پیکر تراشی در شیراز

بهترین دکتر جراحی  پروتز سینه در شیراز | معرفی کامل+ هزینه+نمونه کار

عمل پروتز سینه در شیراز؛ دکی‌یاب

حداقل به مدت دو سال دختر خاله‌ام سوال “بهترین جراح پروتز سینه در شیراز” کیه؟ رو از همه می پرسید.!! قصدش برای عمل جدی بود. اما حساسیت زیادش باعث شده بود حدود دو سال در مرحله تحقیقات پزشکِ خوب بمونه!!

البته به جز این مورد، چندتا سوال دیگه هم داشت:

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه بالاخره یک روز دستش را در دست مجموعه‌ای که سال‌ها در حوزه عمل‌های زیبایی تجربه داشت، گذاشتیم. این مجموعه اول پروسۀ انتخاب جراحِ مناسب را که دو سال زمان برده بود، توی چند جلسه مشاوره برای دوستم حل کرد.! مرحله بعد براش نوبت فوری و بی‌دردسر از پزشک جراح گرفت. در نهایت هم هزینه عمل را براش اقساطی کردند.!! خلاصه همه چیز خیلی باور نکردنی و حرفه‌ای پیش رفت.

در ادامه علاوه بر جواب دادن به سوالات بالا، این مجموعه فوق‌العاده و حرفه‌ای را هم معرفی خواهیم کرد. اگر به همراه جراحی سینه به فکر عمل زیبایی بدن نیز هستید حتما توصیه میکنیم مقاله بهترین دکتر پیکرتراشی بدن در شیراز را مطالعه نمایید.

بهترین دکتر پروتز سینه در شیراز کیست؟

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
بهترین دکتر جراح پروتز سینه در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

هیچکس نمی‌تواند اهمیت هنر و تجربه جراح، در نتیجۀ عمل پروتز سینه را انکار کند. وقت گذاشتن برای انتخاب بهترین دکتر جراح پروتز سینه در شیراز، قطعا از واجبات این عمل محسوب می‌شود. گاهی به علت سهل انگاری فرد در انتخابِ پزشک مناسب، علاوه بر ایجاد عوارض بعد از عمل و نارضایتی از نتیجه، به خطر افتادن سلامت فرد نیز مطرح می‌شود. همچنین اگر میخواهید بصورت جامع دررابطه با پروتز سینه در شیراز بدانید، توصیه میکنیم مقاله پروتز سینه در شیراز را مطالعه نمایید.

 در اینجا لیستی از با تجربه‌ترین پزشکان شیراز در حیطه عمل پروتز سینه را آوردیم:

دکتر محمد مهدی مجرب جراح زیبایی سینه در شیراز

جراح بوکال فت در شیراز؛ دکتر محمد مهدی مجرب
جراح بوکال فت در شیراز؛ دکتر محمد مهدی مجرب

جناب دکتر محمدمهدی مجرب بیش از هفت سال تجربه در حیطه عمل‌های زیبایی و درمانی دارند. ایشان با انجام بیش از 2 هزار عمل سنگین، قطعا یکی از بهترین جراحان پروتز سینه در شیراز هستند. دکتر مجرب متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌باشند.

از دیگر فعالیت‌های ایشان: برداشتن غبغب، پیکرتراشی، جراحی پلک، لیفت ابرو و شیقه و … می‌باشد.

دکتر وحید عین‌آبادی جراح پلاستیک و زیبایی در شیراز

فوق تخصص جراحی پلاستیک در شیراز دکتر وحید عین‌آبادی؛ مجموعه دکی یاب
فوق تخصص جراحی پلاستیک در شیراز دکتر وحید عین‌آبادی؛ مجموعه دکی یاب

جناب دکتر وحید عین آبادی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی از فرانسه هستند. ایشان همچنین در زمینه های: پروتز گونه، لب و چانه، جراحی پلاستیک شکم، جراحی پلاستیک صورت و … نیز فعالیت دارند. همچنین بخوانید: بهترین جراح بینی در شیراز

دکتر سینا غیاثی حافظی باتجربه ترین دکتر جراحی پروتز سینه در شیراز

جراح لیپوماتیک و زیبایی، دکتر سینا غیاثی حافظی
جراح لیپوماتیک و زیبایی، دکتر سینا غیاثی حافظی

جناب دکتر سینا غیاثی حافظی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. سایر فعالیت‌های دکتر غیاثی حافظی شامل: جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی گوش، لیپوماتیک و … می‌شود.

دکتر احسان رحمانیان دکتر عمل سینه در شیراز

جراح لیپوماتیک بدن در شیراز؛ دکتر احسان رحمانیان
جراح لیپوماتیک بدن در شیراز؛ دکتر احسان رحمانیان

جناب دکتر رحمانیان متخصص جراحی پلاستیک سینه و شکم و ترمیمی هستند. ایشان همینطور در زمینه‌های ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی کل بدن، لیپوماتیک شکم و پهلو و …، لیپوماتیک غبغب، ماموپلاستی و … نیز به فعالیت مشغول هستند.

