دسته بندی نشده

لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک | مزایا + هزینه + بهترین جراحان + نمونه عکس

لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک؛ مجموعه دکی یاب

لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک، معجزه جذابیت چهره شما

به جای پلک های افتاده و چروک های اطراف چشمانتان خود را با چشم و ابروی شرقی و کشیده تصویر کنید که جذابیت شما را چند برابر کرده و همه ی نگاه ها را به خود خیره می کند! لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک بهترین و موثرترین روش برای رسیدن به چشمانی گیرا و خوش فرم و در عین حال چهره ای جوانتر و شادابتر است. 

در هر شهری از ایران که زندگی می کنید و قصد دارید لیفت شقیقه انجام دهید این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله در خصوص لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک همه ی اطلاعات مورد نیاز خود را خواهید یافت. از معرفی برترین جراحان گرفته تا نمونه کارها و پرداخت هزینه ی عمل به صورت اقساطی به کمک مجموعه دکی یاب. مجموعه دکی یاب علاوه بر امکان پرداخت اقساطی مخارج عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک، برای شما این امکان را فراهم کرده است که از همه جای ایران به صورت رایگان به شیراز و تهران سفر کرده و عمل خود را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی دکمه ی زیر با ما تماس بگیرید.

لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک چگونه است

جراحی لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب
جراحی لیفت ابرو با مجموعه دکی یاب

روش آندوسکوپیک یکی از موثرترین و به روز ترین روش های لیفت یا بالا کشیدن شقیقه می باشد که به دلیل مزیت های فراوان، طرفداران بسیاری دارد. در این روش جراح برش های بسیار کوچکی در ناحیه ی شقیقه و اندکی بالاتر از خط رویش مو ایجاد می کند. سپس از طریق این برش ها یک وسیله ی جراحی مخصوص به نام اندوسکوپ را که دارای یک دوربین بسیار کوچک است وارد پوست می کند. به این صورت پزشک می تواند روی فضای داخلی ماهیچه ها و بافت پیشانی و ابرو دید داشته باشد. در ادامه جراح اقدام به کشیدن پوست کرده و در صورت نیاز بخش هایی از بافت پوست را بر می دارد. و به این صورت با بالا بردن شقیقه ها و حذف چین و چروک ها چهره ای جوانتر و جذابتر به ما هدیه می دهد.

بهترین جراحان لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

نمونه لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب

لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک یکی از پیشرفته ترین روش های جوانسازی است. در این روش با کشیدن پوست شقیقه و تغییر موقعیت ابروها، چین و چروک های پیشانی، شقیقه و اطراف چشم برطرف شده و ظاهری جوانتر و شادابتر برای ما حاصل می شود. علاوه بر آن در این روش حالت چشم و ابرو تغییر کرده و اصطلاحا فرم گربه ای می گیرد.

کاملا واضح است که به دلیل حساسیت بالا در این عمل مهارت جراح حرف اول را می زند. و برای گرفتن نتیجه ی مطلوب حتما باید به سراغ پزشکی برویم که از تخصص و تجربه ی کافی برخوردار باشد. در جدول زیر سه تن از پزشکان برتر این حوزه آورده شده است و سپس به طور کامل معرفی خواهند شد.

نام پزشک

تخصص

شهر محل سکونت

میزان رضایت

دکتر امیرخسرو برخورداری

متخصص گوش، گلو و بینی و جراح سر و گردن

تهران- شیراز

عالی

دکتر علی اصغر صلاحی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

تهران

عالی

دکتر شاهین شمس

فوق تخصص جراحی فک و صورت

تهران

عالی

در ادامه ی این مقاله بهترین جراحان لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک را به شما معرفی می کنیم. خوب است بدانید شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص لیفت شقیقه می توانید به مقاله همه چیز درباره لیفت شقیقه در شیراز مراجعه کنید.

دکتر خسرو برخورداری از بهترین های لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

یکی از بهترین های لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک در ایران، دکتر خسرو برخورداری می باشند. ایشان با کد نظام پزشکی 163075 جراح پلاستیک بینی و صورت و متخصص گوش، حلق و بینی می باشند.  و به دلیل این که در عمل های مرتبط با لیفت صورت و همچنین جراحی بینی تبحر بسیاری دارند، برای عمل های ترکیبی از بهترین گزینه ها می باشند. دکتر برخورداری خدمات متعددی از جمله لیفت شقیقه، پیشانی و ابرو، درمان عفونت گوش، درمان پولیپ بینی، جراحی لوزه، جراحی زیبایی گوش و بینی و جراحی پلاستیک صورت ارائه می دهند.  

این دکتر حاذق در شهرهای تهران و شیراز فعالیت می کنند ولی شهرت ایشان باعث شده زیباجویان از سرتاسر ایران برای انجام عمل های زیبایی به ایشان مراجعه نمایند.

اگر شما هم این جراح توانمند را برای لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک یا سایر عمل های زیبایی خود انتخاب کرده اید ولی ساکن شیراز و تهران نیستید، نگران نباشید. چرا که با کمک دکی یاب این فرصت را دارید که به صورت رایگان به این دو شهر سفر کنید و عمل های زیبایی خود را انجام دهید.

 

عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب
عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب
لیفت ابرو با مشاوره مجموعه دکی یاب
لیفت ابرو با مشاوره مجموعه دکی یاب

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت و یزیت و عمل از دکتر خسرو برخورداری جراح لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک روی دکمه ی زیر کلیک کنید. 

دکتر شاهین شمس جراح لیفت شقیقه در تهران

جناب دکتر شاهین شمس دارای رتبه ی برتر بورد تخصصی جراحی فک و صورت و دارای شماره ی نظام پزشکی 145521 می باشد. ایشان در زمینه ی جراحی بینی، جراحی چانه، باکال فت و لیپوساکش غبغب و همچنین لیفت شقیقه، ابرو و پیشانی فعالیت می کنند. دکتر شمس انجام بیش از 10 هزار عمل جراحی را در کارنامه ی خود ثبت کرده اند و علاوه بر آن عضو هیئت علمی دانشگاه می باشند.

نمونه کار دکتر شاهین شمس دکتر لیفت شقیقه در تهران
نمونه کار دکتر شاهین شمس دکتر لیفت شقیقه در تهران

دکتر علی اصغر صلاحی جراح لیفت شقیقه در تهران

آقای دکتر علی اصغر صلاحی با کد نظام پزشکی 93151 فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا می باشند. ایشان علاوه بر لیفت شقیقه خدمات دیگری نظیر لیفت صورت، پروتز سینه، ویزر لیپو، عمل بینی، جراحی گوش و … نیز ارائه می دهند.

نمونه کار علی اصغر صلاحی جراح لیفت شقیقه در تهران
نمونه کار علی اصغر صلاحی جراح لیفت شقیقه در تهران

هزینه ی لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک

نمونه عمل لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب

هزینه ی لیفت شقیقه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود و نمی توان یک مبلغ ثابت ارائه داد. به صورت حدودی تعرفه ی لیفت شقیقه از 40 میلیون تومان شروع شده و افزایش می یابد. اما با کمک دکی یاب شما می توانید به مدت محدود با تخفیف ویژه با هزینه ی 35 میلیون تومان عمل لیفت شقیقه انجام دهید. با مطالعه ی مقاله هزینه لیفت شقیقه در شیراز به اطلاعات بیشتری در خصوص مخارج دست پیدا می کنید.

شما همچنین می توانید با استفاده از شرایط ویژه ی دکی یاب به صورت اقساطی عمل لیفت شقیقه انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا به بخش بعدی مقاله مراجعه نمایید.

خدمات دکی یاب برای لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

هزینه عمل لیفت ابرو در تهران و شهرستان
هزینه عمل لیفت ابرو در تهران و شهرستان

مجموعه ی دکی یاب سال هاست در زمینه ی عمل های زیبایی فعالیت می کند و خدماتی ویژه و هیجان انگیز در این زمینه ارائه می دهد. به عنوان مثال همان طور که گفتیم به کمک دکی یاب شما می توانید به صورت رایگان به شیراز و تهران سفر کنید و توسط برترین و معروفترین جراحان عمل زیبایی خود را انجام دهید.

 انجام جراحی های زیبایی به صورت اقساطی یکی دیگر از خدمات پرطرفدار تیم دکی یاب است. در واقع شما می توانید با شرایط بسیار ساده و به صورت فوری از این شرایط اقساطی استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله عمل لیفت شقیقه اقساطی را به شما پیشنهاد می کنیم.ارائه ی مشاوره ی انتخاب بهترین و مناسبترین جراح توسط کارشناسان متخصص و کارآزموده از دیگر خدمات بی نظیر مجموعه ی دکی یاب است. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

لذت یک جراحی موفق با برترین جراحان لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

جراحی لیفت شقیقه به رو ش اندوسکوپیک با مشاوره دکی یاب
جراحی لیفت شقیقه به رو ش اندوسکوپیک با مشاوره دکی یاب

اگر ساکن شهرها یا شهرستان های کوچک هستید، احتمالا همیشه برای انجام عمل های زیبایی غبطه ی تنوع بالای جراحان و تجهیزات به روز کیلینیک های زیبایی در تهران و شهرهای بزرگتر را خورده اید. اما دردسرها و مخارج بالای سفر به شهرهای بزرگتر شما را از سفر یا حتی انجام عمل زیبایی به کل، منصرف کرده است.

اما ما در مجموعه ی دکی یاب برای شما شرایطی باور نکردنی فراهم کرده ایم. شما می توانید به کمک تیم دکی یاب به صورت رایگان به تهران و شیراز سفر کنید و توسط معتبرترین و معروفترن جراحان زیبایی، عمل خود را انجام دهید. 

مزایا و معایب لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

مانند همه ی عمل های زیبایی و درمانی، لیفت شقیقه هم مزایا و معایب مختص به خود را دارد. اطلاع از این موارد به شما کمک می کند با دید باز و اطلاعات کامل به سمت جراحی گام بردارید و نتیجه ی بهتری بگیرید. در ادامه تعدادی از مزایا و معایب عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک را بررسی می کنیم.

مزایای لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک

لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح لیفت شقیقه در بوشهر
لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح لیفت شقیقه در بوشهر

اطلاع از مزایای لیفت شقیقه به شما  کمک می کند با خیال راحت تر و اطمینان بیشتر تصمیم بگیرید. و به شما انگیزه می دهد تا با استفاده از آن جذابیت چهره ی خود را دو چندان کنید. در ادامه به تعدادی از مزایای لیفت شقیقه اشاره می کنیم.

باقی نگذاشتن جای زخم و اسکار با لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

همان طور که گفتیم در این روش برش های بسیار کوچک، بالاتر از خط رویش مو ایجاد می شوند. بنابراین روی صورت زیباجو هیچ آثار زخم یا اسکاری باقی نمی ماند.

چهره ای جوانتر با نتیجه ای طبیعی

در جراحی لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک پزشک امکان مشاهده ی بافت های زیر پوست را داشته و همین موضوع باعث می شود تنظیمات و لیفت پوست به شکل طبیعی تری انجام شده و ظاهری جوانتر با نتیجه ای طبیعی حاصل می شود.

دوران مراقبت کوتاه

این روش به نسبت سایر روش های لیفت شقیقه، دوران نقاهیت کوتاهتری و سرعت بهبودی بیشتری دارد.

چهره ای شادابتر و جذابتر

با استفاده از لیفت شقیقه حالت خستگی و خمودی چهره برطرف شده و چهره ای جذابتر و شادابتر خواهید داشت.

نمونه جراحی لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب

ماندگاری بالا

روش آندوسکوپیک لیفت شقیقه نسبت به سایر روش ها ماندگی طولانی تری داشته و تا سال ها شما را از شر چروک های پیشانی و اطراف چشم خلاص می کند.

