دکترهای زیبایی شیراز

همه چیز درباره دکتر حق پناه جراح بینی شیراز | عمل اقساطی، نوبتگیری فوری، تخفیف!

دکتر حرفه ای در عمل بینی استخوانی در شیراز

روزی در حال مشاوره با زیباجویان دکی‌یاب بودم که ناگهان یکی از مراجعین قبلی که چند وقت پیش رینوپلاستی انجام داده بود، وارد اتاق شد. توی دلم گفتم: «چقدر تغییر! چه بینی خوبی!» طاقت نیاوردم و از او درباره دکتر جراح‌اش پرسیدم. او بدون معطلی گفت: «دکتر حق پناه جراح بینی در شیراز!»

چند نفر دیگر که در اتاق بودند نیز گفتند که تعریف ایشان را زیاد شنیده‌اند. بله! دکتر حق پناه یکی از بهترین جراحان زیبایی شیراز با بیش از 10 سال سابقه کاری موفق است. نتیجه عمل‌های زیبایی فوق‌العاده او باعث محبوبت و شهرت ایشان شد! نمونه کارها، رزومه ، هزینه عمل، سبک جراحی، نوبتگیری وی آی پی و هرچه که درمورد دکتر پیام حق پناه بخواهید در این مقاله است. با ما همراه باشید…

فهرست مطالب

نمونه جراحی بینی
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در گرگان

چگونه بهترین جراح بینی مناسب خود را در شیراز پیدا کنیم؟

رینوپلاستی یک عمل بسیار حساس و سخت است و شما باید برای انجام آن با تحقیق پزشک مناسبِ بینی خود را بیابید. تیم دکی‌یاب در این مورد به شما کمک می‌کند. کافی است عکس بینی خود برای مشاوران خبره ما بفرستید!

انجام عمل به‌صورت قسطی، نیم‌بها کردن هزینه‌های جانبی و پشتیبانی بعد از عمل از دیگر خدمات تیم‌ دکی‌یاب است. ما در این مقاله درباره آقای دکتر پیام حق پناه موارد زیر را بررسی می‌کنیم:

دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در شیراز کیست؟
دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در شیراز کیست؟

اگر در انتخاب جراح سردرگم شده‌اید و نمی‌توانید از بین این تعداد زیاد پزشک خوب، یکی را انتخاب کنید، می‌توانید از مشاوران دکی‌یاب مشورت بگیرید. فقط کافی است عکسی از بینی خودتان برای تیم دکی‌یاب بفرستید، تا ما باتوجه‌ به شرایط بینی‌تان بهترین جراح را به شما معرفی کنیم.

در حال حاضر یکی از بهترین جراحان شیراز آقای دکتر پیام حق پناه است. در ادامه با او، سبک جراحی و هزینه‌های عملش بیشتر آشنا می‌شویم.

عمل بینی فانتزی در شیراز
عمل بینی فانتزی در شیراز

بیوگرافی دکتر حق پناه جراح بینی در شیراز

آقای دکتر پیام حق پناه، یکی از بهترین و خبره‌ترین پزشکان جراحی بینی در شیراز هستند. همان‌طور که گفتیم، رینوپلاستی یک عمل سه‌‎بعدی سخت است و نیاز به مهارت بالایی دارد. آقای دکتر حق پناه با سال‌ها فعالیت موفق در زمینه رینوپلاستی، مهارت و تجربه زیادی کسب کرده‌اند.

نمونه جراحی بینی در شیراز
نمونه جراحی بینی در شیراز

ایشان دارای مدرک تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک و از سال 1391، پس از دریافت مدرک دانشگاهی خود در حال انجام جراحی پلاستیک زیبایی بینی هستند. دکتر پیام حق پناه در طی این سال‌ها با انجام عمل‌های بینی و کسب نتایج فوق‌العاده، طرفداران زیادی یافته است. او علاو‌بر شیراز، در شهر تهران نیز تعداد زیادی از زیباجویان را ویزیت می‌کند.

