دکترهای زیبایی شیراز

دکتر حامد پوستچی جراح بینی شیراز | معرفی، نمونه کارها و شرایط ویژه عمل اقساطی

اکثر افرادی که در شیراز زندگی می‌کنند و تصمیم گرفته‌اند که بینی خود را عمل کنند، حداقل یکبار در پرس‌وجوها و تحقیقاتشان برای پیداکردن پزشک مناسب نام دکتر پوستچی جراح بینی در شیراز را شنیده‌اند.

روزانه افراد زیادی به تیم دکی یاب مراجعه می‌کنند و خواستار این هستند که عمل بینی خود را به دست ایشان بسپارند. راستش را بخواهید، حق هم دارند دکتر پوستچی از معروف‌ترین و ماهرترین جراحان بینی شیراز هستند. سبک عمل دکتر حامد پوستچی طرفداران زیادی دارد و به‌جرئت می‌توانیم ایشان را جزو 10 جراح بینی برتر شهر شیراز معرفی کنیم.

نمونه کار دکتر حامد پوستچی؛ جراح بینی در شیراز
نونه کار دکتر حامد پوستچی، جراحی بینی شیراز

عمل بینی عملی بسیار سخت و حساس بوده و انتخاب پزشک مناسب مهم‌ترین گامی است که در این راه بر می‌دارید.

به همین خاطر ما در تیم دکی یاب بهترین جراحان بینی شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. هم‌چنین خدمات ویژه‌ای مثل شرایط پرداخت اقساطی هزینه عمل دکتر پوستچی و دیگر جراحان بینی در شیراز، تخفیف 50 درصدی هزینه‌های جانبی عمل، ارسال رایگان چسب‌های بعد از عمل و آموزش‌های لازم قبل و بعد از عمل را به شما اراِئه می‌دهیم.

پس برای آشنایی بیشتر با دکتر پوستچی و خدمات ویژه دکی یاب هر چه سریع‌تر به سراغ خواندن مقاله بروید.

آنچه قرار است در این مقاله بخوانید:

  • بیوگرافی دکتر حامد پوستچی جراح بینی
  • تخصص و سبک عمل دکتر پوستچی شیراز چیست؟
  • هزینه عمل دکتر پوستچی در شیراز چقدر است؟
  • نوبت‌دهی دکتر حامد پوستچی به چه شکل است؟
نمونه کار دکتر حامد پوستچی جراح بینی در شیراز
نمونه عمل بینی دکتر حامد پوستچی با مجموعه دکی یاب

 خب حالا برویم سراغ مقاله:

بیوگرافی دکتر حامد پوستچی جراح بینی

دکتر حامد پوستچی متولد شهر کرج هستند و در سال 1385 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران اخذ کردند. پس از آن به تحصیل در دوره‌ تخصص گوش، حلق و بینی در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز مشغول شدند. ایشان در نهایت در سال 1394 دوره‌ تخصص خود را به پایان رساندند.

دکتر پوستچی در زمینه جراحی صورت و بینی تخصص دارند، دوره‌های تکمیلی متفاوتی را در این باره گذرانده‌ و دارای  بورد تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت هستند.

علاوه بر این‌ها دکتر پوستچی در زمینه کارهای پژوهشی هم بسیار فعال و از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

جراحی بینی اقساطی در شیراز
نمونه جراحی بینی با دکتر حامد پوستچی از طریق مجموعه دکی یاب

ایشان با این که سن زیادی ندارند از پزشکان پرکار و بسیار باتجربه شیراز هستند. دکتر حامد پوستچی از سال 94 که تحصیلات خود را پایان رسانده‌اند تا امروز حدود 5000 عمل بینی انجام داده‌اند.

تخصص و سبک عمل دکتر پوستچی شیراز چیست؟

دکتر پوستچی از جراحان به نام و بسیار ماهر شهر شیراز هستند و در جراحی‌های خود از جدیدترین متد روز استفاده می‌کنند.

 تخصص دکتر حامد پوستچی بیشتر در عمل بینی‌های استخوانی با ساختار غضروفی قوی است. البته بینی‌های استخوانی هم انواع مختلفی دارند و نمی‌توانیم بگوییم که ایشان یا هر پزشک دیگری بهترین جراح بینی‌های استخوانی هستند اما در مهارت و تبحر دکتر حامد پوستچی هیچ شکی نیست و ایشان یکی از محبوب ترین پزشکان نزد مراجعان دکی یاب هستند.

 اگر بخواهیم از سبک عمل آقای دکتر هم بگوییم باید بگوییم که ایشان در سبک عمل نیمه فانتزی و فانتزی مهارت بیشتری دارند پس اگر شما بینی استخوانی دارید و طرفدار سبک‌ نیمه فانتزی یا فانتزی هستید ایشان گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

اما از بزرگ‌ترین مشکلات افرادی که قصد دارند بینی خود را عمل کنند این است که اصلاً نمی‌دانند که بینی آن‌ها گوشتی است یا استخوانی و همین مسئله آن‌ها را در انتخاب پزشک مردد و سردرگم می‌کند.

مشاوران ما در تیم دکی یاب به شما کمک می‌کنند تا نوع بینی خود را تشخیص بدهید و باتوجه‌به نوع بینی بهترین پزشکان را به شما معرفی می‌کنند.

برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر شما با سبک عمل ایشان چند نمونه کار دکتر پوستچی شیراز را برای شما در اینجا قرار داده‌ایم.

نمونه کار دکتر حامد پوستچی
نمونه عمل بینی دکتر حامد پوستچی؛ جراح بینی شیراز توسط مجموعه دکی یاب
دکتر عمل بینی در شیراز ، دکتر حامد پوستچی
نمونه کار دکتر حامدپوستچی جراح بینی شیراز
نمونه کار دکتر حامد پوستچی
عمل بینی در شیراز با دکتر حامد پوستچی
نمونه عمل شده بینی در شیراز
نمونه کار دکتر حامد پوستچی

در قسمت بعدی مقاله راجع به هزینه‌های عمل دکتر پوستچی شیراز حرف می‌زنیم.

هزینه عمل دکتر پوستچی در شیراز چقدر است؟

نمی‌توان یک هزینه عمل کلی و ثابت به زیبا جویانی که قصد دارند بینی خود را نزد دکتر حامد پوستچی عمل کنند ارائه داد، اما به‌طورکلی هزینه های عمل بینی به موارد زیر بستگی دارد:

  • دستمزد پزشک
  • هزینه کلینیک یا بیمارستان
  • هزینه ویزیت‌های قبل و بعد عمل
  • هزینه عکس‌برداری و آزمایش‌های قبل از عمل
  • هزینه داروها و چسب‌های بینی بعد از عمل

با درنظرگرفتن تمام موارد بالا هزینه عمل راینوپلاستی دکتر پوستچی در سال 1401 چیزی حدود 25 میلیون تومان می‌شود که این هزینه باتوجه‌به فرم بینی شما و دیگر عوامل کمتر یا بیشتر می‌شود. هزینه نهایی عمل بینی بعدازاین که پزشک به‌صورت حضوری شما را معاینه کند مشخص می‌شود.

عمل جراحی بینی گوشتی در شیراز

دکتر پوستچی در کلینیک آفرینش، کلینیک سپید و بیمارستان شهریار عمل‌های بینی را انجام می‌دهند که به طور میانگین حدود 7 میلیون تومان هزینه کلینیک یا بیمارستان می‌شود.

افراد زیادی به‌خاطر این که هزینه‌های عمل بینی را بسیار زیاد می‌بینند از انجام این کار پا پس می‌کشند، اما در تیم دکی یاب تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا بهترین شرایط را برای شما زیبا جویان عزیز فراهم کنیم.

اگر شما از طریق تیم دکی یاب برای جراحی بینی نزد دکتر پوستچی اقدام کنید هزینه تمام ویزیت‌ها، عکس‌برداری‌ها و آزمایش‌های قبل از عمل شما نیم‌بها می‌شود و این تازه اول کار است!!!

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید از شرایط ویژه دکی یاب استفاده کنید و هزینه عمل را به‌صورت قسطی پرداخت کنید! این شرایط اولین‌بار در شیراز و ایران برای زیبا جویان محیا شده است.

به علاوه ما خدمات بعد از عمل هم به شما ارائه می‌دهیم. خدمات بعد از عمل ما شامل چسب بینی رایگان تا هر زمان که احتیاج داشتید و پشتیبانی 24 ساعته تیم دکی یاب و پاسخ به‌تمامی سؤالات شما تا چندین ماه پس از عمل است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان دکی یاب

و اما برویم سراغ نوبت‌دهی!

نوبت‌دهی دکتر حامد پوستچی به چه شکل است؟

از دیگر امتیازاتی که تیم دکی یاب برای مراجعینش در نظر گرفته است این است که ما برای شما نوبت ویزیت فوری و نیم‌بها می‌گیریم و دیگر احتیاجی نیست که چندین هفته یا چندین ماه در انتظار نوبت ویزیت باشید.  

نمونه کار عمل بینی در شیراز ، دکتر حامد پوستچی
نمونه عمل بینی دکتر حامد پوستچی

آدرس مطب: شیراز، خیابان مطهری شمالی، قبل از پل ستارخان، ساختمان صدگل، طبقه ۲

شماره‌تلفن: 09337699799

اینستاگرام دکی یاب

نتیجه‌گیری:

در این مقاله راجع‌به سبک عمل، تخصص، هزینه‌ها و نحوه نوبت‌دهی دکتر حامد پوستچی که از ماهرترین جراحان بینی شیراز هستند توضیح دادیم.

نمونه کار دکتر حامد پوستچی ، بهترین جراح بینی شیراز
عمل بینی در شیراز با مجموعه دکی یاب

علاوه بر این با خدمات ویژه دکی یاب مثل هزینه‌ نیم‌بهای ویزیت‌ها، تصویربرداری و آزمایش‌های قبل از عمل، شرایط ویژه پرداخت قسطی دکی یاب، آموزش‌های قبل و بعد از عمل و ارسال رایگان چسب‌های بینی بعد از عمل آشنا شدید.

پس همین حالا تلفن را بردارید و با مشاوران ما تماس بگیرید! تا هم در وقت و هم در هزینه‌های عملتان حسابی صرفه جویی کنید.

یک نظر در “دکتر حامد پوستچی جراح بینی شیراز | معرفی، نمونه کارها و شرایط ویژه عمل اقساطی

  1. شیما گفت:

    تیم بسیار خوب زحمت کش

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.