دسته بندی نشده

بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران | معرفی برترین ها + هزینه

بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران | لیست هزینه ها (1402)

بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران را از کجا پیدا کنیم؟

مدت زیادی بود که خر و پف‌های مداوم و پر سر و صدایم در خواب هم خودم را کلافه کرده و بود و هم همه اطرافیانم را. در به در به دنبال یک راه درمان می گشتم و تمام روش‌های طبیعی و غیر طبیعی را امتحان کرده بودم، اما دریغ از ذره‌ای تغییر مثبت! یک بار که داشتم مثل همیشه با دمنوش‌های طبیعی خودم را گول می‌زدم، دختر عمویم که تازه ترم اول پزشکی بود با نگاه عاقل اندر سفیهی رو به من گفت “احتمالا انحراف بینی داشته باشی، با این چیزا حل نمیشه”.

با این حرف دختر عمو انگار دریچه جدیدی به رویم باز شد. حالا دیگر مشکل را می دانستم و می توانستم خودم را از شر تنگی نفس های فصلی و گاه و بی گاه خلاص کنم. در به در دنبال بهترین دکتر برای برطرف کردن انحراف بینی می‌گشتم که باز همان دختر عموی عزیزم به دادم رسید که: “یه زنگ به دکی یاب بزن”

 

عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بندرعباس
عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر

با تحقیقاتم فهمیدم مجموعه دکی یاب بعد از ساعت‌ها مشاوره و بررسی دقیق مشکل و خواسته های زیباجویان، بهترین و مناسب‌ترین پزشک را به آنها معرفی می کند. من هم بالاخره به لطف کارشناسان حاذق دکی یاب توانستم بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران را پیدا کنم و مشکلم را برطرف کنم. به شما هم پیشنهاد می‌کنم برای انتخاب جراح مناسب حتما از طریق دکی یاب اقدام کنید. برای این کار کافی است با مجموعه ی دکی یاب تماس بگیرید.

انحراف بینی چیست؟

انحراف بینی چیست؟
انحراف بینی چیست؟

سپتوم یا تیغه بینی دیواره‌ای از جنس غضروف و استخوان است که بینی را به دو سوراخ جداگانه تقسیم می‌کند. اگر این تیغه به طور صاف قرار نگرفته و به یک سمت منحرف شده باشد، فرد دچار انحراف بینی است. این عارضه ممکن است از ابتدای تولد وجود داشته باشد و یا بر اثر حادثه ایجاد شود. شما همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله عمل انحراف تیغه بینی را مطالعه کنید. 

بهترین جراح عمل انحراف بینی در تهران کیست؟

بهترین جراح انحراف بینی در تهران
بهترین جراح انحراف بینی در تهران

بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران باید با تخصص بالا و دانش به روز  انحراف را به درستی تشخیص داده و بتواند عمل بینی را با کمترین میزان تهاجم انجام دهد تا زیباجو دچار عوارض خطرناک نشود. تیم مشاوره و کارشناسی دکی یاب با انجام مشاوره‌های تخصصی در این زمینه می‌تواند بهترین راهنمای شما برای انتخاب جراح مناسب باشد. برای ارتباط با مشاوران مجموعه می‌توانید از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

دکتر شروین سپنج؛ از سرشناس ترین جراحان انحراف بینی در تهران

دکتر شروین سپنج؛ از بهترین جراحان انحراف بینی تهران
دکتر شروین سپنج؛ جراح انحراف بینی در تهران

آقای دکتر شروین سپنج به شماره نظام پزشکی 98018 متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هستند. ایشان همچنین دارای بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی، جراحی‌های پلاستیک بینی و صورت، جراحی‌های اندوسکوپیک بینی و جراحی سر و گردن و صورت می باشند. در حال حاضر دکتر سپنج به عنوان یکی از پزشکان در لیست بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران قرار دارند. شما می‌توانید برای دریافت نوبت ایشان با مجموعه دکی یاب تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: بهترین جراح ترمیم بینی در تهران

دکتر حمید نوری؛ از بهترین جراحان انحراف بینی تهران

دکتر حمید نوری؛ دکتر جراح انحراف بینی در تهران
دکتر حمید نوری؛ دکتر جراح انحراف بینی در تهران

جناب دکتر حمید نوری با شماره نظام پزشکی 116949  متخصص جراحی عمومی در تهران می باشند. ایشان یکی از جراحان با سابقه عمل بینی در تهران و یکی از بهترین پزشکان جراحی انحراف بینی در تهران هستند. شما می‌توانید برای دریافت نوبت ویزیت و عمل بینی با ایشان با مشاوران دکی یاب تماس بگیرید.

