دسته بندی نشده

بهترین جراح لیفت شقیقه در کرمان | نمونه کار + نظرات + هزینه (1402)

بهترین جراح لیفت شقیقه در کرمان

بهترین جراح لیفت شقیقه در کرمان کیست؟

اگر شما هم مجذوب چشمان گربه ای و گیرا و چهره های جذاب و شاداب بازیگران هالیوودی شده اید، این مقاله مخصوص شماست.

بازگرداندن زیبایی و جوانی چهره دغدغه ای است که این روزها کلینیک های زیبایی را از همیشه شلوغ تر کرده است. زیباجویان بسیاری در سنین مختلف برای تجربه ی مجدد احساس جوانی و داشتن چهره ای جذاب به دنبال بهترین و مدرن ترین روش ها برای جوانسازی می گردند. عمل لیفت شقیقه با داشتن مزیت های فراوان یکی از پرطرفدارترین این روش هاست. زیرا با کمک این روش علاوه بر جوانسازی صورت، با بالا کشیدن ابروها و چشم ها، ظاهری جذابتر و چشمانی درشت تر و خوش فرم تر خواهید داشت.

هزینه های جانبی لیفت شقیقه در تهران و شهرستان
هزینه های جانبی لیفت شقیقه در تهران و شهرستان

خوش حالت شدن چشم ها، کاهش چین و چروک های اطراف چشم، ایجاد تقارن در ابروها، جوانتر و شادابتر شدن چهره و … فقط تعدادی از مزیت های لیفت شقیقه هستند. اما برای رسیدن به این مزیت ها، انتخاب یک جراح وارد و کاربلد الزامی است. در این مقاله بهترین جراحان لیفت شقیقه در کرمان و جنوب کشور را به شما معرفی کرده ایم. بنابراین اگر اهل کرمان یا جنوب کشور هستید و قصد لیفت شقیقه را دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

علاوه بر آن شما می توانید از فرصتی که مجموعه ی دکی یاب برای شما فراهم کرده بهره ببرید و با استفاده از خدمات ویژه ی دکی یاب به صورت رایگان به شیراز یا تهران سفر کنید و جراحی لیفت شقیقه و عمل های زیبایی خود را توسط برترین جراحان انجام دهید. کارشناسان ما همچنین در انتخاب مناسبترین جراح به شما مشاوره ی تخصصی حضوری و غیر حضوری ارائه می دهند. به این صورت که با آنالیز و بررسی نتیجه ی عمل جراحان مختلف، با توجه به شرایطتان بهترین پزشک را به شما معرفی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با جراحان خبره ی تهرانی به مقاله ی بهترین جراح لیفت شقیقه در تهران مراجعه نمایید.

بهترین جراحان لیفت شقیقه در کرمان و جنوب کشور

لیفت شقیقه یکی از عمل های زیبایی است که به ظرافت و مهارت بالای جراح احتیاج دارد. و برای انجام آن نباید به هر پزشکی اطمینان کرد. انتخاب جراح ناوارد ممکن است عوارضی مانند عفونت، باقی ماندن جای زخم، بالا رفتن خط رویش مو، بی حسی پوست و … را به همراه داشته باشد. در صورتی که با بهره مندی از یک پزشک کاربلد می توان از تمامی این عوارض جلوگیری کرد. برای اطلاعات بیشتر مطالعه ی مقاله ی عوارض لیفت شقیقه را به شما پیشنهاد می کنیم. 

اگر در شهر کرمان زندگی می کنید و تصمیم به انجام لیفت شقیقه گرفته اید، در ادامه ی این مقاله می توانید با بهترین جراحان لیفت شقیقه در کرمان و جنوب کشور آشنا شوید.

همچنین برای توضیحات بیشتر در خصوص عمل لیفت صورت و شقیقه به مقاله های لیفت صورت در شیراز و لیفت شقیقه در شیراز مراجعه کنید. 

دکتر خسرو برخورداری معروفترین جراح لیفت شقیقه در جنوب کشور

دکتر خسرو برخورداری جراح زیبایی در شیراز و تهران
دکتر خسرو برخورداری جراح زیبایی در شیراز و تهران

جناب دکتر خسرو برخورداری از آن دسته جراحانی هستند که از سرتاسر ایران برای عمل زیبایی به ایشان مراجعه می کنند. ایشان با کد نظام پزشکی 163075 متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن می باشند. دکتر برخورداری در عمل زیبایی بینی و عمل های مرتبط با لیفت صورت تبحر و طرفداران بسیاری دارند. بنابراین اگر قصد دارید هر دو عمل را به صورت همزمان انجام دهید این دکتر توانمند از بهترین گزینه ها برای شما هستند.

ایشان در شهرهای تهران و شیراز به فعالیت مشغولند. اگر شما هم تمایل دارید توسط این جراح حاذق عمل زیبایی انجام دهید ولی ساکن این دو شهر نیستید خوب است بدانید مجموعه ی دکی یاب برای شما شرایط ویژه ای در نظر گرفته است.

