ارتودنسی دندان در شیراز

بهترین دکتر ارتودنسی دندان در شیراز | نمونه کار+نوبتگیری+ تخفیف! (اردیبهشت1402)

بهترین دکتر ارتودنسی دندان شیراز

در این مقاله فقط متخصصان ارتودنسی دندانی را در شیراز معرفی کرده ایم که معجزه می‌کنند.! سپس آنقدر شرایط ایده‌آل و هیجان انگیزی را برای شما فراهم نموده‌ایم تا نزد این متخصصان برتر و معجزه گر بتوانید در شیراز ارتودنسی دندان انجام دهید.!

راستش من که برای اعلام این شرایط ایده‌آل برای شما کمی عجول هستم؛ پس اول به بیان این خدمات می‌پردازیم و بعد از آن به سراغ معرفی بهترین دکترهای ارتودنسی دندان در شیراز می‌رویم.!!

خدمات مجموعه دکی یاب برای متقاضیان ارتودنسی دندان در شیراز

  • اقساطی کردن هزینه ارتودنسی نزد برترین متخصصان ارتودنسی دندان در شیراز
  • تخفیف 2 میلیون تومانی هزینه ارتودنسی دندان
  • معرفی پزشکان برتر ارتودنسی دندان در شیراز
  • مشاوره رایگان، پشتیبانی آنلاین و نوبتگیری همه روزه برای شما

به شما حق می‌دهم باورش برایتان سخت باشد؛ پس تنها کافیست بر دکمه زیر کلیک کنید تا با کارشناسان مجموعه دکی‌یاب ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما بصورت کاملا رایگان همه روزه و فوری، پاسخگو و در دسترس شما هستند تا علاوه بر پاسخگویی شفاف به سوالات شما در خصوص ارتودنسی دندان در شیراز، به راحتی تمامی فرآیند نوبتگیری را برای شما انجام دهند.

بهترین دکتر متخصص ارتودنسی در شیراز

چند متخصص ارتودنسی در شهرتان وجود دارد؟ شرط می‌بندم که تعداد دندانپزشکان و متخصصان ارتودنسی در شیراز از موهای سرتان هم بیشتر است! بنابراین به یک سؤال اساسی برمی‌خوریم: چطور از میان این‌ همه گزینه بهترین دکتر ارتودنسی شیراز را پیدا کنیم؟ صبر کنید، اگر تا دم مطب دکتر هم رفته‌اید، همین حالا برگردید و اول این مطلب را بخوانید! ما به شما می‌گوییم چطور بهترین دکتر را انتخاب کنید و تا آخر عمر از نتیجه ارتودنسی‌ راضی باشید. تجربه نشان می‌دهد که اگر بدون توجه به این نکات پزشک خود را انتخاب کنید، احتمالاً پشیمان خواهید شد. پس حتما نگاهی به توصیه‌های این صفحه بیندازید. پیشنهاد میکنم پس از مطالعه این مطلب مقاله جامع و اختصاصی هزینه ارتودنسی دندان در شیراز را نیز مطالعه کنید.

بهترین دکترهای متخصص ارتودنسی دندان در شیراز

اگر به دنبال بهترین دکتر متخصص ارتودنسی شیراز هستید، حتماً نام این متخصصان عزیز را شنیده‌اید. این متخصصان از جمله مشهورترین و بهترین دکترهای ارتودنسی در شیراز هستند. متأسفانه اکثر اوقات مطب این عزیزان شلوغ است. اما ما به شما کمک می‌کنیم که بدون معطلی فوراً از آن‌ها نوبت بگیرید. فقط کافی است روی این دکمه کلیک کرده و نوبتتان را ثبت کنید. به این صورت می‌توانید بدون معطلی و اتلاف وقت، اولین نوبت را مال خودتان کنید!

1. دکتر مهدیه قهرمانی بهترین دکتر متخصص ارتودنسی دندان در شیراز

آیا مایل هستید به دکتری مراجعه کنید که بیشترین درصد رضایت از مشتریان را کسب کرده است؟ دکتر مهدیه قهرمانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر برایتان مهم است که هر چه سریع‌تر نتیجه ارتودنسی را ببینید، دکتر مهدیه قهرمانی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. ایشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ارتودنسی را انجام می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم برای نوبت گرفتن از دکتر قهرمانی، روی دکمه ارتباط با کارشناسان کلیک کنید. زیرا در حالت عادی مطب ایشان بسیار شلوغ است و باید در صف انتظار بمانید. اما اگر از طریق مجموع دکی یاب کلیک کنید، می‌توانید فوراً از ایشان نوبت بگیرید.