حس زیبایی‌شناسی قوی ایشان، باعث رقم زدن نتایج فوق‌العاده‌ای برای بینی زیباجویان شده است. بخواهیم حقیقت را بگوییم، هرگاه فردی پس از مشاوره با تیم دکی‌یاب برای انجام عمل پیش آقای دکتر حق پناه شیراز رفته، هیچ‌گاه ناراضی نبوده است.

آقای دکتر پیام حق پناه فقط بینی‌های خاصی را برای جراحی قبول می‌کند، بنابراین باید قبل از مراجعه به مطب، با نوع بینی خود آشنا شوید. کافی است عکسی از بینی خود برای مشاوران دکی‌یاب بفرستید تا ما به شما بگوییم که آیا ایشان بینی شما را برای عمل قبول می‌کند یا نه!

فرم فانتزی جذاب‌ترین انواع عمل بینی
نمونه عمل بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در اردبیل

در ادامه با ویژگی‌های دو نوع بینی گوشتی و استخوانی به‌صورت خلاصه آشنا می‌شویم و سپس به‌سراغ سبک مورد علاقه ایشان می‌رویم!

ضرورت آشنایی با انواع مدل‌های بینی قبل از مراجعه به دکتر پیام حق پناه

هر پزشکی، در جراحی مدل خاصی از بینی مهارت و تجربه دارد. نمی‌توان با مراجعه به پزشکی که مهارت خوبی در جراحی بینی‌های گوشتی دارد، نتیجه خوبی از جراحی بینی استخوانی گرفت.

شما باید قبل از مراجعه به آقای دکتر حق پناه، با نوع بینی خود آشنا باشید. به‌طورکلی دو نوع بینی وجود دارد: استخوانی و گوشتی

فرم نیمه فانتزی پرطرفدارترین عمل بینی در ایران
نمونه جراحی بینی با مشاوره دکی یاب؛ بهترین جراح بینی در اردبیل

ویژگی بینی‌های استخوانی چیست؟!

به‌طورکلی بینی‌های استخوانی، ویژگی‌های زیر را دارند:

  • پوست آن‌ها نازک است.
  • روی پل بینی قوز دارند.
  • پوست بینی‌های استخوانی انعطاف‌پذیر است.
  • بافت (استخوان و غضروف) آن‌ها قوی و محکم است.

به‌طورکلی هرچه پوست بینی نازک‌تر و استخوان و غضروف آن قوی‌تر باشد، نتیجه نهایی مطلوب‌تر و انجام عمل آسان‌تر است. اگر ویژگی‌های بالا را دارید، بینی شما استخوانی است. حالا به‌سراغ معرفی بینی‌های گوشتی به‌صورت مختصر می‌رویم.

زیباجو دکی‌یاب؛ جراحی زیبایی بینی
زیباجو دکی‌یاب؛ جراحی زیبایی بینی

ویژگی‌های بینی‌های گوشتی چیست؟

بینی‌های گوشتی مشخصاتی کاملاً برعکس استخوانی دارند. به‌طورکلی ویژگی‌های آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • نوک بینی پهن دارند.
  • پوست بینی‌های گوشتی ضخیم‌تر است.
  • روی بینی منافذ باز وجود دارد.
  • غضروف و استخوانی ضعیف دارند.
  • قسمت پایینی بینی پهن است.

جراحی بینی‌های گوشتی سخت‌تر از استخوانی است. خب حالا که با انواع فرم‌ها آشنا شدید، آیا می‌دانید آقای حق پناه به جراحی کدام فرم علاقه بیشتری دارد؟!

عمل بینی در شیراز؛ مجموعه دکی‌یاب
عمل بینی در شیراز؛ مجموعه دکی‌یاب

دکتر حق پناه به جراحی کدام فرم بینی علاقه بیشتری دارد؟

به‌طورکلی آقای دکتر پیام حق پناه به جراحی بینی‌های استخوانی علاقه بیشتری دارند. البته از آن‌جایی که ایشان در جراحی هر دو مدل از مهارت بالایی برخوردار هستند، شما می‌توانید بدون تردید جراحی بینی‌های گوشتی خود را نیز به ایشان بسپارید.

