دسته بندی نشده

عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان | تخفیف+ هزینه دقیق+ نمونه کارها

جراحی لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب

عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان ها دیگر دور از دسترس نیست!

تا حالا شده که جلوی آینه بایستید و شقیقه‌تان را از دو طرف بکشید و به این فکر کنید که چه می‌شد اگر چشم‌هایم به همین فرم باقی می‌ماندند؟ یک بار که با حسرت این سوال را پرسیدم خواهرم از آن طرف داد زد که “خب کاری نداره که. برو عمل کن”. واقعا از ابروهای افتاده و چروک‌های پیشانی و دور چشمانم خسته شده بودم، اما عمل پول زیادی می‌خواست. خواهرم گفت ” می‌تونی عمل کنی و پولشو قسطی بدی. دوست من با یه مجموعه آشنا شده که از طریق اون‌ها میشه هزینه عمل رو قسطی داد. خودش که همینجوری عمل کرده خیلی هم راضیه” 

 

عمل لیفت شقیقه اقساطی با مشاوره مجموعه دکی یاب
عمل لیفت شقیقه اقساطی با مشاوره مجموعه دکی یاب

شماره دکی یاب را از دوست خواهرم گرفتم و با کارشناسانش صحبت کردم. برایم جالب بود که با حوصله و دقت به تمام سوالاتم جواب دادند و شرایط پرداخت اقساطی را به طور کامل برایم توضیح دادند. همان موقع اعلام آمادگی کردم و از طریق کارشناسان با بهترین جراح لیفت شقیقه نوبت گرفتم. حالا هر روز جلوی آینه می‌ایستم و با لذت به چشمان و ابروهای کشیده‌ام نگاه می‌کنم! به همین دلیل تصمیم گرفتم تجربه‌ام را با شما هم در میان بگذارم. شما هم می‌توانید از طریق دکمه زیر با کارشناسان دکی یاب تماس بگیرید و با شرایط بسیار راحت برای عمل لیفت شقیقه اقساطی اقدام کنید. 

عمل لیفت شقیقه بصورت اقساطی چگونه انجام می شود؟

لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب
لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب

با افزایش سن ممکن است افراد دچار افتادگی و شل شدن پوست اطراف شقیقه و پیشانی شوند. در چنین شرایطی عمل لیفت شقیقه یک گزینه مناسب برای از بین بردن این چین و چروک‌هاست. این عمل بسته به شرایط فرد به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و ممکن است هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. 

از آنجایی که پرداخت هزینه‌های عمل به صورت یکجا ممکن است برای بسیاری دشوار باشد، مجموعه دکی یاب شرایطی را فراهم کرده تا شما زیباجویان بتوانید عمل لیفت شقیقه را به صورت اقساطی انجام دهید. تیم دکی یاب متناسب با شرایط شما بهترین جراح را معرفی و با شرایط بسیار راحت و به صورت فوری پرداخت اقساطی عمل را برای شما فراهم می‌کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های دقیق لیفت شقیقه پیشنهاد می کنیم مقاله اختصاصی هزینه لیفت شقیقه در شیراز را مطالعه کنید.

هزینه جراحان لیفت شقیقه در تهران و شهرستان ها بصورت اقساطی

عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب
عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب

هزینه جراحی لیفت شقیقه به طور کلی از حدود 35 میلیون تومان شروع می‌شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل دستمزد پزشک جراح است. طبیعتا تخصص و مهارت دکتر نقش مهمی در تعیین هزینه‌ها دارد و معمولا جراحان با تجربه و تخصص بالاتر هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. اما با همراهی دکی یاب شما می‌توانید عمل لیفت شقیقه خود را بدون محدودیت هزینه به پزشکی حاذق بسپارید و مخارج آن را بصورت اقساطی پرداخت کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله مربوط به هزینه لیفت شقیقه در تهران را مطالعه کنید. در ادامه چند مورد از بهترین جراحان لیفت شقیقه را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکتر خسرو برخورداری از بهترین جراحان لیفت شقیقه در ایران

دکتر خسرو برخورداری از بهترین جراحان لیفت شقیقه
دکتر خسرو برخورداری از بهترین جراحان لیفت شقیقه

دکتر خسرو برخورداری با شماره نظام پزشکی 163075 یکی از بهترین جراحان عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شیراز هستند که عمل لیفت شقیقه را به روش اندوسکوپیک انجام می‌دهند. ایشان از پرطرفدارترین جراحان بینی و لیفت شقیقه و صورت می باشند و تاکنون عمل‌های موفق بسیاری در تهران و شیراز انجام داده‌اند. 

