دسته بندی نشده

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز | معرفی بهترین ها + هزینه+ رزومه

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز کیست؟

صدای خر و پفتان اهل خانه را کلافه کرده؟ حتما تا به حال راه‌های زیادی را برای خلاص شدن از شر این مشکل امتحان کرده‌اید. همانطور که احتمالا می دانید منشا بسیاری از این مشکلات وجود پولیپ در بینی است. که با انتخاب یک جراح حاذق و کاردرست طی یک عمل جراحی کوتاه، می توانید برای همیشه و به صورت فوری خودتان را از شرشان خلاص کنید. 

بهترین راه از بین بردن پولیپ بینی انجام عمل جراحی است که این روش هم مانند بسیاری از روش‌های جراحی حساسیت بالایی داشته و باید توسط بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز انجام شود. چرا که پزشکی با مهارت پایین  ممکن است به جای رفع ایراد پولیپ بینی مشکلات دیگری هم برای شما به وجود بیاورد. 

عمل بینی با مشاوره ی دکی یاب در شیراز
عمل بینی با مشاوره ی دکی یاب ؛ بهترین جراح بینی در اردبیل

یکی از بهترین راه‌های پیدا کردن پزشک متخصص و باتجربه مشورت با افراد کارشناس است. مجموعه دکی یاب بهترین پزشکان را به شما معرفی و در کوتاه‌ترین زمان برای شما نوبت ویزیت و عمل دریافت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره ی انتخاب پزشک، کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

در ادامه ی این مقاله تعدادی از بهترین دکترهای عمل پولیپ بینی در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

پولیپ بینی چیست؟

پولیپ بینی چیست؟
پولیپ بینی چیست؟

پولیپ بینی توده‌ای غیر سرطانی است که در اثر عوامل گوناگونی از جمله التهابات ناشی از آسم، عفونت، آلرژی و… ایجاد می‌شود. این توده ممکن است در اندازه‌های متفاوت درون حفره‌های بینی یا سینوس‌ها ایجاد شده و رشد کند. چنانچه توده بزرگ شود، می‌تواند تنفس فرد را با مشکل مواجه کند. پوليپ بينی ممکن است هر دو حفره بینی را درگیر کند و یا در یکی از آن‌ها بروز پیدا کند. 

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز

نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه عمل بینی توسط بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز

پزشکان متخصص و متبحری در شیراز حضور دارند که شما می‌توانید برای برطرف کردن مشکل پولیپ بینی به آن‌ها مراجعه کنید. بر همین اساس در ادامه این بخش فهرستی از بهترین دکترهای پولیپ بینی در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.   

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر و دریافت اطلاعات کامل‌تر در خصوص جراحان بینی در شیراز مقاله معرفی اصولی بهترین جراحان بینی در شیراز را مطالعه کنید. علاوه بر این برای دریافت مشاوره و نوبت ویزیت با بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بواسطه ی سال‌ها تجربه کاری در این زمینه با نحوه جراحی و میزان مهارت پزشکان مختلف آشنایی کامل دارند و با توجه به بودجه و شرایط شما مناسب‌ترین جراح را به شما معرفی می کنند.

دکتر آرش سبحان منش از حاذق ترین پزشکان پولیپ بینی در شیراز

دکتر آرش سبحان منش؛ از حاذق ترین جراحان پولیپ بینی در شیراز
دکتر آرش سبحان منش؛ از حاذق ترین جراحان پولیپ بینی در شیراز

یکی از بهترین و حاذق‌ترین دکترهای عمل پولیپ بینی در شیراز دکتر آرش سبحان منش هستند که با شماره نظام پزشکی 5565 به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن فعالیت می‌کنند. ایشان خدمات زیبایی و درمانی را با بهترین کیفیت در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهند. از جمله خدمات ارائه شده توسط دکتر سبحان منش می‌توان به اندوسکوپیک سینوس و پلاستیک بینی، بلفاروپلاستی، اتوپلاستی، بوتاکس و جراحی پولیپ بینی اشاره کرد.