شما می توانید توسط تیم دکی یاب به صورت رایگان به شیراز یا تهران سفر کنید و توسط برترین جراحان زیبایی به صورت فوری عمل شوید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا در بخش های بعدی مقاله با ما همراه باشید.

در ضمن برای آشنایی با ماهرترین جراحان شیرازی مقاله ی بهترین دکتر عمل لیفت شقیقه در شیراز  را از دست ندهید.

نمونه عمل لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت شقیقه با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت ارو با مجموعه دکی یاب
نمونه جراحی لیفت ارو با مجموعه دکی یاب

دکتر محمود رضا اصحاب یمین جراح لیفت شقیقه در کرمان

دکتر محمود رضا اصحاب یمین جراح لیفت شقیقه در کرمان

یکی از جراحانی که در زمینه ی جراحی لیفت شقیقه در کرمان تخصص و مهارت بسیاری دارند دکتر محمود رضا اصحاب یمین هستند. ایشان با کد نظام پزشکی 55668 دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. ایشان همچنین متخصص جراحی عمومی بوده و از سال 91 تا به حال به عنوان رییس بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی بیمارستان شفا فعالیت می کنند. دکتر اصحاب یمین در شهر کرمان به طبابت مشغولند و در زمینه های جراحی پلک، لیفت صورت، ابدومینوپلاستی،  رینوپلاستی، لیپوساکشن و … خدمات ارائه می دهند.

نمونه لیفت پیشانی با دکتر اصحاب یمین جراح زیبایی و لیفت در کرمان
نمونه لیفت پیشانی با دکتر اصحاب یمین جراح زیبایی و لیفت در کرمان
نمونه کار دکتر محمودرضا اصحاب یمین جراح زیبایی و لیفت در کرمان
نمونه کار دکتر محمودرضا اصحاب یمین جراح زیبایی و لیفت در کرمان

دکتر سید حسن حسینی هوشیار دکتر عمل لیفت شقیقه در کرمان

دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح لیفت شقیقه در کرمان
دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح لیفت شقیقه در کرمان

آقای دکتر سید حسن حسینی هوشیار دارای شماره ی نظام پزشکی 63357 متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی می باشند. ایشان همچنین در جراحی فک و صورت و جراحی میکروسکوپی دست سوختگی هم تخصص داشته و علاوه بر آن به عنوان استادیار دانشگاه نیز فعالیت می کنند.

مطالب مرتبط: عمل لیفت پیشانی چیست و چگونه انجام می شود؟

نمونه کار عمل لیفت توسط دکتر سید حسن هوشیار در کرمان
نمونه کار عمل لیفت توسط دکتر سید حسن هوشیار در کرمان
جراحی لیفت با دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح زیبایی در کرمان
جراحی لیفت با دکتر سید حسن حسینی هوشیار جراح زیبایی در کرمان

دکتر کرامت یوسفی جراح لیفت شقیقه در کرمان

دکتر کرامت یوسفی دکتر لیفت شقیقه در کرمان
دکتر کرامت یوسفی دکتر لیفت شقیقه در کرمان

دکتر کرامت یوسفی یکی از با تجربه ترین جراحان لیفت شقیقه و زیبایی در کرمان می باشند. ایشان با کد نظام پزشکی 16512 دارای دکترای حرفه ای پزشکی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی می باشند. ایشان در زمینه های جراحی زیبایی لب، بینی، گوش و ابرو، لیفت صورت و گردن، جراحی زیبایی سینه و لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می کنند. 

بیشتر بخوانید: جراحی لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

دکتر علی خدارحمی جراح زیبایی لیفت شقیقه در کرمان

دکتر علی خدارحمی جراح زیبایی لیفت شقیقه در کرمان
دکتر علی خدارحمی جراح زیبایی لیفت شقیقه در کرمان

دکتر علی خدارحمی یکی از جراحان زیبایی متخصص و ماهر کرمانی می باشند. ایشان با کد نظام پزشکی 94169، دکترای حرفه ای پزشکی، تحصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی هستند.  دکتر خدارحمی همچنین دارای رتبه ی برتر بورد فوق تخصصی و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران می باشند.

نمونه عمل لیفت با دکتر علی خدارحمی در کرمان
نمونه عمل لیفت با دکتر علی خدارحمی در کرمان
نمونه کار دکتر علی خدارحمی جراح لیفت در کرمان
نمونه کار دکتر علی خدارحمی جراح لیفت در کرمان

شما می توانید برای دریافت نوبت از برترین جراحان لیفت شقیقه به صورت فوری و وی آی پی روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید. 