البته اگر ساکن تهران یا شیراز نباشید هم می‌توانید توسط دکتر برخورداری عمل خود را انجام دهید. زیرا مجموعه دکی یاب امکان رفت و برگشت رایگان به شیراز و تهران و همچنین یک روز اقامت در شیراز به صورت نیم بها را برای شما فراهم کرده است.

هزینه لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک توسط دکتر برخورداری حدود 40 میلیون تومان است که از طریق دکی یاب شما می‌توانید با تخفیف برای این عمل 35 میلیون تومان بپردازید. برای دریافت نوبت از ایشان به صورت فوری و بدون نیاز به انتظار کافی است با ما ارتباط برقرار نمایید.

نمونه کارهای دکتر خسرو برخورداری از بهترین جراحان لیفت شقیقه در تهران و شهرستان

نمونه عمل‌های لیفت شقیقه دکتر برخورداری کاملا نشان دهنده تخصص و مهارت ایشان در این زمینه است. شما می‌توانید در این بخش تعدادی از این نمونه کارها را مشاهده کنید:

نمونه جراحی لیفت شقیقه توسط دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت شقیقه توسط دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه با دکتر خسرو برخورداری
نمونه عمل لیفت شقیقه با دکتر خسرو برخورداری

دکتر شاهین شمس از معروف ترین جراحان لیفت شقیقه در تهران

دکتر شاهین شمس از جراحان عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان
دکتر شاهین شمس از جراحان عمل لیفت شقیقه در تهران

دکتر شاهین شمس با کد نظام پزشکی 123696 متخصص جراحی دهان، فک و صورت در تهران بوده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام عمل لیفت شقیقه هستند. دکتر شمس تاکنون بیش از ده هزار عمل جراحی زیبایی انجام داده‌اند که تعداد زیادی از این عمل‌ها مربوط به لیفت شقیقه بوده است. هزینه لیفت شقیقه دکتر شمس بعد از معاینه دقیق توسط پزشک تعیین می‌شود.

دکتر محمدرضا مقیمی جراح لیفت شقیقه در تهران

دکتر محمدرضا مقیمی جراح لیفت شقیقه در تهران
دکتر محمدرضا مقیمی جراح لیفت شقیقه در تهران

دکتر محمدرضا مقیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند که با کد نظام پزشکی 111639 در تهران فعالیت می‌کنند. دکتر مقیمی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بوده و یکی از بهترین‌های لیفت شقیقه در تهران محسوب می‌شوند. 

همان طور که می دانید که مهم‌ترین عامل رضایت از عمل لیفت شقیقه اقساطی انتخاب پزشک مناسب است. شما می توانید برای انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه در تهران و شهرستان از کارشناسان مجموعه دکی یاب مشاوره تحصصی دریافت نمایید. همچنین از طریق تیم دکی یاب به صورت فوری و بدون نیاز به انتظار نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید. برای دریافت نوبت ویزیت و عمل بهترین جراحان عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان‌ها از طریق دکمه زیر اقدام کنید. 

 برای آشنایی با بهترین جراحان لیفت شقیقه در تهران توصیه می کنیم مقاله بهترین جراح لیفت شقیقه در تهران را مطالعه کنید.

مزایای عمل لیفت شقیقه اقساطی

نمونه عمل لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب

عمل لیفت شقیقه مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن‌ها می پردازیم:

  • بالا بردن یک سوم انتهای ابرو
  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک و افتادگی پوست
  • ایجاد تقارن در حالت ابروها
  • ایجاد کشش در گونه‌های افتاده
  • کاهش افتادگی در پلک بالا
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی
  • کمک به باز شدن چشم‌ها و رفع حالت خسته در چهره

به طور کلی می‌توان گفت لیفت شقیقه با از بین بردن چین و چروک و خطوط پیشانی جذابیت چهره ما را افزایش می‌دهد و امکان انجام عمل لیفت شقیقه اقساطی باعث می‌شود بدون دغدغه مالی این عمل را انجام داده و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم مقاله لیفت شقیقه را مطالعه نمایید.

معایب جراحی لیفت شقیقه بصورت اقساطی

نمونه عمل لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب

عمل لیفت شقیقه اقساطی هم مانند هر عمل دیگری ممکن است عوارض و معایبی را در پی داشته باشد. این عوارض در همه افراد به یک شکل بروز پیدا نکرده و البته موقتی می‌باشند و بسته به شرایط هر شخص طی مدتی بعد از عمل از بین خواهند رفت. خوب است بدانید با انتخاب پزشکی متبحر می‌توانید میزان این عوارض را کاهش داده و دوران نقاهت کوتاهتری داشته باشید. از جمله عوارض و معایبی که ممکن است بعد از عمل لیفت شقیقه به وجود بیایند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرمزی و تورم
  • کبودی
  • حساسیت و خارش
  • درد
  • زخم
  • عفونت
  • آسیب عروق خونی
  • آسیب اعصاب حسی و حرکتی
  • عدم تقارن

