دکترهای زیبایی شیراز

دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز | نمونه کار+ نظرات+ هزینه(1402)

دکتر ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز
دکتر ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

در این مقاله علاوه بر اینکه هرچیزی در رابطه با دکتر داریوش ساریخانی ، جراح زیبایی بینی در شیراز بخواهید؛ از رزومه و سابقه کاری، سبک عمل، هزینه جراحی، نمونه کار ها تا نظرات کاربران وجود دارد؛ میتوانید با مجموعه دکی یاب از شرایط اقساطی کردن هزینه عمل بینی، نوبتگیری فوری و ده ها خدمات هیجان انگیز دیگر بهره مند شوید. پس تا انتهای این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید. 

دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

هیچ‌وقت اولین‌باری که اسم دکتر داریوش ساریخانی، جراح زیبایی بینی در شیراز را که شنیدم یادم نمیره. ماجرا از اونجایی شروع میشه که یکی از دوستانم را بعد از مدت‌‌ها دیدم و اصلاً نشناختمش! بعد از اینکه خودش معرفی کرد و کمی صحبت کردیم، تمام خاطراتی که باهم داشتیم برام زنده شد و واقعا چه دوران خوبی بود، یادش بخیر!

اگر درست یادم باشه خیلی آدم اجتماعی نبود. شاید به همین خاطر بود که نتونستم تو نگاه اول بشناسمش، مگه میشه اینهمه تغییر، انگار یه آدم دیگه‌ای شده بود!

کمی در مورد گذشته صحبت کردیم و واقعاً کنجکاو بودم بدونم چطور اینقدر تغییر کرده؟

می‌گفت همیشه احساس می‌کرده چهره زیبایی نداره و به شنیدن طعنه‌‌ها از گوشه و کنار باعث شده بود اعتماد به نفسش از دست بده و از جمع دوری کنه. تا اینکه بالاخره با خودش کنار میاد و تصمیم می‌گیره تغییراتی ایجاد کنه.

می‌گفت همیشه دوست داشته بینیش عمل کنه ولی خیلی می‌ترسیده و استرس داشته تا اینکه به طور اتفاقی، و بعد از کلی گشتن دنبال دکتر مناسب با مجموعه دکی یاب آشنا میشه و بعد از تماس با مشاورین دکی یاب و ارسال عکس بینیش، چون بینیش استخوانی بوده و سبک نیمه فانتزی بیشتر به چهرش میومده، دکتر ساریخانی رو بهش معرفی می‌کنند.

برام جالب بود که عمل بینی چقدر روی اعتماد به نفسش تاثیر گذاشته بود و باعث شده بود اینقدر تغییر کنه!

اینجا بود که تصمیم گرفتم بیشتر در مورد دکی یاب تحقیق کنم و البته با دکتر ساریخانی بیشتر آشنا بشم.

رزومه و سابقه کاری دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

دکتر داریوش ساریخانی بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی در سال 69، دوره تخصص گوش، حلق و بینی خود را آغاز کردند و در سال 74 موفق به دریافت مدرک تخصص خود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند.

دکتر ساریخانی با بیش از 22 سال سابقه جراحی زیبایی بینی، تا الان حدوداً 18 هزار عمل زیبایی داشتند!

تخصص دکتر ساریخانی بیشتر در زمینه عمل‌های طبیعی و نیمه‌ فانتزی هست. اکثر زیباجویان ایشون روی این نکته تاکید دارن که حتی بعد از گذشت چندین سال از عمل زیبایی، خیلی از نتیجه عملشون راضی هستن و مشکلات تنفسی و .. براشون به‌وجود نیومده.

اگر قصد عمل زیبایی بینی انجام بدید، می‌توانید از طریق دکمه زیر با دکتریاب در ارتباط باشید تا علاوه بر مشاوره رایگان و اطلاع از نوع بینی و سبک عمل مناسب برای بینی شما، از مزایای دیگر مانند پرداخت اقساطی و ویزیت نیم بها، بهره‌مند شوید.

نمونه کارهای دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

هزینه عمل دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

هزینه جراحی بینی توسط دکتر داریوش ساریخانی حدوداً از 35 میلیون تومان شروع می‌شود.