خوش حالت شدن چشم و ابروها

لیفت شقیقه با بالا کشیدن گوشه ی خارجی چشم و دم ابرو  تغییری بسیار ظریف در حالت چشمان شما ایجاد کرده و ظاهری جذابتر به چهره ی شما می بخشد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت شقیقه در شیراز

عوارض لیفت شقیقه به روش آندوسکوپی

جراحی لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب
جراحی لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مشاوره مجموعه دکی یاب

اگر برای عمل لیفت شقیقه جراحی کاربلد انتخاب کرده باشید، عوارض چندانی تجربه نخواهید کرد. به طور کلی لیفت شقیقه دارای عوارض محدودی است که به مرور زمان خود به خود برطرف می شوند. تعدادی از  عوارض رایج پس از جراحی لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک را با هم بررسی می کنیم. 

کبودی و تورم

همانند اغلب جراحی ها، لیفت شقیقه هم با کبودی و تورم سطحی همراه است که به طور معمول طی یک هفته برطرف می گردد.

 

درد

عمل لیفت شقیقه با بی حسی موضعی انجام می شود. از این رو در حین جراحی احساس درد نخواهید داشت. اما با از بین رفتن تاثیر دروهای بی حسی ممکن است اندکی درد داشته باشید که با داروهای مسکن تجویزی پزشک قابل کنترل می باشد.

عدم تقارن ابروها

اگر جراح انتخابی شما مهارت کافی در عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک نداشته باشد ممکن است با مشکل عدم تقارن ابروها مواجه شوید.

ایجاد حساسیت

یکی از عوارض احتمالی لیفت شقیقه، حساسیت به مواد بی حسی است.

خارش

احساس خارش در سطح پوست که به دلیل کشیدن پوست و همچنین بهبودی زخم ها ایجاد می شود ممکن است یکی از عوارض رایج لیفت شقیقه به روش اندوسکوپی باشد.

مراقبت های لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک

نمونه کار لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک؛ مجموعه دکی یاب
نمونه کار لیفت شقیقه مجموعه دکی یاب

همانطور که گفتیم لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک به نسبت روش های دیگر دوران نقاهات و عوارض کمتری دارد. با این حال برای حفظ سلامت و البته تضمین نتیجه ای  موفق و رضایت بخش، رعایت یک سری نکات مراقبتی پس از عمل الزامی می باشد. در ادامه تعدادی از این موارد را بررسی می کنیم.

  • باید یک روز بعد از عمل استراحت مطلق داشته باشید و تا 3 هفته از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید. از سر گرفتن فعالیت های روزانه پس از برداشتن بخیه ها مانعی ندارد.
  • برای کاهش کبودی و ورم می توانید تا 24 ساعت از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • هنگام خواب دو بالشت زیر سر خود قرار دهید تا سر شما از سطح بدن بالاتر قرار بگیرد.
  • داروهای تجویزی پزشک را مطابق دستور مصرف نمایید.
  • از مصرف غذاهای جویدنی خودداری کرده و غذاها را به صورت آبکی و نرم میل نمایید.
  • تا 2 روز پس از عمل، از استحمام خودداری نمایید.
  • تا 2 هفته پس از جراحی از رانندگی خودداری کنید.
  • توصیه می کنیم برای کاهش عوارض جراحی، آب فراوان بنوشید.
  • محل برش ها را تمیز نگه دارید و در صورت ملاحضه ی خونریزی یا عفونت به پزشک مراجعه نمایید.
  • در صورت احساس درد، می توانید با مشورت پزشک از مسکن استفاده کنید.
  • تا قبل از بهبودی کامل، از قرار گرفتن زیر تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

مقالات مرتبط: لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک

در این مقاله در خصوص عمل لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک همه چیز را توضیح دادیم. بهترین جراحان تهران و شهرستان را به شما معرفی کرده و هزینه های آنها را بررسی کردیم. همچنین از خدمات ویژه دکی یاب از جمله عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک اقساطی و سفر رایگان به شیراز و تهران برای انجام عمل زیبایی گفتیم. ضمن تشکر از همراهی شما تا انتهای مقاله، لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه ثبت فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از کارشناسان دکی یاب روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.