2. دکتر خدیجه مینا معروف ترین دکتر متخصص ارتودنسی شیراز

 

چه چیزی از این بهتر که به دکتری مراجعه کنید که از مدرن‌ترین روش‌های جهان استفاده می‌کند؟ دکتر خدیجه مینا که عضو جامعه بین‌المللی ارتودنتیست‌های آمریکا و اروپا هستند، از به‌روزترین تکنیک‌های جهان استفاده می‌کنند. برای نوبت گرفتن از دکتر خدیجه مینا میتوانید بر روی دکمه ارتباط با کارشناسان کلیک کنید تا مجبور نباشید در صف انتظار باقی بمانید.

3. دکتر محسن تهمتن باتجربه ترین متخصص ارتودنسی شیراز

دکتر محسن تهمتن از مشهورترین متخصصان ارتودنسی شیراز هستند. کمتر کسی شاید اسم ایشان را نشنیده باشد. ایشان علاوه بر ارتودنسی، خدماتی در زمینه طراحی لبخند، دندانپزشکی و … هم تخصص دارند. برای رزرو نوبت فوری و بدون معطلی از دکتر محسن تهمتن میتوانید با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار نمایید.

4. دکتر فرزانه خواجه متخصص ارتودنسی کودکان و بزرگسال در شیراز

جازه دهید یک دکتر همه‌فن‌حریف را به شما معرفی کنیم! دکتر فرزانه خواجه در زمینه ارتودنسی بزرگسالان و اطفال، درمان ناهنجاری‌های فک و صورت، و دندانپزشکی تخصص زیادی دارند. اگر مایل هستید به یک متخصص بسیار مجرب مراجعه کنید، کافی است با کارشناسان دکی یاب در ارتباط باشید. به این صورت، اولین نوبت ویزیت دکتر خواجه برای شما خواهد بود.

5. دکتر بیژن بیات دکتر متخصص ارتودنسی شیراز

دکتر بیژن بیات نه‌تنها در زمینه ارتودنسی تخصص دارند، بلکه در زمینه درمان دندان، طراحی لبخند، ایمپلنت و … هم بسیار حرفه‌ای هستند. اگر به دکتر متخصص مثل دکتر بیات مراجعه کنید صددرصد خیالتان از بابت نتیجه راحت خواهد بود. می‌خواهید بدون معطلی اولین نوبت ویزیت را با دکتر بیات رزرو کنید؟ جوابش را میدانید پس مجددا اشاره ای نمیکنم.😃

اشتباه اساسی در انتخاب دکتر متخصص ارتودنسی شیراز

هر کاری که بدون فکر انجام شود، نتیجه‌اش بی‌بروبرگرد پشیمانی است! چه بسیار افرادی که بدون آگاهی دکتر ارتودنسی خود را انتخاب می‌کنند، غافل از این که آن دکتر اصلاً برای آن‌ها مناسب نبوده است. نگاهی به ادامه این مطلب بیندازید و بگویید که آیا شما هم این اشتباهات را انجام می‌دهید؟ اگر دلتان نمی‌خواهد از نتیجه ارتودنسی پشیمان شوید هیچ‌وقت این اشتباه را انجام ندهید.

1. کورکورانه پیشنهاد دیگران را دنبال می‌کنید

مثلاً فردی از آشنایانتان ارتودنسی انجام داده است و دکتر خودش را به شما پیشنهاد می‌کند. اجازه دهید به شما هشدار دهیم که نباید کورکورانه پیشنهاد دیگران را در زمینه انتخاب دکتر بپذیرید. زیرا انتخاب دکتر ایده‌آل برای هرکسی متفاوت است. تضمینی نیست که متخصصی که دندان‌های دوست شما را ارتودنسی کرده است، بتواند به همان خوبی دندان‌های شما را هم ارتودنسی کند! انتخاب بهترین دکتر برای شما بستگ به شرایط شما، سلیقه و مدل دندان‌هایتان دارد. چاره چیست؟ این دکمه را فشار دهید و با کارشناسان دکی یاب صحبت کنید. کارشناسان ما از شما سؤالاتی در مورد فرم دندان‌هایتان، مشکل دندان‌هایتان، و شرایط و سلیقه شما می‌پرسند. ما با دانستن پاسخ این سال‌ها، می‌توانیم به شما بگوییم ایده‌آل‌ترین دکتر برای شما چه کسی است.