 اما شما نگرانی از بابت هزینه‌ها نداشته باشید.

دکتریاب شرایط ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته و علاوه بر پرداخت اقساطی می‌توانید از خدمات زیر نیز استفاده کنید.

  • هزینه نیم‌بها ویزیت، عکس برداری و آزمایش‌های قبل از عمل
  • چسب‌های بینی رایگان
  • ویزیت فوری و نوبت VIP
  • پشتیبانی تا 2 سال بعد از عمل و پاسخگویی به سوالات شما

همچنین بخوانید: قیمت عمل دماغ در شیراز

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه عمل بینی، با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید با کارشناسان دکی یاب بصورت رایگان ارتباط برقرار نمایید.

نظرات کاربران در مورد دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

  • چند سال پیش دکتر ساریخانی بینیمو عمل کرد. خداییش الان چند سال می‌گذره و هرکی منو میبینه میگه: بینیتون کجا عمل کردین نه جای بخیه مونده نه چیزی
  • تنها پزشکی که تضمینی کار می‌کنه ایشون هستن و مهم‌ترین خصوصیت ایشون اینه که هیچ‌ وقت نه آبریزش می‌گیری و نه مشکل تنفس پیدا می‌کنی
  • مثل همیشه عالی، من دوتا عملم عالی بوده. عمل فرورفتگی پیشانی که به خاطر تصادف شدیدم بود و هم عمل بینیم. مشکل تنفس ندارم و خیلی طبیعی و ماهرانه عمل کردن، بی‌نهایت ممنونم
  • حدود یک سال و نیم هست که عمل کردم. هر کس منو می‌بینه باورش نمیشه عمل کردم و میگن چقدر طبیعی شده و پیش کی عمل کردی؟
  • من و خواهرم از طرف دکتریاب با دکتر ساریخانی آشنا شدیم و از بوشهر اومدیم پیش ایشون عمل کردیم. خیلی خیلی راضی هستیم و خیلی ممنونم از مجموعه عالیتون
  • همیشه از جراحی بینی میترسیدم تا اینکه با دکتریاب آشنا شدم و مشاورین دلسوزشون نگرانی‌هام رو برطرف کردن و به هر سوالی که داشتم جواب دادن. بعد از اینکه عکس بینیم رو براشون فرستادم، دکتر ساریخانی رو بهم معرفی کردن و برام خارج از نوبت وقت گرفتن و خیلی سریع عملم انجام شد. از نتیجه عملم خیلی راضی هستم و یه دنیا ممنون
  • بهترین، بی‌نظیرترین، خوش اخلاق‌ترین و نمونه‌ترین دکتر. اگر ده دفعه دیگه هم بخوام عمل کنم، شما تنها انتخاب من هستید.
  • دخترم سال 83، پسرعموم سال 85، دختر عموم سال 87 و خودم پارسال با دستان هنرمند دکتر ساریخانی عزیز عمل شدیم. واقعاً هر وقت تو آینه خودم رو می‌بینم سپاس‌گزار ایشون هستم و براشون از صمیم قلب عمر طولانی همراه با سلامتی و شادی خواهانم.
  • قبلا بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در شیراز بودن اما الان دیگه خیلی بینی گوشتی عمل نمیکنن.

ساعت کاری، شماره مطب و آدرس پیج  دکتر داریوش ساریخانی جراح زیبایی بینی در شیراز

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین جراحان بینی در شیراز و همچنین پرداخت اقساطی هزینه‌ها از طریق دکمه زیر با مشاوران دکی‌یاب در ارتباط باشید.

سوالات متداول

 

  • سبک عمل دکتر داریوش ساریخانی چی هست؟

دکتر ساریخانی بیشتر عمل‌‌های طبیعی و نیمه فانتزی انجام می‌دهند. برای دریافت مشاوره رایگان و پیدا کردن سبک مناسب خودتون با دکتریاب در ارتباط باشید.

  • هزینه عمل جراحی بینی دکتر داریوش ساریخانی چقدر هست؟

عمل زیبایی بینی توسط دکتر ساریخانی حدوداً از 35 شروع می‌شود. اگر از طریق دکتریاب اقدام کنید، علاوه بر پرداخت اقساطی می‌توانید از مزایای دیگر هم بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید