دسته بندی نشده

نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز از چه طریقی انجام می‌شود؟

نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز

نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز چگونه است؟ 

یکی از بزرگترین چالش هایی که همه ما با جراحان بینی باتجربه داریم، نوبت گیری به موقع است. 

خصوصا اگر خودمان هم شاغل باشید و وقت کافی برای پیداکردن جراح را نداشته باشیم. در این موقعیت اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد این است که؛ فکر داشتن ظاهر جذاب را از سرتان بیرون کنید.

 چه می‌شد اگر آشنایی یا پارتی پیدا می‌کردید، تا حداقل چند تا نوبت زودتر از بقیه ویزیت شوید. اما متاسفانه این شرایط  برای همه صدق نمی‌کند. بنابراین تنها امداد غیبی است که ورق را بر می‌گرداند!

مجموعه دکی یاب همان امداد غیبی یا دستان پشت پرده است که می تواند خیلی راحت و بی دردسر از معروفترین جراحان نوبت ویزیت و عمل فوری و وی آی پی برای شما بگیرد! اما فقط به همین موارد که محدود نمی‌شود. مشاوره آنلاین و رایگان در انتخاب برترین جراحان مناسب شما و عمل بینی اقساطی از دیگر خدمات متنوع مجموعه دکی یاب است. اگر می‌خواهید در مورد نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز  بیشتر بدانید، با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد. برای این کار روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخصص دکتر حسین دستغیب چیست؟

دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز
دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز

قبل از اینکه بخواهیم با نحوه نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز شما را آشنا کنیم. بیایید نگاهی به بیوگرافی و تخصص ایشان داشته باشیم. دکتر سید حسین دستغیب با شماره نظام پزشکی 96825 ، متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

ایشان همچنین، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به گذراندن دوره عمومی شدند. پس از آن در همان دانشگاه تخصص خود در زمینه گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن را در سال 1388 دریافت کردند. ایشان را می‌توان یکی از با سابقه‌ترین پزشکان و جراحان بینی در شیراز دانست. شاهد صحبت ما هم، سابقه بیش از ده سال انجام عمل‌های جراحی زیبایی بینی در شیراز است. در طی این چند سال گذشته موفق به انجام بیش از 12000 عمل جراحی شده‌اند و همواره تلاش کرده‌اند بهترین نتایج را برای بیماران خود به ارمغان بیاورند.

دکتر دستغیب مهارت بسزایی در انجام جراحی بینی گوشتی و استخوانی دارند. یکی از دلایلی که باعث شده نوبت گرفتن از ایشان کمی چالش برانگیز باشد، انجام عمل در سبک‌های مختلف است. در واقع سبک جراحی بینی ایشان بر اساس فرم صورت شخص متفاوت است.  این ویژگی را نمی‌توانید در هر جراحی پیدا کنید. چراکه هر جراح در یک سبک خاص تخصص دارد. ضمناً برای اطلاع از چگونگی عمل بینی گوشتی خواندن مقاله عمل بینی گوشتی در شیراز  را از دست ندهید. 

اگر می‌خواهید دربارۀ دکتر حسین دستغیب و نمونه کارها و نظرات کاربران درباره ایشان بدانید. خواندن مقاله همه چیز در رابطه با دکتر حسین دستغیب به شدت توصیه می‌شود.

چرا برای عمل بینی از دکتر دستغیب نوبت بگیریم؟

نمونه عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل بینی دکتر قربانی با مشاوره مجموعه دکی یاب

شاید برایتان سوال باشد که نوبت دهی از دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز  چرا و به چه دلیل باید انجام شود؟! در واقع، جراحی بینی، علاوه بر تخصص و مهارت پزشک، به سلیقه و هنر دکتر در رعایت تناسب بینی با اجزای صورت احتیاج دارد. البته فراموش نکنیم که توجه به نقش بینی در تنفس و حفظ و بهبود این نقش حین عمل قطعا در اولویت است.

دکتر دستغیب همان جراحی است که با تلفیق علم و هنر، بینی شما را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند. در این کار از جدیدترین تکنیک‌های جراح بهره می‌برد. از این رو، شما می‌توانید با خیال راحت بینی خود را به دستان ایشان بسپارید. بعد از جراحی هم از داشتن چهره جدید خود راضایت کامل داشته باشید.

