عمل بینی

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران | معرفی بهترین ها + هزینه + رزومه

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران

بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران را می‌شناسید؟ 

حتماً حالا که دست به دامان گوگل شده‌اید، از شرایط طاقت فرسایی که پولیپ بینی برای شما به وجود آورده کلافه شده‌اید. از حق نگذریم داشتن پولیپ نه تنها زندگی روزمره ما را مختل می کند، بلکه آرزوی داشتن خواب راحت را هم به دلمان می گذارد. البته با وجود پولیپ نداشتن خواب راحت فقط مشکل ما نیست؛ چرا که با صدای خروپف های گوشخراش ما کل ساختمان، آزوی یک شب خواب راحت دارند!

درمان اول و آخر این کابوسی که شب و روز برای شما نمی‌گذارد به دست بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران است! تا طی یک جراحی کوتاه برای همیشه و به صورت فوری از شر پولیپ بینی خلاص شوید.

نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان

نکته قابل توجه این است که جراحی پولیپ بینی حساسیت بالایی دارد، از این رو باید در انتخاب پزشک دقت بسزایی داشته باشید. و تیغ جراحی را به بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران بسپارید. در غیر اینصورت نه تنها مشکل شما برطرف نمی‌شود؛ بلکه منجر به عود مجدد پولیپ می‌شود.

ما در مجموعه دکی یاب شرایطی را فراهم کرده ایم تا شما دغدغه انتخاب جراح متخصص را نداشته باشید. می‌پرسید چگونه؟ مشاوران ما با تجربه چندین سال فعالیت در زمینه جراحی بینی، با سبک کاری و میزان مهارت جراحان مختلف آشنایی دارند. و بسته به شرایط شما مناسبترین جراح را به شما معرفی می کنند. برای کسب اطلاع بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

هر آنچه باید درباره پولیپ بینی بدانید

نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در قم
نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در قم

پولیپ های بینی، برآمدگی (ورم) گوشتی غیر سرطانی هستند که در مجاری بینی و حفره‌های هوایی (سینوس) نزدیک بینی، رشد می‌کنند. حدود 4 الی 40 درصد افراد ممکن است به این بیماری مبتلا شوند، اما احتمال بروز آن در مردان، 2 الی 4 برابر بیشتر از زنان است. برای رفع مشکلاتی که به دنبال پولیپ‌ها ایجاد می‌شوند یکی از روش‌های انتخابی، جراحی یا پولیپکتومی بینی است. لازم به ذکر است، برای جراحی پولیپ بینی حتماً باید به متخصص و جراح حاذق مراجعه کنید. چراکه اگر عمل به درستی انجام نشود احتمال برگشت پولیپ وجود دارد. برای آشنایی با برترین جراحان بینی در تهران، مطالعه مقاله بهترین جراح بینی در تهران  را از دست ندهید.

 

بهترین دکتر پولیپ بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
جراحی زیبایی بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج

قبل از هر چیز باید بگوییم که بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران باید تخصص گوش، حلق و بینی داشته باشد. همان طور که می دانید در تهران جراحان کارکشته بسیاری هستند که در زمینه جراحی پولیپ بینی فعالیت می کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین این جراحان را به شما معرفی کنیم. 

البته خوب است بدانید شما می توانید برای آشنایی با بهترین جراحان زیبایی بینی و پولیپ در تهران از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید. مشاوران ما با توجه به فرم بینی و بودجه ی شما مناسبترین پزشک را به شما معرفی می کنند. برای دریافت مشاوره تخصصی با دکی یاب کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکتر یوسف شفائی خواه دکتر پولیپ دماغ در تهران

جناب دکتر یوسف شفائی خواه دکتر پولیپ بینی در تهران
جناب دکتر یوسف شفائی خواه دکتر پولیپ بینی در تهران

جناب دکتر یوسف شفائی با شماره نظام پزشکی 85487 عضو انجمن جراحان پلاستیک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. ایشان بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه جراحی‌های زیبایی داشته و در زمینه جراحی عمل پولیپ بینی مهارت و تبحر بسزایی دارند.  ایشان در حال حاضر یکی از جراحان درجه یک عمل پولیپ بینی در تهران هستند. درصد بالای نمونه‌های موفق عمل‌های ایشان نشانه مهارت و تبحر ایشان در انواع جراحی‌ها است.