2. کودک را پیش هر متخصصی می‌برید

تمام متخصصان عزیز شهر شیراز محترم و حرفه‌ای هستند، اما هر متخصصی لزوماً مناسب کودکان نیست. شرط می‌بندم که دل بسیاری از والدین از این که مجبور باشند کودک را به‌زور و اصرار به مطب دکتر بروند خون است! اما اگر مطب دکتر پر از اسباب‌بازی‌های جذاب باشد و دکتر رابطه خوبی با کودکان داشته باشد چطور؟ در این صورت مطمئن باشید که کودکتان با عشق و علاقه هر بار به مطب دکتر متخصص ارتودنسی می‌رود. اگر مایل هستید این بار سنگین را از روی دوش خودتان بردارید، بر روی این دکمه کلیک کنید و به طور رایگان با مشاوران دکی‌ یاب صحبت کنید. ما به شما می‌گوییم کدام متخصصان ارتودنسی در شیراز بهترین ارتباط را با کودکان دارند و مطبشان پر از سرگرمی برای کودکان است.

3. فکر می‌کنید هدف از ارتودنسی فقط مرتب‌سازی دندان‌هاست!

شاید فکر کنید ارتودنسی فقط زیبایی دندان‌ها را اصلاح می‌کند. اما این‌طور نیست! اگر پزشک مناسب را انتخاب کنید، ارتودنسی می‌تواند باعث شود که فرم فک و چانه شما هم اصلاح شود. در واقع انگار با انجام یک عملیات درمانی، هم دندان‌هایتان را مرتب کرده‌اید و هم فرم فک و چانه‌تان را اصلاح کردید. تصور کنید که با این تغییرات چقدر چهره‌تان زیباتر خواهد شد! اما متأسفانه همه دکترها به این نکات توجه نمی‌کنند. گاهی اوقات برخی از دکترها فقط زیبایی دندان‌ها را مدنظر قرار می‌دهند. به همین دلیل است که تأکید می‌کنیم برای انتخاب دکترتان دقت زیادی به خرج دهید. اگر در انتخاب دکتر متخصص ارتودنسی شیراز شک دارید، این دکمه را فشار دهید. کارشناسان دکی یاب با تمام متخصصان ارتودنسی شیراز همکاری دارند و به شما مشاوره می‌دهند تا ایده‌آل‌ترین متخصص را انتخاب کنید.

4. برای انتخاب دکتر زیادی زمان می‌گذارید

برخی از مراجعین به‌این‌علت که نمی‌دانند به کدام دکتر می‌توانند اعتماد کنند، زمان زیادی را هدر می‌دهند. توجه کنید که ارتودنسی فرایندی است که هر چه زودتر انجام شود بهتر است! هر چه برای شروعِ درمان تأخیر بیشتری داشته باشید، فرایند ارتودنسی پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود. این موضوع خصوصاً برای کودکان بسیار مهم است و باید هر چه زودتر برای ارتودنسی اقدام کنند. نیازی نیست که برای انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی شیراز وقت زیادی صرف کنید! از طریق این دکمه با کارشناسان دکی یاب صحبت کنید و شرایطتان را بگویید. کارشناسان دکی یاب با تمام متخصصان ارتودنسی شیراز آشنایی دارند؛ بنابراین به صحبت‌های شما گوش می‌دهند و باتوجه‌به شرایط و سلیقه شما، فوراً دکترهایی که مناسب شما هستند را معرفی می‌کنند.

کدام دکتر درمان مناسب برای شما را ارائه می‌دهد؟

گزینه‌های زیادی برای ارتودنسی وجود دارند. در واقع برای هرکسی یک روش خاص ارتودنسی مناسب‌تر است و نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید. اما نکته مهم اینجاست: معمولاً هر دکتری در زمینه یک یا دو مورد از این روش ها تجربه بیشتری دارد؛ بنابراین شما باید دو چیز را بدانید:

  • اول باید بدانید که بهترین روش ارتودنسی برای شما کدام است؟
  • در مرحله دوم باید بدانید که کدام دکتر در زمینه آن روش تجربه بیشتری دارد.

اگر می‌خواهید بدانید کدام روش ارتودنسی برای شما مناسب‌تر است و کدام دکتر را باید انتخاب کنید، سؤالات این تست را جواب دهید! یک برگه بیاورید و جواب‌هایتان را یادداشت کنید تا متوجه شوید که بهترین روش ارتودنسی برای شما چیست. سپس می‌توانید به سراغ دکتری بروید که در زمینه آن روش مجرب‌تر باشد.