خدمات دکی یاب برای لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان

نمونه کار لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب
همان طور که گفتیم مجموعه دکی یاب امکان عمل لیفت شقیقه اقساطی را برای شما زیباجویان فراهم کرده است. در واقع شما می توانید به کمک دکی یاب به صورت اقساطی توسط بهترین جراحان لیفت شقیقه، عمل خود را انجام دهید. علاوه بر این تیم دکی یاب خدمات شگفت انگیز بسیاری را برای عمل لیفت شقیقه اقساطی به زیباجویان ارائه می‌دهد که در ادامه برخی از این خدمات را ذکر خواهیم کرد:
  • مشاوره رایگان همه روزه در خصوص عمل لیفت، معرفی بهترین جراح، قیمت‌ها و…
  • امکان اخذ مشاوره و ویزیت آنلاین با پزشک
  • امکان نوبت گیری فوری و وی آی پی ویزیت و عمل
  • رایگان کردن هزینه رفت و آمد به شیراز و تهران برای شهرستانی‌ها
  • امکان نیم بها کردن هزینه‌های ویزیت و جانبی
  • امکان دریافت نوبت ویزیت و عمل طی دو یا سه روز پشت سر هم برای افرادی که از شهرستان‌ها به شیراز یا تهران می‌آیند.
  • پشتیبانی ویژه و 24 ساعته بعد از عمل
  • امکان اقساطی کردن هزینه عمل تمام جراحان
  • امکان دریافت تخفیف عمل زیبایی لیفت
شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین بهره مندی از خدمات شگفت انگیز دکی یاب با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب راجع به عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان‌ها صحبت و راهکارهای پرداخت اقساطی هزینه‌ها از طریق مجموعه دکی یاب را بررسی کردیم. علاوه بر این تعدادی از بهترین جراحان لیفت شقیقه را معرفی و نمونه کارها و هزینه ی عملشان را بررسی کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشند. اگر سوال، نظر و یا تجربه‌ای در این زمینه دارید می‌توانید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه زیر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. 

1. جراحی لیفت شقیقه اقساطی بهتر است یا عمل بصورت عادی؟

از آنجایی که هزینه های عمل سالانه رو به افزایش هستند، بهترین راه برای کسانی که به طور جدی قصد عمل دارند، اما نمی توانند هزینه را به طور کامل پرداخت کنند، استفاده از شرایط اقساط است. طبیعتا برای کسی که توانایی پرداخت هزینه عمل را به طور کامل و یکجا دارد، منطقی نیست که از شرایط اقساطی استفاده کند.

هنگام انتخاب پزشک مناسب برای عمل جراحی لیفت باید به نکاتی مثل تجربه، مهارت و تحصیلات پزشک و مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد از عمل توجه کنیم. اگر برای انتخاب پزشک مناسب دچار تردید شدید می توانید از مشاوران و کارشناسان دکی یاب کمک بگیرید. تیم مشاوره دکی یاب بعد از صحبت با شما و آگاهی از سلیقه و شرایط شما بهترین جراح را به شما معرفی می کنند.

اقساط دکی یاب برای لیفت شقیقه 12 ماهه بوده و شما فرصت دارید هزینه عمل خود را طی یک سال پرداخت کنید.

به طور کلی هزینه لیفت شقیقه به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست زیباجو، میزان افتادگی پوست، روش انتخابی برای جراحی، سن مراجعه کننده، پزشک جراح، هزینه های بیمارستان یا کلینیک و… بستگی دارد.

اگر شما از طریق تیم دکی یاب برای عمل اقدام کنید، می توانید از تخفیفات ارائه شده استفاده کنید. به طور مثال چنانچه شما از طریق دکی یاب برای انجام جراحی لیفت اندوسکوپیک با دکتر برخورداری اقدام کنید، به جای پرداخت 40 میلیون تومان می توانید از تخفیف استفاده کرده و با پرداخت 35 میلیون تومان عمل جراحی را انجام دهید.

2 نظر در “عمل لیفت شقیقه اقساطی در تهران و شهرستان | تخفیف+ هزینه دقیق+ نمونه کارها

  1. جعفری گفت:

    من از طریق دکی یاب با دکتر برخورداری اشنا شدم و عمل کردم. واقعا از کارشون راضیم. ممنون از زحمات دکتر و مجموعه دکی یاب

  2. معصومی گفت:

    من عمل کردم بعد از دو هفته هنوز کمی کبودی دارم ایا این طبیعیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.