دکتر بهروز گندمی از بهترین پزشکان پولیپ بینی در شیراز

دکتر بهروز گندمی از بهترین جراحان انحراف بینی در شیراز
دکتر بهروز گندمی از بهترین جراحان انحراف بینی در شیراز

دکتر بهروز گندمی با شماره نظام پزشکی 37292 متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز هستند. ایشان دارای فلوشیپ پلاستیک بینی و اندوسکوپی سینوس از آمریکا، استرالیا و اتریش هستند و بهترین دکتر پولیپ بینی در شیراز محسوب می‌شوند. دکتر گندمی در حال حاضر یکی از با تجربه‌ترین پزشکان شیراز هستند که خدماتی همچون پلاستیک بینی و صورت، اندوسکوپی سینوس، درمان پولیپ و… را ارئه می‌دهند. جهت دریافت نوبت ویزیت دکتر گندمی، بهترین دکتر پولیپ بینی در شیراز، می‌توانید از طریق دکی یاب اقدام کنید.

دکتر مجتبی بهادری جهرمی از معروف ترین جراحان پولیپ بینی در شیراز

دکتر مجتبی بهادری جهرمی؛ از بهترین پزشکان پولیپ بینی در شیراز
دکتر مجتبی بهادری جهرمی؛ جراح پولیپ بینی در شیراز

دکتر مجتبی بهادری جهرمی به شماره نظام پزشکی 96886 متخصص گوش و حلق و بینی و جراح بینی و صورت در شیراز هستند که یکی از بهترین پزشکان پولیپ بینی در شیراز نیز محسوب می‌شوند. دکتر بهادری جهرمی در زمینه لیفت صورت، جراحی بینی، لیفت ابرو، لیفت پیشانی، بلفاروپلاستی، زاویه سازی صورت، لیپوماتیک غبغب، ترمیمی بینی، تزریق ژل، بوتاکس و… فعالیت می‌کنند. 

دکتر فرشید شکوهی جزو پرطرفدارترین دکترهای پولیپ بینی شیراز

دکتر فرشید شکوهی؛ جزو بهترین دکترهای پولیپ بینی شیراز
دکتر فرشید شکوهی؛ دکتر پولیپ بینی شیراز

دکتر فرشید شکوهی متخصص و جراح گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت در شیراز هستند که با کد نظام پزشکی 122106 فعالیت می‌کنند. دکتر شکوهی در حال حاضر یکی از بهترین نمونه‌های دکتر پولیپ بینی در شیراز هستند که علاوه بر این خدمات دیگری از جمله جراحی پلاستیک بینی، جراحی پلاستیک پلک بالا، جراحی آندوسکوپی بینی و سینوسی، جراحی گردن اعم از توده‌ها و ناهنجاری‌ها، جراحی تیروئید، فرم دهی صورت با تزریق چربی، فیلر، بوتاکس و پروتز، جراحی ناهنجاری سر و گردن در کودکان، کلیه اعمال جراحی مربوط به لوزه کودکان، عمل جراحی اتوپلاستی جهت اصلاح گوش‌های بیرون زده، اعمال جراحی گوش را نیز ارائه می‌دهند. 

دکتر لیلا شریفی دکتر پولیپ بینی در شیراز

دکتر لیلا شریفی؛ دکتر پولیپ بینی در شیراز
دکتر لیلا شریفی؛ دکتر پولیپ بینی در شیراز

دکتر لیلا شریفی به کد نظام پزشکی 100439 متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز هستند. دکتر شریفی دارای بورد تخصصی جراحی گوش حلق بینی و سر و گردن پلاستیک بینی هستند که یکی از بهترین گزینه ها برای درمان پولیپ بینی در شیراز هستند که خدماتی از قبیل جراحی پلاستیک بینی، جراح پلاستیک پلک، تزریق ژل، بوتاکس وچربی، اندوسکوپی سینوس ودرمان سینوزیت، کلیه جراحی های درمان گوش، حلق و بینی را ارئه می دهند. شما می توانید برای دریافت نوبت ویزیت بهترین پزشکان شیراز با مجموعه دکی یاب تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: بهترین جراح عمل انحراف بینی در شیراز

دکتر آزاده مرادی؛ از برترین پزشکان پولیپ بینی در شیراز

دکتر آزاده مرادی؛ از بهترین پزشکان پولیپ بینی در شیراز
دکتر آزاده مرادی؛ پزشک پولیپ بینی در شیراز

دکتر آزاده مرادی با شماره نظام پزشکی 105614 متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز هستند.  دکتر مرادی خدمات بسیاری از جمله جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی زیبایی گوش (آتوپلاستی)، جراحی آندوسکوپی سینوس، جراحی پلاستیک لاله گوش، بازسازی شکاف لب و شکاف کام مادرزادی، تزریق ژل و بوتاکس را ارائه می دهند و در حال حاضر یکی از بهترین دکترهای پولیپ بینی در شیراز هستند. برای دریافت نوبت ویزیت بهترین دکتر پولیپ بینی در شیراز می توانید با مشاوران دکی یاب تماس بگیرید.

دکتر محمدرضا صحت از سرشناس ترین دکترهای پولیپ شیراز

دکتر محمدرضا صحت؛ از بهترین دکترهای پولیپ شیراز
دکتر محمدرضا صحت؛ جراح پولیپ بینی در شیراز

دکتر صحت متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن در شیراز هستند که با کد نظام پزشکی 129226 فعالیت می کنند و در حال حاضر یکی از بهترین پزشکان برای درمان پولیپ بینی در شیراز هستند. دکتر صحت خدماتی از قبیل جراحی لیفت سانترال لب، جراحی زیبایی گوش، جراحی زیبایی پلک، جراحی چانه، جراحی پلاستیک، جراحی بینی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، بلفاروپلاستی و…  ارئه می دهند. 

برای اطلاع بیشتر بخوانید: بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

چگونه از بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز نوبت بگیریم؟

بهترین روش برای پیدا کردن جراح مناسب و دریافت نوبت ویزیت با ایشان استفاده از مشاوره و راهنمایی افراد کارشناس است. بر همین اساس مجموعه دکی یاب مشاوران و کارشناسان باتجربه ای را به کار گرفته تا بهترین پزشکان را به شما معرفی کرده و در اسرع وقت نوبت ویزیت برای شما دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله تخصصی نوبت دهی دکتر عمل بینی در شیراز  مراجعه کنید. شما می توانید برای دریافت نوبت فوری از بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

هزینه عمل پولیپ بینی در شیراز

جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب در شیراز
جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب در شیراز

هزینه عمل پوليپ بيني بسته به عوامل مختلف متغیر بوده و توسط بهترین دکتر عمل پولیپ بینی مشخص می شود؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره باید به متخصص گوش و حلق و بینی و درواقع بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرید. امابه صورت حدودی می‌توان گفت هزینه عمل پولیپ بینی از 30 میلیون تومان شروع می‌شود.

همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه های هر پزشک و اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی مقاله هزینه عمل بینی در شیراز اقساطی با هر پزشک را مطالعه کنید و یا با کارشناسان دکی یاب تماس بگیرید.

خدمات ویژه دکی یاب برای عمل پولیپ بینی

عمل بینی توسط مجموعه دکی یاب
عمل بینی توسط مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در اردبیل
مجموعه دکی یاب با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات عمل‌های زیبایی در حال حاضر خدمات ویژه‌ای را برای زیباجویان فراهم کرده است که از این میان می‌توان به مشاوره قبل از عمل و معرفی بهترین دکتر عمل پولیپ بینی برای شما در شیراز اشاره کرد. علاوه بر این دکی یاب پشتیبانی بعد از عمل هم دارد و تمام نکات مراقبتی بعد از عمل را در اختیار شما قرار می‌دهد و پشتیبانان مجموعه به صورت همه روزه پاسخگوی شما خواهند بود.علاوه بر این خوب است بدانید به کمک دکی یاب پرداخت هزینه‌های عمل پولیپ بینی به صورت اقساطی برای شما زیباجویان امکان پذیر شده است و همچنین اگر ساکن شیراز نیستید می توانید از طریق دکی یاب برای انجام عمل زیبایی به صورت رایگان به شیراز یا تهران سفر کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات دکی یاب با ما تماس بگیرید.

علائم پولیپ بینی

پولیپ بینی
پولیپ بینی

از مشکلاتی که در اثر پوليپ بيني رخ می‌دهد می‌توان به مواردی همچون اختلال در تنفس، خر و پف، آبریزش مداوم بینی، از دست دادن حس بویایی، کاهش حس چشایی، احساس درد در نواحی سر و صورت، صدای تو دماغی و… اشاره کرد.

شما می‌توانید برای مطالعه بیشتر مقاله عمل انحراف تیغه بینی را هم مطالعه کنید.

روش های تشخیص پولیپ بینی

نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب در شیراز
نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در اردبیل

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز با پرسیدن سوالاتی در رابطه با علائم و همچنین معاینات بالینی عمومی وجود پولیپ‌های بینی را تشخیص می‌دهد. در ادامه به برخی از آزمایشاتی که به منظور تشخصی وجود پولیپ انجام می‌شود اشاره شده است:

  • آندوسکوپی بینی

پزشک از طریق لوله‌ای باریک که بر یک سر آن دوربین تعبیه شده، داخل بینی را مشاهده و مورد معاینه قرار می‌دهند.

  • عکس برداری

عکس‌ برداری و مشاهده تصاویر دقیق داخل بینی تاثیر به سزایی در مشخص کردن ناحیه و سایز پولیپ‌های بینی دارد و علاوه بر آن پزشک از این طریق می‌تواند نوع عوامل مسدود کننده بینی را تشخیص دهد.

  • آزمایشات تشخیص آلرژی

این آزمایشات به منظور تعیین التهاب ناشی از آلرژی انجام می گیرد.

  • آزمایش فیبروزهای کیستیک

فیبروز کیستیک بیماری ارثی است که بر روی غدد تولید کننده مخاط، بزاق، اشک، آنزیم‌های گوارشی و… تاثیر می‌گذارد. این آزمایش ممکن است برای کودکان مبتلا به پولیپ‌های بینی تجویز شود.

  • آزمایش خون

یکی دیگر از روش‌های تشخیص پولیپ انجام آزمایش خون است.

درمان پولیپ بینی

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران
بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران

معمولا بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز قبل از هر چیز برای رفع پولیپ درمان دارویی را پیشنهاد می‌کند. با این روش حتی می‌توان پولیپ‌های بزرگ را کوچک کرده و در نهایت از بین برد، اما در مواقعی که درمان دارویی منجر به رفع پوليپ بيني نشود، جراحی پیشنهاد می‌شود. نکته بسیار مهم درباره پولیپ این است که در هر زمان امکان رشد مجدد پولیپ وجود داشته و استفاده از روش‌های درمانی از رشد مجدد آن جلوگیری نمی‌کنند. 

روش های جراحی پولیپ بینی

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب در شیراز
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب در شیراز

اگر پولیپ‌های بینی با دارو درمانی از بین نروند برای برداشتن آن‌ها و رفع مشکلات سینوس‌ها از روش‌های جراحی استفاده می‌شود. برای برداشتن پولیپ‌های کوچکتر معمولا از روش جراحی پولیپکتومی و برای از بین بردن پولیپ‌های بزرگتر و عمیق تر از جراحی آندوسکوپی سینوس استفاده می‌شود.

در روش جراحی بسته به وضعیت سلامت بیمار و نظر پزشک و با توجه به اندازه پولیپ‌ها عمل جراحی به یکی از روش‌های زیر انجام می‌شود:

برداشتن پولیپ های بینی با روش پولیپکتومی

برداشتن پولیپ های بینی با روش پولیپکتومی
برداشتن پولیپ های بینی با روش پولیپکتومی

یکی از روش‌های رایج برای از بین بردن پولیپ جراحی است. پولیپکتومی یک روش جراحی سرپایی است که در این روش پزشک برای برداشتن پولیپ‌های بینی دستگاه مکش کوچکی را وارد بینی کرده و به کمک آن پولیپ‌ها را خارج می‌کند.

جراحی پولیپ های بینی با روش جراحی آندوسکوپی سینوس

جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
جراحی بینی با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج

این روش برای برداشتن پولیپ‌های بینی با اندازه بزرگتر استفاده می‌شود. این روش به کمک لوله نازکی که انتهای آن مجهز به دوربین و چراغ است انجام می‌شود و پزشک با وارد کردن آن به بینی محل دقیق پولیپ را شناسایی کرده و اقدام به خارج سازی آن‌ها می‌کند.

ممکن است پزشک در طول جراحی دهانه سینوس‌های منتهی به مسیرهای بینی را به کمک ابزار جراحی بزرگ‌تر کند. مدت زمان جراحی با توجه به تعداد و اندازه پولیپ‌ها و روش جراحی متفاوت خواهد بود. بعد از اتمام جراحی برای کاهش التهاب بینی و جلوگیری از بازگشت پولیپ‌ها از آب نمک یا اسپری بینی برای شستشو استفاده می‌شود.

جمع بندی

ما در این مقاله دکی یاب درمورد پولیپ بینی، روش‌های تشخیص و درمان آن صحبت کردیم. علاوه بر این بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز را نیز به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مطالب برای شما سودمند بوده باشد و بتوانید بهترین جراح را برای رفع مشکل پولیپ بینی خود انتخاب کنید. با این حال شما می‌توانید سوالات خود را در بخش کامنت‌ها بپرسید و یا از طریق دکمه زیر با کارشناسان دکی یاب در تماس باشید.

سوالات متداول

1. آیا امکان برگشت پولیپ بعد از عمل وجود دارد؟

بله، ممکن است این اتفاق در مورد پولیپ ها بعد از پروسه جراحی پولیپ از طریق پولیپکتومی یا اندوسکوپی بیافتد. به همین دلیل علاوه بر خارج کردن پولیپ ها باید دلیل عفونت یا آلرژی را درمان کنید.

اشخاصی که به بیماری آسم مبتلا هستند.

آن دسته از افراد که نسبت به داروی آسپرین حساسیت دارند.

ابتلا به آلرژی نسبت به قارچ‌های موجود در هوا

اشخاص مبتلا به فیبروز سیستیک

کمبود ویتامین D که در اثر عدم دریافت کافی این ویتامین به وجود می‌آید.

برخی از موارد ژنتیکی نیز موجب بروز پولیپ بینی در افراد می‌شود.

دنبال کردن دستورالعمل‌های پزشک برای کنترل آلرژی و مصرف به موقع داروهای آسم.

از آلرژن‌ها و عواملی که می‌توانند موجب بروز عفونت در بینی و سینوس‌ها شوند دور بمانید.

بهداشت عمومی را کاملا رعایت نمایید.

از یک مرطوب کننده هوا برای کمک به رطوبت رسانی به کانال‌های تنفسی استفاده کنید.

از اسپری بینی یا اسپری سالین برای از بین بردن آلرژن‌ها و دیگر موارد آزار دهنده کمک بگیرید.

دکتر بهروز گندمی، دکتر مجتبی بهادری جهرمی، دکتر فرشید شکوهی، دکتر لیلا شریفی، دکتر آزاده مرادی، دکتر محمدرضا صحت از بهترین پزشکان عمل پولیپ بینی در شیراز هستند. شما می توانید برای دریافت نوبت ویزیت با بهترین پزشکان عمل پولیپ با مجموعه دکی یاب تماس بگیرید.

4 نظر در “بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در شیراز | معرفی بهترین ها + هزینه+ رزومه

  1. ندا رضایی گفت:

    من پولیپ دارم میخواستم عمل کنم میتونم باهاش عمل زیبایی هم انجام بدم؟

    1. soltani123 گفت:

      بله، درصورتی که پزشک قبول کنه امکان عمل همزمان وجود داره

  2. جباری گفت:

    من دو ماه پیش با مجموعه شما بینیمو عمل کردم خواستم از همینجا از مجموعه خوبتون تشکر کنم

    1. soltani123 گفت:

      ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.