دکتر میر محمد مجلسی جراح پولیپ بینی در تهران

آقای دکتر میر محمد مجلسی دکتر پولیپ بینی در تهران
آقای دکتر میر محمد مجلسی دکتر پولیپ بینی در تهران

جناب دکتر محمد مجلسی با شماره نظام پزشکی 25587  را می توان در لیست بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران قرار داد. ایشان متخصص گوش، گلو، بینی و فلوشیپ جراحی سر و گردن از کانادا هستند. این دکتر حاذق با سابقه 36 ساله، تجربه عمل‌های موفقیت آمیز بسیاری در کارنامه خود دارند. از خدمات ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رینوپلاستی ترمیمی
  • عمل بینی استخوانی
  • عمل بینی طبیعی
  • عمل بینی فانتزی
  • جراحی بینی گوشتی

اگر قصد جراحی بینی فانتزی در تهران دارید؛ توصیه ما به شما مطالعه مقاله بهترین جراح بینی عروسکی در تهران است.

دکتر علی رضا محبی دکتر پولیپ بینی در تهران

آقای دکتر علی رضا محبی جراح پولیپ بینی در تهران
آقای دکتر علی رضا محبی جراح پولیپ بینی در تهران

جناب دکتر علیرضا محبی با شماره نظام پزشکی 75448 جراح و متخصص گوش حلق بینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. ایشان همچنین عضو آکادمی جراحان گوش، حلق و بینی آمریکا و عضو مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن نیز هستند. از جمله خدمات جراحی قابل ارائه توسط دکتر علیرضا محبی می توان به جراحی انواع بینی، آندوسکوپی سینوس، جراحی سانترال لب، جراحی بینی درمانی و زیبایی، تزریق چربی به صورت و… اشاره کرد. ایشان به علاوه تبحر خاصی در جراحی بینی به سبک طبیعی و نیمه فانتزی دارند. 

دکتر غلام رضا صفایی جراح پولیپ بینی در تهران

جناب دکتر غلام رضا صفائی جراح بینی در تهران
جناب دکتر غلام رضا صفائی جراح بینی در تهران

دکتر صفائی با شماره نظام پزشکی 33008 متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن می باشند. ایشان تجربه 17 ساله در زمینه جراحی بینی دارند و در حین عمل بیشتر تمرکز خود را روی رفع نواقص بینی می گذارند. این جراح توانمند با دید هنری و طراحی چهره به صورت تخصصی نتایجی بی نظیر کسب کرده و در جراحی انواع فرم های بینی‌ تبحر دارند.

دکتر آزاده ناصح دکتر پولیپ بینی در تهران

خانم دکتر آزاده ناصح از پرطرفداترین دکتر پولیپ بینی در تهران
خانم دکتر آزاده ناصح از پرطرفداترین دکتر پولیپ بینی در تهران

دکتر آزاده ناصح با شماره نظام پزشکی 100083 متخصص متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن هستند. ایشان در زمینه درمان بیماری‌های مربوط به گوش، حلق و بینی مانند پولیپ بینی فعالیت دارند.

برخی خدمات درمانی ایشان می‌توان به جراحی زیبایی و ترمیمی بینی، جراحی میکرو گوش، پولیپ بینی، عفونت گوش و … اشاره کرد. 

در صورتی که قصد جراحی بینی ترمیمی را دارید برای انتخاب بهترین جراح مطالعه مقاله بهترین جراح ترمیم بینی در تهران به شما کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: عمل انحراف تیغه بینی

دکتر علی باقری حق دکتر جراحی پولیپ بینی در تهران

آقای دکتر علی باقری حق بهترین دکتر عمل پولیپ در تهران
آقای دکتر علی باقری حق دکتر عمل پولیپ در تهران

دکتر باقری جراح و فوق تخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ جراحی سر و گردن هستند که در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه می باشند. ایشان از برجسته ترین پزشکان متخصص ENT (گوش و حلق و بینی) و از حاذق ترین جراحان پولیپ و پلاستیک بینی در تهران به شمار می روند.
از جمله مهم ترین خدماتی که دکتر علی باقری حق ارائه می‌دهند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛
جراحی بینی ( رینوپلاستی )
جراحی بینی ترمیمی
جراحی زیبایی گوش ( اتوپلاستی )
تومورهای سر و گردن
پروتز چانه

چگونه از بهترین دکتر جراحی پولیپ بینی در تهران نوبت بگیریم؟

نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در لرستان

حتما شما هم با من موافقید که جراح هر چقدر کارکشته‌تر باشد دریافت نوبت از او سخت‌تر است. در واقع می توان گفت یکی از بزرگترین چالش های جراحی، نحوه نوبت‌گیری از بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران است. به همین دلیل مجموعه دکی یاب به شما کمک می کند به صورت فوری و بدون نیاز به انتظار از بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران نوبت ویزیت و عمل دریافت کنید.