1. چند سال دارید؟

الف) زیر 18 سال ب) بالای 18 سال

2. آیا هنوز دندان شیری دارید؟

الف) خیر ب) بله

3. آیا بعضی از دندان‌های شما افتاده است یا کشیده شده است؟

الف) خیر ب) بله

4. انگیزه اصلی شما از ارتودنسی چیست؟

الف) می‌خواهم لبخند زیباتری داشته باشم ب) می‌خواهم راحت‌تر صحبت کنم و راحت‌تر غذا بخورم.

5. آیا دندان‌های ردیف پایینی‌تان جلوتر از دندان‌های ردیف بالایی هستند؟

الف) خیر ب) بله (اگر دندان‌های ردیف بالایی‌تان بیش از حد دندان‌های پایینی را می‌پوشانند نیز گزینه “ب” را علامت بزنید.)

6. مدت‌زمان موردنظر شما برای طول دوره درمان چقدر است؟

الف) می‌خواهم فرایند درمان هرچه سریع‌تر انجام شود. ب) اگر رسیدن به نتیجه عالی کمی زمان‌بر باشد، اشکالی ندارد. صبر می‌کنم.

7. بزرگ‌ترین نگرانی شما در مورد ارتودنسی چیست؟

الف) دوست ندارم براکت بر دندان‌هایم بزنم؛ چون نگران هستم که براکت‌ها بر روی زیبایی‌ام تأثیر منفی بگذارند. ب) شکل ظاهری براکت‌ها برایم چندان مهم نیست. فقط برایم نتیجه درمان مهم است.

8. سؤال 9: آیا قبلاً ارتودنسی دندان انجام داده‌اید؟

الف) خیر ب) بله

اگر پاسخ شما به حداقل 5 مورد از سؤالات “گزینه الف” بود …

در این صورت ارتودنسی نامرئی و شفاف بهترین گزینه برای شماست. اگر نگران هستید که براکت‌ها بر روی زیبایی‌تان اثر منفی بگذارند، این نوع ارتودنسی را انتخاب کنید. در این صورت نیازی به نگرانی نخواهد بود؛ چون این براکت‌ها چندان به چشم نمی‌آیند. ارتودنسی نامرئی و شفاف برای افرادی که می‌خواهند تغییراتی جزئی به وجود بیاورند گزینه‌ای عالی است. بعلاوه، این براکت‌ها را می‌توانید به‌راحتی زمان مسواک زدن یا غذا خوردن خارج کنید. اگر شما جزو این دسته افراد هستید بر روی این دکمه کلیک کنید. مشاوران دکی یاب متخصصانی را به شما معرفی می‌کنند که در زمینه ارتودنسی نامرئی و شفاف بیشترین تجربه را داشته باشند. ما بدون هیچ هزینه ای به شما کمک میکنیم تا بهترین دکتر ارتودنسی شیراز را پیدا کنید.

اگر پاسخ شما به حداقل 5 مورد از سوالات “گزینه ب” بود …

در این صورت براکت‌های سنتی و بریس‌های سلف لیگیت از جمله گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود. آیا می‌دانید کدام دکترها در زمینه این نوع ارتودنسی تجربه بالاتری دارند؟ اگر پاسخ شما به حداقل 5 مورد از سؤالات “گزینه ب” بود، بر روی این دکمه کلیک کنید و با مشاوران دکی یاب صحبت کنید. ما به شما متخصصانی را معرفی می‌کنیم که در زمینه این نوع ارتودنسی تجربه بیشتری داشته باشند. به این صورت خیالتان راحت خواهد بود که دکتری که به او مراجعه می‌کنید، صدها کیس موفق در این زمینه داشته است.

سخن آخر برای انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی شیراز

بر روی این دکمه کلیک کنید و نوبت ویزیتتان را با دکتر دلخواهتان ثبت کنید. در حالت عادی مجبور هستید در لیست نوبت‌ها منتظر بمانید تا نوبتتان شود. اما اگر از طریق مجموعه دکی یاب اقدام کنید، ما فوراً برای شما نوبت ویزیت رزرو می‌کنیم. بعلاوه، ما از هر دکتری که مایل باشید برایتان نوبت ارتودنسی اقساطی در شیراز رزرو می‌کنیم. نیازی نیست نگران هزینه‌ها باشید! فقط خواسته‌تان را به کارشناسان دکی یاب بگویید تا آن‌ها ترتیب اقساطی شدن هزینه‌ها را بدهند.

ثبت نام در قرعه کشی

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.