رینوپلاستی بینی‌های استخوانی، به‌دلیل محکمی بافت‌ها و غضروف‌ها برای پزشکان چالش‌برانگیز است. پزشک شما باهدف تغییر فرم و حذف قوز باید مهارت بالایی در تراش دادن استخوان‌ها داشته باشد.

دکتر حق پناه یکی از ماهرترین پزشکان برای این کار در شیراز هستند. او بادقت و به‌طور کاملاً ظریف بینی استخوانی شما را به یک فرم زیبا تبدیل می‌کند. اگر هنوز هم درباره فرم بینی خود مطمئن نیستید، برای دریافت مشاوره، عکس بینی‌تان را برای ما بفرستید.

تصویر قبل و بعد از عمل بینی، تیم دکی یاب
تصویر قبل و بعد از عمل بینی، تیم دکی یاب

زمانی‌ که برای ویزیت و دریافت مشاوره به دکتر حق پناه مراجعه می‌کنید، ایشان تمامی شرایط عمل بینی را برای شما توضیح می‌دهند. اگر می‌خواهید ایشان شما را زودتر ویزیت کنند، تیم دکی‌یاب به شما کمک می‌کند. حتماً می‌پرسید چگونه؟!

نحوه نوبت دهی دکتر حق پناه شیراز چگونه است؟

حالا که با فرم بینی خود آشنا شدید، نوبت مراجعه حضوری به دکتر پیام حق پناه است. تیم دکی‌یاب می‌تواند به‌صورت سریع، ویزیت خارج‌ از نوبت برای شما بگیرد تا هرچه زودتر برای دریافت مشاوره پیش ایشان بروید.

اگر بخواهید به‌صورت تلفی نوبت ویزیت بگیرید، باید چند هفته قبل به مطب زنگ بزنید یا به‌صورت حضوری مراجعه کنید. آیا می‌دانید مطب او کجاست؟

نمونه عمل بینی در شیراز توسط تیم دکی‌یاب
نمونه عمل بینی در شیراز توسط تیم دکی‌یاب

آدرس و شماره‌ تلفن مطب دکتر حق پناه شیراز

در حال حاضر شما می‌توانید برای دریافت نوبت ویزیت دکتر پیام حق پناه از طریق دکمه زیر با مشاورین دکی‌یاب در ارتباط باشید.

ایشان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مطب شما را ویزیت می‌کنند و توضیحات ضروری درباره جراحی بینی شما را می‌دهند. بیشتر مراجعانی که با مشاوران ما صحبت می‌کنند، درباره هزینه عمل دکتر حق پناه شیراز می‌پرسند. در ادامه به بررسی هزینه رینوپلاستی ایشان می‌پردازیم.

هزینه عمل دکتر حق پناه شیراز چقدر است؟

به‌طورکلی هزینه عمل ایشان به موارد زیر بستگی دارد:

  • دستمزد آقای دکتر
  • هزینه ویزیت
  • هزینه‌های عکس‌برداری قبل از عمل
  • هزینه‌های آزمایش‌های ضروری قبل از رینوپلاستی
  • هزینه‌های بیمارستان
  • هزینه داروهای و چسب بعد از عمل
دو ماه پس از عمل بینی؛ زیباجو تیم دکی یاب
دو ماه پس از عمل بینی؛ زیباجو تیم دکی یاب

دستمزد ایشان در سال 1401 حدود 35 میلیون تومان است. این مبلغ با توجه‌ به شرایط بینی شما گاهی کمی تغییر می‌کند. روزی که برای دریافت مشاوره به مطب او می‌روید، هزینه دقیق عمل شما مشخص می‌شود. ویزیت دکتر حق پناه حدود 100 هزار تومان و هزینه‌های بیمارستان در سال 1401 رقمی حدود 7 میلیون است. البته این رقم نیز براساس کلینیک یا مرکز درمانی شما تغییر می‌کند.

حالا یک سورپرایز عالی برای شما داریم. اگر قصد انجام عمل بینی با آقای دکتر پیام حق پناه را دارید، امکان اقساطی کردن هزینه‌های عمل وجود دارد! تیم دکی‌یاب دستمزد پزشک را برای شما قسط‌بندی می‌کند.