دکتر علی میقانی؛ یکی از برترین جراحان انحراف بینی در تهران

دکتر علی میقانی؛ پزشک جراح انحراف بینی در تهران
دکتر علی میقانی؛ پزشک جراح انحراف بینی در تهران

آقای دکتر علی میقانی متخصص گوش و حلق و بینی هستند که با کد نظام پزشکی 74692 در تهران فعالیت می‌کنند. دکتر میقانی دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک بینی و صورت فلوشیپ جراحی زیبایی و ترمیمی صورت از اتریش بوده و یکی از برترین جراحان انحراف بینی در تهران هستند که شما می‌توانید برای رفع مشکلات پولیپ و انحراف بینی به ایشان مراجعه کنید. 

برای مطالعه بیشتر: بهترین جراح بینی در تهران

دکتر امیر دریانی؛ یکی از جراحان باتجربه در زمینه انحراف بینی در تهران

دکتر امیر دریانی جراح لیفت ابرو در تهران
دکتر امیر دریانی جراح لیفت ابرو در تهران

آقای دکتر امیر دریانی به شماره نظام پزشکی 107553 فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران هستند که علاوه بر جراحی زیبایی خدماتی از قبیل جراحی درمان انحراف بینی را نیز انجام می دهند و با بیش از 12 سال تجربه یکی از پزشکان متخصص و متبحر در این زمینه به حساب می‌آیند. 

دکتر یوسف شفائی؛ از پزشکان متخصص جراحی انحراف بینی در تهران

دکتر یوسف شفائی؛ از پزشکان متخصص جراحی انحراف بینی در تهران
دکتر یوسف شفائی؛ جراح انحراف بینی در تهران

آقای دکتر یوسف شفائی با شماره نظام پزشکی 85487 فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در تهران هستند. دکتر شفائی با بیش از 20 سال تجربه جراحی های زیبایی و درمانی بینی در حال حاضر به عنوان یکی از برترین پزشکان جراح انحراف بینی در تهران شناخته می‌شوند. 

بیشتر بخوانید: بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

چگونه بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران را انتخاب کنیم؟

جراحی بینی با مجموعۀ دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
جراحی بینی با مجموعۀ دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج

حتما بعد از اندکی جستجو متوجه شده‌اید که پیدا کردن بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران کار ساده‌ای نیست. برای این کار باید حتما با افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند مشورت کنیم. تیم مشاوره و کارشناسی دکی یاب سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و با به کارگیری کارشناسانی مجرب و باتجربه به شما در انتخاب جراح کمک می‌کند. کارشناسان ما در جلسات مشاوره حضوری و مجازی با توجه به شرایط شما مناسب‌ترین جراح را به شما معرفی کرده و علاوه بر آن برای شما نوبت ویزیت و عمل به صورت فوری دریافت می‌کنند. برای دریافت این مشاوره ی تخصصی با ما ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح عمل انحراف بینی در شیراز 

هزینه عمل انحراف بینی در تهران چقدر است؟

نمونه عمل بینی با مشورت دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر
نمونه عمل بینی با مشورت دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بوشهر

عوامل گوناگونی ممکن است بر هزینه عمل انحراف بینی در تهران تاثیرگذار باشند. از جمله این عوامل می‌توان به مهارت پزشک، نوع بینی بیمار، محل زندگی، استفاده از تجهیزات مدرن، آزمایشات، تصویر برداری قبل از عمل، جلسات مشاوره و… اشاره کرد. به طور میانگین می‌توان گفت هزینه عمل انحراف بینی از 15 میلیون تومان شروع شده و بسته به عواملی که ذکر شد ممکن است متغیر باشد. برای دریافت اطلاعات کامل تر می‌توانید مقاله هزینه عمل بینی در تهران را نیز مطالعه کنید.

خوب است بدانید چنانچه شما از طریق مجموعه دکی یاب برای عمل انحراف بینی با بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران اقدام کنید می‌توانید هزینه عمل را به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای دریافت اطلاعات کامل تر درمورد شرایط اقساط از طریق دکمه زیر با کارشناسان دکی یاب تماس بگیرید.

خدمات دکی یاب برای عمل انحراف بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی با مشاوره دکی یاب
جراحی زیبایی بینی با مشاوره دکی یاب
مجموعه دکی یاب با بیش از 5 سال سابقه فعالیت در حوزه زیبایی امروزه یکی از بهترین مراجع برای پیدا کردن و انتخاب برترین جراحان در حوزه عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود. این مجموعه علاوه بر ارائه ی مشاوره تخصصی در انتخاب پزشک، خدمات متنوع و شگفت انگیز دیگری را نیز برای شما زیباجویان در نظر گرفته است. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • یکی از پرطرفدارترین خدمات ما انجام عمل زیبایی به صورت قسطی است. به این صورت که زیباجویان می‌توانند هزینه عمل را به صورت اقساطی پرداخت کنند و دیگر نیازی نیست تمام هزینه به طور یکجا پرداخت شود.
  • جالب است که بدانید مجموعه دکی یاب امکان رفت و آمد رایگان به شهرهای شیراز و تهران برای عمل های بینی و زیبایی را برای زیباجویان شهرستانی فراهم کرده است. به علاوه شما می توانید با همراهی دکی یاب یک روز اقامت نیم بها در شیراز را هم برای انجام عمل خود داشته باشید.
  • ارائه تخفیفات متنوع
  • ارائه پک هدیه
  • پشتیبانی رایگان و …
برای آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه ی دکی یاب و بهره مندی از آنها کافیست با ما تماس بگیرید.

بیمه چقدر از هزینه های انحراف بینی را پرداخت می کند؟

جراحی آسان بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج
جراحی آسان بینی با دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در کرج

همانطور که گفته شد، عمل انحراف بینی با هدف درمان انحراف بینی و آسیب‌ها و مشکلات مربوط به تیغه بینی انجام می‌شود، بنابراین پرداخت هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تامین اجتماعی و دیگر بیمه‌ها قابل پرداخت است، اما قبل از هر چیز باید درباره شرایط بیمه طرف قرارداد اطلاعات کافی کسب کرد.

  • هزینه عمل انحراف بینی با بیمه نیروهای مسلح تا ۳۰ درصد پرداخت خواهد شد.
  • هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی، نیز قابل پرداخت است البته این به تاییدیه و نظر پزشک بستگی دارد. در اکثر موارد بیمه هزینه‌های این همایش را به طور کامل تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • یکی دیگر از روش‌های پرداخت هزینه‌های جراحی انحراف بینی از طریق بیمه، پرداخت هزینه عمل انحراف بینی با بیمه سلامت است. بیمه سلامت نیز در صورت ا انحراف یا شکستگی بینی حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از هزینه عمل انحراف بینی را پرداخت می‌کند.
البته باید اضافه کنیم در صورتی قصد دارید علاوه بر عمل انحراف بینی، جراحی زیبایی هم داشته باشید نمی‌توانید از بیمه استفاده کنید، اما می‌توانید برای پرداخت هزینه‌ها از طریق تیم دکی یاب به صورت اقساطی اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

آیا می توان عمل انحراف بینی و زیبایی را همزمان انجام داد؟

عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب
عمل بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب

زمانی که عمل انحراف بینی همراه با زیبایی باشد، می‌تواند علاوه بر رفع مشکلات انحراف بینی تغییرات عمده‌ای را در صورت شما نیز به وجود آورد، البته این تغییرات باید به گونه‌ای باشند که دوباره فرد را دچار مشکل نکنند. بنابراین امکان عمل انحراف بینی و زیبایی به صورت همزمان وجود دارد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران را انتخاب کنید که تخصص و مهارت کافی در هر دو زمینه را داشته باشد. همانطور که گفتیم برای این کار می توانید از کارشناسان دکی یاب مشاوره دریافت نمایید.

بهترین سن برای عمل انحراف بینی

نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی بینی با مشاوره مجموعه دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در بندرعباس

گفتیم که انحراف بینی ممکن است به صورت مادرزادی وجود داشته باشد و یا در اثر آسیب دیدگی ایجاد شود. بنابراین مهم است که بدانیم سن مناسب برای عمل انحراف بینی چه زمانی است. می توان گفت بهترین سن برای عمل انحراف بینی بین 20 تا 30 سالگی است. به این دلیل که در این بازه سنی رشد جسمی فرد کامل شده و به بلوغ کامل رسیده و زمان مناسبی برای برطرف کردن علائم انحراف بینی است.

تفاوت عمل زیبایی، سینوزیت و انحراف بینی در چیست؟

تفاوت عمل زیبایی، سینوزیت و انحراف بینی
تفاوت عمل زیبایی، سینوزیت و انحراف بینی

جراحی انحراف بینی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تصادف، شکستگی، ایجاد ضربه، انحراف بینی، تروما، رفع مشکلات مادرزادی، بهبود و تغییر ظاهر و… انجام شود. جراحی انحراف بینی در مرحله اول با هدف درمان انحراف بینی و مشکلات بیمار صورت می‌گیرد. رفع علائم انحراف بینی و مشکلاتی که در سلامتی فرد تاثیرگذار هستند، مهم‌ترین هدف جراحی انحراف بینی است. در این بین افرادی می‌‌خواهند از مزایای جراحی بینی برای تقویت و بهبود زیبایی چهره خود نیز استفاده کنند.

نمونه عمل زیبایی با مشاوره دکی یاب؛ هزینه عمل بینی در تهران و شهرستان ها
نمونه عمل زیبایی با مشاوره دکی یاب؛ هزینه عمل بینی در تهران و شهرستان ها

گاهی افراد به اشتباه فکر می‌کنند که عمل انحراف بینی با بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران می‌تواند در نهایت به زیباتر شدن بینی کمک کند و عمل انحراف بینی حتما باید همراه با عمل زیبایی انجام شود، اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. جراحی بینی با رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی کاملا متفاوت است. در زیر به برخی از این تفاوت‌ها اشاره شده است:

  • جراحی سیتوپلاستی فقط مشکلات مربوط به راه‌های تنفسی بیمار را برطرف می کند و تاثیر چندانی روی ساختار و شکل کلی بینی نخواهد گذاشت. این در حالی است که عمل زیبایی بینی با برداشت و یا اضافه کردن غضروف، تغییر شکل استخوان و بافت‌های بینی فرم و شکل بینی را به طور کامل تغییر می‌دهد.
  • عمل انحراف بینی یک عمل درمانی است و به همین دلیل بیمه‌های طرف قرارداد معمولا بخشی از هزینه‌های این عمل را پرداخت می‌کنند، اما عمل زیبایی مشمول بیمه نخواهد شد و فرد باید هزینه را به صورت آزاد پرداخت کند. درصورتی که عمل انحراف بینی همراه با عمل زیبایی انجام شود، بیمه فقط بخشی که مربوط به انحراف بینی باشد را پرداخت می‌کند.

جمع بندی

در این مقاله درمورد عمل انحراف بینی، هزینه های آن و دیگر اطلاعات لازم در این زمینه صحبت کردیم و فهرستی از بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران را در اختیار شما قرار دادیم. به علاوه از مجموعه ی دکی یاب و خدمات هیجان انگیز آن از جمله مشاوره ی تخصصی در انتخاب جراح و عمل بینی اقساطی گفتیم. امیدواریم که این اطلاعات برای شما سودمند بوده باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر سوالات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید و یا از طریق دکمه زیر با کارشناسان دکی یاب تماس بگیرید.

1. عمل انحراف بینی درد دارد؟

خود عمل انحراف بینی درد خاصی ندارد، اما بافت ها و عناصر موجود در بینی دچار تغییراتی می شوند که مقداری درد در این نواحی طبیعی است ولی به طور کلی درد شدیدی ندارد.

هزینه عمل انحراف بینی به طور معمول از 15 میلیون تومان شروع می شود، اما بسته به عوامل مختلفی ممکن است متغیر باشد.

دکتر شروین سپنج، دکتر حمید نوری، دکتر علی میقانی، دکتر امیر دریانی و دکتر یوسف شفائی از بهترین جراحان انحراف بینی در تهران هستند.

2 نظر در “بهترین دکتر جراح انحراف بینی در تهران | معرفی برترین ها + هزینه

  1. اسلامی گفت:

    من عمل انحراف انجام دادم چند سال پیش الان میتونم عمل زیبایی انجام بدم؟

  2. نظری گفت:

    اگه فقط عمل انحراف بینی داشته باشیم بیمه کل هزینه رو نمیده؟

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.