دکتر ابراهیم حاتمی‌پور متخصص جراحی زیبایی بدن در شیراز

دکتر ابراهیم حاتمی پور جراح زیبایی و پلاستیک در شیراز
دکتر ابراهیم حاتمی پور جراح زیبایی و پلاستیک در شیراز

جناب دکتر ابراهیم حاتمی پور متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. جراحی زیبایی بینی، گوش، پیکرتراشی و … نیز از دیگر فعالیت‌های ایشان می‌باشد.

مجموعه دکی‌یاب سال‌هاست در حیطه عمل‌های زیبایی فعالیت می‌کند و با پزشکان بنام شیراز تجربه همکاری داشته است. نتیجه همکاری با پزشکان مختلف و ارائه خدمات به زیباجویان متفاوت، تیمِ مجرب مشاوران دکی‌یاب را تشکیل داده است. با لمس دکمه پایین به صورت رایگان از تجربیات این مشاوران بهرمند می‌شوید.

بهترین دکتر خانم جراح پروتز سینه در شیراز

بهترین پزشک خانم جراح پروتز سینه در شیراز
بهترین پزشک خانم جراح پروتز سینه در شیراز

بعضی از زیباجویان تمایل دارند توسط جراحِ خانم، عمل پروتز سینه را انجام بدهند. برای این دسته از زیباجویان در ادامه دو تن از بهترین جراحان خانم پروتز سینه در شیراز را معرفی می‌کنیم.

دکتر فرزانه بستانیان

خانم دکتر بستانیان متخصص دستگاه گوارش و جراحی زیبایی سینه و شکم هستند. ایشان علاوه بر عمل پروتز سینه در شیراز، فعالیت‌های جراحی زیبایی شکم، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، عمل‌های مربوط به دستگاه گوارش نظیر: صفرا، همورئید، فتق و … را نیز انجام می‌دهند.

دکتر اورانوس داسمه بهترین متخصص خانم پروتز سینه در شیراز

بهترین پزشکان خانم پیکرتراشی بدن در شیراز؛ دکتر اورانوس داسمه
بهترین پزشکان خانم پیکرتراشی بدن در شیراز؛ دکتر اورانوس داسمه

خانم دکتر داسمه متخصص جراح عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی می‌باشند. سایر فعالیت های ایشان شامل: ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن، ماموپلاستی، لیفت صورت، بلفاروپلاستی و … است.

هزینه برترین دکتر پروتز سینه در شیراز

هزینه پروتز سینه در شیراز؛ مجموعه دکی یاب
هزینه پروتز سینه در شیراز؛ مجموعه دکی یاب

قیمت دقیق عمل معمولا توسط پزشکِ جراح و پس از معاینه تعیین می‌شود. این هزینه شامل موارد زیر است:

  • هزینه بیمارستان یا کلینیک (60 درصد هزینه اصلی، مربوط به بیمارستان می‌شود)
  • دستمزد جراح
  • هزینه پروتزها ( بستگی به برند پروتز دارد)

با اینکه هزینه پروتز سینه در شیراز متغیر است اما حدودا از 33 میلیون تومان شروع می‌شود! اگر میخواهید دقیق تر و کامل تر هزینه های پروتز سینه در شیراز را برسی نمایید، مقاله هزینه پروتز سینه در شیراز را مطالعه نمایید. درموردمتاسفانه علاوه بر این هزینه، هزینه‌های جانبی دیگری هم وجود دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آزمایش‌ها و عکس برداری‌های قبل و بعد از عمل
  • ویزیت پزشک جراح و بیهوشی
  • هزینه داروها و لوازم مثل سوتین طبی و …

هزینه‌هایی که تا به اینجا دیدیم به اندازه‌ای سنگین و بالا هستند که می‌توانند دلیل اصلی شما برای منصرف شدن از عمل باشند.

مجموعه دکی‌یاب خدماتش را بر پایه مشکلات و دغدغه‌های زیباجویان گذاشته است. دغدغۀ هزینه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در بین تمام عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود. البته دکی‌یاب راهِ حل بی‌نظیری برای این موضوع ارائه داده است: عمل پروتز سینه به صورت اقساطی در شیراز.

 با لمس دکمه پایین، می‌توانید از شرایط اقساط مطلع شوید:

خدمات مجموعه دکی یاب برای جراحی پروتز سینه در شیراز

دکی‌یاب برای زیباجویان عمل پروتز سینه در شیراز، شرایط فوق‌العاده‌ای را فراهم کرده است. شرایطی که باعث می‌شود برای رسیدن به ظاهر دلخواهتان، دل نگرانی‌های کمتری داشته باشید. 😊

  • تخفیف چند میلیونی هزینه عمل (حدود چهار میلیون تومان)
  • اقساطی کردن هزینه عمل پروتز سینه در شیراز
  • ویزیت رایگان توسط پزشک متخصص
  • نوبت گیری بصورت فوری و وی ای پی
  • پشتیبانی همه روزه مشاورین

از این که برای خواندن این مقاله وقت گذاشتید، صمیمانه از شما تشکر می‌کنیم. امیدواریم جواب سوالات شما را داده باشیم. اگر هنوز سوالی دارید که به جوابش نرسیدید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید.

آدرس دکی یاب

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.