ویژگی دیگری که ممکن است در کمتر پزشکی دیده شود، مهارت دکتر دستغیب در جراحی انواع فرم بینی  است. این ویژگی برای برخی جراحان ممکن است نقطه ضعف محسوب شود. اما در مورد ایشان به دلیل تبحر و مهارت در جراحی انواع بینی های گوشتی و استخوانی این قضیه کاملاً برعکس است. 

البته کم نیستند جراحانی که در شیراز فعالیت دارند و هر کدام در تخصص خود استاد هستند. شما می‌توانید برای آشنایی با دیگر جراحان حاذق و کارکشته، مقاله معرفی اصولی بهترین جراحان بینی در شیراز را بخوانید.

نمونه کارهای دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز

مشاهده نمونه کارهای دکتر دستغیب به شما کمک می‌کند در انتخاب ایشان تردیدی نداشته باشید. در زیر تعدادی از عمل های بی‌نقص ایشان را برای شما آورده‌ایم. 

نمونه کار جراحی بینی با دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز
نمونه کار جراحی بینی با دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب، بهترین جراح بینی در اردبیل
نمونه جراحی بینی استخوانی با دکتر حسین دستغیب
نمونه جراحی بینی استخوانی با دکتر حسین دستغیب
جراحی بینی نیمه فانتزی توسط دکتر حسین دستغیب
جراحی بینی نیمه فانتزی توسط دکتر حسین دستغیب

هزینه عمل بینی دکتر حسین دستغیب چقدر است؟

نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در قم
نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در قم

در بخش قبل با دلیل نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز و نمونه کارهای ایشان آشنا شدیم. اما باید بدانید که هزینه عمل بینی هم مانند نوبت دهی برای خیلی از ما دغدغه اصلی محسوب می‌شود. البته در این شرایط، منطقی است که چنین چالشی وجود داشته باشد.

قبل از عمل باید هزینه‌های آن را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. قیمت و هزینه‌های مربوط به جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها هدف شما از جراحی بینی است. برخی افراد از مشکلات مربوط به انحراف و پولیپ و به طور کلی مشکلات تنفسی رنج می‌برند و هدفشان از جراحی رفع این ایرادات است. قاعدتاً هزینۀ این نوع جراحی‌ها با عمل زیبایی بینی متفاوت است.

نوع بینی گوشتی یا استخوانی نیز از موارد دیگری هستند که روی قیمت جراحی تأثیر می‌گذارند. تشخیص این موارد بر عهده پزشک است و ایشان بعد از ویزیت قیمت دقیق را به شما اعلام می‌کنند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزان تخصص و دستمزد پزشک نیز روی تعیین قیمت نهایی عمل بینی مؤثر است.

هزینه ی عمل بینی دکتر محمد رضا دستغیب 60 میلیون به بالاست. و با توجه به شرایط زیباجویان افزایش می یابد. همانطور که اعلام شد مبلغ دقیق پس از ویزیت و توسط پزشک تعیین می‌شود. خبر خوش اینکه شما می توانید به کمک مجموعه دکی یاب، هزینه جراحی را به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای کسب اطلاع در این مینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آن ها اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. 

بیشتر بخوانید؛ هزینه عمل بینی در شیراز شرایط اقساطی با هر پزشک

خدمات شگفت انگیز دکی یاب برای نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز

نمونه عمل جراحی بینی با مشاوره تیم دکی یاب
نمونه عمل جراحی بینی با مشاوره تیم دکی یاب

مجموعۀ دکی یاب سال هاست در زمینه ی انواع جراحی زیبایی به خصوص عمل بینی فعالیت می کند و در این زمینه خدماتی بی نظیر ارائه می دهد.

یکی از این خدمات بی‌نظیر ما دریافت نوبت از برترین جراحان شیراز  به صورت رایگان است! علاوه بر آن شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و بدون معطلی از بهترین جراحان بینی نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید.

