دکترهای زیبایی شیراز

دکتر علیرضا مصباحی جراح زیبایی بینی در شیراز| معرفی+نوبتگیری+نمونه کار+ هزینه

دکتر علیرضا مصباحی جراح زیبایی بینی در شیراز

در این مقاله، مطالبی فراتر از اطلاعات دررابطه با دکتر علیرضا مصباحی، جراح زیبایی بینی در شیراز وجود دارد. از رزومه، تجربه کاری، تخصص و سبک عمل، هزینه، نظرات کاربران تا نوبتگیری فوری، شرایط اقساط و ده ها خدمات دیگر با مجموعه دکی یاب، پس تا انتهای این مقاله جذاب مارا همراهی کنید.

دکتر علیرضا مصباحی، جراح زیبایی بینی در شیراز

خواهر کوچیکه ام توی شیراز می‌خواست بینیش رو عمل کنه، اما از بینی‌های اصطلاحا عروسکی و فانتزی خوشش نمیومد. یه جورایی دوست داشت وقتی یه آدم جدید می‌بینتش اصلا نفهمه بینیش رو عمل کرده.تا این حد طبیعی!! الان یک ساله که بینیش رو عمل کرده و داستان همون‌جوری که دلش می‌خواست پیش رفت.! تا عکس قبل عملش رو به بعضیا نشون نده؛ باورشون نمیشه عمل کرده. یادمه کلی مطب گردی کرد تا بالاخره  فهمید دکتر علیرضا مصباحی جراح بینی در شیراز، همون پزشکیه که دنبالشه. پزشکی که به طبیعی عمل کردن توی شیراز شناخته می‌شه.

پس اولین نکته درمورد دکتر مصباحی، این هست که سبک عملشون کاملا طبیعی هست. توی بخش بعدی مقاله به رزومه و تجربه کاری ایشان میپردازیم.

دکتر علیرضا مصباحی جراح زیبایی بینی در شیراز

رزومه و سابقه کاری دکتر علیرضا مصباحی، دکتر بینی در شیراز

دکتر مصباحی، تخصص گوش، حلق و بینی (اتورینولارینگولوژی) از دانشگاه علوم پزشکی شیراز. و فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت و بینی از دانشگاه پنسیلوانیای فیلادلفیا آمریکا رو دارند.

 ایشون در مجامع علمی مختلفی عضویت دارند که به طور مثال می‌شه به آکادمی جراحی زیبایی بینی و جراحی سر و گردن در آمریکا، آکادمی جراحی پلاستیک صورت در اروپا و آسیا اشاره کرد.

 چه با سواد!! این جمله ای هست که مشترکاً بعد از خوندن رزومه دکتر مصباحی، توی ذهن همه پرسه میزنه. اگر به دنبال بهترین جراح بینی، برای خود هستید میخواهم چند سوال حیاتی از شما بپرسم. آیا باتجربه ترین جراح بینی به معنای بهترین است؟ پزشکی که سطح علمی بالاتر دارد انتخاب نماییم؟ یا پزشک پرطرفدار تر و معروف تر را میبایست انتخاب کنیم؟ جواب تمامی این سوالات حیاتی در مقاله «بهترین دکتر عمل بینی در شیراز» است، حتما به خودتان، چهره و بینی عزیزتان لطف کنید، و این مقاله بسیار مهم را مطالعه کنید، و سپس جراح بینی خود را انتخاب نمایید. 

خوشبختانه مجموعه دکی یاب سال‌هاست تجربه همکاری با اکثر پزشکان شیراز را داره. به این صورت که تونسته علاوه بر نوبت وی آی پی، در رابطه با اقساطی کردن هزینه های سنگین جراحی بینی هم به زیباجوهای عزیز خدمات ارائه کنه. برای ارتباط رایگان با مشاوران دکی یاب، دکمه پایین رو لمس کن.

هزینه عمل نزد دکتر علیرضا مصباحی، جراح زیبایی بینی در شیراز

تعرفه های مربوط به عمل های جراحی بینی رو هیچ وقت به طور دقیق نمی‌شه تخمین زد. هزینه رابطه مستقیم با مدل بینی شما و نظر پزشک بعد از معاینه داره. به صورت میانگین هزینه عمل بینی نزد دکتر علیرضا مصباحی جراح بینی در شیراز  چیزی بین پنجاه تا شصت میلیون تومان هست. بله! هزینه خیلی خیلی خیلی زیادیه و کیه که بتونه یه جا این هزینه رو پرداخت کنه؟!

