : عمل بینی گوشتی در شیراز

عوارض عمل بینی به روش پریزرویشن

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

از آن جایی که در روش پریزرویشن برش کامل ایجاد نمی‌شود و پوست بینی کشیده می‌شود، ممکن است غضروف بینی تحریک شود. اما به طور کلی روش پریزرویشن ریسک بسیار پایینی داشته و می‌توان گفت کمترین عوارض را به دنبال دارد. در این روش میزان کبودی و ورم به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده و دوران نقاهت کوتاه‌تری خواهید داشت. در واقع می‌توان گفت در روش پرزرویشن از عوارضی مانند درد و خونریزی و ورم و کبودی خبری نیست. 

برای پیدا کردن پزشک مناسب پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین جراح بینی به روش بسته در شیراز را مطالعه کنید. 

دوران نقاهت و مراقبت های پس از عمل بینی به روش پریزرویشن

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

با اینکه گفته می‌شود این نوع عمل بینی کم تهاجم است، اما باز هم در صورت انتخاب پزشک ناوارد این احتمال وجود دارد که پس از آن عوارضی نمود پیدا کند. مثل عفونت و افزایش ورم. در این راستا رعایت مراقبت‌های گفته شده اهمیت پیدا می‌کنند. در واقع اگر شما به درستی مراقبت‌های پس از عمل را انجام دهید اول آن که بهبودی خیلی بهتر و سریع‌تر پیش می‌رود و دوم احتمال اینکه فرد با نوعی عارضه درگیر شود به حداقل می‌رسد.

به گفته جراح بینی 6 هفته اول دوره ریکاوری یک بازه زمانی حیاتی در خصوص رسیدن به بهبودی مطلوب است. پزشک به طور کامل و جامع در مورد اینکه در این وضعیت باید چه کارهایی انجام دهید و از انجام چه کارهایی فاصله بگیرید با شما صحبت می‌کند.

 

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز

همچنین ایشان برای اینکه مطمئن شوند روند ترمیم و بهبودی به طور قابل قبولی پیش می‌رود امکان دارد در هفته یک جلسه ویزیت برای شما تعیین نماید. شما نیز وظیفه دارید در روز مقرر در مطب حاضر شوید. طبق توصیه جراح بهتر است در روزهای ابتدایی بیشتر زمان خود را در خانه بگذرانید و استراحت کنید؛ زیرا استراحت کردن انرژی لازم بدن برای ترمیم بافت‌ها را تامین می‌کند. برای استراحت کردن اگر سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید از خونریزی بیشتر و بالا رفتن میزان ورم بینی ممانعت می‌شود.

احتمال این که در دو الی سه روز اول شاهد خونریزی خفیفی از بینی باشید عادی است. با قرار دادن پد قطره‌ای شکل در بخش انتهایی بینی خون جذب می‌گردد و این عمل به توقف سریع تر خونریزی نیز کمک می‌کند. همچنین به منظور جلوگیری از عفونت و سوزش محل جراحی شده باید با استفاده از قطره سالین آن ناحیه را تمیز کنید.

دقت داشته باشید که هر چند جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز یک نوع جراحی بینی مدرن به سبک کم تهاجمی است، اما به این معنا نیست دوره ریکاوری آن مهم نبوده و بینی نیازی به مراقبت ندارد. به طور کلی پس از هر نوع عملی بایستی نکات مراقبتی گفته شده در مورد آن به دقت رعایت شوند.

جمع بندی

در این مقاله دکی یاب روش پریزرویشن برای جراحی بینی را به طور کامل بررسی کردیم درمورد مزایا و عوارض آن صحبت کردیم. در کنار این موارد بهترین پزشک جراحی بینی به روش پریزویشن در شیراز را نیز به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مطالب برای شما سودمند بوده باشند. با این وجود شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق دکمه زیر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید و یا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشناسان در زمان مناسب به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

1. جراحی بینی به روش پریزرویشن چه مزایایی دارد؟

این روش کم تهاجمی بوده و بافت و ساختار کلی بینی دچار تغییرات اساسی نخواهد شد. به همین دلیل درد، کبودی، ورم و به طور کلی عوارض کمتری خواهد داشت. علاوه بر این دوره نقاهت در روش پریزرویشن بسیار کوتاه تر خواهد بود.

دکتر مسیح طالع تنها پزشک شیراز هستند که جراحی بینی را به روش پریزرویشن انجام می دهند و جزو بهترین های ایران در این روش هستند.

استراحت در روزهای ابتدایی

بالاتر قرار دادن سر از بدن در هنگام خوابیدن برای جلوگیری از بروز خونریزی و افزایش تورم

استفاده از پد قطره ای در قسمت انتهایی بینی برای توقف سریع خونریزی

تمیز کردن بینی با قطره سالین برای جلوگیری از عفونت و سوزش محل جراحی شده

در روش پرزرویشن جراح بینی برای اعمال تغییرات به جای این که بافت اضافی را از بخش بالایی ساختار پل بینی بردارد، استخوان و غضروف های زیرین بینی را حذف می کند. به این ترتیب حالت طبیعی و نچرال بینی تا حد خیلی زیادی حفظ شده و حتی برای کانتور لاین بینی دیگر نیازی به اضافی کردن غضروف اضافی نخواهد بود.

در این روش نه تنها هر گونه اشکال زیبایی مثل بزرگی بیش از حد بینی، کج بودن دماغ و قوز و برآمدگی آن برطرف می شود، بلکه مواردی مثل انحراف سپتوم بینی، تنگ بودن مسیر عبور هوا و موارد دیگر که موجب اختلال در تنفس شده اند را هم می توان درمان کرد.

2 نظر در “جراحی بینی به روش پریزرویشن در شیراز | معرفی پزشک+ هزینه + نمونه کار

  1. نظری گفت:

    این روش با عمل بسته فرق داره؟ یا همونه؟

  2. soltani123 گفت:

    با روش پریزرویشن فقط میشه سبک طبیعی عمل کرد؟ نیمه فانتزی چی؟

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.