جراحی بینی در شیراز

طراحی سه بعدی بینی قبل از عمل در شیراز برای اولین بار + هزینه (1402)

طراحی سه بعدی بینی در شیراز

بعد از ارائه ی خدماتی نظیر مشاوره ی رایگان و جراحی بینی اقساط  توسط دکی یاب، حالا به لطف این مجموعه طراحی سه بعدی بینی در شیراز برای اولین بار ممکن شده است.

تصور کنید یک آینه ی جادویی سه بعدی پیدا کردید که تصویر بعد از جراحی بینی شما را نمایش می دهد. شما می توانید از آینه بخواهید تصویر شما را با بینی عروسکی، نیمه فانتزی یا طبیعی نشان دهد.

یا به عنوان مثال دماغتان را سربالاتر کند و یا پره ها را اندکی بیشتر جمع کند! حتی از آینه بخواهید قوس بینی شما را بیشتر کند تا ببینید چه مدل و سبکی بیشتر به شما می آید؟

خلاصه اینکه مطابق با سلیقه ی خود، فرمی که از همه بیشتر به صورت شما می آید را پیدا کنید و همان را از جراح بخواهید.

مجموعه ی دکی یاب برای اولین بار در شیراز یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا یعنی طراحی سه بعدی از صورت و بینی را در اختیار شما زیباجویان قرار می دهد.

اگر در شهر شیراز قصد عمل بینی دارید توصیه میکنم به هیچ عنوان مقاله اختصاصی بهترین جراح بینی در شیراز را از دست ندهید تا بتوانید بهترین دکتر عمل بینی شیراز را برای خودتان بشناسید.

برای آشنایی بیشتر با طراحی سه بعدی بینی و نحوه ی استفاده از آن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سه بعدی بینی چیست؟

طراحی سه بعدی بینی در شیراز
طراحی سه بعدی قبل از عمل بینی انواع سبک ها

همان طور که می دانید معمولا در مطب پزشکان طراحی بینی به صورت دو بعدی انجام می شود که از واقعیت فاصله ی بسیاری دارد. اما در این روش به صورت سه بعدی و در همه ی زوایا نتیجه ی بعد از جراحی برای شما شبیه سازی می شود. با کمک طراحی 3 بعدی شما می توانید فرم های مختلف بینی را روی صورت خود امتحان کنید و تا حدودی از نتیجه ی بعد از عمل خود مطلع شوید.

اگر میخواهید از هزینه دقیق جراحان برتر بینی در شیراز مطلع شوید؛ مقاله اختصاصی هزینه عمل بینی در شیراز را مطالعه کنید.

طراحی سه بعدی بینی در شیراز چگونه انجام می شود؟

طراحی بینی 3 بعدی را می توان در جلسه ی مشاوره با کارشناسان دکی یاب، به سادگی و ظرف چند دقیقه انجام داد. به این صورت که از سه زاویه ی مختلف از شما عکس گرفته شده و با استفاده از نرم افزار مخصوص ، مدل سه بعدی چهره ی شما ساخته می شود. سپس با مشورت کارشناس متخصص و مطابق با سلیقه ی شما تغییرات روی بینی اعمال می شود. شما می توانید از جهات و زوایای مختلف، بینی بعد از عمل خود را مشاهده کرده و بررسی کنید چه فرم و مدل بینی بیشتر با آناتومی صورت شما هماهنگ است.

در انتها این فایل به صورت عکس و ویدیو در اختیار شما قرار می گیرد.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که اگر در شهری به جز شیراز زندگی می کنید یا به هر دلیلی امکان مراجعه ی حضوری ندارید، می توانید به صورت غیر حضوری هم از این خدمات بهره مند شوید. برای این کار کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار کنید.

اگر میخواهید از شرایط عمل بینی اقساطی در شیراز مطلع گردید؛ مقاله عمل بینی قسطی در شیراز را مطالعه نمایید.

در ادامه می توانید نحوه ی انجام طراحی سه بعدی را به صورت ویدیو مشاهده کنید.