علاوه‌بر این موضوع، هزینه‌های جانبی شامل ویزیت، عکس‌برداری و آزمایش‌ها به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود! دیگر چه‌بهتر از این! اگر از طرف ما اقدام به انجام عمل بینی با دکتر حق پناه کنید، ما شما را تا چندین ماه به‌طور 24 ساعته پشتیبانی می‌کنیم و به سوالات‌تان پاسخ می‌دهیم.

در کنار تمامی موارد بالا، چسب بینی رایگان نیز یکی دیگر از خدمات تیم دکی‌یاب برای شما زیباجویان است! پس از اتمام عمل، چسب بینی یکی از دغدغه‌های زیباجویان محسوب می‌شود، اما با چسب بینی رایگان از طرف تیم دکی‌یاب دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های این مورد باشید.

اگر باتوجه‌به شرایط عالی تیم دکی‌یاب تصمیم به انجام این عمل با آقای دکتر حق پناه گرفته‌اید، باید با سبک عمل ایشان آشنا شوید و ببینید آیا این سبک طبق سلیقه شماست یا نه!

سبک جراحی بینی آقای دکتر حق پناه چیست؟

سبک جراحی آقای دکتر حق پناه شیراز، فانتزی و نیمه فانتزی است. اگر شما طرفدار این سبک‌ها هستید، ایشان یک پزشک خوب و عالی برای شماست. آیا با این سبک‌ها آشنایی دارید؟

نمونه کار تیم دکی‌یاب؛ عمل زیبایی بینی
نمونه کار تیم دکی‌یاب؛ عمل زیبایی بینی

آشنایی با سبک عمل فانتزی آقای دکتر حق پناه

سبک فانتزی یا به‌ اصطلاح عروسکی، از سبک‌های عمل آقای دکتر حق پناه است. در فرم فانتزی، تمرکز ایشان روی نوک بینی شماست، او نوک بینی زیباجویان را به‌اندازه‌ متناسب با فرم چهره به‌سمت بالا می‌برد.

اندازه بینی در فرم عمل فانتزی کوچک می‌شود و از نیم‌رخ قوس زیادی دارد. هنگام مراجعه به مطب، آقای دکتر حق پناه فاصله بین لب و بینی شما را بررسی می‌کند و باتوجه‌به آن یک فرم زیبا برایتان پیشنهاد می‌دهد.

جراحی به فرم فانتزی به‌دلیل کاهش سایز بینی، نیاز به مهارت بالایی دارد. اگر این کار را پیش یک دکتر غیرمتخصص انجام دهید، با مشکلات تنفسی روبه‌رو می‌شوید. آقای دکتر حق پناه عمل بینی شما را به سبک فانتزی به بهترین نحو انجام می‌دهد.

جراحی بینی در شیراز؛ مجموعه دکی‌یاب
جراحی بینی در شیراز؛ مجموعه دکی‌یاب

تناسب بین اجزای چهره در فرم فانتزی اهمیت زیادی دارد. برای مثال اگر لب و چشمانی بزرگ داشته باشید، بینی فانتزی کوچک مناسب شما نیست. آقای دکتر پیام حق پناه هنگام عمل به تناسب اجزا چهره شما توجه‌ ویژه دارد. او علاوه‌‌بر سبک فانتزی، تبحر ویژه‌ای در سبک نیمه فانتزی نیز دارد.

آشنایی با سبک عمل نیمه فانتزی آقای دکتر حق پناه شیراز

فرم نیمه فانتزی، نه طبیعی و نه فانتزی است! اگر شما نمی‌خواهید یک بینی کاملاً فانتزی یا کاملاً طبیعی داشته باشید، به فرم نیمه فانتزی توجه کنید! این سبک یکی از بهترین مدل‌ها برای آقایان و خانم‌هاست.

آقای دکتر پیام حق پناه در عمل بینی به سبک نیمه فانتزی نیز مهارت و تبحر زیادی دارد. او به بینی شما یک قوس ملایم زیبا می‌دهد و نوک بینی را به فرمی طبیعی کمی به‌سمت بالا جراحی می‌کند.