اما همان طور که گفتیم این فقط یکی از خدمات هیجان انگیز مجموعه ی دکی یاب است. از جذاب‌ترین خدماتی که تیم دکی یاب برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته، امکان پرداخت هزینه ی عمل به‌ صورت قسطی است. امروزه کمتر پزشکی وجود دارد که به‌صورت اقساطی کار کند؛ اما با مجموعه دکی یاب این اتفاق در سراسر ایران ممکن شده است. شما هم می‌توانید به‌راحتی با پرداخت اقساطی بینی خود را عمل کنید.

از طرفی شما می توانید برای آشنایی با بهترین جراحان زیبایی با کارشناسان مجموعۀ ما در تماس باشید. مشاوران ما با بررسی وضعیت شما و سبک عمل مد نظرتان بهترین دکتر را به شما معرفی می‌کنند. تیم متخصص ما در تمامی مراحل از مشاوره ی قبل از عمل تا پشتیبانی بعد از عمل در کنار شماست تا بهترین و راحت‌ترین جراحی زیبایی تمام عمرتان را با خیالی راحت تجربه کنید.

اما این تمام ماجرا نیست، از دیگر خدمات بی نظیر مجموعه دکی یاب به شرح زیر است.

  • امکان سفر رایگان با اقامت نیم‌بها به شیراز و تهران برای انجام عمل‌های زیبایی با برترین جراحان بینی
  • مشاوره تخصصی انتخاب بهترین جراحان بینی 
  • پشتیبانی دوساله بعد از عمل بینی
  • انجام مشاوره توسط کارشناسان آموزش دیده، متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز
برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از تمام این امکانات با ما در ارتباط باشید. 

پشتیبانی دکی یاب پس از عمل بینی

اغلب افرادی که جراحی بینی انجام می‌دهند، دیگر بعد از جراحی از سوی تیم پزشکی پشتیبانی لازم را دریافت نمی‌کنند اما در مجموعه دکی یاب از این خبرها نیست. تیم پشتیبانی ما شما را بعد از جراحی به امان خدا رها نمی‌کنند و تا بهبودی کامل شما در کنار شما خواهند بود.

یکی از مواردی که معمولاً بعد از جراحی به عهده خود بیمار است، هزینه خرید چسب بینی، پماد و موارد این چنینی است. اما یکی از خدمات باورنکردنی ما ارسال بسته‌های هدیه بعد از عمل بینی است. این بسته‌ها شامل چسب و ماسک صورت هستند و با این هدف برای شما ارسال می‌شوند که کمی این دوران را برای شما راحت‌تر کنند و دغدغه‌هایتان را کاهش دهند.

پس اگر می‌خواهید عمل بینی موفقی را تجربه کنید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و با یک تیر دو نشان بزنید، معطل نکنید و همین‌حالا برای دریافت نوبت و مشاوره با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. برای این کار کافی است روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید؛ عمل بینی در شیراز هر آنچه باید درباره عمل زیبایی بینی در شیراز بدانید.

نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز

جراحی زیبایی بینی با مشاورهء مجموعهء دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در قم
جراحی زیبایی بینی با مشاورهء مجموعهء دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در قم

گفتیم که نوبت گرفتن از جراحان حاذق در مقایسه با دیگر جراحان صبر بیشتری می‌طلبد. بعضاً ماه‌ها یا هفته‌ها طول می‌کشد. البته این فقط نوبت ویزیت قبل از عمل است. صف انتظار برای روز جراحی را هم به آن اضافه کنید. دواقع نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز هم خارج از این قاعده نیست. 

در این شرایط، مجموعه دکی یاب در گرفتن نوبت به صورت فوری و VIP در کنار شما خواهد بود.  جالب است بدانید هیچ محدودیتی در زمان نوبت گرفتن وجود ندارد و هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل می‌توانید برای گرفتن نوبت اقدام کنید. برای کسب اطلاع از این شرایط  با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید.

در آخر

در این مقاله همه چیز در خصوص نحوه نوبت دهی دکتر حسین دستغیب جراح بینی در شیراز را برای شما گفتیم. از رزومۀ کاری دکتر تا نمونه کارهای ایشان و هزینۀ جراحی همچنین با شرایط اقساطی و خدمات شگفت انگیز دکی یاب آشنا شدیم. از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید سپاسگزاریم. در صورت تمایل نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.