مزایا و نکات طراحی سه بعدی قبل از عمل بینی

  • در برخی موارد افرادی که از نتیجه ی عمل خود راضی نیستند معتقدند بینی جدیدشان به آنها نمی آید . به عنوان مثال دوستی اصرار داشت دماغش را به سبک فانتزی عمل کند ولی بعد از جراحی متوجه شد بینی فانتزی به صورت او نمی آید و از انتخاب خود پشیمان شد. یکی از بزرگترین مزیت های طراحی سه بعدی این است که شما می توایند تصویری نزدیک به واقعیت از خود پس از جراحی ببینید. و به این صورت از پشیمانی بعد از عمل جلوگیری شده و از انتخاب خود مطمئن می شوید.
  • شاید مواردی را دیده باشید که زیباجو به عنوان مثال بینی فانتزی تر می خواسته ولی جراح به سبک نیمه فانتزی عمل کرده زیرا دقیقا متوجه منظور و درخواست زیباجو نشده است. اما به کمک طراحی سه بعدی جراح می تواند کاملا خواسته ی زیباجو را درک کند و نظر زیباجو و جراح به هم نزدیک می شود.
  • یکی دیگر از مزیت های طراحی سه بعدی این است که زیباجو با آرامش بیشتری عمل بینی خود را انجام می دهد. و از نگرانی و استرس او کاسته می شود زیرا به نتیجه جراحی اطمینان بیشتری دارد.
  • طراحی سه بعدی برای جراح هم مزیت های فراوانی دارد. چرا که پزشک در خصوص تغییرات مورد نیاز برای بینی از جمله میزان قوس روی بینی، میزان باریک کردن بینی، نوک بینی و …به ارزیابی دقیق تری دست پیدا می کند.
  • یک نکته ی بسیار مهم که باید به آن توجه کنیم این است؛ که هدف از طراحی سه بعدی این نیست که دقیقا بینی خود را بعد از عمل ببینیم. بلکه قرار است هم به زیباجو و هم جراح دید بهتری برای نتیجه ی مورد نظر بدهد. لازم به ذکر است نتیجه ی نهایی ممکن است عینا با تصویر شبیه سازی شده یکسان نباشد ولی شباهت بسیاری خواهد داشت.
  • مزیت دیگری که باید به آن اشاره کرد هزینه های طراحی سه بعدی است، که مبلغی جزئی می باشد و در مخارج جراحی تغییر چندانی به وجود نمی آورد.

هزینه طراحی سه بعدی بینی قبل از عمل در شیراز

حال که با مزیت های طراحی سه بعدی قبل از عمل بینی آشنا شدید، باید با هزینه آن هم آشنا شوید و بتوانید ارزش آن را به نسبت قیمتش ارزیابی کنید.

استفاده از خدمات دکی یاب مانند: معرفی بهترین جراح اختصاصی هر شخص با توجه به مدل بینی شخص، نوبتگیری ویزیت و عمل فوری، رایگان کردن هزینه ویزیت و تخفیف در هزینه های جانبی و ده ها خدمات دیگر رایگان  است.

اما اگر شما قبل از عمل بخواهید با نرم افزار اسکنر سه بعدی بینیتان طراحی شود میبایست 350 هزار تومان را پرداخت نمایید. با توجه به اینکه نرم افزار مجموعه دکی یاب؛ یکی از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار های موجود در ایران است مبلغ بسیار مناسبی تلقی میشود.

اگر مدل بینی شما از نوع گوشتی است؛ مقاله بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز را مطالعه کنید.

چطور از خدمات طراحی سه بعدی دکی یاب استفاده کنیم؟

طراحی بینی قبل از عمل در شیراز

همانطور که در بخش های قبل گفتیم شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری  از خدمات دکی یاب در طراحی سه بعدی بینی بهره مند شوید. برای استفاده از این تکنولوژی به روز روی دکمه ی زیر کلیک کنید. و با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

دیگر خدمات دکی یاب برای متقاضیان جراحی بینی

اگر در شیراز یا تهران قصد عمل بینی دارید مجموعه دکی یاب کار شما را در هر زمینه ای بسیار آسان تر کرده است. در ادامه به تعدادی از خدمات دکی یاب برای شما اشاره میکنیم:

  • معرفی بهترین جراح بینی اختصاصی برای شما با توجه به مدل بینی.
  • اقساطی کردن هزینه عمل.
  • نوبتگیری فوری ویزیت و عمل.
  • رایگان کردن هزینه ویزیت و تخفیف در هزینه های جانبی.
  • جوابگویی و پشتیبانی همه روزه.
  • پشتیبانی ویژه و اختصاصی پس از عمل.
  • و…

اگر مدل بینی شما از نوع استخوانی است؛ مقاله بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز را مطالعه نمایید.

در این مقاله هر آنچه که بخواهید در  مورد طراحی بینی سه بعدی در شیراز بدانید را برای شما بازگو کردیم. همان طور که گفتیم این فناوری پیشرفته برای اولین بار در شیراز توسط مجموعه ی دکی یاب فراهم شده است. با کمک طراحی سه بعدی می توانید تصویر بعد از عمل بینی خود را شبیه سازی کنید و از فرم بینی مناسبتان مطمئن شوید. لطفا اگر این مقاله برای شما مفید بود آن را برای دوستانتان ارسال کنید و دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

آدرس دکی یاب

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.