اما اگر در انتخاب پزشک به مشاوره و راهنمایی بیشتر نیاز دارید تیم دکی یاب با توجه به شرایطتان در انتخاب مناسبترین جراح به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات کاملتر در این زمینه و دریافت نوبت ویزیت و عمل با کلیک بر روی دکمه زیر با ما در ارتباط باشید. 

هزینه عمل پولیپ بینی در تهران چقدر است؟

نمونه عمل پولیپ دماغ با مشاوره دکی یاب
نمونه عمل پولیپ دماغ با مشاوره دکی یاب

 به صورت حدودی می‌توان گفت هزینه عمل پولیپ بینی از 30 میلیون تومان شروع می‌شود. خوب است بدانید معمولاً هزینه جراحی پولیپ بینی بر اساس میزان عوارض، روش درمانی انتخاب شده توسط جراح، سطح تجربه و تخصص جراح و وضعیت بیمه درمانی بیمار تعیین می شود. سایر هزینه ها از جمله هزینه جلسات معاینه، دستمزد جراح، هزینه داروهای پس از عمل، هزینه های کلینیک و یا بیمارستان جداگانه محاسبه می‌شوند. 

اگر امکان پرداخت یکجای هزینه ها را ندارید ما برای شما خبر فوق العاده‌ای داریم. مجموعه دکی یاب برای اولین بار، شرایط ویژه اقساطی پرداخت هزینه های عمل بینی را برای شما زیباجویان فراهم کرده است. شما می‌توانید توسط مجموعه دکی یاب جراحی پولیپ را در یک مرکز خوب و با بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران انجام دهید. همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و با پولیپ بینی خداحافظی کنید.

بیشتر بخوانید؛ هزینه عمل بینی در تهران

خدمات ویژه دکی یاب برای عمل پولیپ بینی در تهران

مجموعه دکی یاب با تجربه 5 ساله در زمینه عمل‌های زیبایی هم اکنون خدمات ویژه‌ای را برای شما زیباجویان فراهم کرده است. از این میان می‌توان به مشاوره قبل از عمل و معرفی بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران و شهرستان اشاره کرد. علاوه بر این مجموعه دکی یاب تا 2 سال پس از عمل پشتیبانی بعد از جراحی هم به شما ارائه می‌دهد. و تمام نکات مراقبتی بعد از عمل را در اختیار شما قرار می‌دهد.جالب است بدانید اگر ساکن تهران نیستید مجموعه دکی یاب امکان سفر رایگان به تهران برای انجام عمل زیبایی را برای شما در نظر گرفته است. به طور کلی، خدمات تیم دکی یاب برای جراحی پولیپ بینی، شامل موارد است.
  • مشاوره قبل از عمل در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل
  • اقساطی کردن هزینه عمل با هر دکتر
  • انجام مشاوره توسط کارشناسان آموزش دیده، متعهد و دلسوز
برای کسب اطلاع در این زمینه‌ها با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید. برای این کار روی دکمه زیر کلیک کنید.

علائم پولیپ بینی را می‌شناسید؟

علائم پولیپ بینی
علائم پولیپ بینی

طبق گفته‌های بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران، پولیپ بینی به صورت عارضه‌ای بدون حساسیت بروز می‌کند. از این رو اگر اندازه پولیپ کوچک باشد برای فرد مشکلی ایجاد نکرده و علائمی در پی نخواهد داشت. اما رشد چندگانه و بزرگی پولیپ می‌تواند مجاری تنفسی و سینوس‌ها را مسدود کند. در این صورت شایع‌ترین علائم این عارضه در موارد زیر خود را نشان می‌دهد:

  • گرفتگی بینی (احتقان بینی)
  • خروپف
  • آبریزش بینی
  • پری سینوس صورت (اما معمولا درد ندارد)
  • کاهش حس بویایی
  • احساس انسداد در بینی و نیاز به نفس کشیدن از طریق دهان

شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر درباره ی بیمای‌های بینی مقاله عمل انحراف تیغه بینی را هم مطالعه کنید.