اگر می‌خواهید نمونه‌کارهای بیشتری از ایشان در فرم‌های فانتزی و نیمه فانتزی ببینید، می‌توانید با دکتریاب در ارتباط باشید. علاوه‌ بر این شما می‌توانید از راه صفحه اینستاگرام دکی‌یاب نیز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در ادامه مطلب از تعدادی از نمونه کار دکتر حق پناه شیراز را می‌بینید.

نمونه کار دکتر حق پناه شیراز

تصاویر زیر تعدادی از نمونه کارهای دکتر پیام حق پناه در شیراز است:

جراحی بینی در شیراز؛ دکتر پیام حق پناه
جراحی بینی در شیراز؛ دکتر پیام حق پناه
عمل زیبایی بینی در شیراز؛ دکتر پیام حق پناه
عمل زیبایی بینی در شیراز؛ دکتر پیام حق پناه
نمونه جراحی دکتر حق پناه در شیراز
نمونه جراحی دکتر حق پناه در شیراز
نمونه کار جراحی بینی؛ دکتر حق پناه در شیراز
نمونه کار جراحی بینی؛ دکتر حق پناه در شیراز
نمونه عمل بینی؛ دکتر حق پناه در شیراز
نمونه عمل بینی؛ دکتر حق پناه در شیراز

چرا باید برای انجام رینوپلاستی پیش یک پزشک خوب بروید؟

رینوپلاستی عملی برای تغییر شکل، اندازه یا فرم کلی بینی شماست. بسیاری از افراد به‌دلیل وجود مشکلات تنفسی یا ظاهری مانند انحراف بینی، به فکر انجام رینوپلاستی می‌افتند. در طی این عمل علاوه‌بر شکل ظاهری، مشکلات تنفسی شما نیز رفع می‌شود. انتخاب یک پزشک خوب در نتیجه نهایی عمل شما تأثیر زیادی دارد. اگر رینوپلاستی را پیش یک پزشک غیرمتخصص انجام دهید، احتمال وقوع عوارض‌های زیادی مانند مشکلات تنفسی برایتان وجود دارد.

فراموش نکنید که جراحی بینی، یک عمل سه‌بعدی است! درواقع عمل‌های کمی به‌صورت سه‌بعدی انجام می‌شوند. اینکه بینی شما از زوایای مختلف خوب و عالی به‌نظر برسد، فقط به انتخاب پزشک شما بستگی دارد.

درنهایت متوجه خدمات تیم دکی‌یاب برای عمل بینی با دکتر پیام حق پناه شدید؟

آقای دکتر حق پناه از بهترین جراحان زیبایی بینی در شیراز است. او با دارایی طبع زیبایی‌شناختی قوی و انجام هزاران عمل موفق، به‌سرعت اسم خود را بر سر زبان زیباجویان انداخته است.

حالا که با خصوصیات و بیوگرافی دکتر حامد حق پناه جراح بینی آشنا شدید، اگر دوست دارید به سبک فانتزی و نیمه فانتزی پیش ایشان رینوپلاستی کنید، تیم دکی‌یاب می‌تواند این عمل را برای شما قسط‌بندی کند.

علاوه‌بر این موضوع، تمامی هزینه‌های جانبی مانند عکس‌برداری، آزمایش‌ها و ویزیت به‌صورت نیم‌بها و چسب بعد از عمل رایگان خواهد بود! نگران دوران نقاهت خود نیز نباشید، تیم دکی‌یاب در طی این دوره آموزش‌های لازم و پاسخ تمامی سؤالات ذهنی‌تان را به شما می‌دهد.

پس همین‌الان عکسی از بینی خود برای مشاوران ما بفرستید تا ما به‌سرعت برای شما ویزیت خارج‌ از نوبت با دکتر پیام حق پناه بگیریم! ویزیت و وقت عمل خارج‌ از نوبت از ایشان از دیگر خدمات تیم دکی‌یاب برای شماست.

آیا شما تجربه‌ای از انجام رینوپلاستی با دکتر حق پناه دارید؟! مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و تجربه‌های ارزشمند شما دوستان هستیم. فراموش نکنید این مقاله را برای تمامی کسانی که قصد انجام رینوپلاستی با ایشان دارند بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.