هزینه های لیفت شقیقه در کرمان

عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با مجموعه دکی یاب
عمل لیفت شقیقه به روش اندوسکوپیک با دکتر خسرو برخورداری؛ مجموعه دکی یاب

همانطور که می دانید لیفت شقیقه در کرمان به روش های مختلفی انجام می شود و هر روش هزینه و تعرفه ی متفاوتی دارد. در واقع جراح شما با توجه به شرایطتان مناسب ترین روش را به شما پیشنهاد می کند. اما به طور کلی هزینه ی لیفت شقیقه با جراحی و پس از آن لیفت شقیقه با نخ بیشترین هزینه ها را نسبت به روش های دیگر دارند.

 علاوه بر آن شرایط سلامت زیباجو و میزان افتادگی پوست هم در تعیین هزینه ها تاثیر گذار است. به طور کلی هزینه های لیفت شقیقه با جراحی از 18 تا 25 میلیون تومان و لیفت شقیقه با نخ حدود 10 تا 12 میلیون تومان می باشد.

اما اگر برای پرداخت هزینه های جراحی لیفت شقیقه دچار محدودیت هستید، دکی یاب اینجا هم در کنار شماست. شما می توانید با کمک دکی یاب به صورت اقساطی اقدام به پرداخت مخارج جراحی نمایید. برای اطلاعات بیشتر در بخش بعدی مقاله با ما همراه باشید.

خدمات دکی یاب برای لیفت شقیقه در کرمان

نمونه عمل لیفت ابرو با مشاوره مجموعه دکی یاب
نمونه عمل لیفت ابرو با مشاوره مجموعه دکی یاب

مجموعه ی دکی یاب سالهاست در زمینه ی جراحی زیبایی فعالیت می کند و در این زمینه خدمات بی نظیری ارائه می دهد. یکی از این خدمات امکان انجام عمل زیبایی به صورت اقساط با شرایط راحت و به صورت فوری است. علاوه بر آن همان طور که گفتیم به کمک دکی یاب شما می توانید از شهرهای دیگر به صورت رایگان به تهران و شیراز سفر کنید و توسط جراحان متبحر عمل های زیبایی خود را انجام دهید.

مجموعه ی دکی یاب همچنین در انتخاب جراح مناسب هم به شما مشاوره ارائه می دهد. به این صورت که کارشناسان ما با توجه به شرایط شما و خواسته ای که از عمل زیبایی دارید و همچنین با توجه به شناختی که از جراحان مختلف دارند مناسب ترین پزشک را به شما معرفی می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

آدرس دکی یاب

در این مقاله بهترین جراحان لیفت شقیقه در کرمان و جنوب کشور را به شما معرفی کردیم و نمونه کارهای هر یک را بررسی کردیم.  همچنین از حدود هزینه ها و پرداخت با شرایط اقساط و دیگر خدمات هیجان انگیز مجموعه ی دکی یاب گفتیم. از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید سپاسگذاریم. لطفا بخش دیدگاه نظرات خود را ثبت نموده و این مقاله را برای دوستانتان هم ارسال نمایید. همچنین اگر قصد جراحی بینی خود را دارید مقاله ی بهترین جراح زیبایی بینی در کرمان مخصوص شماست.

سوالات متداول

کدام روش لیفت شقیقه ماندگاری بیشتری دارد؟

لیفت شقیقه به دو روش با جراحی و بدون نیاز به جراحی انجام می شود . طبیعتا روش های لیفت شقیقه ی با جراحی به نسبت ماندگاری بیشتری دارند. در این روش ها دو برش کوچک در خط رویش موی بالای گوش ها زده می شود. به کمک این برش ها بافت زیر پوست کشیده می شود تا پوست اضافه حذف شده و چین و چروک ها از بین بروند.

افرادی که دچار افتادگی و شل شدگی پوست شده اند و یا تمایل دارند چشم ها و دم ابرویشان کشیده تر شود کاندیدای مناسبی برای لیفت شقیقه هستند.

جوانسازی و شادابی بیشتر چهره، عوارض و دوران نقاهت کم و نتایج دائمی و همیشگی

اگر برای عمل لیفت شقیقه جراحی ماهر و متبحر انتخاب کرده باشید می توان گفت عوارض چندانی نخواهید داشت. کبودی، التهاب و قرمزی پس از عمل طبیعی بوده و نهایتا تا 2 هفته خود به خود برطرف می شود.

به طور کلی برای تشخیص بهترین روش لیفت شقیقه باید با پزشک خود مشورت کنید. اما روش اندوسکوپی مدرن تر می باشد و با عوارض کمتری همراه است. در مقاله ی لیفت شقیقه اندوسکوپیک می توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص بیابید.

دکتر خسرو برخورداری از بهترین و با تجربه ترین جراحان لیفت شقیقه در ایران می باشند که در تهران و شیراز فعالیت می کنند. شما می توانید برای برقراری ارتباط با ایشان با دکی یاب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.