روش‌های تشخیص پولیپ بینی

تفاوت عمل زیبایی، پولیپ، سینوزیت و انحراف بینی چیست؟
تفاوت عمل زیبایی، پولیپ، سینوزیت و انحراف بینی چیست؟

پوليپ بينی از طریق معاینه بالینی مثل: آندوسکوپی بینی، عکسبرداری و یک سری آزمایشات به راحتی قابل تشخیص است. همانطور که پیش‌‌تر هم به آن اشاره کردیم، برای تشخیص بهتر پولیپ باید به متخصص گوش، حلق و بینی و به طور کلی به جراح بینی مراجعه کنید.

شما می‌توانید برای انتخاب بهترین دکتر  عمل پولیپ بینی در تهران از کارشناسان دکی یاب کمک بگیرید. کارشناسان ما در زمینه معرفی برترین جراحان مشاوره لازم را به شما ارائه می‌دهند. 

درمان پولیپ بینی با بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران

نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مجموعه دکی یاب

حتماً شنیده‌اید که پولیپ بینی با دارو برطرف می‌شود. در واقع این موضوع فقط در شرایطی امکان پذیر است که بیماری عود نکرده باشد. در غیر این صورت تنها روش درمانی پولیپ بینی جراحی است و نباید به روش‌های دارویی اکتفا کرد.

جراح بینی برای درمان این عارضه علاوه بر خارج کردن پولیپ، با آندوسکوپ داخل سینوس‌ها را نیز تخلیه می‌کنند. زیرا در غیر اینصورت ممکن است پولیپ شما عود کند. جراحی پولیپ بینی به دو صورت بیهوشی و نیمه بیهوشی انجام می‌گیرد. در طی فرآیند جراحی با مشورت پزشک می‌توانید عمل زیبایی هم انجام دهید. اغلب زیباجویان معمولا برای این جراحی سبک طبیعی را انتخاب می‌کنند. برای آشنایی با این سبک خواندن مقاله بهترین جراح بینی نچرال و طبیعی در تهران را از دست ندهید.

در آخر

در این مقاله درباره ی پولیپ بینی، روش‌های تشخیص و درمان آن صحبت کردیم. علاوه بر این بهترین دکتر عمل پولیپ بینی در تهران را نیز به شما معرفی کردیم. همچنین با خدمات دکی یاب از جمله شرایط اقساطی و امکان سفر رایگان به تهران و شهرهای بزرگ آشنا شدیم. امیدواریم که این مطالب برای شما سودمند بوده باشد و بتوانید بهترین جراح را برای رفع مشکل پولیپ بینی خود انتخاب کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات در این زمینه با کارشناسان زبده دکی یاب در ارتباط باشید. 

سوالات متداول

چه عواملی باعث ایجاد پولیپ های بینی می شود؟

در حالی که علت دقیق پولیپ های بینی هنوز مشخص نشده است، آنها با التهاب طولانی مدت بر روی بینی و سینوس ها، همچنین به عنوان رینوسینوزیت مزمن شناخته شده است. رینوسینوزیت می تواند به عوامل مختلفی از بیماری های حاد تنفسی گرفته تا عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی و حتی آلاینده‌های هوا مرتبط باشد.

به خاطر موقعیت پولیپ های بینی، دیدن آن ها از طریق سوراخ های بینی مشکل است، به خصوص اگر شما می‌خواهید این بررسی را خودتان انجام دهید. پزشک شما از یک دستگاه ویژه مجهز به دوربین به نام آندوسکوپ برای تشخیص اینکه چه چیزی باعث گرفتگی بینی شما و علائم دیگر می‌شود، استفاده خواهد کرد.

گرچه جراحی آندوسکوپی می‌توانند به از بین بردن پولیپ های بینی کمک کنند، این درمان ها التهاب زمینه ای که منجر به آن ها در وهله اول می شود را مورد توجه قرار نمی دهند. اگر علت التهاب درمان نشود، پولیپ‌های بینی دیر یا زود باز می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.