 مجموعه دکی یاب سال‌هاست که با خدماتش تسهیل‌گر عمل های حوزه زیبایی شده. از اقساطی کردن هزینه عمل تا تخفیف در هزینه های جانبی و مشاوره رایگان… اگه میخواید دقیق تر در رابطه با خدمات اقساط و تخفیف در هزینه ها بدونید فقط کافیه وارد مقاله: «هزینه عمل بینی در شیراز» بشید.

نمونه کارهای دکتر مصباحی جراح بینی شیراز

 با دیدن نمونه کارهای یه پزشک، متوجه می‌شی که در انتخاب پزشک مناسبت، درست عمل کردی یا نه. پس بیا با هم چند تا از نمونه کار های دکتر علیرضا مصباحی جراح زیبایی بینی در شیراز رو  ببینیم. اما قبلش لازمه بگم مجموعه دکی یاب سال‌هاست با پزشک‌های مختلف در حوزه زیبایی همکاری داره. مشاوران این مجموعه می‌تونن در مورد انتخاب پزشکی که مدل بینیت رو مطابق سلیقه ات عمل کنه بهت مشاوره تخصصی و رایگان بدن. با کلیک بر دکمه زیر، در هر روز و هر ساعتی به راحتی میتونید با کارشناسان دکی یاب ارتباط برقرار کنید.

نمونه کار دکتر علیرضا مصباحی جراح زیبایی بینی در شیراز
نمونه عمل بینی طبیعی در شیراز
دکتر عمل بینی طبیعی در شیراز
عمل بینی شیراز

نظرات کاربران در‌مورد دکتر علیرضا مصباحی دکتر  زیبایی بینی در شیراز

چیزی که کمکت می‌کنه در مورد انتخاب جراح تصمیم نهایی رو بگیری، پرس‌و جو کردن از بیمارا و کیس های اون پزشک یا جراحه. ما اینجا تعدادی از نظرات کاربرانی که تجربه عمل نزد دکتر علیرضا مصباحی جراح بینی در شیراز داشتن رو برات آوردیم. اینا رو بخون بعدش اگه بازم مردد بودی به مشاوران دکی یاب متصل شو تا راهنماییت کنن و مناسب ترین جراح برای مدل بینیت رو بهت معرفی کنن.

 

– من بینیم انحراف داشت و الان انحرافش برطرف شده و از مدلشم راضیم.

_ من و یکی از دوستام با هم پیش دکتر مصباحی عمل کردیم. اون زیاد راضی نیست از نتیجه چون بینی فانتزی دوست داشت. من راضیم، بینیم خیلی طبیعی شده.

_ کسایی که قبلا منو ندیدن، اصلا نمیفهمن بینیم رو عمل کردم، انقد که طبیعی شده.

_ کارشون خوبه من راضیم.

_ همسرم پیش ایشون عمل کردن، خیلی طبیعی شده و زیاد تغییر نکرده. دوستان شما دکتر بینی گوشتی خوب در شیراز نمیشناسید؟

آدرس و شماره تلفن مطب، ساعات کاری و پیج اینستاگرام دکتر مصباحی، جراح زیبایی در شیراز

همون طور که اطلاع دارید ایشون در شیراز فعالیت دارن.

 تیم دکی یاب از شروع یعنی نوبت گرفتن، مشاوره، عکسبرداری‌ها، اقساطی کردن هزینه های عمل بینی در شیراز، گرفتن تخفیف و … در کنار شما هستن. با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید برای انتخاب بهترین جراح بینی متناسب با نوع بینی خود، مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات دکی یاب برای متقاضیان عمل زیبایی

به طور کلی شرایطی که دکی یاب برای عمل های زیبایی بینی مهیا کرده به این شکله:

  • شرایط اقساط
  • نوبت گیری در سریع ترین زمان و به صورت vip
  • نیم بها یا رایگان کردن هزینه های ویزیت پزشک متخصص
  • پشتیبانی و پاسخ گویی هر روزه و رایگان
  • تخفیف ویژه چند میلیون تومانی
  • نیم بها شدن هزینه های جانبی مثل عکس‌برداری و …
  • پشتیبانی از دیگر عمل های زیبایی مثل ارتودنسی، پیکرتراشی، لیفت پلک، ابرو و صورت و…

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.